Sekalaisten kysymysten ketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

QuarterDot kirjoitti: Ketjun aloituksessa ei ollu mitään sen selkeämpää kysymystä tai mielipidettä.. sekalainen kommentti vain. Katsoin ketjun juuri täksi palstachatiksi ja lukitsin.
fiksun kirjoittajan kuvittelisi tajuavan, että loukkauksilla harvemmin päästään mihinkään. Yksityisviesti, että avaisitko ketjun tai miksi ketju lukittiin on huomattavasti fiksumpi lähestymistapa
Voisitko sit kertoo oman käsityksesi paskanjauhanta-osion merkityksestä?

Ja helppo kai olla "fiksu", q ei tarvii ees sanoo mitään, sen kun napsii käyttöoikeuksii pois.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:Säännöissä on kohta yllpidon parjauksesta...
Zip, zap ja pox. Että muille saa vittuilla ihan rauhassa, kunhan tajuaa ettei ylläpitoa sovi pitää samalla viivalla. Nimittäin jos ylläpidolle vittuilee, niin sitten tulee bannia. Idiootti.

Tämän palstan abc oli alussa katsoa ylläpitoon sellaiset ihmiset, joiden kanssa ylläpito-oikeuksista tulisi itse keskustelussa läpinäkyviä. Ts. että kenenkään ei tarvitsisi koko ajan katsoa pelko perseessä ja palko nenässä että voinko mä nyt kirjoittaa milläkin tavalla ja millekin ihmiselle.

Tästä samasta syystä minäkään en ole ylläpidossa, kun keskustelimme hämiksen kanssa ylläpito-oikeuksista city 1.0:n perustamisen yhteydessä. En yksinkertaisesti halua, että joku voisi todeta kirjoittavani jotain asioita joillakin äänenpainoilla vain siksi, että minulla on jotkut annan-sulle-bannit-jos-vituttaa -oikeudet. Enhän minä antaisi, mutta pointti on se, että joku voisi kuvitella että antaisin. Tuohon samaan malliin kuin sinä. Ei muuta kuin siilipuolustukseen ja kyyneltä silmäkulmasta vaan sinnekin. Jou poks ja lämpimät syysterveiset.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapitii kirjoitti: Voisitko sit kertoo oman käsityksesi paskanjauhanta-osion merkityksestä?

Ja helppo kai olla "fiksu", q ei tarvii ees sanoo mitään, sen kun napsii käyttöoikeuksii pois.
1. En. Lue postaukseni uudestaan.

2. Säännöissä on ote parjauksista. Se riittää.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Herra Manala kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:Säännöissä on kohta yllpidon parjauksesta...
Zip, zap ja pox. Että muille saa vittuilla ihan rauhassa, kunhan tajuaa ettei ylläpitoa sovi pitää samalla viivalla. Nimittäin jos ylläpidolle vittuilee, niin sitten tulee bannia. Idiootti.
Paha vaan jos on vaik uus tai ei muuten vaan tiä että QD kuuluu Ylläpitoon.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapitii kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:Säännöissä on kohta yllpidon parjauksesta...
Zip, zap ja pox. Että muille saa vittuilla ihan rauhassa, kunhan tajuaa ettei ylläpitoa sovi pitää samalla viivalla. Nimittäin jos ylläpidolle vittuilee, niin sitten tulee bannia. Idiootti.
Paha vaan jos on vaik uus tai ei muuten vaan tiä että QD kuuluu Ylläpitoon.
Se lukee ylipidon mölinät-osiossa ja nimi on korostettu etusivulla. Mitä muuta tarvitset? hyppivänvilkkuvan pop-up ikkunan joka toitottaa ylläpidon nimet? Älä jaksa.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:Säännöissä on kohta yllpidon parjauksesta...
Zip, zap ja pox. Että muille saa vittuilla ihan rauhassa, kunhan tajuaa ettei ylläpitoa sovi pitää samalla viivalla. Nimittäin jos ylläpidolle vittuilee, niin sitten tulee bannia. Idiootti.

Tämän palstan abc oli alussa katsoa ylläpitoon sellaiset ihmiset, joiden kanssa ylläpito-oikeuksista tulisi itse keskustelussa läpinäkyviä. Ts. että kenenkään ei tarvitsisi koko ajan katsoa pelko perseessä ja palko nenässä että voinko mä nyt kirjoittaa milläkin tavalla ja millekin ihmiselle.
Tix kirjoitti:SÄÄNNÖT

Tervetuloa KITY forumeille. Me ylläpidossa pyrimme pitämään nämä palstat viihdyttävinä ja runkkariystävällisinä, ja sitä helpottamaan vähän ohjeistusta KITY:n käyttöön.

BANNIT JA JÄÄHYT

Ylläpito voi rankaista käyttäjiä huonosta käytöksestä tai palstojen häirinnästä. Seuraavista voi ansaita tapauskohtaisen rangaistuksen.

- Flametus eli toisten käyttäjien tahallinen provosointi ja henkilökohtaiset loukkaukset tai muu tahallinen riidanhaastaminen

VIESTIKETJUN SIIRTÄMINEN, LUKITSEMINEN TAI POISTAMINEN

Ylläpito voi poistaa tai lukita viestiketjuja. Vältä siis seuraavia asioita.

- Yksinkertainen idioottimaisuus
- Flametus, turhat loukkaukset ja provosointi. Näistä voi saada myös bannit/jäähyn
- Floodaus ja saman viestiketjun toisto


MUUTA TÄRKEÄÄ

Ylläpitoon voit ottaa yhteyttä lähettämällä heille viestin tämän forumin sisällä. Älä kuitenkaan täytä postilaatikkoa kymmenillä viesteillä vaan odota vastausta. Useimmat meistä saa myös kiinni messengeristä. Ylläpidollakin on muuta tekemistä ja me olemme kuitenkin vapaaehtoisia tähän hommaan.

Ylläpito ei ota vastuuta forumien käyttäjien lisäämästä materiaalista. Jokainen käyttäjä vastaa itse teoistaan ja käytöksestään.
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ja se joka tämän lopettaa voittaa palkinnon:

Tadaa! Älytitteli!

Virallisesti Georginan myöntämä.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:Mitä muuta tarvitset? hyppivänvilkkuvan pop-up ikkunan joka toitottaa ylläpidon nimet? Älä jaksa.
Kyllä. Se olisi oikein hyvä ja tarvittava uudistus, että muistaa kenelle saa vittuilla ja kenelle ei.

Vai mennäänkö ottamaan matsia riksun snägärijonolle kity 2.0-lippikset päässä?
Dumari

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Diu diu! Täällä on äksöniä!
:matsi:

Ja kaikki Patsyn karjapuskureiden ansiosta, ei kannata enää väittää ettei tissien takia kandeis taistella :jouden:
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti: Kyllä. Se olisi oikein hyvä ja tarvittava uudistus, että muistaa kenelle saa vittuilla ja kenelle ei.
Tervemielinen vittuilu on eriasia kun suoranaiset loukkaukset. Saa ylläpitoa kiusata ja kuittailla siinä missä muitakin. :)
Herra Manala kirjoitti: Vai mennäänkö ottamaan matsia riksun snägärijonolle kity 2.0-lippikset päässä?
Ei kannata... siellä saa kumminkin jonkun lökäpöksy-uhouho-teinin niskaansa.. Mut mennään hiekkalaatikolle kattoo kummal on isommat lelut!
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

QuarterDot kirjoitti:
Lapitii kirjoitti: Paha vaan jos on vaik uus tai ei muuten vaan tiä että QD kuuluu Ylläpitoon.
Se lukee ylipidon mölinät-osiossa ja nimi on korostettu etusivulla. Mitä muuta tarvitset?
Tarvitsen yhtenäisen linjauksen, kaikille. Onnistuisko millään? Jos, niin kiitos.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapitii kirjoitti:Tarvitsen yhtenäisen linjauksen, kaikille. Onnistuisko millään? Jos, niin kiitos.
Samaa olen pyytänyt itsekin... ei tapahtuisi tällaista.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:Tervemielinen vittuilu on eriasia kun suoranaiset loukkaukset. Saa ylläpitoa kiusata ja kuittailla siinä missä muitakin. :)
Voisitko siinä tapauksessa kertoa, mikä erityisesti loukkasi herkkää sisintäsi, jotta osaan jatkossa antaa sinulle verbaalista superpehmeää soft-embo-erityiskohtelua?

Oliko se "Pää perseeseen"? Vai kenties "Hitlerviikset"?


Lupaan tästä lähtien korvata edellämainitut verbaaliset pahanmiehenaiheuttajat pantomiimiesityksellä:

:x :arrow: :perse:

ja

Kuva

Ei tuntunut enää yhtään niin pahalta, eihän?
Exsat

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti: Tämän palstan abc oli alussa katsoa ylläpitoon sellaiset ihmiset, joiden kanssa ylläpito-oikeuksista tulisi itse keskustelussa läpinäkyviä. Ts. että kenenkään ei tarvitsisi koko ajan katsoa pelko perseessä ja palko nenässä että voinko mä nyt kirjoittaa milläkin tavalla ja millekin ihmiselle.
Kuka täällä on nyt pelko perseessä?

Aivan inhimillinen väärinkäsitys Mäyrältä, virhe myönnetty ja tilanne ennallaan. Hittoako siitä pitää enää vinkua? Minä ainakin käsitän tuon säännöissä mainitun mollaamiskiellon niin, että modejen henkilökohtainen nimittely ja parjaaminen tehtyjen päätösten vuoksi on kielletty. Keskusteluun he osallistuvat "siviilissä" ilman vallankäyttöoikeutta. Mitään perusteetonta ei siis (ketjun sulkemista lukuunottamatta) ole käsittääkseni tehty.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Kuten sanoin... pienimuotoinen vittuilu ja loukkaukset ovat eriasia. Jos et näe eroa niin paska mäihä
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Exsat kirjoitti: Aivan inhimillinen väärinkäsitys Mäyrältä, virhe myönnetty ja tilanne ennallaan.
Paskat, ilman muuta ylläpitoa ois varmaan useammaltakin kirjoitusoikeudet pois.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Lapitii kirjoitti:
Exsat kirjoitti: Aivan inhimillinen väärinkäsitys Mäyrältä, virhe myönnetty ja tilanne ennallaan.
Paskat, ilman muuta ylläpitoa ois varmaan useammaltakin kirjoitusoikeudet pois.
No haloo myös lapitii! Siksihän täällä on muutakin ylipitoa ettei se ole yhden ihmisen varassa!

Tätikin ois setä jos sillä ois munat.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Lapitii kirjoitti: Paskat, ilman muuta ylläpitoa ois varmaan useammaltakin kirjoitusoikeudet pois.
Itke ny vähä vielä
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Exsat kirjoitti:Aivan inhimillinen väärinkäsitys Mäyrältä, virhe myönnetty ja tilanne ennallaan. Hittoako siitä pitää enää vinkua? Minä ainakin käsitän tuon säännöissä mainitun mollaamiskiellon niin, että modejen henkilökohtainen nimittely ja parjaaminen tehtyjen päätösten vuoksi on kielletty. Keskusteluun he osallistuvat "siviilissä" ilman vallankäyttöoikeutta. Mitään perusteetonta ei siis (ketjun sulkemista lukuunottamatta) ole käsittääkseni tehty.
Siinä tapauksessa QD:n minulle ja Claylle langettama luku- ja kirjoituskielto tulee asettaa uudelleen voimaan ja pysyvästi. Enhän toki halua, että täällä toimitaan erityisoikeuksin ketään kohtaan. Soo soo aasia, joka meni QD:n asettamat bannit poistamaan.

Virhehän on myönnetty ainoastaan ketjun turhan, typerän sulkemisen vuoksi. Eikä ollut muuten ensimmäinen kerta QD:ltä.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

QuarterDot kirjoitti: Itke ny vähä vielä
One-lineri!
Mee sättiin siitä!
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti: Siinä tapauksessa QD:n minulle ja Claylle langettama luku- ja kirjoituskielto tulee asettaa uudelleen voimaan ja pysyvästi. Enhän toki halua, että täällä toimitaan erityisoikeuksin ketään kohtaan. Soo soo aasia, joka meni QD:n asettamat bannit poistamaan.

Virhehän on myönnetty ainoastaan ketjun turhan, typerän sulkemisen vuoksi. Eikä ollut muuten ensimmäinen kerta QD:ltä.
Viikon jäähy olisi ollut kyseessä. ihan normaalia forumkäytäntöä.

Ja ei en myönnä virhettä henkilökohtaisten parjauksien banneista. Tämä lukee selvästi säännöissä ja toimin niiden mukaan. Virhettä en tehnyt tässä. Aloitit hei kokonaan uuden KETJUN jonka pääasiallinen sisältö oli parjata minua. Ja clay liittyi samaan kuoroon. Olisiko niin kamalaa sinun kerrankin myöntää että tuli ehkä mokattua?
Gina

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Gina »

Herra Manala kirjoitti: Virhehän on myönnetty ainoastaan ketjun turhan, typerän sulkemisen vuoksi. Eikä ollut muuten ensimmäinen kerta QD:ltä.
QuarterDot kirjoitti: Ja pahoittelen erehdystäni.
Manala, fiksun kirjoittajan kuvittelisi tajuavan, että loukkauksilla harvemmin päästään mihinkään. Yksityisviesti, että avaisitko ketjun tai miksi ketju lukittiin on huomattavasti fiksumpi lähestymistapa kun "vitu mulkku avaa se ketju stanan persereijo!!"-ketju forumeilla. Sinäkään et kumminkaan mikään täysi vajokki tunnu olevan...
QD on jo ollut IMO useamman viestin ajan hyvinkin sovitteleva manalan ja lapitiin loukkauksista huolimatta. Toisista on vaan kivaa suu vaahdossa (vai näppis?) tänne vouhkata kunnes myönnetään että "vain sinä olit täysin oikeassa ja minä väärässä. " Onhan tässä idiotismia nähty jo useammaltakin taholta.
Herra Manala

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

QuarterDot kirjoitti:Viikon jäähy olisi ollut kyseessä. ihan normaalia forumkäytäntöä.
Aijaa. Kerrotko koska ennen Kityssä on annettu normaalisti viikon jäähy kellekään siitä syystä että jotakuta on sanottu persepääksi tai muuten vain mulkku-kusipää-vitunidiootti-haistavittu-hitleriksi? Ai niin, mutta tietenkin niissä muissa on annettu missä olet ollut ylläpitäjänä joskus aikaisemmin! Tervetuloa kityyn, tämä ei ole ne muut phpBB-forumit missä sinä tai minä olemme olleet ylläpitäjinä.
Ja ei en myönnä virhettä henkilökohtaisten parjauksien banneista. Tämä lukee selvästi säännöissä ja toimin niiden mukaan. Virhettä en tehnyt tässä. Aloitit hei kokonaan uuden KETJUN jonka pääasiallinen sisältö oli parjata minua. Ja clay liittyi samaan kuoroon. Olisiko niin kamalaa sinun kerrankin myöntää että tuli ehkä mokattua?
No anna sitten tulla sitä bannia. Vittuakos kitiset vain siinä kuin akat ja uhkailet käyttäjiä jo privanakin ylläpito-oikeuksiesi käytöllä, jos ei muuten mene tapakasvatus perille, julkinen oikeuksiesikäytön arvostelu lopu ja suut julkisesti sulkeudu. Käytä saatana äläkä vain uhkaile. Ja sano sille aasille että pitää näppinsä erossa. Jos olet sitä mieltä ettet ole tehnyt bannien langettamisessa mitään vääryyttä, uskallat varmaan jälleensuorittaa toimenpiteesi?

Gina kirjoitti:QD on jo ollut IMO useamman viestin ajan hyvinkin sovitteleva manalan ja lapitiin loukkauksista huolimatta. Toisista on vaan kivaa suu vaahdossa (vai näppis?) tänne vouhkata kunnes myönnetään että "vain sinä olit täysin oikeassa ja minä väärässä. " Onhan tässä idiotismia nähty jo useammaltakin taholta.
Sovittelevuudelle tulee kummallista äkkinäistä tarvetta, kun on ensiksi laitettu viikon bannit käytännöllisesti katsoen ei-mistään, ja sitten huomataankin että alkaa tulemaan sapiskaa isomman ylläpidon puolelta, ja omat ylläpito-oikeudet rupeavat olemaan vaarassa. Jos aasin mielestä QD:n käytös olisi ollut ok, ja me näppikset vaahdossa vouhkaavat idiootit olisimme edelleen "normaalin ylläpitokäytöksen mukaisessa" QD:n asettamassa viikon bannissa, ei QD:lla olisi yhtään mitään soviteltavaa kenenkään kanssa. Ainoastaan ehkä hieman suuremmat bokserit joutuisi ostamaan, että saisi uuden pidemmän miehuutensa soviteltua punttiin.
Quarter

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Quarter »

Herra Manala kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:Viikon jäähy olisi ollut kyseessä. ihan normaalia forumkäytäntöä.
Aijaa. Kerrotko koska ennen Kityssä on annettu normaalisti viikon jäähy kellekään siitä syystä että jotakuta on sanottu persepääksi tai muuten vain mulkku-kusipää-vitunidiootti-haistavittu-hitleriksi? Ai niin, mutta tietenkin niissä muissa on annettu missä olet ollut ylläpitäjänä joskus aikaisemmin! Tervetuloa kityyn, tämä ei ole ne muut phpBB-forumit missä sinä tai minä olemme olleet ylläpitäjinä.
Ehkä olis parempi ottaa käyttöön tiukemmat linjat myös tällä forumilla niin saataisiin kaikenmaailman suunpieksäjät kuriin.
Herra Manala kirjoitti:No anna sitten tulla sitä bannia. Vittuakos kitiset vain siinä kuin akat ja uhkailet käyttäjiä jo privanakin ylläpito-oikeuksiesi käytöllä, jos ei muuten mene tapakasvatus perille, julkinen oikeuksiesikäytön arvostelu lopu ja suut julkisesti sulkeudu. Käytä saatana äläkä vain uhkaile. Ja sano sille aasille että pitää näppinsä erossa. Jos olet sitä mieltä ettet ole tehnyt bannien langettamisessa mitään vääryyttä, uskallat varmaan jälleensuorittaa toimenpiteesi?
Käydään läpi ylläpitoporukan kanssa ensin tämä asia ja sitten päätetään YHDESSÄ se lopputulos. Painu toisille forumeille jos ei mielytä ja ärsyttää.

Ja tehdään se selväksi, että ketään en ole uhkaillut. Laitoin lapitiille viestin, jossa kehoitin häntä lopettamaan tahallisen riidanhaastamisen. Voihan sen tulkita vaikka sodanjulistukseksi jos tahtoo, aivan yksi vitun hailee minulle. Voin pyynnöstä ja lapitiin luvalla laittaa yksityisviestit esille tähän niin loppuu ne väärinkäsitykset.
Herra Manala kirjoitti:
Gina kirjoitti:QD on jo ollut IMO useamman viestin ajan hyvinkin sovitteleva manalan ja lapitiin loukkauksista huolimatta. Toisista on vaan kivaa suu vaahdossa (vai näppis?) tänne vouhkata kunnes myönnetään että "vain sinä olit täysin oikeassa ja minä väärässä. " Onhan tässä idiotismia nähty jo useammaltakin taholta.
Sovittelevuudelle tulee kummallista äkkinäistä tarvetta, kun on ensiksi laitettu viikon bannit käytännöllisesti katsoen ei-mistään, ja sitten huomataankin että alkaa tulemaan sapiskaa isomman ylläpidon puolelta, ja omat ylläpito-oikeudet rupeavat olemaan vaarassa. Jos aasin mielestä QD:n käytös olisi ollut ok, ja me näppikset vaahdossa vouhkaavat idiootit olisimme edelleen "normaalin ylläpitokäytöksen mukaisessa" QD:n asettamassa viikon bannissa, eikä QD:lla olisi yhtään mitään soviteltavaa kenenkään kanssa. Ainoastaan ehkä hieman suuremmat bokserit joutuisi ostamaan, että saisi uuden pidemmän miehisyytensä soviteltua punttiin.
Aasi ei ole sanonut sanaakaan koko asiasta. Toimi vain.
Viikon bannit käytännöllisesti katsoen ei mistään...?? TAJUA NYT JO että aloitin kokonaan uuden ketjun jonka tarkoitus oli parjata ja mollata minua! Eikö sinussa ole miestä myöntämään virhettäsi? Et ole mikään ukkoylijumala, tämän pallonpuoliskon fiksuin tapaus. Myös sinä ryssit. En tiedä ainuttakaan forumia joilla saa mollata vapaasti muita käyttäjiä tai varsinkaan ylläpitoa omilla ketjuillaan. Hae lääkkeet tuohon ylemmyyskompleksiisi.
Exsat

Re: Sekalaisten kysymysten ketju

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Herra Manala kirjoitti:
QuarterDot kirjoitti:Viikon jäähy olisi ollut kyseessä. ihan normaalia forumkäytäntöä.
Aijaa. Kerrotko koska ennen Kityssä on annettu normaalisti viikon jäähy kellekään siitä syystä että jotakuta on sanottu persepääksi tai muuten vain mulkku-kusipää-vitunidiootti-haistavittu-hitleriksi?
Aikaisemmin ei ainakaan minun muistini mukaan ole lähdetty nimittelemään modeja heidän päätöstensä vuoksi.
Vastaa Viestiin