Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Vihtahousu kirjoitti:Eilen: Grandiosa pizza, kori kaljaa ja muutamia siidereitä.
Eilen sama setti, mutta wiskejä tuli vedettyä kanssa jonkun verran.

edit: eipäs valehella, enhän mä syönyt eilen kuin puolikkaan pitsan, mutta nestetankkaus oli sit tiukempaa :D
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Eilen: Grandiosa pizza, kori kaljaa ja muutamia siidereitä.
Eilen sama setti, mutta wiskejä tuli vedettyä kanssa jonkun verran.

edit: eipäs valehella, enhän mä syönyt eilen kuin puolikkaan pitsan, mutta nestetankkaus oli sit tiukempaa :D
Nyt jumalauta äijä vihannesta ja kuitua naamaan enemmän ja viinanjuontia ja pitsoja alaspäin. En oikeasti halua kuulla että oot joutunu kolmannen kerran leikkauspöydälle tollasen toipumassaolevan ruuansulatuselimistön raiskaamisen takia.

Palkkaan vittu jonkun venäläisen (todennäköisesti yannaran) sun oves taakse, jos ei mee suosiolla jakeluun.
Bliss

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti: Palkkaan vittu jonkun venäläisen (todennäköisesti yannaran) sun oves taakse, jos ei mee suosiolla jakeluun.
:lollero: :lollero: :lollero:
Chap

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aamupala: munakas, jossa kaksi kananmunaa, tomaatti ja puolikas sipuli
Lounas: suklaakakkua ja kahvia
Päivällinen: n. 500 g sörsseliä, jossa jauhelihaa (n. 80 g), soijapapuja ja eri vihanneksia (tomaatti, paprika, sipuli, porkkana, brokkoli, nauris)
Illallinen: smoothie n. 500 g, jossa maitoa, kolmea eri marjaa, banaani, 5 eri pähkinälajiketta ja seesamsiemeniä
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ihana krapulapäivä!

Aamiainen (klo ~15:30): Bm Jr. ja pieni vaniljapirtelö
Lounas/Päivällinen/iltapala: Nachoja, salsaa, cheddarsååsia ja superhyvää guacamolea (ihan oikeesti avocadoista).

*röyh*

Huomenna sitten taas terveellisesti.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

BettyB. kirjoitti:superhyvää guacamolea (ihan oikeesti avocadoista).
Ymm...mistä muusta ne sitten tekee sitä, jos ei avokadoista?
BettyB.

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:superhyvää guacamolea (ihan oikeesti avocadoista).
Ymm...mistä muusta ne sitten tekee sitä, jos ei avokadoista?
No en oikeen usko että ne kaupan valmiit kakamoolet sisältää avokadoa...
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tää oli ruokavaliollisesti täydellinen viikonloppu.

La:

aamupalaksi vettä, 4 ruispalaa metukalla, juustolla, kurkulla ja suolakurkulla
välipalaksi litra maltovettä pyöräillessä
välipalaksi tomaatti ja nektariini
päivälliseksi lajitoverini ulkofilettä kirsikkatomaateilla, maitoa, jälkuruoaksi iso kökkönen trio-jäätelöä kaakaolla sekä levy venäläistä suklaata.
välipalaksi kolme tuoppia olutta ja tupakkaa
iltapaksi porkkana, kolme nektariinia ja vichyvettä.

su:

viisi palaa ruislimppua juustolla ja kalkkunanleikkeellä, yksi 125gr jogurtti
välipalaksi paljon vettä
pyöräilyn aikana puoli litraa maltovettä ja saman verran vichyvettä.
päivälliseksi chillitonnikaalaa makaronilla, hillosipuleilla ja oliiveilla, vettä

iltapalaksi salaatti amerikansalaatista, kurkusta, kirsikkatomaateista, mustista ja vihreistä oliiveista sekä paahdetuista kurpitsansiemenistä. Päälle reilusti kylmäpuristettua oliiviöljyä

Hyvä kattaus terveellistä ja epäterveellistä pöperöä. Viikolla satsit aika lailla samoja, vain suklaat, jäätelöt, oluet ja tupakat puuttuvat ruokavaliosta.

Hyvää olivat jokainen mättö.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Clay »

BettyB. kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:superhyvää guacamolea (ihan oikeesti avocadoista).
Ymm...mistä muusta ne sitten tekee sitä, jos ei avokadoista?
No en oikeen usko että ne kaupan valmiit kakamoolet sisältää avokadoa...
Sisältää ne, ainakin 2,5%.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olen tänään syönyt perussafkaa, siis omasta näkökulmastani. Unohdin eilen illalla ottaa marjoja sulamaan jääkaappiin joten aamumyslini oli ilman marjoja sitten niin.

Ainoa merkittävä ero normipäivään tulee olemaan punttitreenin jälkeinen palautusjuoma, kuivatilavuus 1,2dl johon sotkettu 8dl vettä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Eilen: Grandiosa pizza, kori kaljaa ja muutamia siidereitä.
Eilen sama setti, mutta wiskejä tuli vedettyä kanssa jonkun verran.

edit: eipäs valehella, enhän mä syönyt eilen kuin puolikkaan pitsan, mutta nestetankkaus oli sit tiukempaa :D
Nyt jumalauta äijä vihannesta ja kuitua naamaan enemmän ja viinanjuontia ja pitsoja alaspäin.
Can do sir!

Tänään:
aloitin aamiaisella jo aikaisin kello 14 tai 15... kaurapuuroa ja vehnäleseitä yhistettynä sokerittomaan mustikkakeittoon.
Lounaaks: purkki kirsikkatomaatteja 250g ja vissyä
Päivällinen: 50g vähärasvasta meetwurstia ja 250g spydäriä ( :oops: ei jaksanut kauppaan)
Iltapalaks: Tempo-leipää ja caagaota.

Ei viel priima, mutta tästä on hyvä parantaa.
SikaMika

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Sain syntymäpäivälahjaksi 1,5kk sitten uuden kannellisen paistinpannun. Kaikesta päätellen olen elänyt kotioloissa ainakin siitä lähtien pelkällä makaronilla ja tonnikalalla tai vaihtoehtoisesti krapulassa purkkilihapullilla; poistin pannun tänään pakkauksestaan! Tein yhden bravuureistani eli kanaa pekoni-tuorejuusto-maissikastikkeella ja riisillä. Oli taas kerran helllvetin hyvää, tätä ruokalajia ei edes pysty mitenkään ryssimään.

Jottei elämä olisi silkkaa kukkasilla tanssimista, törmäsin välittömästi ongelmaan: jouduin santsaamaan silkan maun vuoksi. Vaikkei yleensä sopivilla lisukkeilla syömäni tonnikalamakaroni ollenkaan pahaa olekaan, harvemmin kyseisen setin vedettyään huutaa kovin äänekkäästi lisää ennen kuin on oikeasti nälkä. Ja aivan sama vaikka huutaisikin, annos on aina äärellisen kokoinen ja lisää ei ole tarjolla vaikka pikku herkkusuu sitä kuinka halajaisi. Bottom line: suurentunut saatavilla oleva annoskoko lisää ruoan (turhaa) kulutusta. *röyh*
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Siis herran jumala. Ruokavaliosi on JÄRKYTTÄVÄ. No omapa on ruhosi. Syöt suoraan sanoen kuin SIKA!

Jos minä söisin tuolla tavalla, painaisin varmaan 400kg. Mutta en olekaan Usain Bolt tai whinewhere.
Kummallas meistä se paino-ongelma olikaan?
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Päivän menyy:

Aamulla teetä hunajalla, töihin päästyä maitokahvia.

Lounaalla jotain kirkasta kasviskeittoa lautasellinen, ruisleipä margariinilla, kurkkuviipaleita, lautasellinen porkkanaraastetta, kiinankaalia ja ranskalaista salaattikastiketta.

Iltapäivällä ja illalla töissä ehkä 6 kotimaista omenaa ja 2 kuppia maitokahvia.

Ei oo nälkä, johtunee lievästä työstressistä. Aamupala-asia olisi kai hyvä saada parempaan hoitoon, mutten oikein pysty syömään heti herättyä itse kroonisesti luomassani kiireessä kun en jaksa herätäkään aiemmin.
Chap

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lounas: n. 600 g liha-papu-vihannes sörsseliä pastakastikkeella
Päivällinen: n. 400 g liha-papu-vihannes sörsseliä chilli con carne -kastikkeella
Iltapala: n. 400 g smoothie, jossa maitoa, banaani, kolmea eri marjaa, seesamsiemeniä ja viittä eri pähkinälajiketta
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

^Sulla on smoothie-addiktio. Hae apua ennen kuin on myöhäistä ja määrät riistäytyvät lopullisesti käsistä!
Chap

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Quinevere kirjoitti:^Sulla on smoothie-addiktio. Hae apua ennen kuin on myöhäistä ja määrät riistäytyvät lopullisesti käsistä!
Myöhäistä. Minä vedän joka ilta smoothien. Se parantaa aivotoimintaa (vaikkei minusta välttämättä uskoisikaan).
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Chap kirjoitti:Minä vedän joka ilta smoothien. Se parantaa aivotoimintaa (vaikkei minusta välttämättä uskoisikaan).
No mutta ajattele minkä tasoista se olisi ilman noita smoothieita! Ei nättiä katsottavaa :P
Chap

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Chap »

Quinevere kirjoitti:
Chap kirjoitti:Minä vedän joka ilta smoothien. Se parantaa aivotoimintaa (vaikkei minusta välttämättä uskoisikaan).
No mutta ajattele minkä tasoista se olisi ilman noita smoothieita! Ei nättiä katsottavaa :P
Nii-i. Senhän takia minä noita otan kun haluan olla edes pikkusen armollinen palstan lukijoille.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Chap kirjoitti:Nii-i. Senhän takia minä noita otan kun haluan olla edes pikkusen armollinen palstan lukijoille.
Ne empatiapisteet taas! :h:
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Siis herran jumala. Ruokavaliosi on JÄRKYTTÄVÄ. No omapa on ruhosi. Syöt suoraan sanoen kuin SIKA!

Jos minä söisin tuolla tavalla, painaisin varmaan 400kg. Mutta en olekaan Usain Bolt tai whinewhere.
Kummallas meistä se paino-ongelma olikaan?
Kumpis meistä se puhuikaan laihduttamisesta? En minä ainakaan kehtaisi ihmetellä etten laihdu jos söisin kuin SIKA!
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Nyt jumalauta äijä vihannesta ja kuitua naamaan enemmän ja viinanjuontia ja pitsoja alaspäin.
Can do sir!

Ei viel priima, mutta tästä on hyvä parantaa.
No ei sen nyt priima tarvii ollakaan. Kuulahan siinä vaan hajoo jos yrittää olla ituhippi vasten tahtoaan. Kyllä miehellä pitää olla oikeus syödä välillä kuin porsas, kunhan ei vain päivittäin vedä pelkkää pitsaa ja bisukkaa. Äärimmäisyyksiin meno tossa terveilyintoilussakin johtaa vaan siihen että jossain vaiheessa tulee "fuck this" vastaan, ja sitten repsahtaa taas syömään Ihan Vitun Paskasti. Parempi siis kohtuus molemminpuolisesti kuin äärestpaska tai äärestituhippi.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:blaa
Alat olla jopa normaaliakin ikävystyttävämpi. Kirjoita ennemmin vaikka niistä bratwursteista joissa on tosi vähän kaloreita ja jotka ei yhtään tuki suonia.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:Alat olla jopa normaaliakin ikävystyttävämpi.
Jännä yhteensattuma muuten, että aina kun ihmiset alkavat kuulostamaan sinusta normaaliakin ikävystyttävämmiltä, he käytännössä ainoastaan siteeraavat vanhoja kirjoituksiasi.

Taidat olla aika helvetin ikävystyttävä ihminen jopa omasta mielestäsi?
Vihtahousu

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Nyt jumalauta äijä vihannesta ja kuitua naamaan enemmän ja viinanjuontia ja pitsoja alaspäin.
Can do sir!

Ei viel priima, mutta tästä on hyvä parantaa.
No ei sen nyt priima tarvii ollakaan. Kuulahan siinä vaan hajoo jos yrittää olla ituhippi vasten tahtoaan. Kyllä miehellä pitää olla oikeus syödä välillä kuin porsas, kunhan ei vain päivittäin vedä pelkkää pitsaa ja bisukkaa. Äärimmäisyyksiin meno tossa terveilyintoilussakin johtaa vaan siihen että jossain vaiheessa tulee "fuck this" vastaan, ja sitten repsahtaa taas syömään Ihan Vitun Paskasti. Parempi siis kohtuus molemminpuolisesti kuin äärestpaska tai äärestituhippi.
Jooh, toi Priima ilmasu oli kyl vähän heikko. Samoilla linjoilla olen toki että äärisyöminen kyllä aiheuttaa vaaran vastareaktioon, joten pyrin syömään kohtuuterveellisesti ja itudieetit jääköön muille. Tarkoitus olis saada semmoiset ruokailutavat joilla pärjäisi useammankin (kymmenen) vuoden. Toi kaurapuuro on nyt tullut pysyäkseen, muistan kyllä kun nuorena vetelin sitä ihan innolla 8)
Vastaa Viestiin