Ruokapäiväkirjat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Taidat olla aika helvetin ikävystyttävä ihminen jopa omasta mielestäsi?
Kas, postaus sinulta ilman yhtään vitun urpoa tai nautaa. ND on asentanut sinulle vaihtopään jossa on lisävarusteena aivot?
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Taidat olla aika helvetin ikävystyttävä ihminen jopa omasta mielestäsi?
Kas, postaus sinulta ilman yhtään vitun urpoa tai nautaa. ND on asentanut sinulle vaihtopään jossa on lisävarusteena aivot?
No nyt kyllä käyttäydyt taas kuin yksi vitun urpo nauta.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:No nyt kyllä käyttäydyt taas kuin yksi vitun urpo nauta.
Sä taas taidat käyttäytyä kuin lehmipoika jolla on sähköinen cattle prod, ja nautojen jatkuva sohiminen on susta hauskaa. Varsinkin sitten kun ne lopulta suuttuvat sohimiseen ja voit "oikeutetusti" vaihtaa polttorautaan (ks. yllä). Tämä kuvio vaan tuntuu toistuvan täällä yhä uudestaan ja uudestaan.

Now please don't prod / brand / shoot / butcher the messenger. *vetäytyy sikiöasentoon* :lala:
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NegaDuck kirjoitti:Now please don't prod / brand / shoot / butcher the messenger. *vetäytyy sikiöasentoon* :lala:
Ei edes tuo möhkäle pysty ketään intterwebin kautta jyräämään, joten rauha vaan :wink:
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:No nyt kyllä käyttäydyt taas kuin yksi vitun urpo nauta.
Sä taas taidat käyttäytyä kuin lehmipoika jolla on sähköinen cattle prod, ja nautojen jatkuva sohiminen on susta hauskaa. Varsinkin sitten kun ne lopulta suuttuvat sohimiseen ja voit "oikeutetusti" vaihtaa polttorautaan (ks. yllä).
No sinähän se vasta yksi vitun urpo sorsa oletkin. Sinähän tosiaan olet sitä mieltä, että sitä samaa kamaa ei saa palauttaa takaisin mitä toinen heittää, vaan kysehän on aina siitä kuka sanoo eikä että mitä sanoo. Yyh yyh niisk niisk kyllä se maailma runtelee ja kohtelee epäoikeudenmukaisesti puolustuskyvyttömiä nörttiparkoja.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Sinähän tosiaan olet sitä mieltä, että sitä samaa kamaa ei saa palauttaa takaisin mitä toinen heittää
En minä sitä mieltä ole. Vaan sinun lempiharrastuksesihan tosiaan on lyödä toista "oikeutetusti" takaisin kun olet ensin ärsyttämällä saanut hänet lyömään itseäsi.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:sitä samaa kamaa ei saa palauttaa takaisin mitä toinen heittää, vaan kysehän on aina siitä kuka sanoo eikä että mitä sanoo.
Tasan ei käy onnenlahjat, eihän? Sinähän olet yhtä viaton niin täällä kuin läskeihisikin.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Äläs hei ny, Manis kyllä kaivaa uutterasti esiin kaikki porsaanreiät joilla hän todistaa nyt ja tässä että sinä olet täysin provosoimattomasti flipannut psykonautabiatch ja hän kaikkien ihailema kuningaspätevä rodeosankari. Juuri äskenkinhän sinä suorastaan haukuit häntä läskiksi, mikä oikeuttaa läiskäisemään pöytään muutamalla bitch slapilla terästetyn ad hominem -närkästymiskortin.

Mä oon ihan varpaillani nykyään Maniksen kanssa normaalissakin keskustelussa. Ei vaan voi tietää koska rupeaa tulemaan sitä sähköistä paimensauvaa kylkeen. Montako tuumaa paksu nahka tässä oikein pitää yrittää kasvattaa? (tähän kappaleeseen Manis taas pelaa whinetyskortin)
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NegaDuck kirjoitti:Mä oon ihan varpaillani nykyään Maniksen kanssa normaalissakin keskustelussa. Ei vaan voi tietää koska rupeaa tulemaan sitä sähköistä paimensauvaa kylkeen. Montako tuumaa paksu nahka tässä oikein pitää yrittää kasvattaa?
Ei kai tuota loputonta kiukuttelua ja kärttämistä tarvitse niin vakavasti ottaa. Kunhan kaveri yrittää päteä siellä missä kuvittelee siihen pystyvänsä. Välillä saanut aika koomisia piirteitä, kun muistelen ko. Kanalan taisteluja joidenkin muiden kanssa, kun jätkä, vai pitäisikö sanoa neiti, on kaivanut jostain vuosien takaisista ketjuista päiväkausia "todisteita pöytään". Saa olla kohtuu sekaisin jos siihen vaivautuu.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Quinevere kirjoitti:Ei kai tuota loputonta kiukuttelua ja kärttämistä tarvitse niin vakavasti ottaa.
No ei muuten, mutta mulle sattuu joskus depispäivä kohdalle, ja silloin pienikin tökkäisy menee suoraan maksasta läpi. Ja sit tekee mieli whinettää.

"Älä mee intterveppiin masispäivinä" vois olla hyvä nyrkkisääntö.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

NegaDuck kirjoitti:No ei muuten, mutta mulle sattuu joskus depispäivä kohdalle, ja silloin pienikin tökkäisy menee suoraan maksasta läpi.
Tottahan tuo, että päivän fiilikset vaikuttaa. Silloin kun oon joskus itse netissä flippaillut, niin syy on ollut IRL-tapahtumissa. Normaalisti ei jaksa vaivautua. En silti ihan ymmärrä mitkä kicksit joku siitä saa kun tökkii heikoilla olevaa. Ehkä kyse on siitä, että on niin surkea narsisti, ettei pysty toteuttamaan typerää taipumustaan muualla.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tässähän on ihan vuosisadan rakkaustarinan ainekset ilmassa. Harvoin näkee näin vakuuttavaa joined forces -dialogia. Zimmer, meet the wheelchair.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Mä oon ihan varpaillani nykyään Maniksen kanssa normaalissakin keskustelussa. Ei vaan voi tietää koska rupeaa tulemaan sitä sähköistä paimensauvaa kylkeen.
Ihan sama juttu muuten sun kanssasi. Koskaan ei voi tietää minkä asian keksit ottaa verisenä henkilökohtaisena loukkauksena itseesi ja flipata sen päälle.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Tässähän on ihan vuosisadan rakkaustarinan ainekset ilmassa.
Aa, sieltä tuli se kolmas vakiokortti, "hankkikaa huone".
Koskaan ei voi tietää minkä asian keksit ottaa verisenä henkilökohtaisena loukkauksena itseesi ja flipata sen päälle.
Sohit siis sillä sähköpaimenella ihan tiedostamattasi? No joo, olethan aikaisemminkin todennut milloin mistäkin asiasta ettet vaan muista. Oletko kokeillut keskustella ilman sohimista (esim. osoitat neutraalisti että mielipiteesi eroaa toisen henkilön mielipiteestä, sen sijaan että yrität saada toisen mielipiteen naurunalaiseksi)? Onko se vähentänyt näitä käsittämättömiä skitsoflippaajia silleen tilastollisesti?
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Tässähän on ihan vuosisadan rakkaustarinan ainekset ilmassa. Harvoin näkee näin vakuuttavaa joined forces -dialogia. Zimmer, meet the wheelchair.
Eikö mulla muutama päivä sitten ollut sinusta joku salaliitto elcon kanssa sua vastaan? Paiskot täällä kiukkuisena käsittämätöntä soopaa ympärillesi tyypillisellä alatyylilläsi, sitkeästi pidät kiinni omista asiavirheistäsi ja kun ajat itsesi nurkkaan kuvittelet korjaavasi tilanteen haukkumasanoilla kuin joku kuusivuotias. Sitten heittäydyt paranoidiseksi kun useampi ihminen toteaa touhusi ääliömäiseksi. Sillä perusteella täällä on kohta varsinainen mormoniperhe sinua kiusaamassa. Hienoa, jatka valitsemallasi tiellä.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Sohit siis sillä sähköpaimenella ihan tiedostamattasi? ... Onko se vähentänyt näitä käsittämättömiä skitsoflippaajia silleen tilastollisesti?
Minusta kyllä näyttäisi että asia on ennemminkin niinpäin, että sinua tuntuu useammatkin sohivan sähköpaimenella ihan tiedostamattaan. Enpä osaa sinun lisäksesi mainita juuri moisia "ton on pakko olla henkilökohtaisuus, flippaan" -tyyppejä, joten en niiden määrän vähentymiseenkään voi siten juuri antaa puoltavaa mielipidettä.

Oma tyylisihän on taas sen kaltainen, että tulet aina takavasemmalta ilmoittamaan henkilökohtaisen mielipiteesi puolipassiivisessa muodossa "porukka on sitä mieltä, että sä oot aika tyhmä" tai "sulla tuntuu olevan tapana" sellaisena mukaobjektiivisena yleisenä totuutena junou, ja sitten perään heität ne "mutta don't shoot the messenger apua apua apua!" -juttusi. Ei se sekään kuule ihan toimi.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:Eikö mulla muutama päivä sitten ollut sinusta joku salaliitto elcon kanssa sua vastaan?
Ehei siihen mitään salaliittoja tarvita. Kyllä se on aika selvää, että sinä olet kyydissä ihan ilman salaliittojakin pukeltamassa kiukkuasi, joka valitettavasti vaikuttaa aika paljon "asiaargumenttiesi" faktasisältöön. Siksi sinua on kovin vaikea ottaa tosissaan.

Tai sitten ihan jo startissa sen anonyymiteetin kanssa rohkeana rintamanaisena, kuten keskusteluhistoriasi ensimmäinen viestikin osoittaa.
Viimeksi muokannut Herra Manala, 26.08.2008 21:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Aamulla maitokahvia.

Lounaalla tonnikalapastaa, porkkana- ja lantturaastetta, kiinankaalia, tomaattia, vähän salaattikastiketta, pari meloninpalaa, 2 lasia rasvatonta maitoa ja pala jotain jyväleipää margariinilla.

Iltapäivällä 2 kotimaista omenaa ja pari palaa Tobleronea, maitokahvia.

Illemmalla 2 ruisleipää margariinilla ja savujuustolla, tomaatti, kotimainen omena, lasi rasvatonta maitoa.
Quinevere

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Herra Manala kirjoitti:Tai sitten ihan jo startissa sen anonyymiteetin kanssa rohkeana rintamanaisena, kuten keskusteluhistoriasi ensimmäinen viestikin osoittaa.
Älä pälli viitsi väittää että olisin täällä palstalla ollut yhtään sen anonyymimpi kuin ennenkään. En vain pidä sinusta yhtään enempää kuin vanhalla nimimerkilläkään. Eikö muuten olekin kivampi harrastaa sitä arkeologiaa kun on vähemmän paskaa tongittavana? Sussa olisi vankkaa ainesta 7 päivää -lehteen.
Herra Manala

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Quinevere kirjoitti:Älä pälli viitsi väittää että olisin täällä palstalla ollut yhtään sen anonyymimpi kuin ennenkään.
Ainakin se on sinulla tuntunut toimivan mainiona marttyyriruikutuskorttina.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamiainen: 2dl mustikoita, 1.5dl rasvatonta maitojuomaa, 1dl mysliä, 22g FitLine PowerCoctail sekoitettuna 3dl vettä

Välillä 5dl vettä

Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, paistettuja silakoita, 2 pientä perunaa, yli puolilautasellista salaateja yms (salaatti, tomaatti, porkkanaraaste, lantturaaste), 1.5 dl marjakiisseliä

Välillä 5dl vettä ja asiakkaan aiheuttamaan vitutukseen automaattikaakaota 1 annos

Päivällinen: 4 ruileivänsiivua, 120g graavilohta, 4 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä

Iltapalaksi: 2dl mustikoita, 1dl suomuuraimia, hyppysellinen sokeria, 2dl vettä ja 1 kaura-puolukka välipalakeksi (<- makean nälkään)
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Enpä osaa sinun lisäksesi mainita juuri moisia "ton on pakko olla henkilökohtaisuus, flippaan" -tyyppejä, joten en niiden määrän vähentymiseenkään voi siten juuri antaa puoltavaa mielipidettä.
Osaat varmasti mainita, oothan sä täällä muitakin haukkunut flippereiksi, mutta se ei vaan palvele tarkoitusperiäsi just nyt.
Oma tyylisihän on taas sen kaltainen, että tulet aina takavasemmalta ilmoittamaan henkilökohtaisen mielipiteesi puolipassiivisessa muodossa "porukka on sitä mieltä, että sä oot aika tyhmä" tai "sulla tuntuu olevan tapana" sellaisena mukaobjektiivisena yleisenä totuutena junou, ja sitten perään heität ne "mutta don't shoot the messenger apua apua apua!" -juttusi. Ei se sekään kuule ihan toimi.
Joo. Aina. Ja voihan hitsinpimpeli mun olis näköjään kannattanut sanoa silloin "minun mielestäni" ettet olisi voinut takertua tohon ja väittää sanomaani "puolipassiiviseksi mukaobjektiiviseksi yleiseksi totuudeksi", johon kukaan tällä palstalla ei tietenkään yhdy. Ammuit sanansaattajan sit kuitenkin. Ei suhun mikään toimi. *turhautuu*
Viimeksi muokannut NegaDuck, 26.08.2008 22:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bedlam

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Aamulla kotona kahvetta pari kuppia, multivitamiiniporetabu

Aamulla töessä ruisleipää jolla metukkaa, juustoo ja salaattii

Lounas: tummaa makaroonia ja broilerisuikaletta, samanlainen leipä, vettä

Välipalana rahkajogurttipurkki

Palautusjuoma

Illallisena lämpimät ruisleivät, tonnikalaa, tomaattia, juustoo ja mausteita sekä munakas (3 munaa+maitoa) maitolasin kera
NegaDuck

Re: Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Good point, back on topic.

Aamu: Mysliä lisärusinoilla
Lounas: Dr. Oetker pakastepizza jossa "50% vähemmän rasvaa", 4 tomaattia
Iltapäivän välipala: herapirtelö
Ilta: ne toisessa ketjussa mainitsemani 2 siideriä ja 2 salmaripaukkua

Tänään ei nälättänyt kauheesti, mutta enhän mä kyllä liikkunutkaan pal yhtään.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Ruokapäiväkirjat

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Aamiainen: 2dl mustikoita, 0.7dl jugurttia, 0.8 dl rasvatonta maitojuomaa, 1dl mysliä, 22g FitLine PowerCoctail sekoitettuna 3dl vettä

Välillä 5dl vettä

Lounas: 2 dl rasvatonta maitojuomaa, vajaa puoli lautasellista jotain pastajuttua, yli puolilautasellista salaateja yms, 2 dl rahkaa ja marjakiisseliä

Välillä 5dl vettä

Päivällinen: kuituleipäpala, 220g lohifile grilistä, kesäkurpitsaa grillistä ja 3 isohkoa tomaattia, 1.5dl karpalomehua ja 2 dl vettä

Iltapalaksi: 1dl mustikoita, 0.5 dl rasvatonta maitojuomaa, 2dl vettä ja 1 dl karpalomehua. Paussi metsämarjakeksi
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin