Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Eilinen uinti (2000m) meni ehkä paremmin kuin koskaan, mutta lähes jokapäiväinen urheilu alkaa selvästi taas vaatia veronsa, lihakset alkavat huutaa vastaan. Pitäisi kai kohta suunnitella viikon tai kahden urheilutaukoa täydelliseen palautumiseen, mutta pelkään että tauko venyisi taas yllättäen muutaman kuukauden pituiseksi, niinkuin viime kerralla.

Iltapäivällä koitin vielä venyttelyä telkkaria katsoessani, varsinkin jalat olivat aika tönkköinä uinnista. Sivuspagaattia venytellessä huomaa että oikean jalan sisäreidessä on selvästi enemmän kireyttä kuin vasemmassa. Hiljalleen...
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

JonniParvo kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Eihän se ole mies eikä mikään joka peloissaan käyttää penkkipunnerruksessa jotain varmistimia. Mitä, pelkäätkö ettet saakaan tankoa nousemaan ylös? No käytä sitten jotain toista henkilöä varmistajana, pienempiä painoja, tai pienempiä sarjoja.
Sitä saattaa olla niin peloissaan, ettei uskalla pyytää ketään varmistamaan kun ottaa sarjat loppuun asti. :roll: T:kakkahousu.
Vitut. Isoilla raudoilla voi käydä vähän Vitun hassusti kun esim. kyykätessä ne eivät enää nousekaan ylös. Itse en ainakaan hallitse tekniikka jolla nakata malmit pois harteilta kun homma ns. kusee, kerran meinannut käydä hassusti vaikka olikin kaksi ukkoa varmistamassa -> eivät olleet oikein hereillä ja ~2xoman painon kanssa meinasi lysähtää turvalleen kun selkä ei vain suoristunut ja olin kaatumassa tyylikkäästi eteenpäin, yritin huutaa klopeille mutta pallea tyhjentyi hengityksen pidätyksen loputtua ja suusta tuli vain tarzan bundolo -tyyppistä korinaa. Sen jälkeen olen (kuten ennenkin) a) pyytänyt aina varmistajat kun on vähänkin epäilys että raudat saattaa jäädä nousematta ja erityisesti b) teroittanut vitun tarkkaan että pitävät silmänsä auki. Silloin kun rauta ei vain nouse niin se yleensä tökkää heti alkuunsa mikä on vitun epäkiitollinen tilanne varsinkin selälle kyykätessä.

Itsensä voi tappaa tyylikkäämminkin vaikkapa hyppäämällä junan/SikaMikan alle.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Tossa mun edellisessä postauksessa oli olevinaan sarkasmia...
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mä käytän aina turvatankoja koska en kehtaa tehdä penkkejä kun joku tuijottaa siinä vieressä. Otan ne kyllä myös pois käytön jälkeen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

JonniParvo kirjoitti:Tossa mun edellisessä postauksessa oli olevinaan sarkasmia...
Mitä vittua? Jokin sivistyssana? Vähän niinq promiskuiteetti tai konklaavi?

Mä en ole huumorimiehiä. Tässä mun postauksessani on olevinaan huumoria.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NegaDuck kirjoitti:Mä käytän aina turvatankoja koska en kehtaa tehdä penkkejä kun joku tuijottaa siinä vieressä. Otan ne kyllä myös pois käytön jälkeen.
Homojen hommaa. Mikä siinä hävettää? Kaikki isommatkin ovat aloittaneet joskus samasta pisteestä, eli alusta, ja jokainen heistä tietää sen. Ketään järjissään olevaa punttimiestä/-naista/-hahmoa ei hihitytä mikäli aloittelevampi kanssapunttaaja pyytää varmistajaa. Päinvastoin, rautojensa alle lyhistyvälle tuppisuulle voidaan jopa hieman hymyillä jos jää henkiin.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

SikaMika kirjoitti:Homojen hommaa. Mikä siinä hävettää?
No lähinnä se että teen penkkejä vain toimiston pommisuojassa, ja siellä ei ole salikavereita vaan duunikavereita jotka kattelevat myötähäpeilevästi naureskellen kun ähisen siellä. Siis näin kärjistettynä ja fiktiivisesti ilmaistuna. Oikealla salilla käytän vain homojen turvallisia vipu- ja pakkavempeleitä. Ja jos siellä oikealla salilla joku 180 kiloa punnertava kaappi komentaa mut spottaamaan, niin mieluummin kieltäydyn. Tuskin kärpäsen nykäisy sitä tilannetta paljon helpottaa.

Mut joo eniveis, julistin räkätaudin päättyneeksi ja lähdin lenkille. Hölkkäsin sille tutulle kuntolenkille, tein siellä kolme kävelykierrosta telineteNppuineen, ja sitten hölkkäsin pidempää reittiä takaisin. Hikihän siinä tuli. Toivottavasti tämä tauti nyt tosiaan kanssa on jo ohi, ettei tuu mitään jälkipöpöä.

Yritin siellä rekkitangolla tehdä sen Frederikin esittelemän mikälietempauksen missä yhdellä leuanvedolla vetäistään koko kroppa ylös suorien käsivarsien varaan. No ei onnistunut, ei, en saanut kuin yhden kyynärpään ylös. Mutta tuosta giffistä päätellen tekniikkani taisi olla väärä (sen lisäksi että rantehien ruikset eivät riittäneet). No, ei muuta kun uutta yritystä kehiin joskus.
aimohaiku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Juoksulenkki 14,2 km.

Hyvinhän tuo juoksu kulkee. Maratonille tai puolikkaalle osallistuminen vaatisi kyllä petraamista muutamassa viihdyntään liittyvässä asiassa.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

NegaDuck kirjoitti:No lähinnä se että teen penkkejä vain toimiston pommisuojassa, ja siellä ei ole salikavereita vaan duunikavereita jotka kattelevat myötähäpeilevästi naureskellen kun ähisen siellä. Siis näin kärjistettynä ja fiktiivisesti ilmaistuna. Oikealla salilla käytän vain homojen turvallisia vipu- ja pakkavempeleitä.
Tulee väkisinkin mieleen, että sun mielestä on pirun tärkeää miltä näyttää salilla muiden silmissä?
Stinky

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kiitos vastauksista. Mun salilla on tommonen laite http://www.exrx.net/WeightExercises/Rec ... runch.html ja se tuntuu lähinnä ylävatsalihaksissa ja siksipä haluan jonkun toisenkin liikkeen minkä sais tuntumaan vähän alempana.
Siis kuitenkin ihan kokonaisvaltaisesti harjotutan lihaksia. Tarkotus on skolioosin takia pitää keskikeho kunnossa. Ja tietty samalla koko muukin kroppa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ellen parin seuraavan tunnin aikana muuta mieltäni, pidän viikon ellei jopa kahden punttailutauon. Perjantaina tai lauantaina kipeytynyt lonkka vähän vielä vihoittelee, lähinnä silloin jos yrittää esim kurottaa lattialta jotain. Pitää kuunnella kehoaan ja antaa sen rauhoittua kun siltä tuntuu. Tulikohan se todellakin perjantaisen mattopainiväännön aikana?

Jutsuilut ja magat hoidetaan kuitenkin alta pois, varsinkin kun magat alkavat taas tällä viikolla. Ei voi jättäytyä pois ei.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.09.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

JonniParvo kirjoitti:Tulee väkisinkin mieleen, että sun mielestä on pirun tärkeää miltä näyttää salilla muiden silmissä?
Ei pelkästään salilla, vaan kaikkialla. Trollien on helppo käyttää tätä hyväksi, kuten lienette huomanneet.

Siellä oikealla salilla missä käyn aamuisin, ei edes ole about ketään siihen aikaan kun siellä käyn.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 01.09.2008 11:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti: Jutsuilut ja magat hoidetaan kuitenkin alta pois
Missä sä käyt? Laita vaiks privana?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän kiduttamassa rintafileitä ja haukkareita ensiviikolla alkavaa treeniä varten.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Uin 1500-1700 metriä (taisin taas seota laskuissa, ja 'rankaisen' itseäni laskemalla silloin aina alakanttiin). Alussa kroppa oikein huusi äksöniä ja riehuin ekat pari kierrosta aika täysii, mutta sitten rauhoitun ja vedin loput ihan normaaliin tahtiin.

Pitkästä aikaa siis tämmöinen olo että teki oikein hyvää liikkua. :ohyeah:
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

15km fillarilla. Söin tänään kahden viikon annoksen wienereitä (2kpl), joten päivä meni enrgiankulutuksen kannalta rankasti persneton puolelle. Täytyy sotkea loppuviikko aivan heterona...

P.s. En ollut aivan tosissani.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pommisuojassa ähisin punttien kanssa. Kulmasoutuja, penkkejä, ja haukkareita ja ylösnostoja käsipainojen kanssa. Ja vatsoja leiviskän kanssa. Kläähän toi väsytti. Maastavedot jäi tekemättä. Ehkä toiste.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Perusmagailua. 4kk kesätauko kyseisestä toiminnasta ei tunnu vaikuttaneen mihinkään, on se niin helppoa ja yksinkertaista. Plussaa siitä etteivät treenit sisältäneet mitään lihaskuntorääkkiä, rääkkään mieluummin itseäni omalla ajallani. Valmentaja esitti ultimaattumin jotta loka-marraskuussa pitäisi osallistua tasokokeeseen, pitää ilmeisesti alkaa skarpata sitä varten.

Oikean lonkan pikkukipuilu tuntuu hellittäneen, mutta taidan silti skipata huomisetkin punttaukset koko päivän kestävän kurssin takia. Ens viikolla sitten niin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Frederik Krueger kirjoitti:loka-marraskuussa pitäisi osallistua tasokokeeseen
Mun pitäis kuulemma kans :shock:

3 x 20 min aerobista juttulaa salilla, sen jälkeen 45 min ohjattu venyttely joka oli enemmän kuin hyvä juttu.
Varasin oitis kaksi seuraavaakin aikaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yritin eilen opetella etukyykkyä. Ilmeinen tarve tukiopetukselle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Salilla 45 min. Uuden salin huonoin puoli ovat ylisosiaaliset ihmiset. Mikäli toisella on kuulokkeet korvilla ja hän välttää katsekontaktia niin mahtaisikohan se tarkoittaa sitä ettei häntä kiinnosta jutella? Mikä ihmeen tarve silloin on tulla höpöttämään ja jatkaa vain itsepintaisesti, vaikka toinen vastaa tylysti ja lyhyesti? Mikäli kyseessä on joku "toivotetaan-uusi-ihminen-tervetulleeksi"-tyyppinen juttu, niin voisivat tehdä palveluksen ja keskittyä omaan treeniinsä niin kuin muutkin normaalit ihmiset. Hmpf.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Perussettiä. Fillarointi salille ja takaisin, siellä selkähartia-treeni. Illalla vielä vielä tunti sählyä. Pyöräilyä kertyy tänään yhteensä ~15km.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Muilta on taas hyytyneet vähintään sormet!

Fillarointia ~13km + rintahauis-treeni.

Ajoin eilen pimeällä kuoppaan. Kiroilin niin perkeleesti, takarenkaan puhkeaminen vanteen ja asfaltin puristuksessa oli todella lähellä. Siitä viisastuneena ajoin äsken samaan kuoppaan ja hoidin homman loppuun...! 8) :D :twisted: :? :( :shock: :evil: :maanantai:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Näköjään tuo tauko oli iskenyt pahiten sormiin. Mavessa ei pystynyt kuin pari kasia tekemään ~60% painoilla ennenkuin oli otettava vetositeet avuksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
JonniParvo
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 121
Liittynyt: 11.12.2007 0:18

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja JonniParvo »

Muistiin merkattavaksi: Isojen rautojen nostaminen on varsin turhauttavaa kesken painonpudotuksen. :(
Vastaa Viestiin