Kity-Amorin palsta

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18758
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:Voi. Se, minkä verran välittyy, riippuu viestintätaidoista.
Tai sitten ei.
Kai olen outo mutta pidän 80% viestintätaidosta visuaalisena ilmiönä.

"Haista paska" ja "Haista paska" voi merkitä jotakin mysteeristä kuultuna IRL.
Entä jos on kännissä tai sitten ei? voisiko se merkitä mitään? Parhaat suhteet saavat alkunsa yleensä nousevan humalatilan taistoissa!
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

NegaDuck kirjoitti:Voiko toisen luonteeseen edes rakastua netissä?
Minun mielestä ei voi. Toisen tapa ilmaista asiat voi saada aikaan vastustamattoman halun tavata, mutta rakastuminen on pikkusen turhan vahva ilmaus. Siihen tarvitaan vähän kokonaisvaltaisempaa kohtaamista kuin pelkkä tapa kirjoittaa tai kiva valokuva.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Bliss kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Voiko toisen luonteeseen edes rakastua netissä?
Minun mielestä ei voi. Toisen tapa ilmaista asiat voi saada aikaan vastustamattoman halun tavata, mutta rakastuminen on pikkusen turhan vahva ilmaus. Siihen tarvitaan vähän kokonaisvaltaisempaa kohtaamista kuin pelkkä tapa kirjoittaa tai kiva valokuva.
Kirjoittamalla on kyllä mahdollista kohdata varsin kokonaisvaltaisesti, vaikka useimmiten niin ei kai käykään. Itsekin olen (ainakin jos muilta kysytään) miesten suhteen varsin ronkeli. Yhteen olen silti rakastunut netissä. Ihastumiseen tarvittiin yksitoista sanaa, rakastumiseen muutamia sähköpostikierroksia ja tekstiviestejä. Muistaakseni ilman kuvia.

Rakastaminen puolestaan vaatii pidempää livekontaktia, elämän nousujen ja laskujen kokemista yhdessä. Vaikka kaipa sekin voisi ääritapauksessa onnistua netissä, jos molemmat olisivat ihmisinä hyvin, hyvin nettiorientoituneita jo valmiiksi (itsellä ei kokemusta tästä).
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Bliss kirjoitti:... mutta rakastuminen on pikkusen turhan vahva ilmaus...
Rakkaus ja viha ovat mielestäni ääri-ilmaisuja, joita käytetään nykyään vähän turhankin helposti :( .

Mutta sitten kysymys nettideittailusta ja tapaamisesta IRL. Ajatellaan tilanne, että sovitte tapaavanne jonkun ihqulta tuntuvan henkilön tietämättä kuitenkaan tämän ulkonäöstä juurikaan mitään. Tapaaminen on vaikkapa rautatieasemalla ja tunnusmerkkinä se halvatun neilikka rintapielessä. Saavutte nurkan takaa ja huomaatte neilikan jonkun umpirujon suohirviön rinnuksessa. Varsinainen kysymys: menettekö tapaamiseen kohteliaisuuttanne vai laitatteko tekstarilla pienen hätävalheen kissan kuolemasta, venyneestä työpäivästä tai auton hajoamisesta? Jos satutte menemään, kuinka pääsette ihmisestä sitten eroon suuremmin loukkaamatta :?. Vai onko loukkaamisella väliä?
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Mä olen tasan yhden kerran lähtenyt nettituttavuuden kanssa kahville tietämättä yhtään, miltä kahviseura näyttää. Pakko sanoa, että en ainakaan pettynyt eikä ollut tippaakaan kiire pois. Mutta halusivat sulkea kahvilan, prkl :D
Jos nyt oikein ajattelis tilanteen, että vastassa olisi joku todellinen suohirviö, niin.... olisin kuitenkin lähtenyt tapaamaan fiksujen ja mielenkiintoisten juttujen perusteella eikä varmaankaan olis tarvetta loukata tai keksiä tekosyitä. Vaikea tosin ajatella että lähtisin varsinaisessa deittimielessä tapaamaan jotakuta.
Sanoinko mä mitään? Enpä tainnut :D
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Mirkku kirjoitti:Varsinainen kysymys: menettekö tapaamiseen kohteliaisuuttanne
Menin.
Jos satutte menemään, kuinka pääsette ihmisestä sitten eroon suuremmin loukkaamatta :?. Vai onko loukkaamisella väliä?
Sanon lopulta pienen jutustelun jälkeen ettei tästä ehkä tule mitään. Jos haluaa lisätietoja, sanon ettei hän ole ihan tyyppiäni ja sitä mitä etsin.

Jos hän edelleen vaatii saada lisätietoja, pyydän googlettamaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti:kuinka pääsette ihmisestä sitten eroon suuremmin loukkaamatta :?. Vai onko loukkaamisella väliä?
Kysynkin vastavuoroisesti, miten itse hankkiudut treffeillä sellaisista tapauksista eroon? Luulisi tämän olevan naisten erikoisalaa.

*maastoutuu*
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tuo Fredrikin neuvoma "et oo ihan mun tyyppiäni" on sopivan geneerinen ja yleiskäyttöinen. Ja siitä voi kehitellä variaatioita, esim. "en aisti riittävästi intohimoa välillämme", "olen vähän hankalassa elämänvaiheessa just nyt", "en ollut itsekään varma mitä haluan", tms.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NegaDuck kirjoitti:"olen vähän hankalassa elämänvaiheessa just nyt"
"...mutta lähdin kuitenkin treffeille ihan vaan piruuttani"?
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

pikkuego kirjoitti:"...mutta lähdin kuitenkin treffeille ihan vaan piruuttani"?
No hö, jos toinen osapuoli vaatii selitystä, voit aina leimata hänet katkeraksi / epätoivoiseksi / stalkkaajaksi. Tai neuvoa häntä googlettamaan, kuten tossa ylempänä todettiin.
NuoriDaavid

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

EveryWoman kirjoitti: Ihastumiseen tarvittiin yksitoista sanaa.
:) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Bliss

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^^Miksei vois sanoa ettei edes etsi mitään ihmeempää, että treffailee ihan vaan huvikseen. Kiitos ja näkemiin :D
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

NegaDuck kirjoitti:
pikkuego kirjoitti:"...mutta lähdin kuitenkin treffeille ihan vaan piruuttani"?
No hö, jos toinen osapuoli vaatii selitystä, voit aina leimata hänet katkeraksi / epätoivoiseksi / stalkkaajaksi. Tai neuvoa häntä googlettamaan, kuten tossa ylempänä todettiin.
Ite en tuollaisen selityksen jälkeen ehkä enää kyselis kauheesti tarkentavia kysymyksiä :)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriDaavid kirjoitti: :) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Katsele Stadinarskan viestiarkistoa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:Tuo Fredrikin neuvoma "et oo ihan mun tyyppiäni" on sopivan geneerinen ja yleiskäyttöinen. Ja siitä voi kehitellä variaatioita, esim. "en aisti riittävästi intohimoa välillämme", "olen vähän hankalassa elämänvaiheessa just nyt", "en ollut itsekään varma mitä haluan", tms.
Kaksi jälkimmäistä kuulostavat mielestäni selittelevältä valehtelulta silloin kun ei halua myöntää todellista syytä. Se sentään pitää paikkansa ettei toinen ollut sitä mitä etsi, jos ei kerran nappaa niin millään.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Herra Manala

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Frederik Krueger kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Tuo Fredrikin neuvoma "et oo ihan mun tyyppiäni" on sopivan geneerinen ja yleiskäyttöinen. Ja siitä voi kehitellä variaatioita, esim. "en aisti riittävästi intohimoa välillämme", "olen vähän hankalassa elämänvaiheessa just nyt", "en ollut itsekään varma mitä haluan", tms.
Kaksi jälkimmäistä kuulostavat mielestäni selittelevältä valehtelulta silloin kun ei halua myöntää todellista syytä.
Joo sama. Siis melkeen pahimmat mahdolliset stereotypiset "voi jeesus sä olet ruma, ei seisois" -piiloselittelyt jolla naisen saa itkemään kuukaudeksi ja kantamaan ikikaunaa paskamaista miessukupuolta kohtaan.

Ei ne naiset jumaliste tyhmiä ole.
elco

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriDaavid kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti: Ihastumiseen tarvittiin yksitoista sanaa.
:) Voisitko kertoa, mitkä ne 11 sanaa olivat?
Versio 1:
Kaiken merkityksen unohtaa helposti, mutta sen muistaa uudelleen vasta liian myöhään.

Versio 2:
Herkkyys ja viisaus löytyvät kaikista, mutta kaikki eivät niitä kykene löytämään.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

edit
Viimeksi muokannut Mirkku, 20.10.2008 13:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Vihtahousu

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Eiköhän tuo vaihtele yksilön ja yksilön elämäntilanteen mukaan. Josset ole varma mitä odottaa, niin suositan kysymistä.

Eipä kyl paneminen ole ekoilla treffeillä ole päälimmäisenä mielessä, jos kuteminen olis ainoo syy olla naisen kans, niin treffien sijasta hengailisin yökerhoissa.
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Herra Manala kirjoitti:Siis melkeen pahimmat mahdolliset stereotypiset "voi jeesus sä olet ruma, ei seisois" -piiloselittelyt jolla naisen saa itkemään kuukaudeksi ja kantamaan ikikaunaa paskamaista miessukupuolta kohtaan.

Ei ne naiset jumaliste tyhmiä ole.
Niin? Kyllä ne muhun ainakin ovat toimineet. Tai siis mulle on treffeillä sanottu lukuisat kerrat just noin, ja mun on pitänyt vaan hyväksyä se. Miksei siis toisinkin päin?
NegaDuck

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mirkku kirjoitti:Menettekö miehet treffeille vain saadaksenne vaihtelua omaan kouraan vai ihan jopa peräti etsimään jotain merkityksellisempää?
Jos mies kaipaa vaihtelua omaan kouraan, hän hankkii Fleshlightin. Jos senkin jälkeen vielä jää kaipaamaan naista, niin se todistanee että ko. mies näkee naisissa muitakin filosofisia merkityksiä kuin piparin.
Herra Manala

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Siis melkeen pahimmat mahdolliset stereotypiset "voi jeesus sä olet ruma, ei seisois" -piiloselittelyt jolla naisen saa itkemään kuukaudeksi ja kantamaan ikikaunaa paskamaista miessukupuolta kohtaan.

Ei ne naiset jumaliste tyhmiä ole.
Niin? Kyllä ne muhun ainakin ovat toimineet. Tai siis mulle on treffeillä sanottu lukuisat kerrat just noin, ja mun on pitänyt vaan hyväksyä se. Miksei siis toisinkin päin?
No ne naiset on olleet tyhmiä. Sun ei tarvitse olla.
Herra Manala

Re: Kity-Amorin palsta

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Eipä kyl paneminen ole ekoilla treffeillä ole päälimmäisenä mielessä, jos kuteminen olis ainoo syy olla naisen kans, niin treffien sijasta hengailisin yökerhoissa.
No onha! Tai jos ei ole, niin ei sitä himottamatonta kampelaa toiste kannata enää treffatakaan. :D

Keneen tahansa hottikseen tutustuttaessa paneminen on päällimmäisenä mielessä. Homman juju on vain se miten hyvin ne primitiiviset vaistot ja halut saa peitettyä ylemmillä aivotoiminnoilla. Näin mä ainakin olen kuvitellut. Voin toki olla myös Muldermaisesti seksiriippuvainenkin, joka ehkä selittäisi ajatusmallini paremmin.

Saamatta jättäminen ekoilla treffeillä on useimmiten pelkkää plussaa, mutta ei se ole synonyymi sille etteikö se pillu kuitenkaan olisi mielessä.