neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Niba kirjoitti:Susta on tulossa ilmeisesti virolainen, saksalainen, puolalainen tai venäläinen?
OKCupidin perusteella kyllä.
Valitse niistä ja tee muutosleikki loppuun?
Työkaveri oli kerran laskenut että Suomen veroprosenteilla olisi muutama vuosi takaperin tullut halvemmaksi jos firmamme olisi ollut Virossa, ja olisimme menneet sinne joka päivä kopterilla töihin, kuin pitää firmaa täällä.

(tuo ei päde enää, vaan vain silloin taannoin huipputulosvuoden aikana)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Niba »

Magaduck kirjoitti:
Valitse niistä ja tee ajatusleikki loppuun?
Työkaveri oli kerran laskenut että Suomen veroprosenteilla olisi muutama vuosi takaperin tullut halvemmaksi jos firmamme olisi ollut Virossa, ja olisimme menneet sinne joka päivä kopterilla töihin, kuin pitää firmaa täällä.

(tuo ei päde enää, vaan vain silloin taannoin huipputulosvuoden aikana)
Muutoksen pitää lähteä sisältä päin eikä vettä voi kaivoon kantaa! :lol:

Joo, yhdellä lennolla olisi voitu sitten kerralla lopettaa koko firma? :wink:

Kokeile be2?
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vittu mä oon kova jätkä!

Tölkkeinä sixpäkki Karhua ja päälle virkistävää murukahvia vaikutti, että olin lähes selvä soittaessani naapurin huuhaa-steiner-astrologia-hautaa lehmänsarvia paskaa täynnä astraalihenkien hyväksi- pehtoorille, ja käskin ne vittuun ilmaiseksi ja ilman sopimusta mun kaa käyttämistään kuivuristani, varastoistani ja joo vittuun pihaltani syyskuun loppuun mennessä! Ja että vievät jyvänsä, jauhopussinsa, omin luvin rakentamansa siilon ja dieseltankkinsa (Kun lakkasivat varastamasta meiltä) mennessään.

Vihjasin myös, että kun ne kumminkin eniten jatkossa haluaa vuokrata maitani, niin naapuri, se on tarjouskilpailu, muitaki oikeasti on paljon, ja jos eniten haluaa, saa maksaa eniten eikä vain puolta hintaa niinkuin nytten on.

Ja kaikki vielä kemikaaleista huolimatta sanottuna kohteliaasti, jopa sanoin jäbää hyväksi jätkäksi, sanoin vain asian ihan asiana, ilman detaljeja kuten yllä, käyttämättä edes sanaa "vittu".
Viimeksi muokannut Gat, 01.09.2008 20:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^No kyllä nyt luulis heruvan pillua joka aitan ovesta.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Gat »

1108 kirjoitti:^No kyllä nyt luulis heruvan pillua joka aitan ovesta.
Muttei sen paikan pystytisu-karjakoilta. Joista se eniten himoitsemani pantiin paksuksi kesken vonkuuni.

Edit: Ehkä luulette, että pillukateus vaikutti ratkaisuuni. No ei, jo vuosia sitä ennen olen halunnut ne pois sieltä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Miehenpuute :evil:. Mulla on kylppärissä sellanen helevetin veikee spottivalo. Ilmeisesti siinä on joku halavatun kosketushärö, kun se vilkkuu ja sirisee. Oma pinna liian lyhyt mysteerin selvitykseen. Kukahan korjaisi? Ritari valkeine ratsuineen, hoi?! :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Gat kirjoitti:Muttei sen paikan pystytisu-karjakoilta. Joista se eniten himoitsemani pantiin paksuksi kesken vonkuuni.

Edit: Ehkä luulette, että pillukateus vaikutti ratkaisuuni. No ei, jo vuosia sitä ennen olen halunnut ne pois sieltä.
Noin sinä heität jälleen pois yhden hyvän tilaisuuden saada vakipillyä. Vai onko rimasi muka kaikkia paikan ei-tiineitä huuhaa-naisia korkeammalla, hä?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mirkku kirjoitti: Miehenpuute
helevetin veikee spottivalo.
Ritari valkeine ratsuineen
Helkamani on kylläkin hopeanvärinen, mutta muuten pystynen hoitamaan paikkasi kuntoon. Tai en mä tosta lampusta oikein tiedä...!

Päikkärit vedetty ja sapuskat syöty, nyt saunaan.
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

SikaMika kirjoitti:
Mirkku kirjoitti: Miehenpuute
helevetin veikee spottivalo.
Ritari valkeine ratsuineen
Helkamani on kylläkin hopeanvärinen, mutta muuten pystynen hoitamaan paikkasi kuntoon...
Lupaat vaan... :roll:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Gat »

Frederik Krueger kirjoitti:
Gat kirjoitti:Muttei sen paikan pystytisu-karjakoilta. Joista se eniten himoitsemani pantiin paksuksi kesken vonkuuni.

Edit: Ehkä luulette, että pillukateus vaikutti ratkaisuuni. No ei, jo vuosia sitä ennen olen halunnut ne pois sieltä.
Noin sinä heität jälleen pois yhden hyvän tilaisuuden saada vakipillyä. Vai onko rimasi muka kaikkia paikan ei-tiineitä huuhaa-naisia korkeammalla, hä?
Paikan kaikki lukumäärältään 50+ henkilökunnat, ne hoidokkien eläkkeet pöllimällä ja lahjoituksilla elätetyt ei toki ole samassa Uskossa. Ei se Sari-karjakkonikaan. Ja minulle on ihmeellinen kyky ainakin netissä saada loukkaamani naiset syömään kädestä, vaan ei siis ottamaan käteen.. taika raukeaa, kun minut näkevät.. :roll:
Viimeksi muokannut Gat, 01.09.2008 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NegaDuck

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Täytyy todeta, että tää on ollut omalta osaltani aika hukkaan heitetty ja siten paska päivä. Nyt kävi näin. :(
Stinky

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Joo kerta. Töiden jälkeen jaksoin raahautua Ikeaan ostaan saippuakupin, käsisaippualle pumppupullon ja hammasharjamukin. Sit kotiin ja hiusväri päähän, nurmikon ajo ja haravointi, sisällä imurointi, suihku ja sohva.
Ryydyttää ihan sairaasti ja odottelen vaan että puhelin piippais kivaa viestiä.. Huomenna 8-18 taas töitä ja sen jälkeen neiböriin vahtiin lapsia. Millon mä hitto salille pääsen/jaksan?
NuoriDaavid

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:Vittu mä oon kova jätkä!

Tölkkeinä sixpäkki Karhua ja päälle virkistävää murukahvia vaikutti, että olin lähes selvä soittaessani naapurin huuhaa-steiner-astrologia-hautaa lehmänsarvia paskaa täynnä astraalihenkien hyväksi- pehtoorille, ja käskin ne vittuun ilmaiseksi ja ilman sopimusta mun kaa käyttämistään kuivuristani, varastoistani ja joo vittuun pihaltani syyskuun loppuun mennessä! Ja että vievät jyvänsä, jauhopussinsa, omin luvin rakentamansa siilon ja dieseltankkinsa (Kun lakkasivat varastamasta meiltä) mennessään.

Vihjasin myös, että kun ne kumminkin eniten jatkossa haluaa vuokrata maitani, niin naapuri, se on tarjouskilpailu, muitaki oikeasti on paljon, ja jos eniten haluaa, saa maksaa eniten eikä vain puolta hintaa niinkuin nytten on.

Ja kaikki vielä kemikaaleista huolimatta sanottuna kohteliaasti, jopa sanoin jäbää hyväksi jätkäksi, sanoin vain asian ihan asiana, ilman detaljeja kuten yllä, käyttämättä edes sanaa "vittu".
Etkös sä aiemmin kirjoittanut, että enosi (R.I.P.) oli vuokrannut maat pitkällä sopimuksella alihintaan?
Vihtahousu

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Joo, oli kylmä ja tuuli. Ekan kaverin jalka laukes lämmittelyssä, nilkka taipui yli. Jätkät jäässä ja pilvissä kun pari maistuvaa voittoa alla ja vastus etukäteen tiedossa sarjataulukon perusteella paskempi.
Kolme nolla takkiin siis.

Nyt reissaria naamaan ja etsimään nukkumattia kohta.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Hitsi kun nuo siniset vilkut loimottaa kovaa makkariin, ei varmaan saa unta. Joku venäläinen rekka heittänyt öljyt tielle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:Etkös sä aiemmin kirjoittanut, että enosi (R.I.P.) oli vuokrannut maat pitkällä sopimuksella alihintaan?
No nimenomaan. Se vuokrasopimus, jonka yksi melkein kamuni naapurin isäntä suostui purkamaan, kuultuaan että ilman sopimuksen purkua verottaja ei hyväksy kauppaa OLI 160/hehtaari/vuosi. Nyt toimii urakoitsijana, ja silti nettoan enemmän. Sovittiin tasolle 350/hehtaari. Sitten on yhdellä luomuhomoveljelijällä osa, vain 120 per hehtaari/vuosi. Huuhaahoitola, jonka kanssa tänään aktionia, maksaa 200 per hehtaari/vuosi. 2012 asti.

Sorge vaan enoni ei vuosikymmeniin noteerannut, että oikea vuokrahinta nykyään on 400 tai yli /hehtaari/vuosi sielläpäin.

Tän vuokrajutun takia oli paska sauma, että verottaja hyväksyi tuon viljelymaan vapautuksen (Nyt puolet ei vuokralla) kauppaa varten, mutta en saakaan starttitukea vai mikäseoli. Koska kaikki ei omassa hallinnassa. Ei tiedetty, kukaan ei kertonna, edes maatalousneuvoja. No, ei ne olis vuokraamisesta luopuneetkaan paitsi tuo kamuni.

Lisäksi ehdin enoni kymmenen vuotta soudatessa ja huovatessa täyttää 40, joten ei nuoren viljelijän tukeakaan

Siis koko vuokraaminen on nytten tappiollista noilla vuokrilla, ei edes pääoman korkoa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriDaavid

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti:
Siis koko vuokraaminen on nytten tappiollista noilla vuokrilla, ei edes pääoman korkoa.
Olisikohan mahdollista purkaa nuo sopimukset oikeudessa? Vaikka tietysti, jos raukeavat 2012, niin ehkä oikeuden päätöskään ei tulisi ennen sitä. Toisaalta, saattaahan olla, että suostuisivat vapaaehtoisesti neuvottelemaan uusiksi, jos alat oikeudella uhkailla?
elco

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja elco »

Gat kirjoitti:
Siis koko vuokraaminen on nytten tappiollista noilla vuokrilla, ei edes pääoman korkoa.
Eiköhän se tappio ole kuitenkin pienempi kuin mitä neuvokkaasti sijoittamalla itse saisit aikaan. Suhtaudu tuohon parhaana sijoituksenasi.
Herra Manala

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vaola kirjoitti:Yksin.
KULTA!
masa

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja masa »

Gat kirjoitti: Siis koko vuokraaminen on nytten tappiollista noilla vuokrilla, ei edes pääoman korkoa.
Mites siitä vihreästä, köyhien, työttömien ja heikompien oikeuksien puolustajasta tulikin yhtäkkiä noin ahne kapitalisti?

Nostaisitko Gattaca toimeentulotukea 500 euroa kuussa, jos verotuksesi nousisi 5%?
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: neitsyydenmenetysMAANANTAI

Viesti Kirjoittaja Gat »

masa kirjoitti: Mites siitä vihreästä, köyhien, työttömien ja heikompien oikeuksien puolustajasta tulikin yhtäkkiä noin ahne kapitalisti?

Nostaisitko Gattaca toimeentulotukea 500 euroa kuussa, jos verotuksesi nousisi 5%?
Pistitpä pahan.
Tuloverotukseni nosto noin hyvän asian takia toki kävisi. Johtuen, että palkkaan verrattavaa tuloa minulla ei paljon ole. Mutta pääomaverotuksen nosto 5%... äääähhh.. öhhhh.. köh....

Toisaalta ehkä.. juu... jos se todella suunnattaisiin toimeentulotuen nostoon 500 euroa, eikä katoaisi ihan minne vaan valtion käyttöön, se hyödyttäisi kannattamiani aatteita, joihin samaistun osana omaa itseäni. Elikkä siis hyötyisin. Tai siis.. öööh.. ehkä en sittenkään haluaisi...tai äh...

Periaatteessa minut kuin kenet tahansa pitää periaatteessa pakottaa auttamaan kannattamiammekin asioita. Minäkin mielelläni ajaisin ylinopeutta, sakkojen pelko vain estää ja myönnän, että parempi kun minut ja muut pakotetaan siihen, jotta ihmishenkiä pelastuu.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin