Karmeimmat Mainokset

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tästä oli äärimmäisen hauska keskustelu joskus Cityssä.

Mikä on oma inhokkimainoksesi ja miksi?
nypari

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja nypari »

Sotkan alittanutta ei liene? Tarviiko edes perustella?
Quarter

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Quarter »

"minä itse!!!" Enpä ole ennen tahtonu ampua lapsia...

Jamban kaikki... se stanan sammakko on kyllä... voi vittu!!
ninnithequeen

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nypari kirjoitti:Sotkan alittanutta ei liene? Tarviiko edes perustella?
Mä olen sanonut ennenkin, ja sanon taas: Jos jompikumpi niistä jätkistä joskus kävelee mua vastaan niin vedän kyllä niin lättyyn ettei tosikaan :evil:
Hebuli

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

Nykyinen superinhokki on äärimmäisen teennäinen saippuamainos jossa naiset kertovat kehonsa "ongelmakohdista". Jopa se ihmeen brittiaksentti ärsyttää.
Na

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Na »

ninnithequeen kirjoitti: Mä olen sanonut ennenkin, ja sanon taas: Jos jompikumpi niistä jätkistä joskus kävelee mua vastaan niin vedän kyllä niin lättyyn ettei tosikaan :evil:
Mä tunnen sen nuoremman tyttöystävän! Minne pimeälle kujalle järkkään kohtaamisen? :D
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

"Suomen suurin apteekkiiiii!!1!"
Niiden into satsata mainoksiin on näköjään yhtä suuri kuin palkoissa.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
ninnithequeen

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lucky Luciano kirjoitti:"Suomen suurin apteekkiiiii!!!"
Näköjään ne satsaa mainoksiin yhtä mielellään kuin palkkoihin.
AAAAAARGH!!!
Ja pari vuotta sitten tuossa samaisessa mainoksessa oli lopussa vielä se vanha äijä, joka totesi: "Niin, ja ne mukavat tytöt!" :kele:

Minkäs mainos se on, missä se blondi ämmä kertoo mahdollisimman teennäisesti, kuinka ikeniin sattuu ja hammaslääkärikin on samaa mieltä ja.... :grr:
ninnithequeen

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ja ne perkeleen Riesen-mainokset...Voe elämä...

TV-shoppia ei varmaan lasketa, vaikka mainoksiahan nekin kaikki on.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Impi »

Riesenille olis munkin ääni mennyt.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mojo »

ninnithequeen kirjoitti:TV-shoppia ei varmaan lasketa, vaikka mainoksiahan nekin kaikki on.
Tavallaan kai joo... vaikka lontoon murteella TV-shop tyypisillä mainoksilla on oma termi nimeltään "infomercials" (vapaasti suomennettuna: myyntityrkyrysinformaatiopläjäys) kun tavallinen mainos on lähinnä commercial tai advertisement. Mutta miten vaan, paskoja ne on 8)

Kotimaisista Hesburgerin mainokset :tiistai: Vatuttaa kun kaiken pitää tehdä niin maan perkeleen halvalla niin laadusta tulee ärsyttävän teennäistä pastaa nih! :evil:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Enthu

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Enthu »

TelaSoneran&Dna:n "Elämä on" ja "lentävät teräsmies-mainokset vituttaa"
MarthaFocker

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Tää jenkkityyliin tehty "ikeniini sattuu joskus kun harjaan hampaita" ja kaikki sen eri versiot.
Geetzu

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tupakoikaa tai ylensyökää te typerät ihmiset, saatte mainoskatkoille muuta puuhaa.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

* "me tyttöjen kanssa sivellään aaiina mobilaattia kun paikkoja särkee"-mainos
* "mä olenkin löytänyt uuden"- "häh"-mainos

Voiko mainokset enää huonommalla ammattitaidolla tehdä? ..noi nyt ekammaisena tulis mieleen.. :twisted:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Tupakoikaa tai ylensyökää te typerät ihmiset, saatte mainoskatkoille muuta puuhaa.
Teen jo molempia - ei auta. Mainoksia joutuu silti katselemaan.
Kinder bueno-mainos vitutti joskus aikanaan aivan äärettömästi, en kyllä muista miksi.
Elisan mainokset, jossa ne kaksi hoopoa hoopoilevat on kanssa kestoärsyke.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Exsat

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Exsat »

TeleFinland, Saunalahti, Kolumbus.. Lähes kaikki liittymämainokset ärsyttävät. Lisäksi niiden mainosten näyttäminen, jossa kerrotaan tai vihjaillaan hampaiden irtoamisesta/vioittumisesta tai muusta vastaavasta, pitäisi kieltää lailla. :barf:
Geetzu

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vielä mainoksiakin vittumaisempaa on kanavasurffaus niiden aikana.
Ärh, just sitä täällä nyt miehen toimesta harrastetaan ja mä mökötän, prkl etin netistä mainoksia kateltavaks... Sotka-mainokset on ihan söpöjä. Ja sit ne Elisan ukot on hassun kivoja. Makkaramainonnasta en oo koskaan pitänyt, mäkkäriäkään ei sais mainostaa. Se tumma kundi niissä mäkin mainoksissa oli kyllä melko järkky, pääseeköhän enää ikinä telkkariin...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti:Se tumma kundi niissä mäkin mainoksissa oli kyllä melko järkky, pääseeköhän enää ikinä telkkariin...
Ai se suuren seikkailun tyyppi, joka mainosti jotain kokisjuttusia? Joo, ei ihan onnistunut.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Geetzu

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mylwin kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Se tumma kundi niissä mäkin mainoksissa oli kyllä melko järkky, pääseeköhän enää ikinä telkkariin...
Ai se suuren seikkailun tyyppi, joka mainosti jotain kokisjuttusia? Joo, ei ihan onnistunut.
Just se. Mistähän tulikin yhtäkkiä mieleeni, ennen jopa pidin siit tyypistä. Vituttaa ku ei oo limuu tääl ja sil oli niin paljon! Apina!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Geetzu kirjoitti: Just se. Mistähän tulikin yhtäkkiä mieleeni, ennen jopa pidin siit tyypistä. Vituttaa ku ei oo limuu tääl ja sil oli niin paljon! Apina!
Kolakuu vai mikä ihme sekin kampanja oli.
"Kokakolakomppanyn tuotteita niin paljon kun napa ruskaa!"
Nimi ei kyllä tule mieleen. Rasittava mainos joka tapauksessa. Suuressa seikkailussa se oli kyllä aivan hauska.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
tuulenpuiska

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

Liplap, liplap. Maanmaino laituri. Tilaa esite!

Niin mistä oli kyse?
Starflare

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Starflare »

QuarterDot kirjoitti: Jamban kaikki... se stanan sammakko on kyllä... voi vittu!!
Tälle menee minunkin ääneni. Onneksi helpotusta on kuitenkin luvassa
AarneAnkka

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

TV-mainonta ylipäätään siinä mielessä, että jos leffa on sellainen hiljainen ja rauhallinen, ja sitten yhtäkkiä mainoskatko tulee huutamaan kolminkertaisella volyymillä, niin hermoissa soi. :x Digibokseissa pitäisi olla semmoinen automaattinen "laske volyymiä mainostaukojen ajaksi" -toiminto...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Karmeimmat Mainokset

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Starflare kirjoitti:Tälle menee minunkin ääneni. Onneksi helpotusta on kuitenkin luvassa
:rofl:

helpotti hieman ainakin


Ja lisättäköön nyt vielä lähes kaikki pikkuhousunsuoja/terveysside mainokset. "Varma olo" hokema, vaikka se totta olisikin, alkaa turruttaa.
Olisi kiva välillä kuulla sanonta ihan niinQ oikeasta elämästä esim. "pysyy piNppanesteet hollilla koko baarikierroksen" ... ja moraalivalvoijien kommentitkin kävisi hienosti komediapläjäyksenä muuten niin synkkiin lehtiuutisiin.

8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin