Maanantain patinaa

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
MGandhi

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Huomenna Müncheniin. Saas nähdä selvitäänkö tällä kertaa ilman pidätystä natsismista epäiltynä. Olis edistystä ja vähintäänkin toivottavaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

Lilo kirjoitti:
aasi kirjoitti:
Mites teillä toi vuokravaimojen välitys?
Toimii luonnollisesti. Huiman sais alennuksella ja sisäkönasu tulee kaupan päälle, laitetaanko pakettiin?
Eihän me Huimasta voida veloittaa, mä en ole ehtinyt laatia vedenpitäviä vastuuvapauslausekkeita reklamaatiotulvan varalle.
Don't Panic!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:Eihän me Huimasta voida veloittaa, mä en ole ehtinyt laatia vedenpitäviä vastuuvapauslausekkeita reklamaatiotulvan varalle.
Hei Ameerica und Canada - te loukkaatte nyt mun tunteita ihan kauhian verisesti. Tässä joutuu ihan syömään jäätelöä suruun.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Lilo kirjoitti: Toimii luonnollisesti. Huiman sais alennuksella ja sisäkönasu tulee kaupan päälle, laitetaanko pakettiin?
Loistavaa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Pyry-Matias

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Pyry-Matias kirjoitti: Noooh, illalla oma futispeli. Siinäkin vois ehkä jopa parantaa kauden maalisaldoa, joka on tasan yksi. Elämme jännittäviä...
Yksi läpiajomaali ja pari tolppaa. Oma hyvä peli ei auttanut ja näyttää pahasti siltä, että pudotaan kutoseen. Pieni oljenkorsi taitaa olla...tai sitten ei.

Itseä on muuten aina yhtä kiva lainata. Suosittelen.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
nexie kirjoitti:Eihän me Huimasta voida veloittaa, mä en ole ehtinyt laatia vedenpitäviä vastuuvapauslausekkeita reklamaatiotulvan varalle.
Hei Ameerica und Canada - te loukkaatte nyt mun tunteita ihan kauhian verisesti. Tässä joutuu ihan syömään jäätelöä suruun.
Nooh, nooh. Kyllä me voidaan tarjota sulle vielä mahdollisuus näyttää piilevät kykysi. Jos aloitat vaikka meidän veskin siivoamisesta (huom. ei laatoittamisesta) ja jatkat sitten kokkaamaan Lilon kämpille. Diili?
Don't Panic!
Bliss

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jos vaikka hiipis nukkumaan.
Stinky

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kumma miten maanantait menee aina viikonlopusta toipumiseen. Kolme kertaa viikossa pitäs käydä salilla ja perjantaisin ei kerkee kun viikonloppu alkaa. Ei o tervettä käydä ti, ke ja to kun missäs välissä niitä lepopäiviä salipäivien välillä kerkiää olla?
Joo, jos huomenna aamusella jaksais ennen töitä mennä ähiseen.

Rankka työpäivä takana ja himassakin piti siivoilla ja pestä pyykkiä. Sen verran taas levottomat jalat että ei taida uni ihan vielä tulla.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:

Eihän me Huimasta voida veloittaa, mä en ole ehtinyt laatia vedenpitäviä vastuuvapauslausekkeita reklamaatiotulvan varalle.
:doh: Pitääkö se antaa ilmaseks nyt sitten kuitenkin?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:

Nooh, nooh. Kyllä me voidaan tarjota sulle vielä mahdollisuus näyttää piilevät kykysi. Jos aloitat vaikka meidän veskin siivoamisesta (huom. ei laatoittamisesta) ja jatkat sitten kokkaamaan Lilon kämpille. Diili?
Hmm. Muistaen miten usein se tuppaa itse saamaan ruokamyrkytyksiä, harkitsisin vielä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Maanantain patinaa

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aika hiljaista. Muaki väsyttää.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin