Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Info tulevista miiteistä

Osallistun pikkujouluissa seuraavaan:

Äänestys päättyi 13.10.2005 11:23

Syön
3
12%
Juon
5
20%
Syön & juon
17
68%
 
Ääniä yhteensä: 25

Hebuli

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Hebuli »

kesseli kirjoitti:mutta jos vastaus kahteen ensimmäiseen kysymykseeni on kyllä, voin todeta alkuperäisen tarjouksen muuttuneen siinä määrin etten siihen halua osallistua. tilaan mieluummin listalta mieleiseni annoksen.
Sanottakoon että itselleni se syöminen on vain oheistoimintaa, yhtä hyvin voisin syödä kotona yksinäni ennen baarikierrosta, jos ainoa tarkoitus olisi päästä nälästä eroon. Vaikka ei olisikaan halpaa, saan pienoisen ylihinnan vastineeksi muiden kityläisten mieltäylentävää seuraa, kun vaihtoehtona kyseisenä iltana olisi syödä yksin. Voisi oikeastaan sanoa että kaikki samassa pöydässä istuvat kityrunkkarit ovat huoria koska joudun maksamaan ekstraa heidän seurastaan, ja he vastaavasti minun. Iljettävää tuollainen molemminpuolinen huoraaminen, mutta minkäs teet.
huima

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja huima »

Hebuli kirjoitti:Voisi oikeastaan sanoa että kaikki samassa pöydässä istuvat kityrunkkarit ovat huoria koska joudun maksamaan ekstraa heidän seurastaan, ja he vastaavasti minun. Iljettävää tuollainen molemminpuolinen huoraaminen, mutta minkäs teet.
Tämä herkisti paatuneimmankin sydämen.

Huorataan siis kunnolla.
Herra Manala

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Patz kirjoitti:Ymmärtänet varmaan, ettei juuri millään ravintolalla ole resursseja palvella tällaista lössiä niin, että jokainen tilaa juuri sitä mitä haluaa ja saa vielä ruokansakin samaan aikaan muun seurueen kanssa. Siksi buffa.
Toki ymmärrän. Ymmärsin ihan täysin, että suunnitelmat muuttuivat sen vuoksi, että kriittinen massa ylitettiin.
Toisekseen: Olisiko ruokailuvaihtoehto pitänyt päättää sen mukaan, kuka kovaäänisemmin vaatii omaa vaihtoehtoaan valittavaksi, vai sen mukaan mikä tyydyttää suurinta osaa joukosta?
Tietenkin mikä tyydyttää suurinta osaa joukosta. Enhän ole muuta väittänytkään. Buffa vaan ei ole minun juttuni ollut koskaan, joten kyseinen ratkaisu ei sovellu minulle. Minun takiani en ole sitä ollut vaatimassa muutettavaksi, enkä muidenkaan takia.
Herra Manala kirjoitti:Tehän voitte jäädä vaikka kahdestaan kotiinkin, niin saatte olla juuri niissä vaatteissa kun haluatte, katsoa juuri sitä tv-ohjelmaa mitä haluatte, tehdä muutenkin ihan juuri sitä mitä haluatte, valita keskusteluaiheenne ihan kahdestaan ja muutenkin nauttia ihan siitä omasta ihanasta seurastanne, kahdestaan.
Ikävää, että en saa edes asiallisesti ja sääntöjen mukaan toimien valita omaa ruokailutyyliäni ja peruuttaa ruokailuani ajoissa ilman vittuilua. Ymmärtäisin tämän vuodatuksen kyllä, jos olisin vaatinut järjestelyjä muutettavaksi mieleiseeni suuntaan.

Ymmärrät varmaan itse, että jos alkuperäinen ajatus on ollut syödä kabinetissa a la cartea, mutta lopputulos onkin salin puolella tapahtuva buffa, se on aika iso ero verrattuna alkuperäiseen suunnitelmaan, yhtään väheksymättä panostasi ruokailun eteen, ja unohtamatta sitä tosiseikkaa, että sinä et voi asialle tehdä yhtän mitään. Uskon, että olisit itsekin syönyt mieluummin cartelistalta täytettyjä jalapenoja.

PS. Pahoittelen myöhäistä vastausta, viestisi oli jostain syystä jäänyt minulta lukematta.
PPS. En valitettavasti voi kuitenkaan jäädä kotiin, kahdestaan. En nimittäin mistään hinnasta haluaisi missata Gulliblen henkevää seuraa.
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Herra Manala kirjoitti:Uskon, että olisit itsekin syönyt mieluummin cartelistalta täytettyjä jalapenoja.
Sä tunnet mut liian hyvin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

On se kumma ettei hesan keskustan ravintola pysty tarjoamaan a'la cartea 50 ihmiselle, taitaa olla taidon puutetta? :twisted:
Ei pitäs avata ravintalaa jos ei valmis palvelemaan kunnialla.
Karu totuus; helsinginkään ravintoloista ei ole.

Meille sinänsä riittää buffa, sitä joulumuotoista harjoittelemme jo risteilyllä!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Siellä saa syödä niin että kylkiluut ruskaa..
Pyyhin Netikettiin..
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Niba kirjoitti:On se kumma ettei hesan keskustan ravintola pysty tarjoamaan a'la cartea 50 ihmiselle, taitaa olla taidon puutetta?
Hohoo ja huomenta.
Pikkujoulusesongin huippu ajoittuu marras-joulukuun vaihteeseen.
Rupeaisitko itse vääntämään yhden eipäs-juupas -asiakkaan kanssa kun kolme muuta olisi tulossa ilman erikoisvaatimuksia setelinippua heilutellen?
Kreivitar

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Niin ja missä juopot etkoilevat/nautiskelevat aperitiiveja sillä aikaa kun rahvas evästää? Olisi kiva edelleen tietää, keiden seurassa voisi kilistää maljaa ilman syöpöttelyosuutta. Eihän kai kaikki ole menossa syömään?

En mielelläni hillu baareissa tai kaduilla yksin - joku voi vaikka tulla myymään itseään minulle (näinkin on joskus käynyt - en ostanut eikä olisi heppu lopulta myynytkään koska olen niin ruma... Aika valikoiva myyntiTYKKI ettenkö sanoisi) :D
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

kesseli kirjoitti:kysyn vielä kolmannen kerran.

onko kabinatista jouduttu luopumaan?
tapahtuuko kaikkien syöminen yleisissä tiloissa?

saanko näihin vastauksen?

DrD.
Käsitykseni mukaan kyllä. Syömme buffetta rahvaan seassa.
Huomasin myös että nimesi on poistettu syöjälistalta, joten ole ihan rauhassa vaan. Voit mennä alakartte poulelle....
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kreivitar kirjoitti:koska olen niin ruma...
Tsoh. Eipä pidä paikkaansa.
Patz

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Patz »

kesseli kirjoitti:kysyn vielä kolmannen kerran.

onko kabinatista jouduttu luopumaan?
tapahtuuko kaikkien syöminen yleisissä tiloissa?

saanko näihin vastauksen?

DrD.
Täytynee vääntää rautalangasta:

Kabinetista jouduttiin luopumaan sen pienen koon vuoksi. Sen sijaan saamme Westistä oman alueen, jossa on buffa vain meitä varten. Buffan toteutuminen ko. hinnoilla vaatii 40 henkilön osallistumisen.
Viimeksi muokannut Patz, 07.11.2005 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

killkill kirjoitti:
Kreivitar kirjoitti:koska olen niin ruma...
Tsoh. Eipä pidä paikkaansa.
:komp: Komppaan täysillä. Asianlaita on aivan päinvastainen; siltä myyntitykiltä oli totisesti jäänyt okulaari kotiin.. Potkun ansaitsisi.
Kaunis siniverinen avataressa, todiste nr.1.
killkill

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja killkill »

HellBell kirjoitti: Komppaan täysillä
Anteeks nyt, mutta orkesterissa on jo kolme kitaristia. Kosketinsoitta tarvittais vielä (en edes ala tarjota bändärin vakanssia) :D
HellBell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

killkill kirjoitti:
HellBell kirjoitti: Komppaan täysillä
Anteeks nyt, mutta orkesterissa on jo kolme kitaristia. Kosketinsoitta tarvittais vielä (en edes ala tarjota bändärin vakanssia) :D
Kosketinsoittaminen.. ihan pilipalia!1 Mutta huuliharpun soittaja.. tai saksofonisti..
Otan jomman kumman paikan, tarjottuna tahi ei. Hiphei!
Yönmustaritari

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Kreivitar kirjoitti:ruma
©
HellBell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Vaola kirjoitti:
HellBell kirjoitti:
killkill kirjoitti: Anteeks nyt, mutta orkesterissa on jo kolme kitaristia. Kosketinsoittajaa tarvittais vielä (en edes ala tarjota bändärin vakanssia) :D
Kosketinsoittaminen.. ihan pilipalia!1..
Miten olisi Melodica? Saattaisin löytää faijalta sellaisen markan pelin... Mutta ai niin... Mähän syöpöttelen. :oops:
Loistoidea! Melodica on rautainen soitin - sillä soitellaan vain upeita melodisia eepoksia, ei siis lainkaan sellaisia pimpelipomeja joita tässä muistaa pienempänä sillä koittaneen. Nyt varttuneempana olisin Melodican arvoinen.. no, leikisti.
Ps. Liittyikö tää yhtyeen kasaaminen niihin, jotka ovat tulossa syöminkien jälkeisiin juttuihin? En mää sitten pääse tähän bändiin.
Kreivitar

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

Heei, onko mulla mitään virkaa tässä bändissä? Sitä paitsi kukaan ei sitten vastannut itse kysymykseen. Ihme jengiä.

HellBell kirjoitti: Ps. Liittyikö tää yhtyeen kasaaminen niihin, jotka ovat tulossa syöminkien jälkeisiin juttuihin? En mää sitten pääse tähän bändiin.
Kommen Sie? Jooko?! (sanat tulevat tulevat tänään postitse - ne mitä ei täällä sanota) :)
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaivatte esiin marshall-rivistön, kyllä kelpaa..

Luulen että basistikin esittää soolon? :P
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tuhannes pikkujouluketju, ilmot VAIN YKSITYISVIESTILLÄ!!

Viesti Kirjoittaja Mojo »

KK + muut kirjoitti:bändi
Joo pliide! Mä voin olla vaikka roudari kunhan palkka on kohdallaan ja eriasteen virhekytkennöistä koetut iskujen vastaanotot ja pyrotekniikan pettämisestä johtuvat tällit ja muistinmenetykset päänsärkyineen ei laiteta mun syyksi.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Vastaa Viestiin