Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Kaikki on asenteesta kiinni. ;)
Niin mutku mutku...Haluaisin olla vain ja töpsötellä omiani salilla. Laittaa mp3:n kuulokkeet korviin, vaipua omiin ajatuksiini ja leikkiä, että olen näkymätön. Minulla taitaa tosiaan olla pahemman luokan asenneongelma :)

Kävin 40 min. hölkkälenkillä.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lucy kirjoitti:Minulla taitaa tosiaan olla pahemman luokan asenneongelma :)
Relativistisesta näkökulmasta katsottuna asenneongelmat ovat aina muilla, ei itsellä. :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jee jee olen iloinen. Olkapää ei juurikaan oireillut vääntölajissa käynnistä, olin aika yllättynyt. Huomasi kuitenkin kuinka arkailin kaikenlaisia kaatumisia, peläten tulevani jälleen saman olkapään päälle. Valmentaja vaikutti olevan tyytyväinen kun saavuin paikalle ja kyseli kovasti vointiani, mahdollisesti pelkäsi minun vittuuntuneen häneen täysin haaverin takia ja lopettavan lajin kokonaan. Sehän soittikin mulle haaveria seuraavana päivänä kysellen vointiani. Meillä on kuitenkin ihan vaan platoninen harjoittelusuhde.

Maanantaina uskaltanen jopa punttisalille, ja jos se sen kestää ärtymättä, alkaa tästä taas Elämä. Tälle päivälle voisi miettiä uintia.

Mitenkäs Swirlin olkapää jaksaa? Oletko jaksanut pitää sitä täydellisessä levossa?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen taas powerii.
Prepare for the worstest.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

NegaDuck kirjoitti: Relativistisesta näkökulmasta katsottuna asenneongelmat ovat aina muilla, ei itsellä. :)
Voisin ostaa tämän :)

Kallioilla roikkuminen kävi treenistä. Epäilen, että huomenna lihakset ovat huomattavasti kipeämmät kuin tavallisen salitreenin jäljiltä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Uinti 2000m 55min.

Meinasin uida kaiken varalta 2100m kun en ollut satavarma meninkö sekaisin laskuissa 1700m kohdalla, mutta keho oli toista mieltä. Sain vikan viiskytmetrisen alkuponkaisussa aivan hervottoman erektion eli suonenvedon oikean reiden alaosaan, just polven yläpuolelle.

Olin varmaan aika koominen näky kun alkuliu'un jälkeen räpiköin koiraa hengenhädässä kuin, no, koiranpentu, ja vielä syvässä päässä. Ihme etteivät hengenpelastajat hypänneet niskaan, mutta kauhoin 2000m loppuun toinen jalka puujalkana, lähinnä käsillä. Jätin ylimääräisen 100m suosiolla väliin, ei se olisi ollut hukkumisen arvoista.

Olkapää arasteli pikkaisen aluksi mutta kesti lopulta hyvin, kiitos kysymästä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Lucy kirjoitti: Epäilen, että huomenna lihakset ovat huomattavasti kipeämmät kuin tavallisen salitreenin jäljiltä.
Epäilit oikein. Kävin lenkillä. Siellä on ihana ilma :h:
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Salilla.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ai niin joo, mähän kävin sunnuntaikävelyllä, tunti siihen meni. Kai se voidaan laskea urhoiluksi.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Maanantai.. ..öh . ei voi muistaa enää
Tiistai: juoksulenkki
Keskiviikko: paljon kävelyä Tallinnassa
Torstai: jos siwailu lasketaan liikunnaksi
Perjantai: kävellen töihin ja takaisin + juoksulenkki illalla
Lauantai: juoksulenkki
Sunnuntaina vähän vajaa pari tuntia frisbeegolffissa

Tänään: kävellen töihin .. ja tod näk takaisin kans.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Tympii pikkasen ko ei pääse normaalisti kävelyille kun on tuolla tyttökoirulilla juoksu, eikä kannata tiedottaa sitä kaikille kylän poikakoirille, joten ollaan omalla tontilla vaan pyöritty nyt jokunen päivä.

Eipähän tuo kauaa kestä mutta kummasti sitä vaan on tottunut siihen että kiertelee tuolla koirien kanssa käppäilemässä päivittäin ja nyt ahistaa kun ei pääse.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Uin 1500 metriä. Tai 1600, taisin seota laskuissa. Uidessa kaikki sujui mutkattomasti, mutta jostain syystä sekä hallille tulo että meno olivat täynnä omituisen täsmällisiä tielletulentoja. Tuntuivat melkein varta vasten minua varten järjestetyiltä, niissä oli jotain peräti systemaattista.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vajaat parikymppiä pyörällä ja kevyehkö jalkatreeni. Ei vain sairastelun ja juopottelun jälkeen oikein kulje.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tissitreeni ei vain sujunut, haukkaria jaksoi vääntää paremmin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Totuuden hetki: kestääkö olkapää punttitreenit? Ihan ok, parissa liikkeessä käytin varalta astetta pienempiä painoja, ja vähän arasteli. Hieno homma.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vihtahousu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kävin punttiksella piiiitkästä aikaa kun flunssa on kiusannut. Oli niin ehanaa ettei tehnyt lainkaan mieli lähteä pois, mut oli pakko kun olis vaan vetänyt lihakset kipeiks ja ittensä niin piippuun ettei huomenna voi käydä palauttelemassa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen iltasella pistivät Itiksessä taas radan poikki joten 900m naurettavan vähään jäi, toisaalta meni vain reilu 20 minuuttia, vapaata uin pari allasmittaa silleen 4 vetoa ja hengitys välillä jopa 6 vetoa ja hengitys veto tarkoittaa nyt uimaliikettä, ilmeisesti tekniikassa parantamisen varaa kun hapenotto toimii niinkuin se voi vain toimia 20 vuoden polttamattomuuden jälkeen! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Jaahas, mut on norattu!

No kuitenkin, tänäänKIN polkaisin vajaat 20km ja kävin salilla, tein tissit ja habat.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kävin jolkottelemassa.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Kävin salilla. Täytyy ilmeisesti ostaa neitihanskat, koska kämmeneni ovat nirhaumilla. Oletin myös, että yksi välipäivä riittäisi selkälihasten palautumiseen, mutta nyt lihakset tuntuvat todella kipeiltä, joten olin ilmeisestikin väärässä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lucy kirjoitti: Oletin myös, että yksi välipäivä riittäisi selkälihasten palautumiseen, mutta nyt lihakset tuntuvat todella kipeiltä, joten olin ilmeisestikin väärässä.
Tuskin riittäisi edes vaikka douppaisit rajuilla aineilla, kolme vuorokautta minimissään. Tosin vaikuttaa käytkö lukemassa lehden jossain hassussa selkälaitteessa vai painatko rautaa hampaat irvessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Pommisuojassa perusvoimaa, eli kyykkyjä, vatsoja, maastavetoja, penkkejä ja semmoista. Laiminlyöty alaselkä sai taas lisää kyytiä.

Laiminlyöty todellakin, sillä olin jo vuosia tuon "nosta reisilllä, älä selällä" -kansanviisauden vuoksi välttänyt selällä nostamista kuin ruttoa, siis jopa selkä suorana.
Bluntly kirjoitti:
Lucy kirjoitti: Oletin myös, että yksi välipäivä riittäisi selkälihasten palautumiseen, mutta nyt lihakset tuntuvat todella kipeiltä, joten olin ilmeisestikin väärässä.
Tuskin riittäisi edes vaikka douppaisit rajuilla aineilla, kolme vuorokautta minimissään.
Semmoista huhua olen kuullut, että "no pain, no gain" -vaiheen jälkeen lihakset kuitenkin lopulta tottuvat ja palautuvat nopeammin rääkin jälkeen?

Ravinteita voi tietty kokeilla, riippuen siitä mihin koulukuntaan kuuluu. Siis että onko A) "vain ihmisten ruokaa", B) "peruselintarvikkeet" (hera, kreatiini, tms) vaiko C) "rojua ränneihin, palleista/munasarjoista viis" (anaboliset steroidit).
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:Kävin salilla. Täytyy ilmeisesti ostaa neitihanskat, koska kämmeneni ovat nirhaumilla.
Kyllä ne kämmenet siitä parkkiintuvat.

En tiedä mikä sekin on kun eilen tuli maga-treenien jälkeen voimakas köhäkohtaus varmaan tunnin ajaksi, ja voimakas raudan maku suuhun. Ei se varsinaisesti verenmaultakaan tuntunut.

Pitäisikö syyttää sitä että treenit olivat normaalia kovemmat ja lopussa meidät vedettiin aivan piippuun, vai sitä että saimme testata toisiimme "hapetusta" eli kuristetaan niin kauan kunnes meinaa taju lähteä kun aivot eivät saa happea, jotta jokainen oppisi miltä kuristetuksi tuleminen tuntuu. Tosin mun kohdallani homma ei toiminut koska tyyppi painoi osittain myös henkitorvea vaikka teoriassa teki otteen oikealla tavalla, jouduin taputtamaan aika nopeasti pois kivun takia.

Jälleen jäi myös vituttamaan kuinka joidenkin harjoittelijoiden kontrolli pettää, vaikka toisaalta vahingoiltakaan ei voi aina välttyä. Vieressä harjoitelleista tyypeistä toinen tökkäsi toista voimakkaasti silmään kun harjoitteli tekniikkaa vähän turhan rajusti. Jotkut kompensoivat teknisen taidon puutetta hutiloinnilla, mä puolestaan olen sitä mieltä että tekniikkaa harjoitellaan nopeasti ja voimalla vasta kun sitä on toistettu hitaasti muutama sata tai tuhat kertaa. Ilmeisesti täytyisi pitää uimalaseja treeneissä ettei sokeudu.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 01.10.2008 10:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NegaDuck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Frederik Krueger kirjoitti:saimme testata toisiimme "hapetusta" eli kuristetaan niin kauan kunnes meinaa taju lähteä kun aivot eivät saa happea
Toi tekee varmaan kutaa just treenien perään hengästyneenä. :shock:
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Eilen juostiin 35 minuuttia reipasta tahtia.

Tänään kävelin töihin 3 km.
Vastaa Viestiin