Keu-keu.. Kexiviko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti: Ei sovittu tarpeeks hyvin säännöistä. Homma meni niin, että minä yritin parhaani mukaan (ekana vuorossa, sainhan voittajana valita kumpi aloittaa) imuttaa nopean lopun ja itseasiassa satsi tulikin suuhun 2 minuutin kohdalla (mies ei lue näitä, eikä se nyt muutenkaan oo häpee eihän *g*) mut jouduin lutkuttamaan vielä ne jäljelle jääneet minuutit! Perkele, siis kuvittelin, että yks O riittäis.
Vaikka olenkin kohtuu-nopean pelin kannattaja, niin ei 2 minsaa ole kyllä mitään!!!1
Kannattaaks tollasii konmetteja ees kirjata kitinään? :lol:

Sano Dddy mitä vaan niin julistan viralliseksi pervoilu ja seksipäiväksi tämän!


SEKSI SEKSI SEKSI!
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Dumis kirjoitti:Vaikka olenkin kohtuu-nopean pelin kannattaja, niin ei 2 minsaa ole kyllä mitään!!!1
Kyllä se mun seurassa vietetyn kuustuntisen jälkeen on.
Olin parhaimmillani, kiitos komeiden lätkääjien.

*vain puolittainen rebz*
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lähtiskös joku mun kanssa Muoti+Kauneus- ja Terveys+Hyvä Olo -messuille perjantaina? Mulla ois sellainen kuponki, jolla pääsee kaksi yhden hinnalla. Voimassa vain perjantaina.

Näköjään samaan syssyyn on ympätty myös Häät+Rakkaus-teema.
Dumis

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Kuulostaa erittäin kiinnostavalta :D
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Suuret elokuvateollisuudet saivat minutkin kiinni, varokaa torrentteja skannaillaan kaikkialla maassa, nyt myös TKKssa!
Juu olkaa varovaisia out there in the movie jungle!

olen siis virallisesti roisto ja joudun formatoimaan koneeni, rangaistukset kovat varmasti seurauksena ja rahaa ei yhtään maksaa mitään korvauksia, vetäkööt käteensä! :lol: :lol: :lol: 8)
Pyyhin Netikettiin..
Lucy

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Nyt on kyllä väsynyt olo. Ei enää koskaan viikolla hunningolle poikkeustapauksia ei lasketa . Huomasin sopineeni viikonlopulle päällekkäisiä menoja. Batmanista inspiroituneena ajattelin heittää kolikkoa siitä mitkä tapaamiset siirrän. No ei kai, täytyy tehdä vain hiukan järjestelyjä.
Monsieur Manala

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Miten vitussa niba pystyy muuttumaan päivä päivältä oksettavammaksi? Mä kuvittelin jo noin puol vuotta sitten että se olis enää mahdotonta.

Hyi vittu.
NegaDuck

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Kotiin suoriuduttu. Nyt sitten iski se nuutumus. Tekis mieli ottaa päikkärit, mutta tähän aikaan se tuntuu aika tyhmältä idealta. Enköhän mä nukkumaanmenoaikaan mennessä piristy. :roll:
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Töistä lopulta kotona. Kolmen päivän työviikko on kiva, olispa näitä useammin ja vielä koko viikon palkalla.

Broilerisalaattia ja ruisleipää suuhun, kamat kassiin ja matkaan maalle. Kunhan takkassa puut palaneet loppuun. Tiedossa metsästystä, kalastusta ja sahojen soittamista. Ilmeisen rentouttavaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Stinky

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä haluan kanssa maalle. Tai mökille. Mestaan missä ei ole sähköjä, juoksevaa vettä eikä naapureita. Pieni tupa, järvi ja puusauna riittäisi.
No saunassa kävin ja rommitoti on nenän edessä. Ihan hyvä tämä on näinkin. Pian unille.
Monsieur Manala

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

NegaDuck kirjoitti:Kotiin suoriuduttu. Nyt sitten iski se nuutumus. Tekis mieli ottaa päikkärit, mutta tähän aikaan se tuntuu aika tyhmältä idealta. Enköhän mä nukkumaanmenoaikaan mennessä piristy. :roll:
On tässä käynyt mielessä, että pitäisköhän sun käydä juttelemassa lääkärin kanssa masennuksesta? Säännöllistä liikuntaa harrastavaksi kaveriksi sä olet melko uskomattoman flegmaattinen ja ihmettelet jatkuvasti miten muut ihmiset jaksaa mm. työpäivän jälkeen tehdä asioita tai viikonloppuisin käydä ulkona. Varmaankaan fyysinen kunto ei ole esteenä (ja jos olisikin, niin olisi ihan yhtälainen syy huolestua), joten kyllä sulla on joku ruuvi henkisellä puolella nyt aika paljonkin väärässä asennossa, luulen.

Mä huomasin että itseä oli todella vaikea saada jossain vaiheessa edes siivoomaan, kun ei harrastanut mitään liikuntaa, ja olo oli melkoisen yleisflegu, mutta sullahan ei sitä ongelmaa pitäisi olla?
daddykillkill

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:Näköjään samaan syssyyn on ympätty myös Häät+Rakkaus-teema.
Olisivat huomioineet miehiä omalla "Viskiä ja Spiidiä" -teemalla, niin varmasti olisin lähtenyt..
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja huima »

daddykillkill kirjoitti:
swirl kirjoitti:Näköjään samaan syssyyn on ympätty myös Häät+Rakkaus-teema.
Olisivat huomioineet miehiä omalla "Viskiä ja Spiidiä" -teemalla, niin varmasti olisin lähtenyt..
Tohon liittyen ylihuomenna on Hellacoptersin keikka.

Rrrrrrokrok!
milli

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Näköjään samaan syssyyn on ympätty myös Häät+Rakkaus-teema.
Huih, olis mennyt kokonaan ohi noi häämessut ohi. Pakko kait sinne on tänäviikonloppuna ehtiä.
daddykillkill

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

huima kirjoitti:Tohon liittyen ylihuomenna on Hellacoptersin keikka.
Tuo näkemättä. Onko hjuva livenä?
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja huima »

daddykillkill kirjoitti:
huima kirjoitti:Tohon liittyen ylihuomenna on Hellacoptersin keikka.
Tuo näkemättä. Onko hjuva livenä?
Ihan saatanan hyvä.

Ja nyt sulla on kiire.

Jäähyväiskiertue.
Monsieur Manala

Re: Keu-keu.. Kexiviko

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

swirl kirjoitti:Lähtiskös joku mun kanssa Muoti+Kauneus- ja Terveys+Hyvä Olo -messuille perjantaina? Mulla ois sellainen kuponki, jolla pääsee kaksi yhden hinnalla. Voimassa vain perjantaina.

Näköjään samaan syssyyn on ympätty myös Häät+Rakkaus-teema.
Ach, mulla on muuten lipukkeita joilla on rakentajan oikeus keskiviikosta sunnuntaihin. Toimii siis myös aukioloaikojen ulkopuolella. Käväsin toissapäivänä rakentamassa tuonne virmalle ständin.

...Kiinnostaa niin kympillä koko vitun messut...
Vastaa Viestiin