Kitinän suurin idiootti

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuka on kitinän suurin idiootti?

exPertti
7
11%
urpiainen
2
3%
Frederik Krueger
4
6%
masa
4
6%
Tix
2
3%
Manala
12
19%
Gat
1
2%
Homeboy
3
5%
Niba
10
16%
StadinArska
6
10%
Jyrki73/Mulli75 (pakko olla sama)
2
3%
prosessi
3
5%
Quinevere
1
2%
ninnithequeen
4
6%
Joku muu
2
3%
 
Ääniä yhteensä: 63

Monsieur Manala

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Aika pelottavaa että vuorokaudessa äänet ovat nousseet yhdestä seitsemään. Onks nää nyt niitä StadinArskan multinikkiäänestyksiä, vaimitähäh?
Mikä olisi ollut Oikea Äänimäärä, jonka olisit voinut hyväksyä ilman, että olisi ollut väärin äänestetty? Neljä? Kolme?
Hmmm... Juu, kyllä, tuo kolme kuulostaisi aika hyvältä! Onhan nyt selvä, ettei äänet voi pysyä paria vuorokautta yhdessä, ja sitten yht'äkkiä nousta alle vuorokaudessa kuudella, kun on jo annettu kuitenkin yli 30 ääntä yhteensä! Se sotii kaikkia äänestyssääntöjä vastaan! StadinArska oli sittenkin oikeassa, tämä palsta on korruptoitunut multinikin ja natsimoderaattorin toimesta. Mihinkään ei voi enää luottaa, ei edes oikeaan kolmoseen!

Paitsi tietysti muita ihmisiä hymyilemisestään onnittelevaan numbaan juttelemassa narsismista.
Tämähän on kuin toroloco cityn peilikuvassa aikanaan.
Onko noin? Kukas se on? Mikäs se ratkiriemukas analogiasi muuten viimeksi olikaan? Mun mielestä se oli hauskempi, ehkä siks ettei tää toroloco nyt auennu junous.
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

Monsieur Manala kirjoitti:
elco kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti: Hmmm... Juu, kyllä, tuo kolme kuulostaisi aika hyvältä! Onhan nyt selvä, ettei äänet voi pysyä paria vuorokautta yhdessä, ja sitten yht'äkkiä nousta alle vuorokaudessa kuudella, kun on jo annettu kuitenkin yli 30 ääntä yhteensä!
Ok. Ketkä ovat ne kolme, jotka oikeasti pitävät sinua tämän mestan suurimpana idioottina ja jotka äänestävät näissä kyselyissäsi?

Mm. minä kuulun ryhmään yksi, mutten ryhmään kaksi.
Monsieur Manala

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:Ok. Ketkä ovat ne kolme, jotka oikeasti pitävät sinua tämän mestan suurimpana idioottina ja jotka äänestävät näissä kyselyissäsi?
Tix, Outi ja multinikki.
elco

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja elco »

Monsieur Manala kirjoitti: Tix, Outi ja multinikki.
Voisiko ylläpito korjata Madamoisellen äänet kolmeen ja lukita ketjun niin saadaan palautettua henkiset tasapainot?
Monsieur Manala

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

elco kirjoitti:Voisiko ylläpito korjata Madamoisellen äänet kolmeen ja lukita ketjun niin saadaan palautettua henkiset tasapainot?
En usko että se on enää mahdollista tämän luomasi uuden itseironianymmärtämisstandarditason jälkeen. Kaikki entinen tuntuu enää niin valjulta.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nowaysis kirjoitti: Joo, jos ei Rollo ihan psykopaatti, niin jonkin asteisesta narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsii ainakin yksi ehdokas. Tiennee sen itsekin.
En tiedä viittaammeko samaan (ehdottomasti en tarkoittanut Gattacaa enkä Manalaa), mutta joo. En viitsi edes sanoa, onko hän tuossa ehdokaslistassa vai ei.

Ja jos ei ole häiriintynyt, niin miksi sitten esittää häiriintynyttä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:Vähän nauratti toi Jyrki73/Mulli75 :D
Todistatko minun puolesta vai minua vastaan ?
Ekakerta että joku väittäis mulla olevan useampia nikkejä. No mulla on kuviakin tuolla, ja joku kitinäläisistä on varmaan tavannut Mullin, Oletan että mm. bliss.
daddykillkill

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Frederik Krueger kirjoitti:Toisaalta voi myös mainita kyynisesti että Kongossa kuolee ihmisiä jatkuvalla syötöllä, mutta he eivät onneksi ole meille kellekään läheisiä ihmisiä.
Totta. Ihmisen mieli toimii valikoivasti.
Kun en kuitenkaan yhtään kongolaista tunne, on vaikea tuntea voimakkaita tunteita Zairen (hups, imperialistinen lispahdus) asujainten vastoinkäymisiä kohtaan.

Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Aivan aluksi haluaisin kiittää meidän loistavia ehdokkaita! Valinta oli vaikea, ja saattoi jopa osua väärään osoitteeseen.

Torjuntavoitto, yhtä kaikki.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Dumis

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Dumis »

daddykillkill kirjoitti:Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.
Aivot ei toimi vielä, voitko suomentaa.
bliss

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja bliss »

Luulen, että sittenkin jätän äänestämättä. Tää ei niin silleen kuitenkaan ole niin vakava asia. Oon huomannut, että osaan sulkea selaimen, jos internetissä joku on kovasti paljon väärässä :)
Kosketelkaa toisianne.
Duck

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:Joten palataan aiheeseen: minusta eniten näitä nolla-polleja maasta polkevat hahmot ovat tämän palstan suurimpia idiootteja.
Aivot ei toimi vielä, voitko suomentaa.
Juu, ei se oo "nollapolle" vaan "poll" eli kysely. Nollakysely, joka on polkaistu esiin... öö.. maasta.
bliss kirjoitti:Luulen, että sittenkin jätän äänestämättä.
Samis.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Etusivu › Yhteisöt › Keskustelut › Shrink › Viimeinen, joka vastaa, on... ‹ kerro kaverille!
Keskustelu

Viimeinen, joka vastaa, on idiootti! :roll:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olinx vika? Mikä on viive?

(Halusin oikeasti vain pelastaa Madonnan idiootin maineelta, olenhan sentäs herrasmies.)
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lämpimät onnarit sättipossulle. Olet ansainnut voittosi.
Alisuorittava G

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

72 tunnin ja noin 20 lisäminuutin jälkeen päätin vihdoin antaa ääneni. Viikonlopun aikana muistin rukoilla ja miettiä tärkeämpiä asioita.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

RolloTomasi kirjoitti:
En tiedä viittaammeko samaan (ehdottomasti en tarkoittanut Gattacaa enkä Manalaa), mutta joo.

Ja jos ei ole häiriintynyt, niin miksi sitten esittää häiriintynyttä?
Minäkään en tarkoittanut noita mainitsemiasi. Itsekään en viitsi paljastaa mitä puoluetta edustaa vai onko kenties sit. mutta anyway.

Veikkaanpa, että tämä tapaus on ihan oikeasti häiriintynyt. Ainakin kaikki todisteet puhuvat sen puolesta. Outoja ja omituisia tämä palsta on pullollaan ja se on vainen hyve :]

Voisimme toki vertailla mielipiteitämme privana, mutta pidän sinua niin korrektina ihmisenä, ettet moiseen suostu. Voit silti säästää tarjouksen sadepäivää varten. Pieni analysointi silloin tällöin tekee terää, eikö 8)

*halirollo*

sori kirjoitin keskelle lainausta, mut whatever. eiku poistinko jotain sun kirjoittamaa?
Prepare for the worstest.
Alisuorittava G

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä oon leväkokkari.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ainakin minua Rollo joskus takavuosina julkisesti nimitti psykopaatiksi. Tää nyt viimeistään vahvisti tarkasti huomioidun nettidiagnoosin kun tulin tällä lailla hakemaan huomiota.

En aikoinaan ymmärtänyt lainkaan mistä oli kyse, tapausta edelsi keskustelu ihmissuhteista joissa olimme täysin eri linjoilla. Jätin keskustelun tuolloin kesken, sillä tuntui että sanon mitä vaan, se tulkitaan henkilökohtaisena loukkauksena. Menneet on menneitä enkä tietty halua viedä kunniaa muilta havaituilta psykopaateilta, meitä voi olla täällä monta. Jatkakaa spekulointia!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Lucy

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ Olen huomannut sen, että netissä on aika yleistä sanoa muita psykopaateiksi tai narsisteiksi nettikirjoittelun perusteella. Se on myös oivallinen keino ratkaista erimielisyyksiä keskustelupalstoilla. Tämä on mielestäni jokseenkin huvittavaa, koska nettikirjoittelu ei kuitenkaan kerro ihmisestä läheskään kaikkea. Minua lähinnä kiinnostaa tämä psykopaattikeskustelu, jos kyse on ihan oikeasta tiedosta, eikä vain oletuksista. On olemassa eräs psykologinen testi, joka paljastaa psykopaatin, mutta sitä ei valitettavasti voi tehdä netissä. Itse reputin ainakin siinä, mutta toisaalta eihän sitä ikinä tiedä jos olenkin piilopsykopaatti!1
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

aasi kirjoitti:Millä perusteella voisi epäillä olevansa psykopaatti?
Tuolla perusteella. Jaksoin vihdoinkin parin päivän pähkäilyn jälkeen pistää kyselyn pystyyn, saadaanpahan vihdoinkin tarkkoja lukuja tämän foorumin tilanteesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucy kirjoitti:On olemassa eräs psykologinen testi, joka paljastaa psykopaatin, mutta sitä ei valitettavasti voi tehdä netissä. Itse reputin ainakin siinä, mutta toisaalta eihän sitä ikinä tiedä jos olenkin piilopsykopaatti!1
Viittaatko "Tyttö näki hautajaisissa tuntemattoman komean miehen jne."-pikatestiin?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucy

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Frederik Krueger kirjoitti: Viittaatko "Tyttö näki hautajaisissa tuntemattoman komean miehen jne."-pikatestiin?
En, mutta itse asiassa tuon voisi tehdäkin ehkä netissä.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Melnais kirjoitti:Ainakin minua Rollo joskus takavuosina julkisesti nimitti psykopaatiksi.
Sinun suhteesi varmaan erehdyin, mutta jos se sinua yhtään lohduttaa, niin So Easyn mukaan minä puolestani olen psykopaatti ja Snapan mukaan mielipuoli. Meitä on siis täällä useita.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kitinän suurin idiootti

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Snapahan on ihan lutunen oikeesti.
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin