Kiinnostava Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumis

Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Tänään kattomaan Max Payne, onhan siitä jo yli puol vuotta kun oon leffassa käynyt. Huomenta vaan, ilman suihkua herätys on arseesta :x
milli

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja milli »

TPK!
Töissä. Ei vissiin väsytä, kait.. vaikea sanoa. Lievä kooma kyl päällä.
ninnithequeen

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta. Taas liian aikasin heränny, vaik olis saanu nukkua. Ja siivouspäivä, huoh.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta. Oon taas ihan sairaan hajalla, koska univelkaa on noin miljoona kilometriä..ja kusipääesimiehet ei auta asiaa vuoronvaihdoilla ollenkaan. Lisäksi kuulin eilen, että yks tuttu on kuollu aika kummallisesti viikonloppuna..ja surullinen olo siitäkin.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

:swirl: Huomenta!

Sumuinen kostea aamu mutta eiköhän se tästä vielä kirkastu.
Ohjelma vielä avoin .. hmm ..
daddykillkill

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

En tiedä kiinnostaako tämä ketään, mutta painonpudotus kuukaudessa 5.8 kiloa :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Tällä kertaa nukuin peräti ehkä noin viisi tuntia pikku pätkissä (VIIS krt vessassa). Kuudelta oli vihdoin pakko nousta ylös, kyljellään sattuu ja selällään henki salpautuu. Kiinnostaa kiviäkin. Ehkä mä kohta otan päikkärit.
Huomenna magneettikuvaus, hui kauhee. Miten mä pystyn makaamaan siellä putkessa, ja vielä selällään?? Oonhan mä ennenki ollu, mut en kyl tämmösessä kondiksessa.
Duck

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huomenta. Mullakin putos näköjään paino tän sairastelun aikana vähän yli kilon (ja en uso et se oli läskiä). Qme on tiessään, mutta työnantaja taisi joskus taannoin suositella viettämään yhden oireettoman päivän taudin perään vielä kotona. Katsotaan mitä vastaavat sähköpostiini.

Tajusin vasta muuten nyt että uudesta pussilakanasta ja tyynyliinasta lähtee väriä, ja olen muuttunut vähän... siniseksi. Suositushan taitaakin kyllä olla laittaa uudet sänkyvaatteet paketista ensin pesukoneeseen, ei suoraan sänkyyn. :doh:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

daddykillkill kirjoitti:En tiedä kiinnostaako tämä ketään, mutta painonpudotus kuukaudessa 5.8 kiloa :)
Onnex olkoon, hieno saavutus. Miten olet dieetannut?

Mulla on niska jumissa myös kaulan puolelta ja kipu säteilee ilkeästi naaman oikealle puolelle. Vittumainen fiilis. Muutenkin vähän murheinen olo, perkeleen sukulaiset kun ei niistä oo ku huolta :(

Olispa jo viikonloppu.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Duck kirjoitti:Tajusin vasta muuten nyt että uudesta pussilakanasta ja tyynyliinasta lähtee väriä, ja olen muuttunut vähän... siniseksi.
Ehkä olet smurffeutumassa :D
Lucy

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

^ :D

Huomenta, näin todella kummallisia unia ja heräilin monta kertaa. Siitä huolimatta heräsin kohtuullisen hyväntuulisena ja levänneenä. Ainoa ongelma ovat hartiat ja niska, jotka ovat aivan jumissa. Se tietää sitä, että ei tarvitse mennä töihin. Jipii, miniloma. pitäisi varmaankin kohta pitää ihan oikea loma, niin ei tarvitse sairaslomasta iloita
bliss

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti:En tiedä kiinnostaako tämä ketään, mutta painonpudotus kuukaudessa 5.8 kiloa :)
Kohta saat tilata ajan vatsanahan kiristykseen :wink:
Duck

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^^^ ^^ Juu, ei kun valkoinen piippahattu päähän ja valkoiset sukkahousut jalkaan niin menen täydestä. :D

Mäkin sain vielä saikkua! Pomo totesi että kannattaa levätä flunssa kunnolla pois, ettei se heti uusiudu. Mutta saako niskajumistakin tosiaan saikkua? Kappas.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Hihi, kuvia :D

Kyllä niskajumista saa sairaslomaa. Eihän se mene ohi, jos vaan könöttää tietokoneella koko ajan. Ja allekirjoittanut saa yleensä siihen sen verran hurjat mömmöt, että päässä ei liiku juuri mitään, joten voi olla parempi jäädä kotiin.
Duck

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olisikohan hieronnasta tai jostain fysioterapiasta apua moisessa tilanteessa?
swirl kirjoitti:^Hihi, kuvia :D
http://www.vrc.org.uk/graphics/2005/80s/smurfs.jpg
:D
Viimeksi muokannut Duck, 04.11.2008 9:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Täällä näytti olevan menossa kuvanvaihtoviikot.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
bliss

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:Olisikohan hieronnasta tai jostain fysioterapiasta apua moisessa tilanteessa?
Jos jumi on tulehduspohjainen, niin eipä taida.
Ennaltaehkäisyssä ehkä.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kaikilla tuntuu olevan niska jumissa :shock: Johtuukohan se siitä, että on ollut kylmää? Itse ainakin kiskon hartioita kohti korvia paljon enemmän kylmällä säällä ja yläselkä palelee tosi helposti.
daddykillkill

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:Onnex olkoon, hieno saavutus. Miten olet dieetannut?
Vaimo rupesi noudattamaan Painonvartijoiden sydeemiä (ei käydä missään vitun punnituksissa tai herätyskokouksissa, ainoastaan tarkkaillaan sapuskamääriä), joten sehän tarkoitti luonnollisesti sitä että niin aloin minäkin. Lisäksi jätin dokaamisen kokonaan pois ja lisäsin vähän liikuntoa.
bliss kirjoitti:Kohta saat tilata ajan vatsanahan kiristykseen :wink:
Tilattu jo. Sen nimi on "joulu".
Viimeksi muokannut daddykillkill, 04.11.2008 9:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bliss

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Nyrkkeily ja ammattilaisen ohjaama ja valvoma venyttely pari kertaa viikossa on pelastanut mut niskajumilta, vaikka duuni on 98% tietokoneen näpsyttelyä.
Lucy

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

swirl kirjoitti:Kaikilla tuntuu olevan niska jumissa :shock: Johtuukohan se siitä, että on ollut kylmää? Itse ainakin kiskon hartioita kohti korvia paljon enemmän kylmällä säällä ja yläselkä palelee tosi helposti.
Saattaa olla. Tosin minulla on alaselkäkin kipeä ja melkein osoittaisin syyttävällä sormella työpisteeni huonoa ergonomiaa. Voisin kyllä kieltämättä vaihtaa takin jo pidempään malliin, niin viima ei pääse sen alle aiheuttamaan tai ainakaan pahentamaan asiaa.
Viimeksi muokannut Lucy, 04.11.2008 9:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Niskajumeista tulikin mieleen unohtunut hartialämmittimen huovutus mikä on ollut ns. tekeillä jo ties kuinka kauan :?
Tänään on sen vuoro!
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Lucy kirjoitti:
swirl kirjoitti:Kaikilla tuntuu olevan niska jumissa :shock: Johtuukohan se siitä, että on ollut kylmää? Itse ainakin kiskon hartioita kohti korvia paljon enemmän kylmällä säällä ja yläselkä palelee tosi helposti.
Saattaa olla. Tosin minulla on alaselkäkin kipeä ja melkein osoittaisin syyttävällä sormella työpisteeni huonoa ergonomiaa. Voisin kyllä kieltämättä vaihtaa takin jo pidempään malliin, niin viima ei pääse sen alle aiheuttamaan tai ainakaan pahentamaan asiaa.
Lucyseni. En usko et viima aiheuttaa selkäsärkyäsi. Kyllä se on se ergonomia. Kysy työterveyshoitsulta parantavia selkäliikkeitä!

Mutta nyt avattaresi on PALJON kivemman näköinen! Oikein symppis hiirulainen. Se edellinen oli aika karmea. Liikaa oikean näköinen ja suunta kohti katsojaa päätteen läpi! KIVA kun vaihdoit sen kun olet noinkin aktiivinen kirjoittaja! Oletko nyt vasta tullut kitinään vai oletko joku entinen uudella nimimerkillä? Kuinka oot löytänyt Kitinän?

Arska tässä on myös aloitellut päivää ihan normaaliin tapaan. Mulla on tänään opiskeluita yms. Minä meen reippailemaankin-siitä selkäkin tykkää. Ne on ne selkälihakset, jotka väsyy siellä alhaalla. Ja joskus liikunnan jälkeen on peffa tiukalla ja yläreisiinkin säteilee? Onko sitä sulla. Se olisi ihan normaalia. Tee rentouttavia harjoituksia vaan eikä liian rajuja. Terkuin ja työpäivää hyvää..

Kuten kaikille teille!

Stadinarskalta
Xsiperian tiikurilta :)
1108

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Puskee flunssaa niskaan, olo kokolailla jyrän alle jäänyt.

Mutta pakko louhia kun kerran on aloittanut.
Duck

Re: Kiinnostava Tiistai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Stadinarska kirjoitti:Mutta nyt avattaresi on PALJON kivemman näköinen! Oikein symppis hiirulainen.
Se on edelleen rotta. Tarkemmin sanoen Remy-rotta Ratatouille -rainasta.

Bonus pilknus: Sana "avatar" on lainasana sanskriitista, ei suomea. Siksi oikea taivutusmuoto olisi tässä tapauksessa "avatarisi", ei "avattaresi".
Vastaa Viestiin