Perkeleenjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jee vttu. Kolmelta nousin lopullisesti ylös, ku ei kärsiny enää maata ja pyöriä sängyssä, sattuukin joka paikkaan. Seiskan jälkeen menin uudestaan yrittämään ja sain nukuttua vielä pari tuntia ehkä. Kohta shoppaileen äitin ja siskon kans, vttu että nappaa kiviäkin. Aivan liian kylmäkin, ei mul oo vaatteita tommoseen paskakeliin :x
Duck

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sain viikonalun poissaoloista huolimatta viikon nakit paukutettua valmiiksi, eli tänään voi ottaa hieman rennommin. Sopii hyvin mulle. :dream:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

daddykillkill kirjoitti: Nyt elämälläni on jälleen suunta, tarkoitus ja sisältö!
Pitäis näköjään muistaa antaa ihmisille useammin positiivista palautetta!

Perkele, mun evääni jäivät keittiön pöydälle. Se tarkoittaa sitten pussikeittoa lounaaksi. Hyvät eväät salille menoa ajatellen :roll:
daddykillkill

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Nappaat jonkun pienen välipalan just ennen treeniä. Kulkee ja jaxaa paremmin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

daddykillkill kirjoitti:^ Nappaat jonkun pienen välipalan just ennen treeniä. Kulkee ja jaxaa paremmin.
Mä haluun heittää Niba-kommentin:

bananas ar foor monekys!

(typot tahallisia)
The great club outshines the individual, always and forever.
Duck

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

*suihkauttaa Otrivinia nenuun* Toivottavasti tukkoisuus ei jatku yli 10 päivää. Tässä aineessa ei ole yhtä pahaa relapse-efektiä kuin jossain aiemmissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

daddykillkill kirjoitti:^ Nappaat jonkun pienen välipalan just ennen treeniä. Kulkee ja jaxaa paremmin.
Njoo, mulla on tossa noita jauheita. Joku pieni drinksu pitää varmaan vetää, että jaksaa.
MGandhi

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Huomenna töihin amusta, joten aivan turha perjantai tiedossa. :/
daddykillkill

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

swirl kirjoitti:Joku pieni drinksu pitää varmaan vetää, että jaksaa.
Long Island Ice Tea stobeen tehtynä 10 cl:llä menovettä auttaa varmasti :)
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Se sitten illalla ennen keikkaa 8)
kaakki
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 146
Liittynyt: 23.09.2005 20:45
Paikkakunta: Hyvinge

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja kaakki »

Huoh, ulos pitäisi lähteä mutta toisaalta kahvihammasta kolottaa..Josko sitä makaisi kuitenkin vielä hetken kirja kainalossa ennen kun lähtee tarpomaan kolmen piskin kanssa pikkupakkaseen..

Laiskottaa ja toisaalta ahdistaa, liikaa suruja mielessä, eikä mitään mihin voi itse kovin paljoa vaikuttaa. Huomenna viimeistään on päästävä hetkeksi pois kämpiltä, muuten tulee masennus. Liiallinen asioiden pyörittely omassa päässä ei ole hyvä juttu kun se ei vaikuta lopputulokseen. Pahoittaa vaan oman mielen.

Jep jep, ehkä se kahvi piristää..
daddykillkill

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Elppis kirjoitti:bananas ar foor monekys!
Uga-buga, mutsi! :)
Banaanien syönti on kieltämättä alkanut tökkiä ja nykyään preferoin nazi-Siwan kansallissosialistisdemokraattisia müeszli-patukoita.
Alisuorittava G

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Banaanit on maailman pahin asia.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Mun täytyy yhtyä tähän. Yäääk.

Hö, tuli ihan Helykkä mieleen. Hän oli muistaakseni myös vannoutunut banaaninvihaaja. Hassuja asioita sitä (ex-)kanssakirjoittelijoistaan muistaakin.
Alisuorittava G

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Kieltämättä huvittaa.

Ja satuin vielä just tunti sit listaamaan blogin omituisuuksiin banaanivihani ja niiden kaiken välttelyn ja eiköhän heti kitinään tullessa silmille rävähdä banskut. :P
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Kahvitaukoa tähän :swirl:

Kylmä päivä kylmän yön jäliltä, heikosti säähän sopivia vaatteita tai ainakaan mitään mikä olis kiva laittaa päälle.
Tosin ei minkäänkäänlaista kiinnostusta myöskään uusien hankintaan.

Savipajalle illaksi, lasitustestailua :roll:

Vanhat talvikengät löytyi kuistin penkin alta, "lankkasin" ne vanhalla koirien tassuvahalla :roll: .. ihan näyttävät hyviltä, toistaiseksi ainakin.

Maalikauppaan olis tänään pitänyt päästä mutten ehdi ja nyt sitten hommat venyy ens viikolle, vaikka tuskin olisin viikonloppunakaan sitä työstänyt kun mies on pitkästä aikaa viikonlopun kotona :gee:

Rahaa vaan tarvis ja jos aina vaan venytän kaikkia hommia, en ikinä voi laskuttaa mitään .. siksiköhän olen niin rahaton :?
Nooh, ei se raha onnea tuo kuitenkaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Eilen Manalassa sapuskoidessa ihailin niitä mustia puujuttuja ja ajattelin kuinka hyvin sama väri sopisi omaan, viininpunaiseen makkariini.

Eli viikonlopun urakkalistaan lisätään melkoisesti hiomista ja lakkausta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Duck

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Alisuorittava G kirjoitti:Banaanit on maailman pahin asia.
swirl kirjoitti:^Mun täytyy yhtyä tähän. Yäääk.
Periaatteessa maistuvat ihan hyviltä, mutta se limainen lötinä joka kuuluu kun joku sitä syö, ja se äitelä lemu joka siitä leviää ovat vähän öög. Ja sit ne banaanikärpäset joita tulee aina talo täyteen.
Alisuorittava G

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

En voi lukea enää tätä ketjua. :D
Duck

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

kaakki kirjoitti:Laiskottaa ja toisaalta ahdistaa, liikaa suruja mielessä, eikä mitään mihin voi itse kovin paljoa vaikuttaa. Huomenna viimeistään on päästävä hetkeksi pois kämpiltä, muuten tulee masennus. Liiallinen asioiden pyörittely omassa päässä ei ole hyvä juttu kun se ei vaikuta lopputulokseen. Pahoittaa vaan oman mielen.
No, tää nyt on vähän ikävämpää kuulla. Toivottavasti ei nyt ihan perseelleen mee kuiteskaan. Voimii sulle.
Dumis

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti:Periaatteessa maistuvat ihan hyviltä, mutta se limainen lötinä joka kuuluu kun joku sitä syö, ja se äitelä lemu joka siitä leviää ovat vähän öög. Ja sit ne banaanikärpäset joita tulee aina talo täyteen.
Onneksi olkoon, lunastit ittellesi juuri vuoden neiti-palkinnon :D (ja mis roskikssa sä asut? mä vaan mitään kärpäsii nähny)
Mulli75

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Töissä tuulee, kahvia juodaan ja kakkua syödään. Syystä tai toisesta tämän vuoden sisällä on monta kaveria sanonut itsensä irti, tänään lähti yksi, kuukauden kuluttua seuraavat kaksi.
Duck

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:Onneksi olkoon, lunastit ittellesi juuri vuoden neiti-palkinnon :D
*poseeraa pokaalin kanssa* Haluan kiittää äitiäni ja Norjan kuningasta!
(ja mis roskikssa sä asut? mä vaan mitään kärpäsii nähny)
Vuosien kokemuspohjalta, aina kun olen ostanut banaaneja, niitä öttiäisiä rupeaa kohta parveilemaan ympäri kämppää ja kukkaruukuissa. Ja kun jätän banaanit pois valikoimasta, ne katoavat pian sen jälkeen.

Pientalouden biojäteastia ( = täyttyy hitaasti --> tyhjennetään aika harvoin) voi olla osasyynä.
Monsieur Manala

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Manalapsykolle synttärimuiskaus! Jos oikein muistan niin täytät 30, en oo varma näytätkö ikäiseltäs!
Muistat valitettavan oikein. En mäkään oo varma näytänkö. Ehkä pitäis näyttää eka ihmiseltä et vois arvioida ikää junou!

Oon tosta banaanijutusta vähän eri mieltä. Banaanit pillussa on maailman kaunein asia.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Perkeleenjantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Puuh.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin