Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ei se nyt niin synkkä ole. Ja onhan meillä tämä palsta. Usein ainoa piristys koko päivässä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eipä paljon erotu päivät toisistaan.. Jaa isänpäivä? No jos tekstarin laittais sille. Pakko kommentoida tähän ku ei jaksa siihen oikeeseen ketjuun.. että ei todellakaan ole niin että alkoholistien lapset ovat automaattisesti ja mustavalkoisesti joko absolutisteja tai alkkiksia. Omani, ja lähipiirissäni moni, on alkoholisti, enkä todellakaan itse ole absolutisti, saati alkoholisti. Tykkään vetää perseet, tykkään tissutella, tykkään myös olla selvinpäin ja voin ollakin, niin pitkään kuin huvittaa. Nytkin jo melkein yhdeksän kuukauden nenänvalkaisu menossa, hehhe 8) Mut ei oo mulle ongelma, eikä tabu. Vaikka monessa mielessä alkoholi(stit) pilannu mun lapsuuden/nuoruuden, ja myöhemminkin toki aiheuttanu kipuja idioottisiat.

Nousin ennen kuutta ylös, 'nukkuminen' on ihan vtun syvältä nykyään.
Ja yhdyn kyllä mm. Xiberiaan ja Numbaan Manalaa vastaan siinä, että aika vaikeeta/mahdotonta nukkua kymmeneen jos koko viikon aina herää kukonlaulun aikaan. Eihän se oo mahollista. Eikä mulla kyllä todellakaan mee niin että jos mä valvon neljä tuntia pitempään ku normaalisti niin sitten vastaavasti nukun 4h pitempään aamulla, ei todellakaan. Herään aina samoihin aikoihin, jospa mä sitten olen vammainen. Itestäkin kyllä lisäksi tuntuu että koko ihana hyvin ansaittu vapaapäivä menee pilalle ja hukkaan jos sen tuhlaa lojumalla ja haisemalla jossain sängyssä.
Duck

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

Huamenta joo, tässä sitä ollaan istuttu koneen äärellä joku puolisen tuntia. Perinteisesti tekisin sen kuntolenkin näin sunnuntaina, mutta pitää katsoa onko se nyt kannattavaa kun keuhkot vielä tauteilee. Voi olla parempi jättää vielä toistaiseksi väliin. Velttoilusta vaan ikäväkseni tulee niin.. veltto olo. Tietty voishan sitä harrastaa jotain kevyempää, kuten pelkkä kävely, tai vaikkapa siivoaminen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä en nuku edes krapulassa kymmeneen. Olen varmasti potentiaalinen spykopaatti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

aasi kirjoitti:Mä en nuku edes krapulassa kymmeneen. Olen varmasti potentiaalinen spykopaatti.
Samoin.
Aijoo, mutta mähän oon sp.. spy..psy.. psykopaatti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Duck kirjoitti:Huamenta joo, tässä sitä ollaan istuttu koneen äärellä joku puolisen tuntia. Perinteisesti tekisin sen kuntolenkin näin sunnuntaina, mutta pitää katsoa onko se nyt kannattavaa kun keuhkot vielä tauteilee. Voi olla parempi jättää vielä toistaiseksi väliin. Velttoilusta vaan ikäväkseni tulee niin.. veltto olo. Tietty voishan sitä harrastaa jotain kevyempää, kuten pelkkä kävely, tai vaikkapa siivoaminen.
Duck Ankkanen, sinä olet tällä päivämäärällä julistettu mukavaksi ja maltilliseksi mieheksi.

Stadinarska
päättäjä
Duck

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Palkintoja vaan satelee. *lisää pokaalin kaappiin Vuoden Neiti -patsaan rinnalle* :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bliss kirjoitti:
aasi kirjoitti:Mä en nuku edes krapulassa kymmeneen. Olen varmasti potentiaalinen spykopaatti.
Samoin.
Aijoo, mutta mähän oon sp.. spy..psy.. psykopaatti.
Niin. Mutta älä sure Bliss, pliis (please). Ehkä kuitenkin vain jonkinlainen leikkipyskopatti. Jokatapauksessa avattaresi on kyllä oikein hieno! Kuitenkin vaikka se on mustavalkoinen tyylillisesti ja haluat ehkä kuvata itseäsi vapaana kuin taivaan lintu (?), niin silti Arska kaipaisi siihen lintuun oikeaa ruskeaa ja taivaalle taivaansineä!
Maata eli oliivinvihreää ei tarvi olla vaikka minä sitä voisinkin tietenkin lisätä!

Tällaista ystävällismielistä toteamista aavn tällä erää. Ja Blissmäistä iltapäivää hauskaa , toivoo

Arska (SA)
Arskalaisten pj.
:)
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lomateejii kolme tuntia. On niin vähä ettei taho nähä. Idolsin ja BB:n lisäksi agendaan sisältyy senkin kokoamista ja yhdeksän metriä verhonripustusta. Älkää luulkokaan, että tekisin tuon kaiken, teki vaan mieli kertoa.
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Idolsin ja BB:n lisäksi agendaan sisältyy senkin kokoamista ja yhdeksän metriä verhonripustusta. Älkää luulkokaan, että tekisin tuon kaiken, teki vaan mieli kertoa.
Juu, sulla jää Idols ja BB väliin kun teet nuo muut :roll:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:Juu, sulla jää Idols ja BB väliin kun teet nuo muut :roll:
Näin siinä voi käydä. Olen kyllä erittäin malttamaton oh:n verhojen suhteen. Siitä pitäisi tulla upee näky, kun reilun viiden metrin kokolasiseinä saa neljä puolentoista metrin pronssinväristä pääverhoa ja avuksi sivuille päälle haaleamman sävyiset harsoverhot. Harmittaa, kun muija on niin kipeä, ettei se jaksa seistä yhtään - eihän 260x150 verhoa oikein yksin pysty ripustaa. Keittiön pienemmän pellavaverhon pystyin eilen yksin ripustamaan, hieno tuli 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei oikein keksi mitä tekisi kun ei vain nappaa. Projekteja kyllä on menossa vaikka kuinka eli siitä ei ole kiinni.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: eihän 260x150 verhoa oikein yksin pysty ripustaa.
Takaan että pystyy. Kenen luulet auttavan mua verhojen ynnä muiden ripustuksessa...
Nimim. tehnyt ja ripustanut eilen 150 x 270 verhoja.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: eihän 260x150 verhoa oikein yksin pysty ripustaa.
Takaan että pystyy
Mikä sun tekniikka on?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: eihän 260x150 verhoa oikein yksin pysty ripustaa.
Takaan että pystyy
Mikä sun tekniikka on?
Suusta suuhun ja pers eellä puuhun?

Hyvää iSinpäivää..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

Puh Laitoin naaraan autoon lohkolämppärin sisätilan pistokkeen johtoineen kiinni. Voi kristus mikä homma sen kanssa oli, ja on vieläkin vaikka loppusuoralla ollaan. En ikinä enää laita itse. :(
Lucy

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Mukavan leppoisa päivä. Mennyt puhelimessa juoruillessa, lukiessa ja liikkuessa. Sunnuntain ainoa huono puoli on seuraavana päivänä vaaniva maanantai.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Muistin juuri että minulla on jääkaapissa jaffaa! :h:
Tasan ei mene muumit kanootissa.
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti: eihän 260x150 verhoa oikein yksin pysty ripustaa.
Takaan että pystyy
Mikä sun tekniikka on?
Porrasjakkara ja tuoli käyttöön ja molemmille käsille hommia. Mikä avaruusviritelmä sun verhoissa on jos ei yksin muka pysty?
1108

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Takaan että pystyy
Mikä sun tekniikka on?
Porrasjakkara ja tuoli käyttöön ja molemmille käsille hommia. Mikä avaruusviritelmä sun verhoissa on jos ei yksin muka pysty?
Kuva
masa

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Porrasjakkara
Mikä toi on? J

Jos se on se mitä luulen, niin sen oikea nimi on emännän jatkos eikä mikään prjkra prkl!
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti:
bliss kirjoitti:Porrasjakkara
Mikä toi on?
Pöljä Kuva
Kuva
masa

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Kuva
Toi on emännän jatkos. Pöljempi!
bliss

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja bliss »

masa kirjoitti: Toi on emännän jatkos. Pöljempi!
Tietääkö sun emäntäs sen, vai huuteletko vain täällä? Kuva
masa

Re: Saatanansynkkäsunnunnunnunnuntai

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti: Tietääkö sun emäntäs sen, vai huuteletko vain täällä?
Totta kai emäntä sen tietää ja emäntää naurattaa hassu emännän jatkos-nimi.

Koetko emäntä-nimen sovinistiseksi?
Vastaa Viestiin