Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sali & lenkki.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Ulkoilua raivaussahan kanssa jyrkähkössä rinteessä kolme tuntia.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Sali & lenkki (nilkkoihin sattui koko lenkin ajan, ikävää)
nastamuumio

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Kävin salilla ja siellä soi Radio Rock. Soittavat mitä haluavat täysin välittämättä siitä, mitä minä haluaisin kuulla. Tukkisvat ees niiden idioottimaisten juontajiensa turvat. En muista, mikä radio salilla soi lauantaisin, mutta joku ees hiukan fiksumpi kumminkin. Muistettava tosiaan käydä vastaisuudessa aina lauantaisin, jos vain mahdollista.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jutsuilussa jollain tyypillä paukahti polvi mattorandorissa. Vitutti ihan sikana hänen puolestaan. Hei ei noin saa käydä!

Tulipa siitä mieleen että pitääpä vihdoinkin pistää se urheiluvakuutusjuttu kuntoon äsäp.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nastamuumio kirjoitti:Kävin salilla ja siellä soi Radio Rock. Soittavat mitä haluavat täysin välittämättä siitä, mitä minä haluaisin kuulla. Tukkisvat ees niiden idioottimaisten juontajiensa turvat. En muista, mikä radio salilla soi lauantaisin, mutta joku ees hiukan fiksumpi kumminkin.
Työpaikan salilla ilmeisesti joku nainen on aina vääntänyt jonkun ihme Radio Aallon tai iskelmäkanavan oletuskanavaksi. Siinähän meinaa nukahtaa painojen alle kun sellaista kuuntelee. Käyn aina vaihtamassa Radio Rockin tilalle, kun masiinassa olevalta jonkun piraatti-mp3-CD:ltäkin kuuluu jotain tosi paskaa metallia ja heviä, AC/DC:tä ja ties mitä tuntematonta örinää. Thunderstruck on sulla housuissasi. Radio Rock on huonoista vaihtoehdoista vähiten huono.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Uintia 2 km 45 min !!! :] Tuosta uin noin 200 m kroolaten.

Lauantaina treenasin crosstrainerilal kotona 30 min. Eilen "urheilin" vain ruokapöydästä toiseen.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

milli kirjoitti:Eilen "urheilin" vain ruokapöydästä toiseen.
Samoin :P

Vähän alkaa hajoilla pakka kun ei pääse kunnolla liikkumaan, kaks viikkoo jo ilman! Jos nyt aamulla ja illalla kuitenkin olo on vielä heikohko, niin en uskalla siihen kävelyä kummempaa ottaa. Varmuuden vuoksi.
Prepare for the worstest.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Lenkki sateessa. Toimii :h:
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lucy kirjoitti:Lenkki sateessa. Toimii :h:
Myös fillarilla. Yhteensä 28km.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Mä niin kuolen tonne matolle, mutta pistin tänään kunnolla kampoihin.

Pitää katsella ja lukea noita tekniikkaoppaita tarkemmin, kun matossa jää nyt hyvistäkin asennoista jälkeen kun ei pysty hyödyntämään paikkoja. Timo Räikköläisen Groundgame dvd-setti sisältää hyviä tekniikoita maassa puolustautumiseen ja ovat ihan kiva lisä kotona juttujen funtsimiseen, sillä tekniikat ovat BJJ-tekniikoista johdettuja.

Siirsin kuntosalisopimuksen samalla salille tyttöystäväni kanssa, joten jatkossa tulee treenailtua yhdessä lihaskuntotreeniä ja samalla voi viettää edes vähän laatuaikaa, kun aiemmin oltiin eri saleilla treenailemassa.

Huomenna nyrkkeilytreenit taas.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti: Pitää katsella ja lukea noita tekniikkaoppaita tarkemmin
Juu. Ja kun on nälkä, pitää katsella ja lukea keittokirjoja huolellisemmin.
Efekti on ihan sama.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Juu. Ja kun on nälkä, pitää katsella ja lukea keittokirjoja huolellisemmin.
Efekti on ihan sama.
Blaa blaa blaa! Vähän krediittiä hei sentään, sä et puhu nyt Gattacalle :-D

Mä en hahmota vielä kunnolla mattopainin periaatteita ja olen sen takia joka mount- tai lähellä mount-positioita avuton, kun en osaa hyödyntää niitä ja lyödä ei saa. Treenejä on vain pari viikossa, ja niiden välillä on aina välillä hyvä funtsia ja palauttaa mieliin mistä oikeasti ähellyksessä ja sähellyksessä on kyse. Siinä noi opukset auttavat - ainakin minua - hemmetisti, mikä auttaa sitten taas treeneissä viemään liikkeitä loppuun ja saamaan ne lopulta lihasmuistiin. Ihmisillä on erilaisia tapoja oppia. Minulla on tärkeää että ymmärrän sen kokonaisuuden, johon jutut kuuluvat.

Mutta juu. Homojen hommaa toi mattopaini kyllä on. Tänäänkin oli tekniikkoja 69-aloituksesta. Harmi ettei treeneissä ole yhtään tyttöjä.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

huima kirjoitti: Mä en hahmota vielä kunnolla mattopainin periaatteita ja olen sen takia joka mount- tai lähellä mount-positioita avuton, kun en osaa hyödyntää niitä ja lyödä ei saa. Treenejä on vain pari viikossa, ja niiden välillä on aina välillä hyvä funtsia ja palauttaa mieliin mistä oikeasti ähellyksessä ja sähellyksessä on kyse. Siinä noi opukset auttavat - ainakin minua - hemmetisti, mikä auttaa sitten taas treeneissä viemään liikkeitä loppuun ja saamaan ne lopulta lihasmuistiin. Ihmisillä on erilaisia tapoja oppia. Minulla on tärkeää että ymmärrän sen kokonaisuuden, johon jutut kuuluvat.

Mutta juu. Homojen hommaa toi mattopaini kyllä on. Tänäänkin oli tekniikkoja 69-aloituksesta. Harmi ettei treeneissä ole yhtään tyttöjä.
No justhan sä kerroit että treenaat tyttöystäväsi kanssa punttisalilla niin mikset voisi treenata mattopainin tekniikoita tyttöystäväsi kanssa. Siinä samalla tyttöystäväsikin oppii jotain. Toistoa ja taas toistoa erikokoisten ja tasoisten ihmisten kanssa sillä ne jää muistiin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Mulli75 kirjoitti:No justhan sä kerroit että treenaat tyttöystäväsi kanssa punttisalilla niin mikset voisi treenata mattopainin tekniikoita tyttöystäväsi kanssa. Siinä samalla tyttöystäväsikin oppii jotain. Toistoa ja taas toistoa erikokoisten ja tasoisten ihmisten kanssa sillä ne jää muistiin.
Punttisalilla ei ole kunnollista mattoa. Venyttelyalueella on ainoa matto - ja se on vain muutaman neliömetrin kokoinen alue, joka riittää juuri kahden ihmisen venyttelyille - mutta sermit kaatuvat jos siinä alkaa riehumaan.

Mutta mielenkiintoinen idea silti, katsotaan jos innostuu - tosin luulen, että mieluisempaa on toisenlaiset painit. Ainakin tähän saakka painimiset ovat kaikki päättyneet samalla tavalla.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

huima kirjoitti:Mutta mielenkiintoinen idea silti, katsotaan jos innostuu - tosin luulen, että mieluisempaa on toisenlaiset painit. Ainakin tähän saakka painimiset ovat kaikki päättyneet samalla tavalla.
Ootas vaan kun tyttis oppii pari hallintaotetta, kohta saat puolestasi sinä dildoa berberiisi.

Ajattelin ilmoittaa että tänään en ole urheillut ollenkaan, ellei portaiden nousua työpaikalla useita kerroksia lasketa. Tein sen päivän aikana kolme kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ En mäkään. Normaalisti olisin käynyt uimassa, mut ei vaan pysty, ei varmaan ees kannata. Kurkku on kipiä. Mutta töistä kotiin kävellessäni juoksupyrähtelin vähän, ja se tuntui kivalta.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uin hätäisesti eilen illalla tonnin, jalat on puuduksissa, puolet kroolia ja rinulia loput.. 28min..
Lisäksi tänään omron askelia 7894 5,92km 356kcal
Viimeksi muokannut Niba, 11.11.2008 14:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^^ No tänään kuitenkin magaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:^^ No tänään kuitenkin magaan.
Rekrytoitko uusia jäseniä Mossadiin? 8)
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

^ Sinut hylättiin jo kerran. :idea: :arrow: ovi
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Frederik Krueger kirjoitti:^ Sinut hylättiin jo kerran. :idea: :arrow: ovi
En minä nyt sinne olisikaan halunnut mutta kiitos vastauksesta!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kävin punttaamassa, aika paskasti meni. Ehkä huomenna sit paremmin.
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Punttia ja spinningiä. 2 tuntia 12 minuuttia yhteensä. Keskisyke 118, huippu 159.
Lucy

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lucy »

Lähden taas lenkille. Jokin ihme vimma juosta sateessa päivittäin :roll:
Vastaa Viestiin