Kekseliäs keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tuleeko tuoltakin noin ruma backtrace. Hyi perkele.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Alisuorittava G

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ite oot, kaikki on! Meen loukattuna pesulle.
Alisuorittava G

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Tix kirjoitti:
Alisuorittava G kirjoitti:!!! Ihan siveitä kirjotin!!! Haista!
Painoin vahingos väärää, PetriFB piti xD
Älä nyt hullu sitä noraa, se rupes just kirjottelee mulle kakkendaalijuttuja.
Tix

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Tix »

Alisuorittava G kirjoitti:Älä nyt hullu sitä noraa, se rupes just kirjottelee mulle kakkendaalijuttuja.
En tiedä miks ees otin pois noresta.
Chap

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Chap »

Lucy kirjoitti:Järjestin itselleni oletettavasti tänään potkut. Löysin sellaista materiaalia ja tietoa joka ei todellakaan ollut minun silmilleni. Lähetin materiaalin johtoportaalle ja ohessa screenprintin näytöstäni. Annoin heille tunnin aikaa joko julkaista tieto tai kommentoida asiaa. En ole koskaan nähnyt, että pingviinit juoksevat yhtä kovaa. Tunti meni ilman kommenttia, joten lähetin löytöni kaikille ja tarkoitan tosiaan ihan kaikille. Välittömästi alkoi uskomaton kohina ja kuhina. Lumipallo alkoi vyöryä ja tietoa alkoi tippua uskomattomaan tahtiin ja ihmiset vaativat vastauksia. Lopulta johtoportaan oli pakko kommentoida asiaa ja he lähettivät virallisen selvityksen liitteenä lähettämäni screenprintin (jossa oli muuten kitinäkin auki, sorry!). Osuin kultasuoneen. Erittäin suurella todennäköisyydellä tämä tulee maksamaan minulle työpaikkani ja joudun huomenna kuulusteluun siitä miten pääsin käsiksi salaiseen materiaaliin, mutta ei haittaa. Oli sen arvoista. Olikin hiukan liian tyyntä, nyt se myrsky sitten tulikin.
Näinkö tässä kävi: löysit gattacan alastonkuvat, postasit ne omaan galleriaan ja aasilta tuli sit potkut?
Duck

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jestas, onpas täällä tapahtunut sillä välin kun uppouduin töihin. Masa pappautui! Ja mitä ihmettä Lucy mahtoi löytää? Kunhan ei nyt koko lafka mee nurin? :shock:
Frederik Krueger kirjoitti:No mikäs Hondalle ny tuli?
Ei sen pahempaa kuin renkaanvaihto. Teetin merkkiliikkeessä, ja vielä suvikumien pesu päälle.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kekseliäs keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta olis hyvä että koko kitinäkansa sais tietää löytösi Lucy ellet ole tehnyt vaitiololupausta? Ellei sitten pomojasi voida sen perusteella lähettää vankilaan seuraksesi?
Että tietoa pintaan vaan!

Mikä ihmeen totuusseerumi suhun pisti miksi yleensä puhuit koko asiasta kenellekään?

Mutta jos asia vaarantaa Kansallista turvallisuutta tai kenenkään yksilön henkeä, velvollisuutesi on kertoa jos ei meille niin viranomaisille!

En olis arvannu melamiini väärinkäytösten levinneen jo Suomeenkin?
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin