Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ekat pommisuojapunttihommelit flunssatauon jälkeen. Ei mennyt ihan niin huonosti kuin olin pelännyt, mutta tahti oli törkeen hidasta. Meni varmaan puolitoista tuntia kun liikkeet etenivät etanavauhtia ja tauot olivat pitkiä. Viimeöinen välttävä nukuntasuoritus varmaan vaikutti asiaan. Mutta se kymmenen lisäkiloa oli kuitenkin mukana eikä haitannut menoa, siis no ei ainakaan kauhean paljon.

Tein siis kolme kierrosta. Yhteen kierrokseen kuului: penkit, habat, vatsat (leiviskä niskassa), maastavedot, kulmasoudut ja kyykyt. Viimeisiä kulmasoutuja tehdessä loppui sormista yhtäkkiä puhti ja meinas tanko tipahtaa. Tsaijai.
Frederik Krueger kirjoitti:Teinkö vuosi sitten hänen treeneissään jotain erityisen hölmöä kun tein niin lähtemättömän vaikutuksen?
Ei tar olla noin negatiivinen. Saattaahan ihan yhtä hyvin olla että hän rakastui sinuun silloin silmittömästi eikä ole vieläkään päässyt siitä yli.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyörätön päivä, eli vedin vain pakolliset parturi- ja sählymatkat (11km), lisäksi se sähly.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Ei tar olla noin negatiivinen. Saattaahan ihan yhtä hyvin olla että hän rakastui sinuun silloin silmittömästi eikä ole vieläkään päässyt siitä yli.
Saattaa hyvinkin pitää paikkansa, olenhan minäkin rakastunut itseeni silmittömästi vaikka olenkin ihan hetero.

Tänään jutsua. Jotain me kai miekoilla ja pitkillä kepeillä vähän sohittiin. Ei tullut hiki, ehkä aavistuksen verran syke nousi ja lihakset vetreytyivät.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Vitutuksen ja synttäreiden kunniaksi kävin salilla tempomassa melkein joka suhteessa tän vuotiset pohjat. Bonuksena pohjalla oli se että niin hauskalta kuin se kuulostaakin, niin tänään ekaa kertaa nostin oman painoni penkiltä. Puoltoista tuntia meni tosi nopeasti kun ähelsi täysillä.

Ennen punttia kävin lekurilla joka totesi että mun vatsassa ei ole tyrää tai muutakaan onkelmaa joka estäis punttaamisen, joten nyt aletaan mennä täysillä \o/
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Dumis kirjoitti:tänään ekaa kertaa nostin oman painoni penkiltä.
Oi! :jee: Toi on ollut mulla jonkun aikaa tavoitteena, mutten ole päässyt ihan siihen vielä. Onneksi olkoon!
Dumis

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Duck kirjoitti:
Dumis kirjoitti:tänään ekaa kertaa nostin oman painoni penkiltä.
Oi! :jee: Toi on ollut mulla jonkun aikaa tavoitteena, mutten ole päässyt ihan siihen vielä. Onneksi olkoon!
Njees, ens kerralla täytyy sit testaa että paljon oikeasti nousis, tänään tein pari toistoa 5kg alemmilla painoilla ennen teh yritystä. Niin ja tankkaamisenkin vois ajoittaa ja suorittaa kohdilleen niin sitä voimaa olis täys reservi käytössä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

12km pyöräilyä ja selkätreeni. Siellä alkaa olla liukasta ja viileää, ompa kumma.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Maga. Joo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sählyt sählätty. Tein jopa avausmaalin \o/ ... mutta se jäi ainoakseni tässä pelissä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

15km pyöräilyä ja olkapää-ojentajatreeni.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

18km pyöräilyä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Pe ja su jutsua. Olin tänään pukenut alle munasuojat, ja hammassuojatkin olivat mukana kaiken varalta, mutta paskat meillä mitään sparria oli kun paikallekin oli sään takia vaivautunut opettajan (joka sekin oli alempivöinen varaope) lisäksi kolme tyyppiä, joista minä olin yksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niinkin kauan sitten kuin perjantaina 21.11 55min punttitreeni.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kilsa uitu, vaikka olis pitäny uida 1500. Ei vaan ehtinyt. Nihkeesti meni kun viime yön nukunnat meni taas päin snittua. Ihmekös tuo, kun joskus seitsemän maissa illalla kotona iski käsittämätön taju pois -väsy ja tuuperruin sohvalle. "Päivä"unet tuohon aikaan illasta on aika huono idea yöunen kannalta.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

2½ viikkoa punttitaukoa teki terää. Tänään oli vuorossa paluu rautojen pariin, ihan hyvin ja jopa suht kevyesti meni. Teki mieli vielä jatkaa taukoa työkiireiden takia, mutta pakko jo aloittaa koska kohtahan on jo joulu ja silloin ei taas tule treenattua varmaan pariin viikkoon ja ja ja...

Leveällä myötäotteella tehtäviä leuanvetoja varten lisäsin nilkkoihin 6kg lisäpainoja. Normaalin 3x8 toiston sijasta meni 8+8+6.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu! 16km pyöräilyä lumikinoksessa. Kaaduin vain kerran, ketjut lähti samalla. Silti ehdin juuri&juuri töihin, kun varasin ~50% normaalia enemmän aikaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Maga. Torjuntoja veitsihyökkäyksille. Pikku hiki.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojajumppaa. Vähän nihkeesti meni. :( Puhti loppui aika nopiasti, vaikka alussa oli täynnä intoa. No, parempi meno ensi kerralla - toivottavasti.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sali. Tähän aikaan :shock: Olen nyt pari kertaa penkkiä tehdessä pysäyttänyt tangon hetkeksi rinnalle. Tällöin saa komeet polteet, mutta painoja on hyvä ottaa pois joku 5-10 kiloa.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Joo. Mullekin muuten selvisi että niistä kymmenestä lisäkilosta oli mulle vain haittaa. Pitää vielä kehittää tekniikkaa ja kuntoa ilman niitä lisäkiloja, puhtaammilla liikkeillä ja vähemmillä painoilla, ja vasta kun sujuu ihan tosissaan hyvin, niin sitten ottaa ne lisäkilot takaisin.

Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duck kirjoitti:Eipä kai sitten kannata hötkyillä.
Just niin. Hyvä muistisääntö on se, että mies vie rautaa, eikä toisin päin. Tein vielä viisi vuotta sitten seiskan 125 kilolla, mutta nyt vetelin siis pysäyttämällä rinnalle sarjoja 90:llä. Huomattavasti järkevämpi, turvallisempi ja miellyttävämpi tapa reenata.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

14km pyöräilyä perunapellolla.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Lähes puoli vuotta taukoa Krav Magasta.

Pitkästä tauosta rangaistuksena lihasrevähdys vasempaan käteen sparratessa. :maanantai:
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Aamulla 80 min spinning, keskisyke 138.
Illalla kevyt 15 min lämmittely (ks 118) crosstrainerilla ja 35 min venyttely.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Jutsuilua kepillä ja miekalla. Ei tullut hiki, aika verkkaista menoa tällä kertaa. Sai ihan hyvin ajatukset pois työkiireistä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Vastaa Viestiin