Pappailu?

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

daddykillkill kirjoitti:Johtuisko siitä, että pienellä ihmisellä on niin monta hommaa mitkä pitäisi hoitaa haltuun, eikä kenenkään resurssit riitä kaikkeen kerralla.
Juu, sitä mä viimeks neuvolassa ihmettelin, ku ei pituus ja paino ollu juurikaan muuttunu reilussa kuukaudessa, mutta silti jollain käyrillä mennään eivätkä ihmetelleet tuota ollenkaan vaan ainoostaan sitä, miten tuo tuntuisi kohta jo kävelevän ja kuinka on kova vauhti päällä, ettei malta kasvaa tässä välissä mihkään suuntaan.. :roll:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä en oo tainnu vielä kertoa, et meijän perheeseen tupsahtais kesäkuussa vavva, jos kaikki menee hyvin. En osaa vielä hehkuttaa, kun ollaan niin alussa. Mut kertoilen enempi, jahka tilanne kehittyy - ja kehittyyhän se.
Geetzu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vähänkö oli odotettavissa!! Jee! Tsemppiä tsemppiä, hehkut sit muutaman viikon päästä kun jo turvallisempaa. :]
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Onneepaljon.

Pitääks kohta järkätä joku veikkaus että kukahan seuraavaks... :P
prosessi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Onnea.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14942
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joo, kiitos vaan. Kunhan vaan kaikki menis hyvin. Ehdin nähdä jo kuvankin, kaikki 23,4mm 8)
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja huima »

bliss kirjoitti:Pitääks kohta järkätä joku veikkaus että kukahan seuraavaks... :P
Nexie.

Tai mustana hevosena Lilo.

Lilo on aina ollut niin äidillinen.
bliss

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja bliss »

huima kirjoitti:
bliss kirjoitti:Pitääks kohta järkätä joku veikkaus että kukahan seuraavaks... :P
Nexie.

Tai mustana hevosena Lilo.

Lilo on aina ollut niin äidillinen.
Mä mielelläni veikkaisin Numbaa tai Lolitaa. Tai yllärinä Ninniä :P
Bedlamkin vois puskan takaa yllättää.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ooooooh, ONNEEEE!!! :)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: kaikki 23,4mm 8)

Oh, honey! Like father, like son..

Eiku, oikeesti olin yllättyny kun muistelen että joskus ei kauheen pitkä aika sitten kovasti epäilit kykyäsi kantaa vastuuta pienestä ihmisestä tms..? Vai sekoitanko nyt johonkin muuhun?

Mutta siis olin ehdottomasti yllättynyt hyvin iloisesti, koska musta sussa ois hyvää iskäpotentiaalia ku oot vähän semmonen että tunteista on hyvä puhua:) Hyvää matkaa teidän pienelle ja ihkupus! :h:
Prepare for the worstest.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

huima kirjoitti:
Tai mustana hevosena Lilo.

Lilo on aina ollut niin äidillinen.
= hallitsee kiristyksen, lahjonnan ja uhkailun.

Mutta oikeasti, mä saan jo töissä ihan tarpeeksi näistä mammaehdotteluista. Onko miehillä joku geeni, joka pakottaa ehdottamaan pikaista lisääntymistä jatkuvalla syötöllä kaikille alle 40-vee lapsettomille naisille? Vai oonko mä lihonut?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
RL Burnside

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Hyvä Ylermi!!! Onneksi olkoon! Yksi tuhkamuna vähemmän.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onnea Yrmis!
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jeah, huhut suomalaisten miesten heikentyneestä spermasta ovat puppua. ONNEE!!!11!11!!
Paras päivä ikinä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Tommoset kommentit sais jättää mielestäni pois, eivät oo varmaan kovin kivaa luettavaa jos vaikka itse on yrittänyt lasta pidemmän aikaa eikä vaan natsaa. Tuli vaan mieleen. Vaikka kai tuo oli jotain miehisyysbuustausta tai jodis. Mut silti.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

Onnittelut Pyrolle.

Varaudu takapuskista hiipivään suunnattomaan huolehtimiseen. Se on kumma juttu, kuinka radikaalisti elo muuttuu vaikka juniori ei ole tulitikkuaskia suurempi. :wink:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

nowaysis kirjoitti:Tommoset kommentit sais jättää mielestäni pois, eivät oo varmaan kovin kivaa luettavaa jos vaikka itse on yrittänyt lasta pidemmän aikaa eikä vaan natsaa.
Tuo on taas tuota poliittista korrektiutta, josta en pidä. Ei toisen onni ole toisen epäonni eikä aina voi miettiä, josko joku loukkaantuu jos sanon näin tai noin. Eikä maailma muutenkaan ole reilu, joten miksi olla iloitsematta, jos joku asia natsaa?
Paras päivä ikinä.
MGandhi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Pitäisköhän tän stögiksen lähtee vaikka ryyppäämään ja jättää isukit tänne suojelemaan jälkikasvuaan tippa linssissä.
masa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:isukit tänne suojelemaan jälkikasvuaan tippa linssissä.
Nooh, vielä tulee sinunkin aika seisoa synnärin salissa paperimyssy päässä, nahkavekkari sylissä ja tippa linssissä.
Geetzu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikä paperimyssy?
1108

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bliss kirjoitti:Mä mielelläni veikkaisin Numbaa.
Ei lapsia lapsille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bliss kirjoitti:Mä mielelläni veikkaisin Numbaa tai Lolitaa.
Mä olen maho ja hedelmätön.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti: Mä olen maho ja hedelmätön.
Ja mä myrkytin tänään salettiin loputkin itiöt, jotka siellä vielä sätki. Koska eka tuhkamuna-miitti?
daddykillkill

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Olin illan eilen kahdestaan pojan kanssa kotona. Ensimmäinen vajaa tunti meni ihan ookoo leikkiessä yms. Sitten kun se itku alkoi, sille ei tullut loppua. Vissiin hampaat. Huusi niinkuin päätä irti leikattais. Ei auta mikään, kaikkea paitsi päälläseisomista kokeiltiin. Jossain välissä vaan kilahti, kun oli kuunnellut ihan raivopäistä huutamista kolmisen varttia. Huusin pojalle niin lujaa kuin jaksoin "no VITTU VÄÄÄÄ VÄÄÄ!" Vaikeni sekunniksi, säikähti ja alkoi huutaa entistä lujempaa, ihan hysteerisenä, kyyneleet vaan valui paksuina puroina poskille.

Onneksi äiti tuli kohta kotiin ja otti pojan tissille. Pikkuhiljaa se sinne rauhoittui. Minä jurotin koneen ääressä yksin loppuillan ammuskellen avaruusörkkejä.

Vasta nukkumaanmennessä oikeasti valkeni mitä olin tehnyt. Purkanut omaa turhautumista ja vittuuntumista täysin avuttomaan, viattomaan omaan lapseeni. Ihan vitun hirveä morkkis ja syyllisyydentunto. Sitä tunsi itsensä oikein erinomaisen onnistuneeksi isäksi. Voi vittu.

Onneksi aamulla minua tervehdittiin taas hymyllä. Silti vieläkin aika kurja olo.
Rouva Pupu

Re: Pappailu?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti: Onneksi aamulla minua tervehdittiin taas hymyllä. Silti vieläkin aika kurja olo.
:paijaa: Yritä antaa itsellesi hiukan armoa, olet ihminen et pelkästään isä.