On se - Lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

On tää vaan jotenkin niin karua kun aurinko laskee kolmelta iltapäivällä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chevilyn

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Huoh mikä päivä. Shoppailua, kahvittelua ja juoksemista ympäriinsä. Tulin juuri kotiin ja täytyy alkaa siivota, koska tunnin kuluttua pamahtaa tupa täyteen ihmisiä. Mukava päivä, näillä jatketaan. Tuntuu muuten ihan illalta kun on niin pimeää.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Yöltäpäs.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun keuhkoputkentulehdukseen ei ollut antibiootit purreet ja bonuksena tuli vielä tärykalvontulehdus... uutta kuuria siis :roll: Tästä huolimatta olen huomenna menossa Valtteriin kirpparille myymään omaisuuttani; pöytä on varattu ja maksettu jo reilusti toista kuukautta sitten, joten eipä viitti perua. Uutta varausta ei kuitenkaan saisi ennen joulua.

En oikein osaa vaan vetää lonkkaa. Oon tänään siivonnut koko kämpän ja sytyttelin kokeeksi taas kynttilöitäkin. Saa nähdä yrittävätkö noi perkeleen kinnasmateriaalit sytyttää kämpän palamaan.

Vaolalla tsemppiä. Muuttaminen on kamalaa.
bliss

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Älä nyt pelottele :shock:
Teillä on sentäs lyhyt matka muuttaa. (voit sitten jonkun ajan päästä naureskella ikkunasta mun muuttopuuhia ;))

edit. Onneks mun ei kuitenkaan tarvi ennen joulua muuttaa
Viimeksi muokannut bliss, 22.11.2008 17:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vaola kirjoitti:*huokaus*

Laatikko toisensa perään täyttyy, kamaa lentää roskiin ja pois annettavaksi/myytäväksi, silti tuntuu siltä että on vielä aivan liikaa tehtävää. Ja stressikertoimet on niinku NIIIN tapissaan. Tilanne muuttoavun suhteenkin elää vähän omaa elämäänsä. Tuntuu siltä, että tätä kaikkea ei kyllä saada millään ikinä viedyksi perille saakka. :tiistai:
Muutatko sitten johonkin? En löytänyt blogista, joka sinänsä hienosti tehty.
Kun kerkiät ja stressikertoimet ovat alatapillaan niin voisit vilkaista "Mikä on toivekuukautenne"-ketjua P-jauhannassa. Se ei ole aivan kärjessä nyt kun vain aika ajoin nostan sen. Siinä on jo 39 vastaajaa. MUTTA SINÄHÄN laitoit siihen sen runon ja minä laitoin myös toisenlaisen kuukausirunon omasta aapisestani. Jos ehdit niin vilaise ja vaikka kommentoi!

Terkuin ja muuttotyökannustuksin Vaolalle.

SA :)
Stinky

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Xiberia kirjoitti:Se vaan tehtiin lisääntymiskyvyttömäksi!
Tötterssön :) Onneksi ei siis mitään vakavaa vaan normitoimenpide.

Mun Onni sai kaulurin päähänsä kun sillä oli poskessa joku haava joka tulehtui. Oli niin hassun näköstä kun alkuun se ei osannut yhtään liikkua se tötterö päässä ja raukka oli jotenkin niin nolona sen käytöstä. Mut parin päivän jälkeen se jolkotteli meneen ihan normaalisti ja tuntui että se tötterö mitään enää häirinnyt.

Oon ollut tekemättä tänään mitään. Kävin mä kyllä äireellä syömässä ja pääsin jopa ovelta ovelle ja takas kyydillä. Kroppa himoitsis lenkkiä mutta ei pysty. Kait se on pakko vaan lojua sohvalla ja napostella pipareita aurajuustolla :]
Dumis

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Uuteen nousuun \o/
Tix

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tämmöistä ei välttämättä kaipaisi naapuriin..

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2008112 ... 2_uu.shtml
SikaMika

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Nyt on lähellä. Tosi väbä, ei kestä enää kauan. Pian se on ohi ja plakkarissa, jesss!!

Ai mikäkö? No eka selvä viikonloppu n. puoleen vuoteen. Brenkkuleegoa hieman kyllä kolottaisi, mutta nyt aion pitää pääni (selvänä). En viitsi maata viikon ainoata vapaapäivää krapulassa, itse asiassa huomiselle olisi paljon muuta puuhaa puoliksi buukattuna. Otan luonnollisestikin pari naukkua viskiä rentoutuessani daamin ja leffan parissa, mutta siihen saa jäädä.

Jatkakaa.
Dumis

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

SikaMika kirjoitti:Otan luonnollisestikin pari naukkua viskiä rentoutuessani daamin ja leffan parissa, mutta siihen saa jäädä.
Kuulin/luin just jostain että hänen viuhnahammasta kolottaa xD
SikaMika

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Dumis kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Otan luonnollisestikin pari naukkua viskiä rentoutuessani daamin ja leffan parissa, mutta siihen saa jäädä.
Kuulin/luin just jostain että hänen viuhnahammasta kolottaa xD
Kuulin/luin just jostain ihan samaa! Aion silti pysyä kovana. Ja olla juomatta viinaa!
Dumis

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^ Ei onnistu! (lähet kuitenkin messiin!)
Dumis

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Lienee aiheellista ilmoittaa että kaadan kolmatta päivää, ajattelin ottaa ens viikolla lomaa töistä, mutta mitä turhaa... ne päivät menis kuitenkin ryyppäämiseen xD AA-kerhon puh.nro vois olla kova.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: On se - Lauantai

Viesti Kirjoittaja Clay »

Dumis kirjoitti:Lienee aiheellista ilmoittaa että kaadan kolmatta päivää, ajattelin ottaa ens viikolla lomaa töistä, mutta mitä turhaa... ne päivät menis kuitenkin ryyppäämiseen xD AA-kerhon puh.nro vois olla kova.
Se viuna maistuu vaan paremmalta ku käy välillä töissä vähän kuivumassa :)
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin