B-rappu

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: B-rappu

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Faghag kirjoitti:B-rappuuni saa nykyinen kultani nussia ja kunnolla, rajusti. Mitä isompaa, sen parempaa ja pieni alkukipu kuuluu asiaan.
Onko nykyiselläsi vaihtelevan kokoinen vehje, käytetäänkö teidän taloudessanne kaikkea mahdollista dildosta skumppapulloon vai käsitänkö minä tämän lauserakennelman jotenkin väärin?

B-rappua ei ole edelleenkään tullut kokeiltua. Ehkä sitä joskus voisi... :twisted: Pitää vain olla sitten varo-varovainen.
Faghag

Re: B-rappu

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Tinkezione kirjoitti:
Faghag kirjoitti:B-rappuuni saa nykyinen kultani nussia ja kunnolla, rajusti. Mitä isompaa, sen parempaa ja pieni alkukipu kuuluu asiaan.
Onko nykyiselläsi vaihtelevan kokoinen vehje, käytetäänkö teidän taloudessanne kaikkea mahdollista dildosta skumppapulloon vai käsitänkö minä tämän lauserakennelman jotenkin väärin?
Kyllä käsitit. Sisälukutaitoasi tulee ehkä hieman kehittää, koska samaisessa kirjoituksessa tokaisin:
Faghag kirjoitti:On pari turn-offia: En halua, että anaaliini tungetaan sormia tai dildoja, sen verran herkkä paikka, että sormi kynsineen tuntuu liian kovalta ja dildo nyt on vaan plaah muutenkin. Kaikkein pahinta on, kun mies antaa ihanaa suuseksiä ja työntää samalla sormea anaaliini. Eli tätä emme harrasta.
Toivottavasti tämä vastasi kysymykseesi.
Avatar
mozart
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 179
Liittynyt: 06.11.2005 22:15

Re: B-rappu

Viesti Kirjoittaja mozart »

Exit only. Niin se menee täällä päässä.
Avatar
Rive
Kitinä paheena
Viestit: 28
Liittynyt: 10.11.2005 13:32

Re: B-rappu

Viesti Kirjoittaja Rive »

Perseseksihän on oikein kivaa. :D
Tykkään kovasti, saan helpommin. :wink:
^kipu on kivaa^
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: B-rappu

Viesti Kirjoittaja martza »

Vaola kirjoitti: Kyl kyl. Asun B-rapussa ja minulla on myös sellainen. Miesystäväni on tervetullut kylään. Kumpaankin
Hyvä, hyvä..
Kyllä meillä kaksosten vanhemmilla menee kaikin puolin loistavasti, ainakin tuon B rapun suhteen.
Itsekkin käyn aina silloin tällöin B-rapussa vierailemassa. :wink:
Eikö sulla ollut ja kaksoset?
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Vastaa Viestiin