Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Nyt on ollu kyllä vähän hiljasempaa jo monta päivää.
Joo no mut muista taas mua kun natsaa.
Yritin just. Ei mahtunu. :(
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kävipäs hassu juttu. Sain yheltä vanhalta ns.hoidolta tekstiviestin, että tulisinko käymään pitkästä aikaa. No, vastasin siihen jotain, että seukkailen eikä pysty sekoilla mitään ylimäärästä. 8) Mut en tietty voinu olla varma, että oliko se tarkottanu sen niinku seksikutsuks vai ei..ni oli jotenki tosi cool, että se vastas vielä, että nimenomaan sitä se tais tarkottaa. Anyway, tulin paremmalle tuulelle kaikkien näitten duunidraamojen keskellä.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Chevilyn

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Tänään kävi minullekin hassu juttu. Työkaverini (lipevä naimisissa oleva mies), joka iskee minulle aina silmää ja puhelee aivan pehmeitä työasioiden lomassa ylitti ärsytyskynnykseni. Kysyin häneltä, että onko hänellä kenties jotakin silmässä? Yli-itsevarmaksi mieheksi alkoi änkyttää hienosti :P (Kaverini informoi jo, että olen karmea, joten ei tarvitse enää)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viisi syytä (amerikkalais)miesten vastentahtoiseen sinkkuuteen

Niin ja Kahdeksan asiaa joita ei tulisi tehdä deiteillä, taas kaiketi amerikkakeskeisesti ainakin heti ekasta kohdasta päätellen. Onko Suomessa missään parkkeerauspalvelua?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaikki ohjeet ja kirjaset sucks! Asiat pitää tehdä omalla tavallaan, ja jos tekee muuten, antaa valheellisen kuvan itsestään, joka voi sitten olla myöhemmässä vaiheessa turn off-tekijä.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Älä? :roll:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Toivottavasti nämä eivät ole niitä yleisimpiä syitä. :shock: Meinaan tuntuvat sen verran itsestäänselviltä perusasioilta että luulisi noi nyt olevan about kaikilla hallussa?
Monsieur Manala

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:
Toivottavasti nämä eivät ole niitä yleisimpiä syitä. :shock: Meinaan tuntuvat sen verran itsestäänselviltä perusasioilta että luulisi noi nyt olevan about kaikilla hallussa?
Relaa. Noi oli ehkä amatöörimäisimpiä väkisin keksittyjä listauksia ikinä. Edelleen paras keino pariutua on vetää perseet eli ottaa se "one drink too many". Muut vihjeet voi unohtaa.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Netistä lainattua:

"Varma tapa taas olla saamatta naista on mennä baariin yksin ja mielellään parin kuukauden selibaatin jälkeen. Jokainen nainen tunnistaa tällaisen miehen ja hänen epätoivonsa vaikka mitään ulkoisia merkkejä ei olisikaan."

... paitsi jos juo kunnon kännit? :)
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

"Minusta on väärin että sun periaatepäätökset vaikuttaa mun asioihin". Ööö no sitä sanotaan parisuhteeksi ja en ole kieltänyt toiselta mitään. Miten siis tässä tapauksessa mun periaatteet vaikuttaa yhtään mihinkään?

Kyse on siitä että lakkasin syömästä tehotuotettua lihaa viime keväänä. Hellu on nyt sitä mieltä että on väärin kun me ei enää tehdä kanaruokia ja kaikenlaisia possuherkkuja ja hän niistä niin tykkää. Minä taas en ole koskaan sanonut että "et saa syödä roiskua tai tehopossuja". Olen sanonut että minä en niitä syö. Ehdotin että voihan hän keskenään tehdä niin paljon broileriruokia kuin haluaa. Vastauksena oli että hän kyllä tekee tosi harvoin ruokaa itsekseen. Sehän on kai mun syy, häh? Mun syy tuntuu olevan myös se että kun hän viettää iltaa ystäviensä kanssa pelaillen ja ryypiskellen niin silloin ei tehdä ruokaa - siis ehdotin että tekisivät silloin niitä roiskujuttuja. Kolmantena vaihtoehtona esitin että tehdään eri ruokia, hän voi syödä kanaa ja minä hirveä. Ei sekään ole sitten järkevää kuulema. Ainoa järkevä vaihtoehto hänelle tuntuu olevan että palataan vanhaan. Luomupossua ostan itse joskus mutta hän ei sitä suostu ostamaan koska "se on niin kallista ja lisäksi huonolaatuista" :o.

Tästä lähdin miettimään asioita pitemmälle. hän sanoi tämän arvokeskustelun aikana että "kun on niin paljon muitakin asioita mihin voi vaikuttaa omalla käyttäytymisellä". No ohan niitä. Aloin ihmetellä että mitä yhteiskunnallista hän yleensäkään tekee, kun kerran puhui näistä "muista asioista". Tulin siihen tulokseen että ei vittu mitään. No kyllä se äänestää mut sen pitäisi olla itsestäänselvyys. Hänelle ei merkitse mitään se vastuu mihin rahansa käyttää ja mitä paskaa (tai ei paskaa) syö ja muutenkin kuluttaa. Kaiken pitää olla mahdollisimman helppoa, HALPAA JA LAADUKASTA - ihan kaiken; lomat, lennot, ruoka, vaatteet, tekniikka. Että tämmönen bugi löyty ukosta kuuden vuoden jälkeen. Olinpa sokea. No kai tämän kanssa voi elää, mutta noita rutkutuksia siitä että mihin mun periaatteet vaikuttaa en enää kuuntele.

Toisaalta huvittaisi vetää omat jutut kasvislinjalle ihan vittuillessani mutta se ei liene rakentavaa. Lisäksi kulutettavana on 40 kiloa hirveä niin että nyt on ainaki luomulihaa koko talveksi.

Mulla menee tosi hyvin kun tää on tällä hetkellä suurin ongelma :D
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

^Kyllä tuon bugin luulis olevan korjattavissa, ainakin musta korjattiin se edellisen suhteen aikana :D Mutta tuohon ruokailujuttuun vielä, että kyllä se on aika peffasta jos joutuu syömään ja TEKEMÄÄN safkat erikseen, sehän on yks erittäin hieno etu parisuhteessa että voi tehdä safkat kahdelle yhdellä kerralla. Se on sit asia erikseen jos rakastaa ruuanlaittoa, mut mä en!
RL Burnside

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Siitä olen yhtä mieltä, että jos ukko haluaa kanaruokia, niin tekee kanaruokia. Pakastelee ylijäämät ja nauttii ajan kanssa. Ei se oikeasti ole niin vaikeaa. Niin minäkin teen niiden omien suosikkimättöjeni suhteen jotka maistuvat heikonlaisesti kotinartulle. Vaikeaa? Ei todellakaan, vaan helppoa ja palkitsevaa. Ja jos ei itse osaa tehdä, niin sitten opetellaan. Ei kaikki voi tykätä kaikesta. Toisaalta vähän on havaittavissa kyvyttömyyttä joustamaan jos luomumätöt ei kelpaa, kun se kuitenkin on vaihtoehto.

Ymmärrän kyllä hyvin pahan mielen jos hän on pitänyt yhteisten mättöjen tekemisen ja niistä nauttimisen tärkeänä asiana parisuhteessa. Vähän niin kuin tikkarin nappaisi lapselta pois.
annepa kirjoitti:itsestäänselvyys
Että mä inhoan tuota sanaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

Dumis kirjoitti: Mutta tuohon ruokailujuttuun vielä, että kyllä se on aika peffasta jos joutuu syömään ja TEKEMÄÄN safkat erikseen, sehän on yks erittäin hieno etu parisuhteessa että voi tehdä safkat kahdelle yhdellä kerralla. Se on sit asia erikseen jos rakastaa ruuanlaittoa, mut mä en!
Mie tykkään ruuanlaitosta ja niin myös hellu, joten ei luulis olevan ongelma tämäkään vaihtoehto että tehään eri ruokia. Lisäksi nämä kanaruuat mitä on tehty on olleet tyyliin kookos-kasvis-kanakeittoa tai nuudeli-kasvis-kanamössöä. Molemmat voi helposti jakaa kahtia kesken ruuanlaiton ja laittaa toiseen puoleen roiskua ja toiseen vaikka rapuja tai tohua.
RL Burnside kirjoitti:RL Burnside
Ymmärrän kyllä hyvin pahan mielen jos hän on pitänyt yhteisten mättöjen tekemisen ja niistä nauttimisen tärkeänä asiana parisuhteessa.
Yhdessä on tehty, se ei ole muuttunut. Raaka-aineet ovat muuttuneet.
Toisaalta vähän on havaittavissa kyvyttömyyttä joustamaan jos luomumätöt ei kelpaa, kun se kuitenkin on vaihtoehto.
Ihanko totta :D Katsos kun ongelma ei ole se luomu itsessään vaan se että se on KALLIIMPAA ja HUONOLAATUISEMPAA. Joo-o, on se kalliimpaa, mutta että huonolaatuisempaa... Eikä se kalleuskaan mene kyllä läpi koska me molemmat tienataan ihan kohtuudella, hän vielä enemmän ko mie eikä mulle ole rahallisesti ongelma ostaa kallimpaa ruokaa.
Ai niin sanohan se senkin että ei luota luomu-merkkiin. No ei se ole asiaa tutkinukaan, niin että kaikki argumentit on käytetty ja kestämättömiä. Mie oon oikiassa, ukko väärässä ja rautakanki.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

annepa kirjoitti: Mie tykkään ruuanlaitosta ja niin myös hellu,
Siis ootko sä leenakimpassa sen itähesalaisen tuurijuopon kanssa, vai joutuuko sun ukkos kuuntelemaan tollasta lempinimeä? Jos kysessä on lempinimi, niin oo tyytyväinen ettei se kuse sun aamumuroihis kiitoksena :P
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja annepa »

masa kirjoitti:
annepa kirjoitti: Mie tykkään ruuanlaitosta ja niin myös hellu,
Siis ootko sä leenakimpassa sen itähesalaisen tuurijuopon kanssa,
Nyt en ymmärtäny. Vastaus lienee "en ole" koska tyyppi asuu Länsi-Hgissä eikä ole tuuri- tai kaappi- tai edes mikään juoppo.
masa kirjoitti:vai joutuuko sun ukkos kuuntelemaan tollasta lempinimeä?
Ei joudu. "Hellu" ei tässä tapauksessa ole lempinimi, vaan synonyymi heilalle eli seurustelukumppanille. On siis yleisnimi eikä erisnimi.
masa kirjoitti:oo tyytyväinen ettei se kuse sun aamumuroihis kiitoksena :P
Ihan vapaasti saa pissata aamumuroihin jos tekee onnelliseksi koska en syö aamuisin muroja.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kuules ny Masa! Hellu ei asu itä-stadissa vaan Kalliossa. (Paha asiavirhe.) Ite hengaan molemmissa, mutta mä en ole juoppo, vaan suurkuluttaja.

Hellulle sairaasti terkkuja anyway!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Hellu »

sipsi kirjoitti: Hellulle sairaasti terkkuja anyway!
Terkkui!! Meinasin jo aiemmin tarttua tähän samaan, en niinku tajuu et joku voi sotkee Idän ja Kallion, tai meidät keskenään!
No, toi Masa taitaakin olla joku maalainen... Enkä mä oo mikään tuurijuoppo, tietääkseni niillä on joskus myös niitä selviä kausia.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Hellu kirjoitti:Meinasin jo aiemmin tarttua tähän samaan, en niinku tajuu et joku voi sotkee Idän ja Kallion, tai meidät keskenään!
Niin no, poikaystävän mielestä Kallio on Lähi-Itä.. Hmm. Tosin ei sekään kyllä mikään paljasjalkalainen ole.
Jokatapauksessa tuun tänään Kallioon (kai) viettämään kuukausipäívää, ties vaikka törmättäis. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja masa »

sipsi kirjoitti:[Niin no, poikaystävän mielestä Kallio on Lähi-Itä..
En ole sun poikaystävä, mut se on oikeassa. Kaikki Pitkänsillan jälkeen itäänpäin on Itä-Galixiaa.

Tosin nyt Espookin on muuttumassa Itä-Helsingiksi, kun Ninni muutti sinne.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti: En ole sun poikaystävä, mut se on oikeassa. Kaikki Pitkänsillan jälkeen itäänpäin on Itä-Galixiaa.

Tosin nyt Espookin on muuttumassa Itä-Helsingiksi, kun Ninni muutti sinne.
Haa! Eastside is everywhere. 8)
(Vaik ei Ninnikään kyllä alunperin mikään itästadilainen ole.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kaikki Vaasa idämpänä oleva on itää, päätin just. Ite muutan huomenna Itä-Helsinkiin, voi että mua pelottaa! AUTTAKEE!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Niba »

Dumis kirjoitti:Kaikki Vaasa idämpänä oleva on itää, päätin just. Ite muutan huomenna Itä-Helsinkiin, voi että mua pelottaa! AUTTAKEE!
Siellä ne tummat ja vinosilmäiset tytöt vaan odottaa että saa puserrettua kyntensä sun varakkaaseen valkoseen nahkaan?!
Pyyhin Netikettiin..
Dumis

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumiksen ojasta-allikkoon suhteilu jatkuu; edellisessä jutussa omaa aikaa ollut olleskaan, nyt yhteinen aika on kortilla. Taidan suosiolla siirtyä irtonumeroihin, veettää :evil:
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Dumis kirjoitti:Dumiksen ojasta-allikkoon suhteilu jatkuu; edellisessä jutussa omaa aikaa ollut olleskaan, nyt yhteinen aika on kortilla. Taidan suosiolla siirtyä irtonumeroihin, veettää :evil:
:paijaa:
Mul on alkanu menee tää rakastumisaspekti sille tasolle, et ei pystyis yhtään olla erossa. Sairaan pelottavaa oikeastaan.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Duck

Re: Ihmissuhdepaskanjauhantaketju

Viesti Kirjoittaja Duck »

Noni, tää selvästi tietää mitä on hakemassa.

http://naurunappula.com/z/447612
Vastaa Viestiin