Mammailu

Painaako joku mieltä? Haluatko purkaa sydäntäsi? Jos ei apu löydy, niin ainakin kuuntelevia korvia.
VAIN ASIALLISET KOMMENTIT! Kuri on kova.
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

irmelianneli kirjoitti:rv 40 + 2, tyttö 50 cm, 3840 g.
Parasta :h: :h: :h:
onnea½!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Voi onnea Irmuski! Voin kuvitella ne vaavin nappisilmät, jos ovat yhtään äitinsä simmujen näköset :) Hurjasti hyvää pienen elämän alkuun, on se aika herkkistä juu! :h: :cheer: :gee: :pikkugee: :dream: :]
Prepare for the worstest.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kiitti ihanaiset! Pillityttää vieläkin välillä. Tänään tosin oikein meikkasin ekaa kertaa ja puin ihmisvaatteet ja kävin kaupassa 8) Pystyy jo käveleen hissuksiin.
Yritin laittaa pari kuvaa mut enhän mä taas onnistunu. Ja sit loppuu aika aina kesken, ku joku jo hälyttää.
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

Wautsi, taas on poksahdettu, kun on tovin pois.

Hurjat onnittelu irmeliannelille :h:

hitsi, pääsisinpä mäkin poksumaan ... *huokaus*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja saira »

[quote="irmelianneli"][/quote] Onnea onnea!!! :h:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

milli kirjoitti:
hitsi, pääsisinpä mäkin poksumaan ... *huokaus*
Jos laitetaan Kitinä-talkoot pystyyn?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
milli kirjoitti:
hitsi, pääsisinpä mäkin poksumaan ... *huokaus*
Jos laitetaan Kitinä-talkoot pystyyn?
Gat olis susirajalla tykyttävä tatti tanassa. Lähdetään tästä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

exPertti kirjoitti:Veikkaan saavani puoltoääniä. :)
Ostat vaan mukavan tyynyn, jota purra. Ei se kerta...
milli

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja milli »

:shock:

Tuota... hm... ehkä mä vaan tyydyn odottamaan sitä, että toi yksi hyväkäs valmis siihen; opinnot saatettu päätökseen jne.. ai niin, ja että se tekee minusta kunniallisen naisen.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

uijjui... onnea tyttösestä irmuskille! :h:

Tää pääsee näillä näkymin maanantaina varailemaan aikaa yliaikaiskontrolliin, josko käynnistettäs tuo hankala pentu pihalle tuolta... hyvän sään aikaan.
Ensin kauhistelevat, kuinka pieni se tuolla sisällä on ja nyt kun yliajalla niin ihmettelevät, kuinka onkin noin kasvanut ja kuinka tuo varmastikin on syntyessään esikoista isompi... kunhan nyt edes syntyis. :?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Nyt on sitten pikkuiselle soiteltu musiikkia kun pitäisi kuulo olla hollilla. Sieltä tosiaan on tulossa rankka Kotiteollisuus fani, en siis valita. Kelpaa nukutusmusiikiksi. Ja löytyy singstaristakin pari kipaletta, joita äitee voi hoilata epävireisellä äänellään. Joululahjalistalle siis Hynysen äänikirja.

Vilkas kuperkeikkailija tuolla möyrii :h:
Geetzu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Rouva Pupu kirjoitti:Vilkas kuperkeikkailija tuolla möyrii :h:
Ihanuus. Iski taas kaipaus, millonhan nää loppuu...

Hynynen oli kovassa huudossa meilläkin ja on oikeastaan edelleen. Poitsun syntymää piti komistaa Kotiteollisuus ja Sinatra mut mukaan lähtikin vahingossa James, Lars ja kumppanit, eikä poikaa vois vähempää nykyään nyt napata Metallica. Tais olla paska kokemus syntyä tänne!

:]
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tiedättekö, kun odottava äiti hehkuu kauas onneaan? - Mä en. Muija taas tiputuksessa sairaalassa. Tuli oltua puoli yötä odottelemassa lääkäriä. Paino tippunut vasta seitsemän kiloa. Onneks toukalla oli kaikki hyvin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Paino tippunut vasta seitsemän kiloa.
Miks?
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Onko niin pahat pahoinvoinnit ettei mikään pysy sisällä? :cry:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:^Onko niin pahat pahoinvoinnit ettei mikään pysy sisällä? :cry:
Ei mikään. Nyt oli pari tosi huonoa päivää. TAYS:ssakin oli kaikki yksi lääkäriä yöllä ja sekin oli synnytyksessä. Hoitsu ei löytänyt suonia tiputukseen, joten olipas kivaa katsella kun toinen kieri tuskissaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Paino tippunut vasta seitsemän kiloa.
Miks?
Syönyt kaksi kuukautta jotain keksejä, oksennellut koko ajan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Syönyt kaksi kuukautta jotain keksejä, oksennellut koko ajan.
No voi perse.

Nyt vaan alat tuputtamaan sille englantilaisia aamiaisia joka aamu. Kyl se pahoinvointi jossain kohtaa loppuu.
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:^Onko niin pahat pahoinvoinnit ettei mikään pysy sisällä? :cry:
Ei mikään. Nyt oli pari tosi huonoa päivää. TAYS:ssakin oli kaikki yksi lääkäriä yöllä ja sekin oli synnytyksessä. Hoitsu ei löytänyt suonia tiputukseen, joten olipas kivaa katsella kun toinen kieri tuskissaan.
Paljon jaksuja sinne, toivottavasti helpottaa raskauden edetessä. Sitten kun tilanne ei ole enää toivon mukaan akuutti niin sellainen vinkki, joka tuli pomoltani, joka on samoilla viikoilla kuin minä itse. Hänet ohjattiin akupunktioon, nyt oksentelua on enää muutama kerta viikossa. Ilman akupunktiota jokapäiväistä. Ja vielä lohdutuksen sanaa eräältä läheiseltäni, joka kolmessa raskaudessa on ollut alusta loppuun tiputushoidossa: pikkuisilla on kaikki ollut kuitenkin hyvin.
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

masa kirjoitti: Kyl se pahoinvointi jossain kohtaa loppuu.
Ei se kyllä valitettavasti aina näin mene. Ruokaa voi tunkea suuhunsa mielin määrin, mutta ei paljon auta jos minuutissa tulee ulos.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Tosi harva tuote pysyy sisällä. Nyt olen ostanut kaupasta muijalle rahkavaahtoa, koska siinä on kaloreita tuhdisti. Mut kaikkea on kokeiltu: akupunktiorannekkeita, pahoinvointilääkkeitä, inkivääriä, hapollisia maustevesiä...kaikkea mitä joku on suositellut tai kuullut olleen avuksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
masa

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti: Ei se kyllä valitettavasti aina näin mene.
Ai että saä saat lohduttaa mutta mä en. Saatana vien sulta tikkarin seuraavaksi!
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tyttö tuli maanantaiaamuna syöksyä sukeltaen ammeeseen.
Vedenneidollamme pituutta häikäisevät 46cm ja paino 3220g.
Sairaalassa kerittiin olla ennen ekaa parkaisua tunti ja kolme varttia... :pikkugee:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

:h:
Rouva Pupu

Re: Mammailu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Onnea!
Vastaa Viestiin