Pikkujouluetkot ytimessä

Info tulevista miiteistä

Kävelymatka etkopaikasta Cantinaan kiinnostaa:

Juu
11
52%
Ei
2
10%
Kävelen vaikka kalliosta
8
38%
 
Ääniä yhteensä: 21

Herra Manala

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Editoin tämän keskusteluketjun ensimmäiseen viestiin kartan, josta Cantina Westin ja Belgen sijainti selviää mainiosti jopa Oululaisillekin.
pertzi

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Belge on hyvä valinta. Näin asiat pitää päättää netissä.

p.
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

Anteeksi nyt vain, mutta miksi viettää etkot niiden samojen ihmisten kanssa, joiden kanssa on pakotettu viettämään paitsi itse juhlatilaisuus myös mahdolliset jatkot?
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
nypari

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lucky Luciano kirjoitti:Anteeksi nyt vain, mutta miksi viettää etkot niiden samojen ihmisten kanssa, joiden kanssa on pakotettu viettämään paitsi itse juhlatilaisuus myös mahdolliset jatkot?
Kuka sut pakotti, isi vai?
Avatar
Lucky Luciano
Elämätön Kitisijä
Viestit: 315
Liittynyt: 17.08.2005 20:57
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Lucky Luciano »

nypari kirjoitti:Kuka sut pakotti, isi vai?
Salaisuus: olen tossun alla.
"A conscience is like a boat or a car. If you feel you need one, rent it." -J.R. Ewing
nypari

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja nypari »

Lucky Luciano kirjoitti:
nypari kirjoitti:Kuka sut pakotti, isi vai?
Salaisuus: olen tossun alla.
Eihän sun tartte kuin vilauttaa tissiä, niin johan tilanne kääntyy päälaelleen.
Herra Manala

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

nypari kirjoitti:
Lucky Luciano kirjoitti:Salaisuus: olen tossun alla.
Eihän sun tartte kuin vilauttaa tissiä, niin johan tilanne kääntyy päälaelleen.
Salaisuus: Näytin penistäni, ja oi voi, johan tilanne taas kääntyi päälaelleen. Penikseni on, oi niin vastustamaton.
Enthu

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Enthu »

Mä nyt kumminkin kallistuin keskustan etkoille,mistä lyhyempi matka syömään... ja minä aikana 16-18 vai 17-19...Eikä Belgestä kai kovin
pitkään kävele Cantinaan :?:
Angita

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Angita »

Mä tod näk ilmaannun kans paikalle käytyäni ensin Kallion etkoilla. Olen niin ripeä liikkeissäni nääs.
Faghag

Re: Pikkujouluetkot ytimessä

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Jännittävintä on yllättää jopa itsensä: ei hajuakaan etkoilenko ja millä tavalla... kuulostelen la 3.12. fiiliksiäni ja tupsahdan johonkin paikkaan, ellen sitä ennen nusuttele nussun kanssa, joten saavun silloin Cantinaan posket somasti punaisina... Tosin koska olen snobi ja sinut sen asian kanssa, saattaa Belge olla varteenotettava vaihtoehto, mutta Kalliossa asuvana henkilönä voin kulkea rastille a) rastin b)-kautta eli kurvata keskustaan Kallion mestan kautta...

Miksi tyytyä vain kakkupalaan kun voi syödä koko helvetin kakun? *lainaa tässä lesbokamuaan, joka perusteli näillä sanoilla sitä, miksi hän ei hanki tyttöystäviä lesbopiireistä vaan bissehenkisten heterotypsyjen parista*
Vastaa Viestiin