Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Hhhh. Ei noussut puntti ei. :swirl: Meinasin melkein nukahtaa penkille. :krooh: Ehkä yritän myöhemmin tänään uudestaan. Yritän piiskata itseni hereille Batteryllä.

Hyvät yöunet ovat kyllä perusedellytys minkäänlaiselle urhoilulle. Voi olla että kannattaa jättää tällä kertaa väliin. Väsyneenä liikunnasta taitaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Maga. Jotain peruspuolustautumisia pesäpallomailojen, keppien ja kirveiden heiluttelijoita vastaan. Tein mielessäni mielikuvavertailua jutsuilun vastaavanlaisiin tekniikoihin.

Pikkujoulukiireiden ja perjantaisen yhteistyökumppanin tarjoaman korruptiojääkiekkomatsin takia joutunen painumaan punttisalille jo tänään, vaikka viimeksi kävin toissapäivänä eli maanantaina. Toivotaan että 48h on ollut tarpeeksi palautumiselle, kun en harrasta noita jakosysteemihömpötyksiä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Hyvät yöunet ovat kyllä perusedellytys minkäänlaiselle urhoilulle. Voi olla että kannattaa jättää tällä kertaa väliin. Väsyneenä liikunnasta taitaa olla enemmän haittaa kuin hyötyä?
Minulla ainakin löytyy öbäut 24% enemmän voimaa punttiharjoitteluun jos teen sen iltapäivällä enkä aamupäivällä. Siksi vähän ihmettelen kertomuksia kuinka jotkut menevät punttisalille heti herättyään, jopa syömättä aamiaista. Keho lienee silloin aika tyhjä energiasta eikä keho muutenkaan ole vielä kunnolla herännyt urheilusuoritusta varten? Tietenkin jos ei ole iltapäivällä tai illalla aikaa, minkäs teet.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Joo, käyn siellä aamuisin juuri ajankäytön vuoksi. Meillä tullaan kymmeneksi duuniin, ja sitä ennen ehtii hyvin käydä vaikka uimahallissa. Iltapäivisin ja iltaisin kun noissa urheilupaikoissakin on aikamoinen ryysis.

Toimiston oma pommisuoja on sitten toinen juttu, tietty. Siellä tosin jo kaksi ihmistä aiheuttaa ryysiksen sillä paikka on niin pieni.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:Toivotaan että 48h on ollut tarpeeksi palautumiselle, kun en harrasta noita jakosysteemihömpötyksiä.
Kai se sitten oli. Nyt tuleekin sitten kaksi päivää väliä urheiluun, tilalle palautusmässäilyä ja juomista. Taitaa olla eka kerta kun menen jääkiekkomatsiin, mutta onneksi sitä ennen tarjotaan päivällinen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ennakoin jo iltaiset riennot mukaan ja laukaisen sellaiset lukemat kuin 17km pyöräilyä ja tunti sählyä tiskiin. Toivottavasti poikamainen höntyilyni ei tuo huonoa karmaa tullessaan; mikään ei olisi nolompaa kuin tulla tunnustamaan ennusteideni toteutumattomuus esim. kaikki jalat paketissa jänteet paketin kylkeen käärittyinä. Wish me luck.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti:Taitaa olla eka kerta kun menen jääkiekkomatsiin, mutta onneksi sitä ennen tarjotaan päivällinen.
Jätä vyölaukku kotiin. Kiekkopeli ei ole Assembly!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vapaaotteluhanskat näytteli tänään pääroolissa erilaisissa tilanneharjoitteluissa.

Sopivissa väleissä etunojahyppyjä, etunojapunnerruksia, vatsalihasliikkeitä ja selkälihasliikkeitä. Lopun kruunasi 4 * 5 minuuttia mattopainia vapaaotteluhanskoja käyttäen. Hyvä oli nähdä miten jotkut nuoremmat treenikaverit ovat kehittyneet viimeisen puolen vuoden aikana. Kädet hapoilla, otsa ruvella, hyvä fiilis.
aimohaiku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kuntosalilla kilkuttelemassa. Lihaskunto on heikohko, etten sanoisi. Kai se vielä vanhempanakin kehittyy, jos jaksaa yrittää.

Vai pitäisikö suosiolla jättää tämä puuhastelu nuoremmille?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Kyl maar se vanhempanakin onnistuu, mutta hitaammin. Pitää vaan olla kärsivällinen. Hieman kärsimättömät voivat doupata urheiluravinteita, ja toooosi kärsimättömät voivat piikittää hormoneja.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

No niin, yritin tänä aamuna uudestaan ähistä punttien kanssa. Tusiitttullummittää. Koko ajan kiinnosti enemmän kaikki muu kuin punttien nostelu. Maastavetoa tehdessä alaselkä vasemmalta puolelta perseen tienoilta tuotti puhekuplan jossa luki "Ei! Ei nyt! Ei enää!". Oli pakko totella.

Kai tää on sit ylikuntoa, stressiä ja uupumusta tai jotain. Kummastuttaa hieman sikäli etten ole nyt urheillut yhtään sen rakemmin kuin aiemminkaan. Taitaa vaan joulukiireet viedä voimat. *heristää nyrkkiä joulupukille* Ja salitauon paikka. Keskityn vähäksi aikaa muuhun liikuntaan.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Olin eilen terve selkä -jumpalla ja juoksin ehkä 6 minsaa matolla. Pumppiin ei vielä uskaltanu. Mahtavaa pystyä taas jumppaan!
Prepare for the worstest.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aamulla rauta oli kevyttä. Johtuu todennäköisesti siitä että käytän edelleen liian kevyitä painoja :D Mutta silti hauis tuli esiin. Siitä edellisestä esiintymisestä onkin jo reilusti aikaa. Pitkän vatsalihaksen yläosa on tullut esiin jo aikaisemmin tänä syksynä. Tää motivoi.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Taitaa olla eka kerta kun menen jääkiekkomatsiin, mutta onneksi sitä ennen tarjotaan päivällinen.
Jätä vyölaukku kotiin. Kiekkopeli ei ole Assembly!
Jaa? Jäkismatsi kuulostaa just niin junttimaiselta että sinne vyölaukun luulisi sopivan täydellisesti kaksiväriseksi maalatun naaman ja "hassunhauskan" juomahatun seuraksi. Mutta jätetään se sitten kotiin. :( Onneksi pääsen sentään yksityisaitioon, hajurakoa tavalliseen kansaan. Matsi on Jokeri - Kärpät, joten kai mä sitten Jokereita kannatan.

Ai niin tuli mieleeni etten ole vielä kertaakaan käynyt kyllä Assemblyssäkään. Ehkä sitten jos pääsen sielläkin kutsuaitioon ja ruoat (pizza ja kokis?) tarjotaan myös.

:on: Eilen jutsuilua punttitreenin lisäksi. On se kumma kun joillakin ei löydy tervettä järkeä. Esim. jos tekniikkaan kuuluu nyrkillä munuaisille ja alaselkärankaan lyöntejä, niitä ei ehkä ole tarve tehdä harjoittelutilanteessa toistuvasti erityisen suurella voimalla. :roll: Olisi varmaan pitänyt potkaista tyyppiä täysillä takaisin munille niin ehkä ymmärtäisi mikä merkitys kontrollilla on harjoittelutilanteessa.

Eri tilanne jos sparrataan ja kohteena on kehon vähemmän vitaalit osat, mutta ei vittu. Saatanan tunarit. Jutsuilun parissa näitä pidätyskyvyttömiä ääliöitä tuntuu olevan enemmän kuin magassa, mutta toisaalta ehkä ensimmäisessä tekniikatkin ovat useammin sellaisia joissa on vaikeampi säännöstellä juuri sopivaa voimaa (esim. käsivarsilukot ja heitot).
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Frederik Krueger kirjoitti: Jaa? Jäkismatsi kuulostaa just niin junttimaiselta että sinne vyölaukun luulisi sopivan täydellisesti kaksiväriseksi maalatun naaman ja "hassunhauskan" juomahatun seuraksi. Mutta jätetään se sitten kotiin. :( Onneksi pääsen sentään yksityisaitioon, hajurakoa tavalliseen kansaan. Matsi on Jokeri - Kärpät, joten kai mä sitten Jokereita kannatan.

Ai niin tuli mieleeni etten ole vielä kertaakaan käynyt kyllä Assemblyssäkään. Ehkä sitten jos pääsen sielläkin kutsuaitioon ja ruoat (pizza ja kokis?) tarjotaan myös.
Perusvirhe. Läppään vastataan aina läpällä. Joku kyttäaiheinen olis pelittäny 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huilipäivä. 9km pyöräilyä.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aamun sählyt duunikaverien kanssa. Ei mitään ihmeellistä. Kerran kaaduin "näyttävästi" kaukalon reunan yli, ja kerran taas kaadoin vastapelaajan riehumalla liikaa ja tuli rankkari.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Työpäivä. Paljon kävelyä ja 30km pyöräilyä.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilen kuntonyrkkeilyä jossa kokovartalorääkkiä yms. mukavaa sparrauksen lisäksi.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Kiireinen pulahdus uimahallissa, uin kilsan. Jos en olisi nukkunut heräämiseni perään vielä puoli kuudesta seitsemään, olisin ehtinyt uida vähän enemmänkin... mut ihan sama.

Taitaa olla yleinen ylikunto/uupumus kun viimeiset urheilusuoritukset ovat olleet pelkkää alamäkeä ja hatutus on vaivannut niiden aikana. Jouluna sitten kunnon laiskottelut ja kinkkua suoneen, eiköhän sillä toivu.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkki 1h30min. Syke 132. 1290kcal.
Ke tai to uudestaan.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kootaas tähän vuoden loppupuoliskon palloilujutskiani. Futsal-kausi on käynnissä ja neljä pelin jälkeen TP-U komeilee sarjataulukossa paremmalla puoliskolla saldolla 2-1-1. Itse pelannut kolme matsia, joissa tehot 4+1. Säbässä olemme kolmanneksi viimeisiä: 10 3 0 7 44- 58 6, joissa tehtynä muistaakseni kolme tikkiä ja jonnin verran passeja.

Huomenna olis taas säbäpeli. Onneksi kintut ovat palvelleet ilman suurempia murheita ja huolia.

Hiihtämässä en ole vielä käynyt, siis murtsikkaa. Tuokin korjaantuu lähi aikoina. Juoksemassa poikennut kerta viikkoon pariin ja höntsyilemässä kerta pari viikossa. Salilla puolestaan tullut poikettua yläkropan merkeissä 1,5/vko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

17km pyöräilyä ja 10h unissakävelyä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

22km pyöräilyä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Koska muut vain maiskuttelevat torttua ja piparia ja imevät sikaa, ilmoitan pyöräilleeni tänään 16km.
Vastaa Viestiin