Torstai toopeille

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Tix »

nowaysis kirjoitti:Mutta ehdottamani ja geetsun luulemat syyt ovat valideja vuokralaisen irtisanomiseksi?
Valideja, jos ovat todellisia.
Tix

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Tix »

Niba kirjoitti:On tärkeämpää saada vuokralainen häädetyksi kuin saada vuokralainen?
Oletko sinä oikeasti noin retard vai leikitkö vain?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pistin kämpän vuokralle, ilmo Aamulehteen ja firmani sisäiseen. 55m2 ja 600e. Ei luulis olevan liikaa. Nyssi ootetaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Geetzu

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Kuulostaa tod halvalle, varmasti nappaa! Tsempit.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ajattelin aloittaa urakiipimisen ja mennä tenttimään riskienhallinnan tammikuussa.

Mutta vessassa hihitellessäni kahvin ja ED:n sekakäytöstä aivastin oikein kunnolla, jolloin kraka jäi kiinni vessapaperitelineeseen ja nokasta alkoi tursuamaan verta oikein kunnolla valkoiselle paidalle. Tämä tietysti asiakastilaisuuden tauolla.

Joten päättelin parhaaksi riskienhallinnaksi 9mm tabletin ja näin täys´oppineena nappasin vain nimeni sopimuspaperiin, joka asettaa meikäläisen kivaan pieneen lokeroon.

Jos satun selviämään hengissä salillakäynnistä, taidan ottaa kotona 2cl Otard XO:ta päätökseni kunniaksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Työkaverini kuulemma työnsi A-studiossa kuulemma ostoskärryjä?
Mahtavaa, kivaa, kliffaa! Oikeen TV-tähti Hän on nyt!
Pääsispä työntelee ostoskärryjä televisioon! Kylä kylä kyllää!
Olis melkeen kun Ankelika Jolie!
Kaveri oli ite syytön moiseen, tuttavat kuulemma soitteli, oon pahoillani työkaverini puolesta kun sillä on tollasia ystäviä, eikä mitään ostoskärryjen työntelijänoikeuksia noudatettu vaan kuvattiin ihan ilman lupaa! Käräjille pitäisi haastaa moisesta! Kovat korvausvaateet päälle! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Niba »

Tix kirjoitti:
Niba kirjoitti:On tärkeämpää saada vuokralainen häädetyksi kuin saada vuokralainen?
Oletko sinä oikeasti noin retard vai leikitkö vain?
Ollaan me semmosia rosmoja me vuokralaiset että varmasti vikuutettaisiin sun hieno vuokrakämppäsi ihan piloille, kyllä se on niin, ei oo hyviä vuokralaisia on vaan kohtuullisia joilta vastentahtoisesti otetaan vuokraa omaan pikku kätöseen ja sitten on sellasia vuokralaisia jotka jättää vapaaehtoisesti maksamatta sinun ylisuuret vuokravaateesi ja aiheuttaa sulle vaan mielipahaa ja närästystä. :wink:

Oikeesti jos ei tajua heti ihmisestä mitä on miehiään/naisiaan niin kyllä sitten pitää ottaa luotto sun muut tiedot selville. Ihmistuntemuksen varaan on usein paha jättää kun sopimuksia vuokrauksesta tehdään. Itse kyllä tunnistan roiston ihmisessä, se näkyy naamasta, väittäköön kuka mitä haluaa. Sanovat että "It gets one to know one"? :roll:
Joskus ollessani lakimiesten seurassa pidän tarkempaa huolta lompakostani kuin taskuvarkaitten Tallinnassa! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja bliss »

Etsitään siedettävää seuraa lätkämatsiin la 10.1. (Jokerit-Saipa)
Ihan kivat paikat, katsomo 107, rivi 3. Kutsuvierastilaisuus alkaa 1,5 tuntia ennen matsin alkua.
SikaMika

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:Etsitään siedettävää seuraa
Lisää kohtuuttomia vaatimuksia. Saako sieltä kuitenkin viinaa?
bliss

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Saako sieltä kuitenkin viinaa?
Eikös Areena ole täynnä baareja..?
SikaMika

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Saako sieltä kuitenkin viinaa?
Eikös Areena ole täynnä baareja..?
Ilmaista viinaa, höhlä!
bliss

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja bliss »

SikaMika kirjoitti: Ilmaista viinaa, höhlä!
Ei saa, höhlä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Niba »

bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Ilmaista viinaa, höhlä!
Ei saa, höhlä.
Ilmainen viina on köyhän turma!
Pyyhin Netikettiin..
Chevilyn

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Blääh. Taas ylitöissä. No enää pari tuntia. Ensi viikolla laskeskelin, että ylityötunteja tulee yhteensä 16h, että näin. Noh, palkkapäivänä kenties ilahdun, toisaalta eipä Suomessa kyllä ylityökorvauksilla pääse rikastumaan.
SikaMika

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Niba kirjoitti:
bliss kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Ilmaista viinaa, höhlä!
Ei saa, höhlä.
Ilmainen viina on köyhän turma!
Se on niiden ongelma. Joudun siis kuitenkin skippaamaan matsin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En kestänyt enää hiprakassa olevien insinöörien eli itseni seuraa, joten lahjoitin loput juomaliput (käytin itse vain kolme) vähiten epämiellyttävälle työkaverille ja lähdin pikkareista kotiin. En kadu päätöstäni. En tiedä pidänkö kuitenkin huomenna kotitoimistopäivän kun kaikki muutkin ilmeisesti pitävät. Pomokin antoi asialle jo hiljaisen suostumuksensa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

bliss kirjoitti:Etsitään siedettävää seuraa lätkämatsiin la 10.1. (Jokerit-Saipa)
Mä olen just tuolloin saapunut johonkin lämpimään maahan ekalle talvilomapäivälle. :cheer: :cheer: :cheer:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Torstai toopeille

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kohtuu hyvä päivä töissä. Jumbon kautta kotiin. Jää- ja vaatekaappi kiittivät. Takka ja hella taas kuumat, koukku kanssa. Meinas sormet palaa. Puku ja lisukkeet valmisteltu huomisia pikkujouluja varten. Kohta nahkaläpät silmille, että jaksaa seuraavana yönä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin