Vasenkätinen sivari?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

vasurisivariinttioikea

Olen vasenkätinen ja sivari
0
Ei ääniä
Olen vasenkätinen, mutta intin käynyt
3
14%
Olen oikeakätinen sivari
4
19%
Olen oikeakätinen intin käynyt
9
43%
Olen nainen ja masturboin sujuvasti molemmilla käsillä
5
24%
 
Ääniä yhteensä: 21

Valkonikki

Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Kaikkihan tietää että vasenkätisyys ja siviilipalvelus liittyy toisiinsa, mutta kuinka monta vasuria ja sivaria kitinästä löytyy, on mysteeri joka vaatii selvitystä heti!
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Olen oikeakätinen sivari. Mutta kuten juuri tuonne kaunokirjoitusketjuun avauduin, kirjoitan kyllä oikealla kädelläni kuin vasuri ikään. Ehkä tuen siis teoriaa edes vähän?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
bedlam

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Olen oikeakätinen sivari. Runkkaan tosin sujuvasti myös vasemmalla kädellä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen oikeakätinen, mutta runkkaan vasemmalla. Olisikohan jonkinlainen merkki piilevistä seksuaalisista haluista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bliss

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Olen nainen ja masturbointi on ihan hukkaan heitettyä aikaa.
MGandhi

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Sivarit on kaikki homoja, kätisyydestä riippumatta.
Rouva Pupu

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sivarit roviolle!!!1
masa

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja masa »

bliss kirjoitti:Olen nainen ja masturbointi on ihan hukkaan heitettyä aikaa.
Vituton.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Olen kateellinen kaverilleni joka on molempikätinen, pystyy sekä kirjoittamaan että varsinkin ampumaan hyvin käsiaseella molemmilla käsillä. Áika guru. Virallisesti hän kai on vasenkätinen.

Johtuneeko sitten tuosta molempikätisyydestä, sillä oli kyllä jotain vaikeuksia armeijassa, tekeytyi siellä lopulta mielisairaaksi jotta pääsi pois. Myöhemmin häneen iski jokin pätemisenhalu ja suoritti armeijan loppuun. Aika hyvin, siltä nimittäin jäi peruskoulukin kesken, mikä on nykyaikana aikamoinen saavutus valkoihoiselta suomalaiselta, luulisin.
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 19.12.2008 15:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Chap

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Chap »

On ihan homo jos ei suorita peruskoulua, vaikka olisikin molempikätinen.
Rouva Pupu

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Olen ns. puoliksi molempikätinen. Osan asioista teen oikeakätisenä, osan vasenkätisenä. Vain muutamia juttuja pystyn tekemään molemmilla käsillä. Pääsääntöisesti minut luokitellaan oikeakätiseksi, koska sillä kirjoitan.
RL Burnside

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Olen oikeakätinen upseeri. Mitä sillä voittaa tässä arvonnassa?
Rouva Pupu

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

RL Burnside kirjoitti:Olen oikeakätinen upseeri. Mitä sillä voittaa tässä arvonnassa?
Pildee.
masa

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja masa »

RL Burnside kirjoitti:Olen oikeakätinen upseeri. Mitä sillä voittaa tässä arvonnassa?
Tarkka-ampujan ristin otsaan.
MGandhi

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Rouva Pupu kirjoitti:
RL Burnside kirjoitti:Olen oikeakätinen upseeri. Mitä sillä voittaa tässä arvonnassa?
Pildee.
Mitä voittaa oikeakätinen aliupseeri? Bloukkarin?
RL Burnside

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Rouva Pupu kirjoitti:Pildee.
Olen selkeästi markkinoinut itseäni väärin vuosien saatossa. Pitäisi oppia tuntemaan itsensä paremmin - löytämään ne vahvuusalueet. Vain syvän itsetuntemuksen kautta elämä voi olla noin helppoa. Sotilaspassilla panot. Oleellista tässä on varmaan se, että passia esitellään oikealla kädellä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Oikeakätinen sivari.

Yhden päivän palvellut muodollisesti intissä. Sen perusteella odotan ylennystä majuriksi joka joulukuun 6. päivä. :hep: :D
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vasenkätinen mielisairaaksi tekeytymällä armeijan keskeyttänyt. Ei löytynyt vastausvaihtoehdoista (pistin intin käynyt vasuri, onhan mulla Taistelijan Peruskoulutus kuitenkin). Pätemisenhalu armeijan loppuunsuorituksestakin on nostanut välillä päätään, mutta taitaa olla päälle kolmekymppisenä jo vähän myöhäistä.

No D-miehenä joudun kuitenkin miinaharavaksi itärajalle heti josjakun ryssä hyökkää. Siellä voin sitten päteä.
Bhven

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kädettömät sivarit on parhaita. Samaten kehitysvammaiset eivät ole yhtä hauskoja kuin kehitystä vastustavat vammaiset.
Monsieur Manala

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Vasenkätinen viestimies. Eli selkee puolisivari!
Duck kirjoitti:Vasenkätinen mielisairaaksi tekeytymällä armeijan keskeyttänyt.
:nuts: Minkä helvetin takia, tekisi mieleni kysyä. Eiks olis voinut vaan arvolleen sopivasti olla rehellinen ja itkeä Tilkassa että armeija on liian ankara omalle psyykkeelle? Tommonen sairaaksitekeytyminen on aika maximunsäälittävää, ei millään pahalla, mut ei gyl hyvemmälläkään.
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Eiks olis voinut vaan arvolleen sopivasti olla rehellinen ja itkeä Tilkassa että armeija on liian ankara omalle psyykkeelle?
Sehän juuri lasketaan mielisairaaksi tekeytymiseksi. Tunnetaan nimityksellä "sopeutumishäiriö". Eli vitutti liikaa, kun alikessu sejase otti mut mielisimputuskohteekseen. Sanoin lekurille että tää homma vituttaa liikaa ( = selvää mielisairautta, paitsi leffassa Catch-22), ja se kirjoitti mulle deen paperit.
ei millään pahalla
Juu ei...
Viimeksi muokannut Duck, 20.12.2008 15:38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Vasenkätinen mielisairaaksi tekeytymällä armeijan keskeyttänyt.
Et tu, Prutkuseni?

Niin siis tottakai minä olen oikeakätinen reservin vänrikki, eli minua saa ja pitääkin puhutella Herra Upseeriksi. Tuo taitaakin olla seuraava nikkini.

Karskeja miehekkyyspisteitäni ehkä lisää aavistuksen verran sekin että minua kosiskeltiin sotilaspoliisiksikin (vaikka elin uskossa että sinne haluttiin mahdollisimman raamikkaita miehiä, mutta ilmeisesti kelvolliset vaihtoehdot olivat vähissä), mutta en mennyt koska sieltä eteneminen upseeriksi olisi kaiketi ollut erityisen vaikeaa.

Ai niin, käsittääkseni aselajini on nykyisin lopetettu kun rannikkotykistö koettiin turhaksi nykyaikaisessa sodankäynnissä (nykyään käytetään vain ohjuksia ja sensellaisia?), eli en tiedä mitä tekisin sota-aikana. Voisin ehkä tehdä poterotarkastuksia?

Ps. Upseerikoulussa majuri tai mikälie taisi jossain vaiheessa sanoa ettei muista koskaan nähneensä yhtä surkeaa saapumiserää kuin mitä me edustimme. Paskassa joukossa oli helppo loistaa. Tosin veikkaan että nykyisin on tultu vielä niistäkin ajoista kovasti alas kun Pleikkarit sun muut ovat vieläkin yleisempiä ajanvietteitä. Toisaalta nykyään siellä taitaa joka toinen tupakaveri olla mikälie vapaaottelu-kravmaga-ekspertti.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Et tu, Prutkuseni?
Okei, ei se ollut tekeytymistä. Kyllä mua vitutti siellä ihan oikeesti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:Sehän juuri lasketaan mielisairaaksi tekeytymiseksi. Tunnetaan nimityksellä "sopeutumishäiriö". Eli vitutti liikaa, kun alikessu sejase otti mut mielisimputuskohteekseen. Sanoin lekurille että tää homma vituttaa liikaa ( = selvää mielisairautta, paitsi leffassa Catch-22), ja se kirjoitti mulle deen paperit.
Niin, erotukseksi se kaveri josta minä kerroin, hän tekeytyi(?) mielisairaaksi huutamalla keskellä yötä tuvan ikkunasta rämistellen samalla ikkunalautaa, kun ei saanut nukuttua muiden varusmiesten häröillessä. Kun sitten joku (ali)upseeri tuli paikalle hakemaan häntä lääkärin pakeille, taisi hän silloin oikeasti näytellä vajaata ja yksinkertaista puhumalla outoja oudolla äänensävyllä. Täydestä meni, Oscar-kamaa.

Jokainen taaplaa tavallaan, minusta ei olisi ollut tuollaiseen toimintaan. Siinähän olisi saattanut joutua aivan naurunalaiseksi muiden silmissä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

^ Jaa. En ollut ihan noin dramaattinen sentään. Hommaa oli edeltänyt myös kaksi viikkoa kestänyt leiriltä saatu omituinen lihasheikkoutta ja lähes 24h nukkumista aiheuttanut viruskuume, ehkä se vaikutti asiaan.
Vastaa Viestiin