Vasenkätinen sivari?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

vasurisivariinttioikea

Olen vasenkätinen ja sivari
0
Ei ääniä
Olen vasenkätinen, mutta intin käynyt
3
14%
Olen oikeakätinen sivari
4
19%
Olen oikeakätinen intin käynyt
9
43%
Olen nainen ja masturboin sujuvasti molemmilla käsillä
5
24%
 
Ääniä yhteensä: 21

Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:...
Kun kerran osaltasi vahvistat stereotypioita vasenkätisenä luovalla alalla toimijana, tätä gallupia enemmän alkoi kiinnostaa kätisyyden yhteys uravalintaan ja muihin kiinnostuksenkohteisiin. Onko esim. kuinka suuri osa palstan insinööreistä, koodareista ja raksahemmoista vasenkätisiä? Entä "taiteellisemmille" aloille suuntautuneista?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

... Itse asiassa se tilanne meni vieläpä niin että aloin jo siinä lekurille nillittäessäni ajattelemaan että kai tän voi kuitenkin käydä loppuun, tuskin peruskoulutuksen jälkeen enää niin kauheeta voi olla - mutta hän oli jo kirjoittamassa paperia ja ajattelin että heii, jos täältä kerran näin helposti pääsee pois niin menköön sitten, en vastustele. Ehdin viettääkin noin viikon ritsamiehen koulutuksessa ennen kuin palvelusaikani katkesi.

Olin itsekin ihmeissäni miten se kävi niin helposti, jos kerran toisten täytyy turvautua noinkin radikaaleihin keinoihin päästäkseen pois. Ehkä annoin vakuuttavan psykoottisen vaikutelman.
Monsieur Manala

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Okei, ei se ollut tekeytymistä. Kyllä mua vitutti siellä ihan oikeesti.
Ohos? Oot varmaan ensimmäinen jota on vituttanut intissä ihan oikeasti jossain vaiheessa koulutusta. Tolla perusteella 100% jengistä voi saman tien tekeytyä mielisairaaksi ja painua kotiin "epämukavuussyistä" järsimään mikkihiirityynyliinankulmaa, kun vituttaa ihan oikeasti. Tosin vitustako minä tiedän vaikka se oliskin nykyään suuressa muodissa.

Kyllä muakin vitutti ihan oikeasti kun reilun 2½ viikon kiinniolon jälkeen 2 päivää ennen viikonloppuvapaata sain tekstarin että vuoden vieressä ollut eukko oli päättänyt alkaa hakea seksinsä muualta. Silleen ihan oikeesti vähän vitutti. Ehkä ois mieluummin vaik kuunnellu vähän vittuilua joltain alikessulta kuin kokenut ton.

Vaan vittuakos siinä. Toiset kai vaan (joutuu) kestää vähän enemmän kuin toiset. Parempihan se on että jos meinaa päässä kilahtaa - oli syy sitten mikä tahansa - että pysyy kaukana muista ihmisistä ja aseista.
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Monsieur Manala kirjoitti:Silleen ihan oikeesti vähän vitutti.
No pöhkö, mikset kertonut siitä lääkärille? Olisit päässyt pois ennen kuin ehit ees mieltäs muuttaa. Vai oliko sulle tärkeetä viettää se laatuaika siellä loppuun asti?
SikaMika

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Duck kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:Silleen ihan oikeesti vähän vitutti.
No pöhkö, mikset kertonut siitä lääkärille? Olisit päässyt pois ennen kuin ehit ees mieltäs muuttaa.
Pitää paikkansa. Itsekin sain viikonlopun vapaaksi kun kerroin poikkimenneestä suhteesta ja tarpeestani päästä hoitamaan asia kuntoon. Syy oli tietenkin täysin tekaistu, mutta vitutus aitoa. Vaati lahjakasta valehtelua ja venkoilua kaikkien mahdollisten sosiaaliviskaalien edessä, mutta kyllä se oli keskellä vuosisadan kuuminta kesää ja kolmen viikon ginestä vaivan väärti. Toimii. Suosittelen.
Leevi
Kitinän uhri
Viestit: 659
Liittynyt: 25.10.2007 16:15

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Leevi »

^^^^
No on helpolla päässyt pois!
Ei se nyt Niin Paha paikka ollut, ettei sitä saanut suoritettua. Kyllä siellä välillä vitutti, mutta kenellä ei. Vituttaahan se välillä siviilissäkin. Eipä käynyt kertaakaan mielessä, että täältä on päästävä pois ja heti. Pääsi sieltä lopuksi pois eikä ole perään huudeltu, joten en ilmeisesti ollut "toivoton tapaus". Eikä nykypäivä ole mitään verrattuna menneeseen aikaan ...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

RL Burnside kirjoitti:Olen oikeakätinen upseeri.
Res. (?)
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Duck

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Leevi kirjoitti:Vituttaahan se välillä siviilissäkin.
Kyllä täältäkin pääsee palvelusajan ja loman päätyttyä pois.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Duck kirjoitti:
Leevi kirjoitti:Vituttaahan se välillä siviilissäkin.
Kyllä täältäkin pääsee palvelusajan ja loman päätyttyä pois.
Mutta jos sitä yrittää nopeuttaa niin tulee vaan lisää ginestä.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Moon tykkimies :oops: ...tai tykinruokaa, elekee ampuko.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Kumpi on oikea ja kumpi vasen?

T: tykimies.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

aasi kirjoitti:Kumpi on oikea ja kumpi vasen?

T: tykimies.
Jos poissuljet toisen, jäljelle jää vain yksi vaihtoehto. Supista lauseketta ja pyöristä ylöspäin. Vastaus on yllättävän helppo, kun sen oivaltaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja elco »

Vasenkätinen meriupseeri.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Vasenkätinen sivari?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Nämä sotajutut on niin vässyköitä!
Olin armeijassa l. puolustusvoimissa...
Tein silloisen minimin 8kk, 4kk vemppaa..
Vaikka kyseenalaistin käskysuhteet ja pari aliupseeriakin kurmuutin, ainakin sanallisesti. Armeija ei ollut paikkani, haluan tehdä asiat omalla aikataululla omassa järjestyksessä ja niitten kanssa jotten haluan. Töitten teko joskus vaikeaa näistä syistä. Musta sivari on pipari ja murusiksi mennöö..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin