Kuinka pipipää olet?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuinka pipipää olet?

1 Täydellisen terve, kahdeksannen asteen operating thetan, happy happy jou jou
0
Ei ääniä
2 En nyt ihan täydellinen, joskus ahdisti/masensi/mutta ei enää
3
14%
3 Peruskauraa; joskus ahdistaa/masentaa, se kuuluu elämään
13
59%
4 Ahistaa/Masentaa/Minusta ei pidetä/työkaveri suunnittelee joitain..., välillä kuitenkin on ok
4
18%
5 Maailma on kamala paikka
1
5%
6 Olen juristi/insinööri/ekonomi ja en ymmärrä kysymystä
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

NuoriDaavid

Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Asteikko ohessa.

Vastaan kaksi-kolme. Kuten olen monta kertaa kertonut, rouskin ssri lääkettä jo 8:tta vuotta ja olen varsin normaali sen avulla. Muuten kastraatioahdistus vaivaisi liikaa.

Ajattelin kyllä kokeilla lääkityksen hidasta alasajoa seuraavan vuoden kuluessa.
masa

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja masa »

Kohdan 3, pitäisi olla

3 Täydellisen terve, joskus ahdistaa/masentaa, se kuuluu elämään
Duck

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jotain kolmesta neljään, riippuen siitä millainen päivä sattuu olemaan. Joku lääkitys vois olla ihan jees varsinkin kaamoksen aikoihin. Siis ainakin nyt tuntuu siltä.
bedlam

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joo, kyllä kolmonen kuulostaa huomattavasti terveemmälle kuin ykkönen. Vastaan 3.
Duck

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Käväisen hyvinä päivinä kyllä kakkosenkin puolella tämän tästä. Onks tää sitten bipolaarisuutta?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ykkönen vain maanisena kautena. Kevättä odotellessa!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

exPertti kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Joo, kyllä kolmonen kuulostaa huomattavasti terveemmälle kuin ykkönen. Vastaan 3.
Ykkönen toisaalta kuulostaa, että lääkitys on kivasti kohdallaan. No, ehkä ihan pikkusen vähemmän Cipramillia.
Kuulostaa siltä, että teillä on vielä matkaa. Kyllä operating thetan -tason voi saavuttaa

http://www.whatisscientology.org/html/P ... g0247.html
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ykkönen kuulostaa melkein eniten sairaalta. Kun ihminen on mieleltään terve, kuuluu niitä kaikenlaisia tunteita tuntea.

Kolmonen on mun juttu.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pakko kait sitä on hetken aikaa olla asiallinen ja todeta, että IMNHO ykkönen ei ole terve. Ainoastaan maanikko voi päästä ykköseen. Tietysti hyvän nousuhumalan (tai muun psykoaktiivisen aineen) aikana ykkösen voi hetkellisesti saavuttaa. Mutta alkaa antako sen häiritä! Ykköset vaan rohkeasti esiin kaapista! Tapsakin tuli jo!
Duck

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Tietysti hyvän nousuhumalan (tai muun psykoaktiivisen aineen) aikana ykkösen voi hetkellisesti saavuttaa.
Tietääkseni rakastuneenakin voi käydä niin? Ainakin se vaikuttaa siltä, sen perusteella mitä on lukenut joidenkin täkäläisten hehkutteluja.
masa

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Pakko kait sitä on hetken aikaa olla asiallinen
Lisää listalle vaihtoehto, "olen masentunut, mutta paikkaan masennustani ostamalla jotain kivaa!"

Eiks toi ole niinku aika yleistä?
Viimeksi muokannut masa, 22.12.2008 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Pakko kait sitä on hetken aikaa olla asiallinen
Lisää listalle vaihtoehto, "olen masentut, mutta paikkaan masennustani ostamalla jotain kivaa!"

Eiks toi ole niinku aika yleistä?
Voisin lisätä, mutta en pysty, koska en ole kahdeksannen asteen operating thetan, eli mode.
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Duck kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Tietysti hyvän nousuhumalan (tai muun psykoaktiivisen aineen) aikana ykkösen voi hetkellisesti saavuttaa.
Tietääkseni rakastuneenakin voi käydä niin? Ainakin se vaikuttaa siltä, sen perusteella mitä on lukenut joidenkin täkäläisten hehkutteluja.
Tuon määritelmän mukaan mä en koskaan ole ollut rakastanut.

Uskoakseni rakastuminen vaikuttaa eri ihmisiin eri lailla, jotkut sekoavat enemmän kuin toiset.
Duck

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Duck »

NuoriDaavid kirjoitti:Tuon määritelmän mukaan mä en koskaan ole ollut rakastanut.
Mä taas oon tainnut olla, vuosia sitten. Tutut ihmettelivät jonkin aikaa jatkunutta maanisuuttani. Lienevät kuitenkin yleisempiä teini-iässä tommoset.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onpas tyhmä kysely. Mitäs pipipäistä siinä on, jos joskus masentaa tai ahdistaa? Sinun olisi pitänyt kysellä vaikka aistiharhoista ja hallusinaatioista.
Viimeksi muokannut Kreitsu, 22.12.2008 9:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
daddykillkill

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

NuoriDaavid kirjoitti:Kuten olen monta kertaa kertonut, rouskin ssri lääkettä jo 8:tta vuotta ja olen varsin normaali sen avulla
Haluamatta kuulostaa julmalta on todettava, että tässä asetelmassa on herkullista ironiaa: lääketehtaiden kamanheittäjänä eli grammamiehenä toimiva lekuri on itse koukussa :)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuten olen monta kertaa kertonut, rouskin ssri lääkettä jo 8:tta vuotta ja olen varsin normaali sen avulla
Haluamatta kuulostaa julmalta on todettava, että tässä asetelmassa on herkullista ironiaa: lääketehtaiden kamanheittäjänä eli grammamiehenä toimiva lekuri on itse koukussa :)
Minä olen ymmärtänyt, että lekurit ovat niitä pahimpia napinnaamaanheittäjiä - ammattitauti katsos. Pitää itse testata :P
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kreitsu kirjoitti:Onpas tyhmä kysely. Mitäs pipipäistä siinä on, jos joskus masentaa tai ahdistaa? Sinun olisi pitänyt kysellä vaikka aistiharhoista ja hallusinaatioista.
:leuhka: Tee ite parempi!
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

daddykillkill kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Kuten olen monta kertaa kertonut, rouskin ssri lääkettä jo 8:tta vuotta ja olen varsin normaali sen avulla
Haluamatta kuulostaa julmalta on todettava, että tässä asetelmassa on herkullista ironiaa: lääketehtaiden kamanheittäjänä eli grammamiehenä toimiva lekuri on itse koukussa :)
No jåå. Kuten jo tuossa kirjoitin, niin ajattelin ajaa lääkityksen alas. Ostelen aina sadan kappaleen purkkeja. Nyt menee Cipralex 20mg, seuraavaksi ostan 15 mg 100 kpl ja siitä alaspäin. Lupaan pitää teidät ajan tasalla. Vuoden projekti.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ykkönen kuulostaa melkein eniten sairaalta. Kun ihminen on mieleltään terve, kuuluu niitä kaikenlaisia tunteita tuntea.
Pari tyyppiä jutteli että jokainen (aikuinen) on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä harkinnut itsemurhaa. Mietiskelin väitettä itsekseni ja päädyin etten minä ainakaan. Joskus olen ollut masentunut moninaisista syistä ja tuntenut itseni arvottomaksi, mutta niin pitkälle toivottomuus ei ole vielä kertaakaan päässyt.

Ns. kaamosmasennuksesta en tunne kärsiväni, kyllä ne alamäet tulevat ihan oikeista vastoinkäymisistä. Nyt menee tasaisen ok kuten yleensäkin, tietenkin työt aina mietityttävät kuten aina, mutta sehän voi olla uuden elämän alku jne., tuo vaan jännittävyyttä elämään. Ainoat pillerit mitä syön ovat D-vitamiini ja kalaöljykapselit.

Tiedän henkilön joka on ainakin harkinnut itsemurhaa koska hänestä tuntuu ettei hänellä ole elämässään enää mitään tavoiteltavaa. Eikö elämästä voi nauttia ilman suuria elämänmullistavia tavoitteita?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Frederik Krueger kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Ykkönen kuulostaa melkein eniten sairaalta. Kun ihminen on mieleltään terve, kuuluu niitä kaikenlaisia tunteita tuntea.
Pari tyyppiä jutteli että jokainen (aikuinen) on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä harkinnut itsemurhaa.
Ei varmastikaan pidä paikkaansa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:Ei varmastikaan pidä paikkaansa.
Niin minäkin ajattelin. Taisivat kompastua normaaliin "Jos kerran minä, niin kaikki muutkin"-ajatteluun.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
RL Burnside

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja RL Burnside »

Moon himmeli! Uaa uaa!
Duck

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Pari tyyppiä jutteli että jokainen (aikuinen) on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä harkinnut itsemurhaa.
Niin, tarkoitetaanko tällä sellaista perisuomalaista itsesääli-masennussuvantoa jonka aikana leikittelee ajatuksella, vai sitä että sitä jo ihan suunnittelee? Kai nyt semmoinen ohimenevä "vittu kun vituttaa, paska elämä, vois vaikka kuolla pois" -draamakohtaus lienee aika yleistä eikä johda mihinkään vakavampaan?
daddykillkill

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Kreitsu kirjoitti:Sinun olisi pitänyt kysellä vaikka aistiharhoista ja hallusinaatioista.
Mä voin kysyä, jos doc ei. Mitä kaikkea kivaa olet nähnyt? :D
Vastaa Viestiin