Kuinka pipipää olet?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kuinka pipipää olet?

1 Täydellisen terve, kahdeksannen asteen operating thetan, happy happy jou jou
0
Ei ääniä
2 En nyt ihan täydellinen, joskus ahdisti/masensi/mutta ei enää
3
14%
3 Peruskauraa; joskus ahdistaa/masentaa, se kuuluu elämään
13
59%
4 Ahistaa/Masentaa/Minusta ei pidetä/työkaveri suunnittelee joitain..., välillä kuitenkin on ok
4
18%
5 Maailma on kamala paikka
1
5%
6 Olen juristi/insinööri/ekonomi ja en ymmärrä kysymystä
1
5%
 
Ääniä yhteensä: 22

Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

2.
Joskus on saattanut v*tuttaa. Ehkä harmittaakin, mutta vain joskus.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Pari tyyppiä jutteli että jokainen (aikuinen) on varmasti jossain vaiheessa elämäänsä harkinnut itsemurhaa.
Niin, tarkoitetaanko tällä sellaista perisuomalaista itsesääli-masennussuvantoa jonka aikana leikittelee ajatuksella, vai sitä että sitä jo ihan suunnittelee?
En ole varma, pitääpä kysyä jos tulee heidän kanssaan vielä puheeksi. Otaksun kuitenkin että sitä leikittelyä, mutta en muista sellaisenkaan koskaan käyneen omassa päässäni. Joskus olen ollut hetkellisesti niin masentunut etten halunnut tehdä muuta kuin maata vuoteessa (isän vakava sairastuminen ja joskus rakkaushuolet), mutta mielestäni niistäkin oli vielä melkoinen matka oikeasti itsetuhoisiin ajatuksiin.

Never say never, mutta luulisin harkitsevani itsemurhaa lähinnä vain jos vaihtoehtona olisi hidas ja tuskallinen kuolema keskellä erämaata verenhimoisten alkuasukkaiden kynsissä. Itsari olisi pako vieläkin kauheammalta kuolemalta, mutta ainoastaan jos en katsoisi olevan mitään selviytymismahdollisuuksia tai edes mahdollisuutta kuolla urhoollisesti taistellen vastaan.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Monsieur Manala

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

5: Eniten vituttaa kaikki!
NuoriDaavid

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nousin tänään itsetuntemuksen portaikolla yhden askelman ylemmäs.

Tajusin, että kohtauksittainen kastraatio-ahdistukseni on eräänlaista paniikkihäiriötä ilman ruumillisia oireita.

En saa paniikkihäiriöön kuuluvia ruumiillisia oireita, mutta henkisesti kyseessä on samankaltainen kohtauksittainen ahdistus, joka korreloi jossain määriin stressiin.

Jouluaattonakin taas iski aivan naurettavasta syystä:

Kävin ostamassa takkapuita ja VISAlla ei ollut katetta. Täysin ymmärrettävää, koska luottoraja oli mennyt yli. Kun kuun lopussa tulee lasku maksettua niin pelittää taas. Käteistä oli tilillä ja VISAn pitäminen mahdollisimman paljon miinuksella on harkittua taktiikkaa, koska haluan pitää itselläni mahdollisimman paljon luottokunnan rahaa. Mitään syytä ei siis olisi pitänyt olla alkaa ahdistua ko. asiasta.

Silti joulupuuron keitto meni ahdistellessa. :roll: Ei tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Valitsen nauramisen.
Zeb

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Kolmosen valkkasin, ajatellen, että ahdistus ja masennus kuuluu hetkittäisinä ja ohimenevinä normitunneskaalaan muiden happyjoyhommelien ja tasaisen tylsyyden ylistyksen seassa. ICD-luokitusten ees kevythuttupääosastolle ahistusmasennukseni eivät nykyään ainakaan yllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos vetäis piriä päivisin ja pupeltais pameja öisin, niin eiks se ois niinku siinä. Miehekästä tunneskaalaa harmonisessa paketissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Kuinka pipipää olet?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Jos vetäis piriä päivisin ja pupeltais pameja öisin, niin eiks se ois niinku siinä. Miehekästä tunneskaalaa harmonisessa paketissa.
Joo mut vedä se harmonia ja miehekäskin oikeestaan yli ensin.
Vastaa Viestiin