Keskiviikonaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Tix

Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kaipa viikonpäiväketjun voi pelkälle aattopäivällekin avata.
Stinky

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Toki voi. Kitinässä melkein mikä vaan on mahdollista.

Mä olen nättinä ja valmiina puurojuhlaan. On kauluspaitaa, hametta ja kravattia :]
Ihanaa, kohta alkaa viiden päivän vapaa! Jos ois ollut rahaa niin olisin lähtenyt muille maille pyhiksi. Nyt on tyydyttävä aattona haudoilla käymiseen.
bedlam

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jee, saatiin ihan jopa 2 tuntia ilmasta lomaa tälle päivälle! 4 tuntia pitäis vielä jaksaa nettisurffata ja sitten pakkaamaan. Pelkäsin eilistä lahjanostoreissua etukäteen, mutta 4 lahjaa löytyi helposti tunnin sisään. Ja kaikki hyviä sitäpaitsi.
Dumis

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Jesh, lauantaista asti flunssassa, kuume helpotti eilen. Ei tartte sopata lahjoj tai tehä mitään muutakaan kun on pipi. Ehkä huomenna mutsille syömään. Paskin joulu ikinä tiedossa.
1108

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kilinvittu, mulla on 4:ssä kämpässä laudeasennukset tekemättä, listoitukset puuttuu, vesikalusteet WC tiloista ja perkeleen suojamatot on vielä lattiassa. Sähkäri makaa kännissä kotona, putkimiehet tärisee krapulassa työmaalla ja kaksi timpuria on teillä tietämättömillä.

Alkaa vaikuttaa rakentamiselta, ei tässä muuten mitään mutta aikaa saada kämpät luovutuskuntoon on about 4h 39min.

Rai rai rai...
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Josko parikolme tuntia vielä pakertaisi, sit ostoksille. Yhtää joululahjaa en vielä ole ostanut, enkä ostamatta uskalla jättää.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Pulkannaru kirjoitti:Josko parikolme tuntia vielä pakertaisi, sit ostoksille. Yhtää joululahjaa en vielä ole ostanut, enkä ostamatta uskalla jättää.
Tämän ostin vaimolle.

Tiedän. EI ole romanttinen, mutta kun hän ei halua sellaisia, vaan järkeviä lahjoja.
bedlam

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriDaavid kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Josko parikolme tuntia vielä pakertaisi, sit ostoksille. Yhtää joululahjaa en vielä ole ostanut, enkä ostamatta uskalla jättää.
Tämän ostin vaimolle.

Tiedän. EI ole romanttinen, mutta kun hän ei halua sellaisia, vaan järkeviä lahjoja.
Mulle oli ilmeisestikin sellainen rumempi herätysvalo tulollaan, joten ovelana haukuin sen ulkonäön ennen ostoa. Tollasen voisinkin ottaa, varmasti paljon mukavampi herätys kuin kellon piipitys. Toisaalta vieruskumppania tuollainen valoherätys varmaan vituttaisi piipitystä enemmän, jos ei ole herätys samaan aikaan.
masa

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Mulle oli ilmeisestikin sellainen rumempi herätysvalo tulollaan, joten ovelana haukuin sen ulkonäön ennen ostoa.
Exän veli haukkui aikoinaan äidilleen joulun pyhien alkaessa, että ei voi sietää Norjalaisia villapaitaitoja eikä ymmärrä miksi kukaan haluasi sellaista käyttää.

Hän sai äidiltään seuraavana päivänälahjaksi Norjalaisen villapaidan :P
Duck

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Terveissi Turust, maar, nääs, eiku. Toin oman läppärini tänne niin on helpompi tarkistaa sähköpotsit ihan omalla ohjelmalla sen sijaan et rupeais sohlaamaan webmailin kanssa. Mutsi on kärrätty jouluruokaostoksille ja takas, ja ... siinä about se. Ehkä käyn häirittemäs tutui iltapäivemmällä. Paksua joulua vaan kitinäläisille.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriDaavid kirjoitti: Tiedän. EI ole romanttinen, mutta kun hän ei halua sellaisia, vaan järkeviä lahjoja.
Psst. Sinua on vedätetty, jokainen nainen haluaa romanttisia (henk. kohtaisia) lahjoja; tuohon korttiin vetoaminen tarkoittaa lähinnä sitä, että sinä et historiatietojen perusteella osaa sellaisia ostaa, minkä vuoksi hän haluaa välttää tilanteen, jossa paketista paljastuu väärän kokoiset pantterikuvioiset stringit tms.
Don't Panic!
NuoriDaavid

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nexie kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti: Tiedän. EI ole romanttinen, mutta kun hän ei halua sellaisia, vaan järkeviä lahjoja.
Psst. Sinua on vedätetty, jokainen nainen haluaa romanttisia (henk. kohtaisia) lahjoja; tuohon korttiin vetoaminen tarkoittaa lähinnä sitä, että sinä et historiatietojen perusteella osaa sellaisia ostaa, minkä vuoksi hän haluaa välttää tilanteen, jossa paketista paljastuu väärän kokoiset pantterikuvioiset stringit tms.
No siis itse asiassa juuri noin (lukuunottamatta pantteristringejä, jotka ostin itselleni). Kyllä olemme käyneet tästä avointa keskustelua, hän ei luota makuuni :)
Avatar
mdm
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 235
Liittynyt: 18.11.2006 20:37

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja mdm »

Dumis kirjoitti:Paskin joulu ikinä tiedossa.
I feel for you. :paijaa:

Täällä aatto yksin, ruuan ja viinin sekä minttuviinasuklaakakun kera! It's good to be single.
fuck me I'm fabulous
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Dumis kirjoitti:Paskin joulu ikinä tiedossa.
Luultavasti mullakin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
NuoriDaavid

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Huomasin, että viereisen lähiön anniskelupaikka on jouluaattona auki klo 03:een. Minkähänlainen tunnelma siellä mahtaa olla tuolloin? Voisi kuvitella, että pesää irtoaisi helpolla.

*mental note*
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Autolle ei kuulu hyvää nivelen suojuskumi pois ja rikki, valuu öljyt ulos..
Nekatiivinen wappu..tai joulu..+150 lisäihanuutta, jo virtasysteemin vaihdon lisäksi..givaa..mennee ensi viikkoon ilmotteellot. Maistuisi maistuisi..
Pyyhin Netikettiin..
masa

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja masa »

Niba kirjoitti:Autolle ei kuulu hyvää nivelen suojuskumi pois ja rikki, valuu öljyt ulos..
No ei sieltä kyllä mitään öljyjä pitäisi valua ulos. Suojakumin rikkontuminen päästää hiekan ja muun epätoivottavan paskan kuulalaakereiden väliin, jolloin riskinä on nivelen hajoaminen ja ennenaikainen kuluminen. Ja se "öljy" siellä on vaan vaseliinia.
Monsieur Manala

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

mdm kirjoitti:Täällä aatto yksin, ruuan ja viinin sekä minttuviinasuklaakakun kera! It's good to be single.
Monelta sai tulla?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

masa kirjoitti:
Niba kirjoitti:Autolle ei kuulu hyvää nivelen suojuskumi pois ja rikki, valuu öljyt ulos..
No ei sieltä kyllä mitään öljyjä pitäisi valua ulos. Suojakumin rikkontuminen päästää hiekan ja muun epätoivottavan paskan kuulalaakereiden väliin, jolloin riskinä on nivelen hajoaminen ja ennenaikainen kuluminen. Ja se "öljy" siellä on vaan vaseliinia.
Niin ei sitä "öljyä" tosiaan pitäisi mikään suojuskumi sisällä, öljy sanan etymologiakin sen sanoo tietysti.. mutta sama tuo paskaksi menneen ennen pitkää eniweis jos rikkinäinen.. heh ilmeisesti töistä puute kun rupesivat jakopäätä jo vaihtamaan? Ei kyllä akku+laturi-suojuskumi+huolto riittää tällä erää, 90+300+150+50?+työt.. Uusi jakohihna olisi 300-800 onnesta riippuen, koska kokoonpanot olleet vähän erilaisia Ranskanmaalla "potkuri"tyypistä johtuen.. :wink: :lol:

:roll:
Monsieur Manala kirjoitti:
mdm kirjoitti:Täällä aatto yksin, ruuan ja viinin sekä minttuviinasuklaakakun kera! It's good to be single.
Monelta sai tulla?
Puhutaan aina luetun ymmärtämisestä..
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Vittu, aikaa 15min ja viimeisen kämpän loppusiivous alkoi noin 2min sitten.
Tässä tuli hiki stana itsellekin. Mutta tuleepa jouluksi valmiiksi, en puhunut kokouksessa paskaa.
Bhven

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kasvatan amisviiksiä. Tammikuussa kelpaa palata koulunpenkille.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mulla on näköjään kaikki sähkölaitteet jääkaappia ja liettä lukuunottamatta yhden kymmenen amppeerin sulakkeen takana.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

joulusiivous...mun oma juttujuttuni
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Bhven

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

aasi kirjoitti:Mulla on näköjään kaikki sähkölaitteet jääkaappia ja liettä lukuunottamatta yhden kymmenen amppeerin sulakkeen takana.
Sama vika rahikaisella ja minulla, paitsi että vain liesi on oman sulakkeen takana. Se on mukavaa ottaa jatkojohdolla virta kylppäriin pyykinpesukoneeseen kun siinä ei vieläpä ole ollenkaan suojajohdinta. Satavuotiaat alkuperäisasussa olevat asunnot kunniaan.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aasi kirjoitti:Mulla on näköjään kaikki sähkölaitteet jääkaappia ja liettä lukuunottamatta yhden kymmenen amppeerin sulakkeen takana.
Mulla oli edellisessä kämpässä niin, että jos laitto keittiössä leivänpaahtimen ja vedenkeittimen samaan aikaan päälle, koko kämpästä meni sähköt.

Sulakkeena oli joku ihme vipu, jota kääntämällä sai sähköt takaisin.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Vastaa Viestiin