Keskiviikonaatto

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bhven

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Bhven »

RolloTomasi kirjoitti: Sulakkeena oli joku ihme vipu, jota kääntämällä sai sähköt takaisin.
Kuva
Se on johdonsuojakatkaisija.
ninnithequeen

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kaikki lahjat hankittu kahdessa tunnissa (joo, piti ostaa vaan kaks, mut lipsahti) annettu jo etiäpäin ja ekat jouluruoat syöty. Röyh et oli hyvää kinkkuva.

Kohta takas itä-Helsinkiin ja Rekkiksen kans viettää joulua, en siis jääkkääs tänne Soukkaan. Käy se näinkin ettei toiselle tuu paha mieli. Oikeen joulukuusi pitäs laittaa kaksistaan, hehe.

Mulle tuli kyllä paha mieli kun tytär itki sylissä että haluu olla äitin kans joulun :cry:
Lupasin että ens jouluna sitte. Snif.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:joulusiivous...mun oma juttujuttuni
Suoritan juuri formulapesua Ajax sitruunanhajuisella pesuaineella.. suosisin Kiiltoa mutta jostain kaappiini on tullut ajaksia.. :cry:
Siis puolet tehty, odotan kuivumista niin voi siirtää toisen puolen roippeet..
Yllättäen naamakirjani on joutunut huoltotoimenpiteiden eli saniteetin kohteeksi, varmaan ne kointähdet.. :lol: :lol: :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Tix

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tulipa ninnin viestistä paha mieli. Joulu on lasten ja lahjasukkien juhla, ei isojen lasten ja mustasukkien. Ikävä joutua tekemään tuollaisia valintoja.

No, joulusiivous lopuillaan, vaikka on edennyt kuin etana. Jotenkin kummasti siivouksen aikana joku on hörppinyt multa kuus olutta kaapista pois.
ninnithequeen

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Tulipa ninnin viestistä paha mieli. Joulu on lasten ja lahjasukkien juhla, ei isojen lasten ja mustasukkien. Ikävä joutua tekemään tuollaisia valintoja.
Minä en valintaa tehnyt, vaan ukkokulta. Eli hää on muksun kans tämän joulun, ja mun piti jäädä tänne vanhemmille. Mut Rekkis halus miut ny heille si kuitenkin, ettei hänen tarvi olla yksin. Nih.
Tix

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Minä en valintaa tehnyt, vaan ukkokulta. Eli hää on muksun kans tämän joulun, ja mun piti jäädä tänne vanhemmille. Mut Rekkis halus miut ny heille si kuitenkin, ettei hänen tarvi olla yksin. Nih.
Ei sinun tarvitse tuota puolustella, tietysti eronneet viettävät joulua eri osoitteissa. Ikävä tuli siis siitä että ylipäänsä tarvitsee valita.
ninnithequeen

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minä en valintaa tehnyt, vaan ukkokulta. Eli hää on muksun kans tämän joulun, ja mun piti jäädä tänne vanhemmille. Mut Rekkis halus miut ny heille si kuitenkin, ettei hänen tarvi olla yksin. Nih.
Ei sinun tarvitse tuota puolustella, tietysti eronneet viettävät joulua eri osoitteissa. Ikävä tuli siis siitä että ylipäänsä tarvitsee valita.
Ikävää on se, ettei multa edes kysytty. Mutta joo, mulla kaaos kotona, ja he menevät ex-anopin valmiiseen pöytään, varmaan kiva olla siellä - vaikkakin ilman äitiä.

Älkääkä ny vaan kysykö miksi mulla ei ole joulumieltä, koristeita tai edes jouluvaloja tänä vuonna.
1108

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Mitäs teit ruokiksen jälkeen sit?
Asensin kaksi saunan lasiovea, listoitin loppuun, asensin neljän wc:n kalusteet, poltin röökiä, kuuntelin yhden asiakkaan vittuilua, kävin korjaamassa vittupään kiukaan asennuksen, tein kahden kämpän lisätöistä laskut, täytin työmaapäiväkirjan, vedin avantilla pillurallia (aurasin pihat ja kuljetin jämälaatat varastoon), sain sähköiskun kun purin työmaasähköjä asuinnoista pois (vittu mä mikään sähkäri ole), kävin latomassa kivet vittupään kiukaaseen (kristus, 250kg), suljin koko saatanan työmaan, haistatin vitut koko paskalle, menin kauppaan ja ostin korin kaljaa, hilpasin himaan, potkin työvaattet pois päältä siirryin kalja kädessä kalsareillani koneelle lukeen työpostia, nappasin saunan päälle.

Äsken pieraisin.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Mitäs teit ruokiksen jälkeen sit?
Asensin kaksi saunan lasiovea, listoitin loppuun, asensin neljän wc:n kalusteet, poltin röökiä, kuuntelin yhden asiakkaan vittuilua, kävin korjaamassa vittupään kiukaan asennuksen, tein kahden kämpän lisätöistä laskut, täytin työmaapäiväkirjan, vedin avantilla pillurallia (aurasin pihat ja kuljetin jämälaatat varastoon), sain sähköiskun kun purin työmaasähköjä asuinnoista pois (vittu mä mikään sähkäri ole), kävin latomassa kivet vittupään kiukaaseen (kristus, 250kg), suljin koko saatanan työmaan, haistatin vitut koko paskalle, menin kauppaan ja ostin korin kaljaa, hilpasin himaan, potkin työvaattet pois päältä siirryin kalja kädessä kalsareillani koneelle lukeen työpostia, nappasin saunan päälle.

Äsken pieraisin.
Haise pahalle!

Kiukaan speksit?
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Kiukaan speksit?
Mistä vitusta minä tietäsin? Näytti vähän Harvian Kivi kiukaalta mutta ei tainnut olla se, siihenhän ei mene kiviä kuin joku 100kg.
Geezüz
Wannabe-kitisijä
Viestit: 2
Liittynyt: 23.12.2008 20:11
Paikkakunta: lumimaa

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Geezüz »

ninnithequeen kirjoitti:Älkääkä ny vaan kysykö miksi mulla ei ole joulumieltä, koristeita tai edes jouluvaloja tänä vuonna.
Tsemppiä! Ja ihan varmasti niillä on siellä kivaa... Näättekö heti aaton jälkeen?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lahjoja löytyi riittävä määrä. Uskaltaa mennä joulun viettoon. Huomenna aamulla 4 tunnin ajo maalle, jouluruokailu ois jo klo 13 aikoihin.

Mut nyt lahjoile paperit päälle.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Dumis

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Dumis »

exPertti kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Jesh, lauantaista asti flunssassa, kuume helpotti eilen. Ei tartte sopata lahjoj tai tehä mitään muutakaan kun on pipi. Ehkä huomenna mutsille syömään. Paskin joulu ikinä tiedossa.
Joskus ilmeisesti on ihan pakko käydä pohjalla arvostaakseen sitä mitä normaalisti on.

Kyllä yksi joulu siinä menee kuin sairastettu tympeä viikonloppukin. Tsemppiä.
Kiitos tsempeistä, muut joulut ovatkin olleet vähintään siedettäviä, nyt taitaa tulla se pohjanoteeraus... Mut onneks ei kuitenkaan paskin mahdollinen, pitää yrittää kuiteskin. Hyvät joulut pertillekin o/
Avatar
Finn_Monster
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 108
Liittynyt: 17.08.2005 17:03
Paikkakunta: Epsoo
Viesti:

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Finn_Monster »

Ratkiriumukasta joulua kaikille kitisijöille

Omakohtaisesti olin pukkina, lähjoja sai jakaa.
pussit odottaa uuttavuotta täynnä.......

ketutus.. vitutus.. elämä on.... yhtä
XXXXXXL - Painavaa sanaa v 1976
Valkonikki

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Geezüz kirjoitti:Tsemppiä! Ja ihan varmasti niillä on siellä kivaa... Näättekö heti aaton jälkeen?
Vähäks sä näytät Geetzulta muttet oo! Älkää menkö halpaan!
Ihkua loppuvuotta ja sit toki uuttakin!

- Geetzu
Monsieur Manala

Re: Keskiviikonaatto

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Valkonikki kirjoitti:
Geezüz kirjoitti:Tsemppiä! Ja ihan varmasti niillä on siellä kivaa... Näättekö heti aaton jälkeen?
Vähäks sä näytät Geetzulta muttet oo! Älkää menkö halpaan!
Ihkua loppuvuotta ja sit toki uuttakin!

- Geetzu
No älä. Lailla pitäis kieltää.
Vastaa Viestiin