Joulupäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Daylight Powerin voimalla kohti kesää ja luonnonvaloa. Punkkua tuli vedettyä lasi poikineen mutta krapulaa ei VIELÄ ole. Kaikennäköistä se pukki kiikutti. Sain jopa uuden parranajogadgetin. Duunipäivä on, kun ajattelin nämä pari höpöhöpöpyhää vedellä tuplapalkalla, jottei tylsyys ja köyhyys ny aivan kamalasti iskisi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Joululounas eli jäätävän paska kepappi inessä. Lihalle ei ollut omaa soossia ja liha oli selkeesti mikrolämmitettyä mononpohjaa. Nälkä kuitenkin siirtyi viisi tuntia, pienet sille!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Joulupäivän urheiluna hakkasin taas laituria irti järvestä. Jää oli heikkoa, ei tehnyt ollenkaan mieli lähteä kauemmaksi rannan välittömästä läheisyydestä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kitutunti. Sitten notkuvien pöytäin ääreen vanhempieni kolmen misukan raflaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tulin kotiin. Aloin juomaan kaljaa. Kuittipa kuitti.
Duck

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Perhetuttuperheen luona kävin kääntymässä. Olipahan hulinaa lapsukaisilla. En tuonut lahjoja, ja olivat siitä vaan hyvillään koska niitä oli jo kaikki paikat täynnä. Semmosta tääl Turuus, löysäily jatkuuuuuu....
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja Leila »

Mikä ihana rento päivä tämä on ollutkaan. Kummitäti otti kuopuksen hoiviinsa, joululounaalla anoppilassa oli ihan kiva tunnelma ja ennen kaikkea, täällä on lunta ja minulla on jäälyhtyjä.
Äiti ei tiedä
milli

Re: Joulupäivä

Viesti Kirjoittaja milli »

Kotiuduttu vanhusten luota.

Mä olen ollut näemmä erittäin kiltti tänä vuonna =) Sain ihania lahjoja.

Eilen tuli vietettyä lähes koko päivä vanhusten luona, ja tänään vietettiin ilta siellä avokin kanssa. Huominen vietetään sitten avokin vanhusten luona.
Vastaa Viestiin