Tapsanpäivä

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Duck

Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vanhaan hyvään aikaan mentiin hevosreellä käymään tuttujen luona, aamulla herättiin viideltä. Sudet ja ryssät ajoivat takaa, tietenkin, mutta niitä voi hätyytellä sylkemällä niiden päälle verta.
Monsieur Manala

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Okei...
Stinky

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihanaa kun on vapaata. Mä en ole tehnyt mitään niistä jutuista jota ajattelin tehdä. Tänään silti ruotuun ja ainakin salille. Illalla tulee kavereita kylään eli syödään ja saunotaan, unohtamatta tärkeintä eli juorutaan :]
Edit typoja.
Viimeksi muokannut Stinky, 26.12.2008 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Duunissa taas. Eilen töistä päästyäni porukoille syömään ja himaan päästyäni 6 tuntia poksua. Välillä täytyi syödä ja purkaa paketteja. Liu´utin tänään kymppiin. Avonaisia juttuja päättelen ja salilla vois poiketa iltapäivästä. Lepposta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Boxing day, tänään valioliigassa Pooli jyrää Boltonin ja Spurs kurittaa Fullhamia. Istun Poolin paita ja boxerit päällä koneella, kohta kyhään jonkunnäköisen englantilaisen aamiaisen ja kahdeksi pitää sutia kallioon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Dumis kirjoitti:Boxing day, tänään valioliigassa Pooli jyrää Boltonin ja Spurs kurittaa Fullhamia. Istun Poolin paita ja boxerit päällä koneella, kohta kyhään jonkunnäköisen englantilaisen aamiaisen ja kahdeksi pitää sutia kallioon.
Canal tosiaan näyttää noi TOP5-matsit kaikki suorana, just katselin Veikkauksen kertoimia meinaan. WB on Chelsean vieraana, aika maistuva vieraskerroin voitolle - 20!

Harmi, kun ei tullut huomattua ottaa nauhalle aamulla ja duunistakin kotiudun vasta 18 jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaaha, yks tuttu joka olis ollut kiva tavata tänään, onkin täydessä vatsataudissa. Pitää skannata vaihtoehtoisia sosialisointikohteita.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Dumis kirjoitti:Boxing day, tänään valioliigassa Pooli jyrää Boltonin ja Spurs kurittaa Fullhamia. Istun Poolin paita ja boxerit päällä koneella, kohta kyhään jonkunnäköisen englantilaisen aamiaisen ja kahdeksi pitää sutia kallioon.
Canal tosiaan näyttää noi TOP5-matsit kaikki suorana, just katselin Veikkauksen kertoimia meinaan. WB on Chelsean vieraana, aika maistuva vieraskerroin voitolle - 20!
WB voi jopa yllättää (kuten viime viikolla) ;) Siin olis naseva potti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kakkaa, pissaa, puklua.. tissejä ja tutteja, normisettiä. Lahjoja hirveet kasat, ja kämppä hävityksen kauhistus. Ei jaksa ressata. Tai ressaan kyl, mut ei jaksa tehä mitään sen eteen. Tuolla paistaa aurinko!! :shock: Pakko mennä tänään ulos kävelylle. Huono omis ku emmä jaksa joka päivä ulkoilla.

Hyvää joulua kaikille! ♥
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Voi vittu, dubattu aasi kolmosella.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Duck

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vuoropuhelu minun ja mutsin välillä:
- Kun kumi on vanhaa se hapertuu, ei sille voi mitään
- Nii joo, voi olla että kun vedän käteen, ne hajoo siihen

Puhuimme kumihanskoista.
Monsieur Manala

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Vuoropuhelu minun ja mutsin välillä:
- Kun kumi on vanhaa se hapertuu, ei sille voi mitään
- Nii joo, voi olla että kun vedän käteen, ne hajoo siihen

Puhuimme kumihanskoista.
Aikamoista. Mun pikkusisko osti mutsille penistohvelit ja liukkaria. Nykyajan nuoriso...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Taputeltu sorvipäivä. Muija koukkaa mut kohta himaan. Matkalta vois napata kinkkiä. Illalla sit poksua ja töllöä ja suklaata ja vaikka mitä. Pääasia, että pari vapaata tiedossa, ja kas - muijalla 10-20 vuorot 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Duck

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Duck »

Meni vähän tylsäksi tää päivä. Yksi tapaaminen peruttu vatsataudin takia, toista lykättiin myöhäisemmäksi, ja kolmas olisikin ollut vasta kun olen jo palannut Epsooseen. Kirja on melkein luettu loppuun, kohta pitää kekata muuta tekemistä...
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Oma rauha taas <3 ja parit iltakesulit <3. Jokohan ois sosiaalisuuskiintiö vallan tukossa vai... hmm hmm.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Rouva Pupu

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Joulunvietosta kotiuduttu muutamia päiviä suunniteltua aikaisemmin. Hiukan liian monta supistusta päivässä/tunnissa vei sohvalepoon ainakin joksikin aikaa. Saisi pikkuinen tuolla sisällä vielä monta viikkoa viihtyä, kiitos. Tämän siitä saa kun hötkyilee liikoja.

46 dvdleffaa lähti isoveikan luota mukaan, että onhan tässä urakkaa vaikka muille jakaa :]

Paljon lahjoja ja muutenkin pikkuiselle lahjoitettiin kaikkea tarpeellista sieltä sun täältä, eipä tarvitse kaupoissa juoksennella 8)
SikaMika

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Palasin vanhan rakkaan harrastukseni, eli poikamies-elämän, pariin. Vituttaa vietävästi toisen osapuolen puolesta, ei oo heleppoo. Ei oikein maistu ruoka eikä viinakaan, kärsin krapulan ja morkkiksen ihan selvinpäin. Jospa sauna auttaisi tähänkin vaivaan edes hieman, ei voi tietää jollei kokeile.

Noh, huomiseksi joka tapauksessa sovittu treffit. Hyvä ja vikkelä poika, tseh tseh...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti: Vituttaa vietävästi toisen osapuolen puolesta, ei oo heleppoo.
Noh, huomiseksi joka tapauksessa sovittu treffit. Hyvä ja vikkelä poika, tseh tseh...
Hahaa! Äijä kevyt donhuanauervaara. Olit katsonut jo valmiiksi seuraavan saaliin. Tuota vitutusta en vaan yhtälössä ymmärrä. Tulikohan se laitettua sinne vahingossa 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
posteljaana

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Paistoin tänään kinkun, öklötti oikein hajukin.
Paistoin, koska oli ensimmäinen omapaistama ja meni vanhaksi tänään.
Huomenna teen siitä pitzzaa vieraille.
Toivotin vieraat tervemenneeksi sanomalla, että korkeintaan kello 14.00 ja korkeintaan kahvia tarjolla ja olen ihan väsynyt.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Tänään, tai siis eilen, oli keskimmäisen nimeni nimipäivä.
Mennyt teeveen katseluun, liikaa leffoja, vaikka olen ne jo aiemmin nähnyt.
Ja vielä jatkuu, BRAZIL yhden jälkeen ja neljään asti!
Tänä yönä en taida nukkua, keitän kammottavaa myrkky-murukahviani.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
posteljaana

Re: Tapsanpäivä

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Gat kirjoitti:Tänään, tai siis eilen, oli keskimmäisen nimeni nimipäivä.
Mennyt teeveen katseluun, liikaa leffoja, vaikka olen ne jo aiemmin nähnyt.
Ja vielä jatkuu, BRAZIL yhden jälkeen ja neljään asti!
Tänä yönä en taida nukkua, keitän kammottavaa myrkky-murukahviani.
Sinulla on vielä sentäs aivokapasitteetia ja pitkäjännitteisyyttä jäljellä. Elokuvien katsomiseen tarvitaan sellaista. Onnittelen urastasi.
Terv. allien
Vastaa Viestiin