Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

masa kirjoitti:Elämässsä ei ole muuta kuin työ?
Ja palsta?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Jos et kuitenkaan halua, vaan haluaisit pitää välillä lomaa, kuten muutkin, niin miksi et pidä?
Ja ennen kaikkea, miksi tällä työnteolla pitää jatkuvasti lapsellisesti kerskailla? Ymmärrän kyllä sen tunteen, kun joskus saa urakan tehtyä, mutta jatkuva leuhkuminen on noloa.
Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Saa tietenkin, mutta on se silti noloa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Noo.. kyllä musta työnteolla saa kerskua, ja jos haluaa olla aina töissä, niin mikäs siinä.
Saa tietenkin, mutta on se silti noloa.
Millä mielestäsi voi kerskua ilman että se olisi noloa, vai onko kerskuminen aina mielestäsi noloa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Millä mielestäsi voi kerskua ilman että se olisi noloa, vai onko kerskuminen aina mielestäsi noloa?
Se kerskumisen määrä ja tapa on oleellisempi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Mielenkiintoinen logiikka. Miten liialla työmäärällä voi kerskua, varsinkaan vitustusketjussa? Samalla logiikalla laskuilla tai syövällä voisi kerskailla.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Kyllä jopa minun silmääni paistaa hieman sellainen Olen niin tärkeä, työpaikkakin kaatuu ilman panostani-mentaliteetti. Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Kyllä. Sori, en osaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

SikaMika kirjoitti:
vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Kyllä. Sori, en osaa.
Kuva
SikaMika

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

NuoriDaavid kirjoitti:
Nancy Reagan
Uhhhh, Nancy! Uhhhhh, Moral majority! Uhhhhhh, PMRC! Uhhhhhhh! *runks*
Chevilyn

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

vispilä kirjoitti:Eikö olisi helpompaa opetella sanomaan ei?
Ei (katso osaan senkin), helpompaa, järkevämpää ja ihmisystävällisempää olisi rekrytoida lisää työvoimaa. Mitä tulee siihen, että yksi ihminen olisi jotenkin ubertärkeä jollekin työpaikalle, niin itse ainakin uskon, että kaikki ovat korvattavissa ja se on vain tyhmyyttä kuluttaa elämänsä töissä ja lopulta kenties riskeerata jopa terveytensä tekemällä liikaa töitä. Mieleni ilmeisesti ei vain sisäistä asiaa, että työnteko olisi jotenkin erikoisen hieno asia. Ei se lama vielä ole niin paha ole, että työnteolla voisi kerskua. Se nyt ei ole uusi asia, että ihmiset suhtautuvat eri tavalla työelämään, mutta aina sitä näköjään oppii uutta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

McJanne kirjoitti:Työtä tehdään jotta on vara harrastaa, itse aion keskittyä siihen harrastamiseen 40v-->, sanoo nyt sitten onko se rahanahneus hyvä vai paha.
Mä näen elämän niin, että en haali mitään, vaan elän mahdollisimman laadukkaasti koko ajan. Esmes kaikenlainen säästäminen, joka on selvästi pois senhetkisestä elämänlaadusta, ei tule kyseeseen. Tämä ei poissulje pitkän aikajanan laadukkuutta, vaikka keskittyykin enemmän nykyhetkeen.

En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
vispilä
Kitisijä
Viestit: 20
Liittynyt: 03.09.2008 19:09
Paikkakunta: Kattilakaappi

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja vispilä »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Todennäköisesti (toivottavasti) kuolevat ensimmäisellä eläkeviikollaan, tulipa se sitten 40- tai 65-vuotiaana.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Noin on käynyt muutamalle tutulle. Eräskin jatkoi 67 vuoden ikään asti työnantajan pyynnöstä, kun on korvaamaton. Oli eläkkeellä 2 viikkoa, sai aivoverenvuodon ja nyt ollut useamman vuoden pyörätuolipotilana. Toinen sai viimeisen sydärin siirryttyään raadannasta sivuun reilusti alle 50-kymppisenä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla kuoli just nelivitonen työkaveri, oikea priimus, syöpään. Teki simona hommia mut ei auta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:En voi käsittää ihmisiä, jotka elävät panostaen eläkepäiviinsä. Jotenkin helvetin tylsää varmistelua.
Kunhan vain jatkavat panostusta tai meikäläisen leipä kapenee.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18757
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

En usko että elän niin käuan että pääsisin eläkkeelle, huolimatta että osin olen jo enkä työtäkään jaksa arvostaa ainakaan määrän puolesta, toivon vain että minulla kuluu aika rattoisammin siellä kuin kotona. Säästäminen on ankeaa joka tapauksessa. En välittäisi omistaa niinkään paljoa kuin on pakko.
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Okei, viimeisimpien positiivisuutta uhkuvien postausteni jälkeen, totean olevani jokseenkin loppuunpalanut, vittuuntunut ja masentunut. Kaikki tuntuu olevan paskaa, mutta onneksi seuraava työpäivä on vasta ensi viikon keskiviikkona. Tosin en tiedä miten mikään olisi silloin paremmin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Stinky

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mieletön halipula vaivaa ja se vituttaa suunnattomasti.
bliss

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vituttaa kun ihmiset VALITTAVAT kaiken aikaa jostain. (ei, en nyt tarkoita ketään tähän ketjuun postanneista, vaan näitä irl-tyyppejä)
On liian lämmintä tai liian kylmää, sataa - tai sitten häikäisee kun aurinko paistaa jne jne jne valivalivali.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23526
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vidu. Omppuhotelli buukattu täyteen Saunan aikaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumis

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Nenä vuotaa taas niin saatanasti, parin päivän kapula ja työt kiinnostaa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kuinka vitun vaikeeta voi olla saada aika kampaajalle? liikkeitä on täällä tukehtumiseen asti, mutta silti kaikissa on kahden viikon jonot? ei oo vittu todellista :evil:
Me transmitte sursum, Caledoni!
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nimeltä mainitsematon maailman suurin IT-alan palveluyritys IBM on nyt tällä viikolla kaksi kertaa tehnyt mulle oharin.

Service deskistä on pitänyt kaksi kertaa tulla henkilö asentamaan mulle uusi työasema, mutta kummallakaan kertaa ei ole ko. hemmoa näkynyt sovittuna aikana, vaikka ajan olen henk. koht. sopinut hänen kanssaan.

Hiukan kyllä ihmetyttää, että sama mies voi kaksi kertaa unohtaa tulla asentamaan konetta.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Pattiin ottavat jatkuvat lensut. Tosin viimeisimmän yrittäessä iskeä, selvisin säikähdyksellä syömällä ternimaitokapseleita. Ehkä vastaus sittenkin Jutta Gustafsbergin (ent. Jussila) edesmenneen ukon myymissä judansseissa.

EDIT. Googlettaessani Jutan nykyistä sukunimeä huomasin, että olin kommentoinut Jutan uutta rakkautta vuonna 2004 näin: "Jos tuo pitää paikkansa (siis uusi rakkaus toim. huom.), niin ei voi kuin miettiä Jussiloiden suhteen syvyyttä. Mutta mikäs siinä jos ei suru mieltä paina, uutta melaa mekkoon ja sillai. Horo mikä horo, mihin omasta itsestään pääsisi. Ei tainnut vanha versio kymmenen vuoden suruajastakaan olla erityisen hyvä juttu. Tosin sitä rikkoivat ainakin kuninkaalliset kuten Henrik VIII vai monesko luupää olikaan."

Ja myöhemmin koskien oikeaa tapaa surra tai surun sääntöjä: "Mutta surussapa on tai ainakin psykologit jotain sellaista väittävät. En ole sitä mieltä, että leskien tulisi riutua ja kuolla, mutta jos suruaika kestää noin vähän niin mistään kovin kummoisesta tunnesiteestä ei olle kyse. Eikä siinäkään mitään, jokainen saa olla perseestä jos haluaa mutta minun mielestäni ko. yksilön ei kannattaisi jeesustella surujaan kaiken maailman paskalehdissä."

Huoh, kaukana ovat ajat, jolloin sanani säilä oli noin terävä.
Paras päivä ikinä.