Tutiseva Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Zeb

Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jännittää tuleva asuntokauppa ja muutto niin etten saa unta :|
Chap

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Zeb kirjoitti:Jännittää tuleva asuntokauppa ja muutto niin etten saa unta :|
Eikö kauppoja ole tehty jo ajat sitten?
Zeb

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

^Joo, käsiraha ja kauppa, vaimikäsenytoli, mut huomenna vasta loppusumma ja saadaan avaimet.
Chap

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

^ja nyt jänskättää onko huomenna tilillä tarpeeksi rahaa?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Muakin jänskättää saanko unta. Piti mennä väsyn johdosta aikaisin nukkumaan, mut juutuin poksuileen ja hävisin kilon :cry: ...ei oo helppoo. Hymyilen silti tätä kirjoittaessani, koska itsestään säälittävän tekeminen näin julkisesti on jotenkin nurinkurista.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Zeb

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Chap kirjoitti:^ja nyt jänskättää onko huomenna tilillä tarpeeksi rahaa?
Ei nyt sentään, tuskin se pankki sentään yhdessä yössä konkkaa tekee. Ehkä vaan iso velka vähän ahistaa ja sit saakin alkaa miettiä niiden korkojen suuntimista ja muuta sellaista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Noiden nettikauppojen töllöjen saatavuus on ihan lottoa. Vittu ne vaihtelee koko ajan. Hiukan aikaa sitten oli "loppu" ja nyt oli toimitus "heti". Midvit? Koska se tilaus pitää tehdä, että tietää onko se saatanan tuote loppu vai ei?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Chap

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Chap »

Ehkä tänään saisin mentyä töihin niin saisin läppärin huoltoon. Viiksetkin pitäisi ajaa pois. Kahvia.
Rouva Pupu

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Koska se tilaus pitää tehdä, että tietää onko se saatanan tuote loppu vai ei?
Me taidettiin odottaa aikoinamme tilaamaamme tykkiä lähes neljä kuukautta :lol: Tilattiin silloin kun saatavuus heikko. Siinä se sitten välissä hyppi lopun, heikon, jonon, rajoitetun ja heti akselin välillä. No , ei ollut silloin kiire, joten hyvin jaksoi odotella vaikka laitettiin aikajanaksi viisi kuukautta 8)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:viisi kuukautta 8)
Tiedän vastaavan tapauksen. Ymmärrän, että on ehkä liikaa vaadittu päivittää päivittäin tilaus/varastotilanne nettisivuille, mutta oishan nykyaikaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Selvitty viikon paskarallista ja kipeästä jäbästä. Nyt se vetää kaksinkäsin sapuskaa ja hirnuu pitkin kämppää, apua!


Kai se on pakko kattella alesta jotain, perse on haihtunut. 09/2007 häiden aikaan painoin 4kg enemmän kuin nyt.
The great club outshines the individual, always and forever.
Rouva Pupu

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:viisi kuukautta 8)
Tiedän vastaavan tapauksen. Ymmärrän, että on ehkä liikaa vaadittu päivittää päivittäin tilaus/varastotilanne nettisivuille, mutta oishan nykyaikaa.
Tossa on ainoastaan se haittapuoli (jos siis ei ole kiire), että ei sitten tosiaan tiedä onko se ollenkaan tulossa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ugh. Must. Study.

Lieviä käynnistymisvaikeuksia, indeed. Tuleepahan puhdas ja siisti kämppä. Leipomaan en sentään ala, mutta ruokaa oikeestaan vois jo tehdä..Kirja on kaiken lisäksi suhteellisen kiinnostava ja helppo, mut silti.

Kohta alan!
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppis kirjoitti:Selvitty viikon paskarallista ja kipeästä jäbästä. Nyt se vetää kaksinkäsin sapuskaa ja hirnuu pitkin kämppää, apua!
Kaverin puolitoistavuotias "mahataudissa" kans. Pyysivät mua hoitamaan huomiseksi päiväksi, mutta onneks "pakko lukee tenttiin". Nilkoista niskaan ulottuvaa kakkendaalia ei mieluusti putsaile kuin omalta muksulta - tai rahasta :twisted:

Toivon, että tuo öttiäinenkin pääsis huomenna tarhaan ja vanhempansa töihin..
Prepare for the worstest.
1108

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tulla torpsahti Aasi ja Duck tästä mieleen:

Kuva

Kitinän käyttöä tulee siis vähentää.
NuoriDaavid

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kävin Sellossa syömässä. Ruokailun jälkeen kävin miestenhuoneessa puuteroimassa nenäni.

Joku oli paskantanut housuihinsa. Vanhana mestarina tunnistin hajuan ja näin oven alta miten tyyppi oli lukitussa kopissa ilman kenkiä siivoamassa itseään.

Jäi huono omatunto. Miesparka. On siellä Sellon kopissa housut paskassa. Jos ei olisi ollut kiire töihin, olisin varmaankin tarjoutunut ostamaan housut miehelle. Aika karua miettiä siellä kopissa housut paskassa, miten pääsee kotiin.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja aasi »

1108 kirjoitti:Tulla torpsahti Aasi ja Duck tästä mieleen:
http://s.naurunappula.com/0/006/462/63042.gif
On ollut mulla seinälläkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
1108

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kilpavarustelu on alkanut, en edes kehtaa sanoa ääneen paljonko upposi ammusvaraston keräämiseen Prismasta. Pakko voittaa veli!!!

Saaks sytyttää jo!?!?!?!
masa

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja masa »

1108 kirjoitti:Kilpavarustelu on alkanut, en edes kehtaa sanoa ääneen paljonko upposi ammusvaraston keräämiseen Prismasta. Pakko voittaa veli!!!
Hyvä että te ostatte raketteja niin mun ei tartte. Uutena vuotena lokkeilu on helppoa :P

Nim: paukkuja ostanut viimeksi, kun olin 12-13 vee..
Rouva Pupu

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hyvä, että on numban kaltaisia "kilpailijoita". Saa nauttia kauniista taivaasta. Mies osti ensimmäistä kertaa kaksi isoa paukkua, saa nähdä millaisia tussauksia on. Tosiaan viimeksi joskus 12-13v ostanut itsekin, nyt teki jotenkin mieli. Viimonen uusi vuosi tällä kokoonpanolla.

Muistan kun isukki osti joskus vuonna papu semmosen 300mk tönön. Into piukassa odotin sen pari päivää, oli tosiaan sit vaan tussaus. Oli kaamee se pettymyksen tunne :lol:
NuoriDaavid

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kilpavarustelu on alkanut, en edes kehtaa sanoa ääneen paljonko upposi ammusvaraston keräämiseen Prismasta. Pakko voittaa veli!!!
Hyvä että te ostatte raketteja niin mun ei tartte. Uutena vuotena lokkeilu on helppoa :P

Nim: paukkuja ostanut viimeksi, kun olin 12-13 vee..
Odotas kun poika kasvaa. Meillä poika alkaa odottaa uutta vuotta suunnilleen Juhannuksesta. Kaikki rakettikuvastot käydään läpi moneen kertaan ja suunnitellaan ostokset.
1108

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eihän nämä vielä mitään mutta omaviritteiset "kokispullo_täyteen_hitsipillistä_kaasua_hapen_kanssa ja pihalla grillinsytytin kiinni-viritykset" ON kovia, viimevuonna ikkunat helisi siihen malliin naapurin huutaessa "Mikä helvetti se oli ja onko kaikki hengissä", pienen tinnityksen jälkeen alkoi itsekin pohtimaan että nyt mennään liian koviin tömäyksiin ja lopetettiin homma siihen. :D

Lapsi on terve kun se leikkii! Tosin mulla olisi aniittia mutta perkele uskalla sillä alkaa leikkimään, tulee pian irtojäseniä.
aimohaiku

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

^

Onneksi ei olla naapureita. :)
daddykillkill

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:mutta perkele uskalla sillä alkaa leikkimään, tulee pian irtojäseniä.
Nuukana miehenä en raaskinu ostaa raketteja. Voisihan sitä kokeilla, tykkääkö esimerkiksi iso ulkotuli siitä että päästää 200 baarin happipullosta vähän lisää molekyyliä liekkiin :)
Dumis

Re: Tutiseva Tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Kait se joku fakin rakettipaketti pitää ostaa huomenna. Enemmän kiinnostais tuo jallupullo nyt. Vitutusta vähän ilmassa. Ei tosin mitään mitä ei kunnon kännillä ja riitelyllä sais poishoidettua.
Vastaa Viestiin