Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No siis mähän poljin keskiviikkona töihin, 5km. Kumi puhjenneena talutin vanhan uljaan Helkamani kotiin.
Tänään työmatkailua pyörällä 34km. Oli hieno keli mennen tullen, aamulla kirpeätä pikkupakkasta ja tullessa nippa&nappa suojasää.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Katsoin telkkuohjelmia digiboksilta ja sotkin samalla kuntopyörää. Aikaa meni pari tuntia, mutta siinä oli taukoja joten varsinaista polkemista siitä oli about puolitoista tuntia.

Hitsi, niin kätevä ja ihku ja kaikkee mun kuntopyöräni onkin ja antaa mahdollisuuden pitkille aerobisille lenkeille säästä riippumatta ja telkkariviihteen ryydittämänä, taisin näköjään saada viallisen maanantaikappaleen. :( Vastuksen säätö on jämähtänyt paikoilleen (säätönappi pyörii mutta vastus ei muutu), ja polkimista sataa lattialle mustaa muovipurua, ilmeisesti laakeri on vinksallaan ja akseli rouhii polkimen muovia. Takuuajan ollessa vielä voimassa näitä vikoja ei ilmennyt. Tietenkään. Pah.

Voikohan näitä huollattaa jostain. Taisin taannoin ottaa selvillekin sen firman joka niitä huoltaa, mutten nyt millään muista mihin laitoin ne tiedot....
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Duck kirjoitti:Takuuajan ollessa vielä voimassa näitä vikoja ei ilmennyt. Tietenkään.
Tuotteen on kestettävä kohtuullinen aika, oli takuu voimassa tai ei. Etenkin valmistusvirheiden pitäisi olla valmistajan/myyjän vastuulla takuusta riippumatta. Mars valittamaan!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuluttajaoikeuksien polkemista! :twisted:

Asiaan..

Pikku lenkki sauvoihin tukeutuen, kilometrit luetaan sitten metreiksi!
Hyvät näsäviisaat! :wink:

Kuva

Perjantain tunnin voimaharjoitus kulutti seuraavasti..

Kuva

Voimaharjoitus ei kuluta energiaa kovin toivottavasti edes siitä toipuminen kuluttaa? Tuo maksimisyke on hiukan parempi kuin odotettu, mutta ohje 220-ikä=maksimisyke on varmaan vain suuntaa antava?
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

EveryWoman kirjoitti:Tuotteen on kestettävä kohtuullinen aika, oli takuu voimassa tai ei. Etenkin valmistusvirheiden pitäisi olla valmistajan/myyjän vastuulla takuusta riippumatta. Mars valittamaan!
Jawohl, Frau! :sir: (siis heti kun selvitän minne minun kuuluu asiasta valittaa)

Tänä aamuna pulikoin 1500 metriä. Eilisen kuntopyöräilyt tuntuivat vielä reisissä, muuten meni ihan jees.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Viime ke power sikapitkästä aikaa ja to tunnin streching, pe sikamainen jomotus, la tentti, su luistelua kumppareilla, ma tonnikalapitsa n.750kcal ja ti poweriin ma johdosta pakko!11

*wirn*
Prepare for the worstest.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Skippasin tänään treenin koska a) salilla ei mennyt sopivaa tuntia, b) kurssipäivä klo 18:15 asti ja c) koska oon hyvä kehittelemään tekosyitä, miks en voinut mennä uimahallille (kts. kohta b). Huomenna meen, ihan oikeesti meen!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Aamun pommisuojatouhut, mutta vieläkin vajanaisemmin kuin viime keskiviikkona. Ehkä teen rästiin jääneitä liikkeitä päivemmällä. Tai sitten en. Puhuvat siitä että kannattaisi pitää joskus useammankin viikon taukoja näiden punttijuttujen kanssa ja keskittyä muuhun liikuntaan. Se voisi ehkä olla kannattavaa.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamulla 45 minuuttia rintauintia uimahanskat kädessä, ihan käsittämättömän raskasta. Katsotaan nouseeko illalla enää kädet. Tästä tulikin inspis hankkia sykemittari, tietäis vain mikä olisi hyvä myös tuollaiseen uintikäyttöön.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Maaantaina mattopainia yms. lihaskuntojumppaa, tiistaina uintia n. 800 metriä, jonka päälle 200 metriä räpylöiden kanssa. Eilen mattopainia asenteella periksi ei anneta ennen kuin sydänkäyrä on suora. Seurauksena oli se että kotia päästyä tuli oksennus.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pyöräilyä ~14km.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

nowaysis kirjoitti:Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Menitkö menitkö häh?

Voisin kans ehkä ilmotella tänne aina kaiken. Ja ruokapäiväkirjaketjuun kaiken. Kaks päivää yleensä jaksaa, sit ei enää muista.

Tänään juoksin hyvällä musiikilla kylmässä ilmassa 45 mindee ja aika paljon tuli kävelyä rattaita lykkien ku käytiin julkisilla uimassa ja shoppailemassa. Uiminen ei ollu liikuntaa, lähinnä pompin paikallani kyykyssä ja ihailin lastani. Vatsatreeni odottaa Tehiksen alkua. Oon aika kiltisti jaksanu kotijumpata puol timmaa illassa. Salille mua ei saa varmaan kukaan enää koskaan.

En tuu tähän ketjuun enää. Ehkä.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Fcuk kirjoitti:Tänään juoksin 45 mindee ... kävelyä rattaita lykkien ... Vatsatreeni odottaa ... kotijumpata puol timmaa...
Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks :(

Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Fcuk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Tänään juoksin 45 mindee ... kävelyä rattaita lykkien ... Vatsatreeni odottaa ... kotijumpata puol timmaa...
Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks :(

Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
Hei tän illan kotijumppaaminen puol timmaa on se about 20 toistoo per vatsaosasto eikä yhtään enempää! Ja sit lopputehis sohvalla tumman suklaan kans venytellen. Juoksu oli oikeesti ainoo liikuntasuoritus tänään.
Fcuk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Ratsastin vartin - takareisi kipuilee vähän - ja juoksin tyttö reppuselässä kilsan tarhalle. Sit hypin hepan laukkaa mukaillen sen kilsan takas. Teen ehkä ne vatsat viel mut muuta en (nekin vois yrittää yhdistää jotenkin esim. suuseksiin jos sellasta vaaditaan).
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Fcuk kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Jos sanois täällä et menee iltapoweriin niin ehkä tulis oikeesti mentyäkin. Kirjaston kautta.
Menitkö menitkö häh?


.
No menin, kirjaston kautta jopa :) Lisäks siis eilen päivällä kävelin töistä kotiin, reippaat neljä kilsaa.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vesper kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Tänään juoksin 45 mindee ... kävelyä rattaita lykkien ... Vatsatreeni odottaa ... kotijumpata puol timmaa...
Sait mut just tuntemaan itseni ihan huonoks ihmiseks :(

Kävin mä uimassa ku circuit-tunti oli täynnä.
Mä aina ihan hulluna orientoidun johonkin tiettyyn jumppaan just, ja jos siihen ei pääsekään(harvoin noin tapahtuu) niin oon ihan häh, salille kai sitten blääh..
Prepare for the worstest.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jaa joo. Pelasin eilen tunnin sählyä työkaverien kaa, kuten aina perjantaisin. Takkiin tuli, mutta ihan jees peli.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Terve selkä -jumppa ja tunnin streching. Kävelyä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Sauvailua Degerössä..

Tulokset ja reitti.

KuvaKuva
Mäginen maasto keskinopeus 6,31kmh.
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

1500 metrin uinti tutussa paikassa. Viikonloppuna ei tällä kertaa tullut pahemmin urheiltua.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Lauantaina 14km pyöräilyä + kevyt jalkatreeni joulutauon jälkeen. Jalat olleet aika sohjona tänään, treeni ei siis ollut tarpeeksi kevyt.

Tänään 10km pyöräilyä ja kevyt rinta-habatreeni.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Uskoisitteko, jos sanoisin polkeneeni tänään 13km pyörällä ja tehneeni kevyen selkä-hartiatreenin?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Siinä ja siinä.

Mä tulin tänne vaan valittamaan, että kävin testaamassa Circuit-tunnin, joka oli kyllä sellasta höttöä että! Harmi että mahduin tunnille (olin aamulla tuntia varatessani varasijalla 3), sillä olin jo henkisesti valmistautunut putoamaan tunnilta pois ja sen sijaan spinnaamaan 75 minuuttia. Perkele!

No, rääkkäsin sitten itseäni hetken crosstrainerilla.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Vastaa Viestiin