Mitä Ostit?

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Chevilyn

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

- Hameen
- Housut
- Kirjan
- Hörhöilypuodin lähes tyhjäksi (luontaistuotekauppa)
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Kahdet (erilaiset !) Gore-Tex kengät
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Nyt oot jo hiukan hardcoren puolella, mutta odotan vielä sitä jotain ;)
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

9 pkt kortsuja, 2 tuubia lubee, vibraattori, stay up -sukat, pikakahvia, energiajuomaa, rasvahappokapseleita ja vitamiiniporetta.
Aika optimistista.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Fcuk

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Teil on taas se penkomisviikonloppu näköjään edessä, kivalla porukalla toivottavasti... 8)
Valkonikki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Valkonikki »

Fcuk kirjoitti:kivalla porukalla toivottavasti... 8)
Joo. =D

T: Lapitii, joka on unohtanu salasanansa, eikä pääse loggaan sisään vieraalla koneella. =/ Tule apuun aasi!

[Mut siis ne kätköilyt on vaan tän vknlopun spessuteema, noin muuten mennään ihan tollasella normisetillä. 8)]
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

- Makkariin kattolampun
- ruokaa, ruokaa ja ruokaa
- miehekkeelle nahkahanskat töihin (ihan raiskaaja fiilis)
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
SikaMika

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

- WLAN-purnukan 300Mb nopeudella, D-Link. Langaton verkkokortti taitaa tosin hyytyä jo 54Mb nopeuksissa, mutta so not.
- Ulkoisen kovalevyn (1Tb), Lacie. Kai tää on jokin halpismerkki, katsotaan kuinka toimii.
- ylijännitesuojan

Koko roska kustansi ~200€.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23544
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

- paidan
- krakan
- krakan soppautumisen estimen
- jääkaapin
- pakastimen
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
posteljaana

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Ostin puseron, josta aijon leikkaa pari tuumaa helmasta pois ja päärmätä. Olen ollut myöhäisherännnäinen tämän vallitsevan muodin suhteen; alan tulla vanhaiseksi. En edelleenkään niele kaikkea riepua mikä on muotia, olen löytänyt sen oman tyylikkyyteni, joka sopii vartalooni jo ennen tätä vanhaksi tulemista, joten kiva että löysin puseron, joka odottaa korjaustoimenpitetä. Pikkuisen saksia ja neulaa, sanoi sadisti.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

110 cm tyttöjen farkut
122 cm Hello Kitty -hameen
110 cm Teräsmies-pyjaman, johon kuului myös viitta
92 cm college-housut
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Joko sie oot lyhentynyt tai sitten sitä on lahjashoppailtu ;)

Ostin pikkuiselle:

Baby Phat sukat ja polvisuojat
Baby Diorin kylpytakin
Sanrion Hello Kitty bodyn
Burberryn töppöset
Calvin Kleinin bodyn
Ralph Laurenin farkut

Kyllä, jatkan merkkigeeniäni eteenpäin :))
Duck

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Yks vitun pitkä autolla kierrelty ostosreissu yhden vitun uuninpellin takia. Mistään (Prisma, Citymarket, Kodin Anttila, Ikea, Hong Kong) ei näköjään löydy Juuri Lohifileen Paistamiseen Sopivankokoista Uunivuokaa, paitsi kertakäyttöisinä foliovuokina jotka syöpyvät puhki yhden tai kahden käyttökerran jälkeen. Ostin sitten lopulta Hong Kongista lasagnevuoan. Ja Ikeasta kylki- ja selkänukkujille sopivan niskaa tukevan tyynyn.
bliss

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja bliss »

Duck kirjoitti:Mistään (Prisma, Citymarket, Kodin Anttila, Ikea, Hong Kong) ei näköjään löydy Juuri Lohifileen Paistamiseen Sopivankokoista Uunivuokaa, paitsi kertakäyttöisinä foliovuokina jotka syöpyvät puhki yhden tai kahden käyttökerran jälkeen.
Kultakeramiikan kalavuoka. Mm. Tarjoustalosta ;)
Myös Kerman Savi tekee samanmoisia. Hintaa n. 25 euroa.
Sä Et Vaan Osaa!
Duck

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sä Et Vaan Osaa!
Olin kyllä tietoinen keraamisista uuniastioista ja minulla onkin muutama, mutta halusin mieluiten peltisen, koska ovat kevyempinä helpompia pestä ja käsitellä (olenhan heiveröinen ruumiilliseen työhön tottumaton tietokonenörtti). Eikä noissa kaupoissa jotka luettelin ollut sopivan kokoista keraamisenakaan. :P

Se peltinen non-stick -pinnoitettu lasagnevuoka, joka on melkein sopivan kokoinen, maksoi €2,50. Desimaalipilkku vähän eri paikassa. Tosin ei hinnalla ollut mulla kauheasti väliä kun kyseessä on kuitenkin juttu jota on tarkoitus käyttää uudelleen satoja kertoja. Meinasin jo ostaa semmoisen hienon paksusta valualumiinista tehdyn vastaavan non-stick -vuoan Kodin Anttilasta (€39), mutta halusin vielä lähteä kokeilemaan onneani Kehä-III:n päin, jossa oli Ikea ja Hong Kong. Hong Kongin jälkeen en sitten jaksanut enää lähteä pidemmälle metsästämään moista enkä toisaalta palata Anttilaankaan joten ostin sitten sieltä.

Biltemasta ja Tarjoustalostakin olis tietty voinu kattoo, mut ne nys sit jäi käymättä läpi tällä reissulla....

EDIT: *googlettaa* Ai noi on ihan kirjaimellisesti kalan mallisia vuokia. Pöh, ei mitään tommosia piparkakkutalohöpsötyksiä. Etsin nelikulmaista mutta melko pitkänomaista vuokaa, jotta se sopii muuhunkin kuin juuri kalan mallisten juttujen paistamiseen. Semmoinen oli faijalla joskus, musta ja emaloidusta pellistä valmistettu. Mistähän lie löytänyt.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
Kysy Kokkipuodista .
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

- noin 5 heppanen moottorisaha vakioterälaipalla ja teräketju varalle. Toinen pidempi terälaippa (n 65cm) ja siihen kaksi teräketjua
- n 2kW sähkömoottorisaha ja varalle toinen teräketju
- teräviilat edellisille
- viiltosuojahanskat
- visiirikuulosuojain-yhdistelmän
- teräketjuöljyä
yht 1000+ € nto nto.

Jotkut ostelee kenkiä, toiset hmm.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Onslow

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

MacLarenin viisipistevaljailla. Kyllä lähtee!
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21482
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Onslow kirjoitti:MacLarenin viisipistevaljailla. Kyllä lähtee!
Sano vöillä, älä valjailla.
Onslow

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Onslow »

sivustahuutaja kirjoitti:Sano vöillä, älä valjailla.
Pah. Ne on valjaat, ei vyöt.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja saira »

Uuden tietokoneen...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11450
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Pari urheilutoppia. Menin kyllä ostamaan urheilurintsikoita, mut eihän siellä ollu soveltuvia... Olis vaan pitänyt ostaa Lontoosta kun oli mahdollisuus, prkl!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Verskat ja jumppakengät.

Kävin myös kampaajalla ja syomässä, ettei se lama vaan iskis!11

Kävin myös juoksemassa, paha juttu koska se ei tarjoa kenellekään työtä eikä tuota rahaa kenenkään pussiin. Vikatikki!1
Prepare for the worstest.
Bhven

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Kahvimukin teen juontiin. Maksoi 50 dollaria.
Monsieur Manala

Re: Mitä Ostit?

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Duck kirjoitti:Ai noi on ihan kirjaimellisesti kalan mallisia vuokia.
Eiks semmonen ihan tavallinen pyrex-lasista valmistettu pitkänmallinen uunivuoka käy? Niitä nyt luulis saavan lähes joka puljusta ja ovat kyllä paljon palkitsevampia puhdistettavia mielestäni kuin metalliset. Säilyvät uuden näköisinäkin pienen ikuisuuden toisin kuin alumiinivuoat.