Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18756
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:^ Pthyi, rastatukka! Tiedä mitä kaikkia ökkimönkiäisiä sielläkin elää!
Sullakin vois olla parempi flaksi rastatukkaisena? Rastatukka vaan haisee kun siinä on hius"suomut" on levällään "huovutettuina". Kaikki paska tarttuu väliin ja kastuessaan hirvee pössis! Tossa kuvassa hyvä toi siirtolava tai -vaja takana! Vai onks tää hirviö-tytsi niitä amerikan köyhyä jotka asuu siirrettävissä kodeissa? Toisaalta kun on oikeat välineet niin mikä tahansahan se siirtyy!
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Duck »

daddykillkill kirjoitti:Kyllähän tätä panisi :D
Huu... onkohan sillä tommoset hampaat myös, niiq, siellä? Suikkariakaan en ehkä tolta ottais. :shock:
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Kokemusteni mukaan jokaisella pimpalla on hampaat.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

daddykillkill kirjoitti:Ymmärtääkseni evlut-kirkko sallii max kuusi kummia.
Ei ole rajaa.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Laitan sitten kuvia Ihmisen ja Predatorin risteytyksestä, elämme jännittäviä aikoja ;) Olen silleen vastaan rotuyhdistelmiä, etten diggaa Alienista ainakaan semmotti seksuaalisesti! Alienit on semmosii eläimii!
Zeb

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Okka. Veljen kihlattu loukkaantui ilmeisen verisesti, kun hylättiin sen kummianomus ja mun puolelta päädyimme vain veljeeni ja siskooni. Yritin koko eilisen taivutella muijaani myös tän kihlatun kummiuteen, jotta perheinferno ei toteutuisi.

Peruste sivuuttamiselle oli muuten se, että emme kokeneet kihlattua riittävän läheiseksi.
Meillä saattaa asia tulla ajankohtaiseksi sitä kautta kun miehen veli on lisääntymässä. Ongelma on vaan se, ettemme ole ikinä oikeastaan tulleet toimeen tuon veljen avokin kanssa. Joskus yritin, mutta on niin vittuileva, paskantärkeä, tekopyhä hellapoliisi koko nainen, ettei enää edes huvita yrittää. Välimatkaa, välimatkaa. En vielä tiedä pyytävätkö miestä kummiksi, minua tuskin pyytävät, koska jäiset fiilikset naisosapuoleen lienee molemminpuoliset. Jos pyytävät tehnevät sen velvollisuudesta, onneksi voin vedota kirkkoon kuulumattomuuteeni. Eipä asia meitä taida ainakaan lähentää, mutta parempi niin, oon heittänyt hanskat tiskiin jo ajat sitten.

Ymmärrän kyllä YY:n veljen kihlatun närkästyksen, eikös noita aika usein pyydetä sitten molempia puoliskoja jos pyydetään?
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Zeb kirjoitti:Ymmärrän kyllä YY:n veljen kihlatun närkästyksen, eikös noita aika usein pyydetä sitten molempia puoliskoja jos pyydetään?
Minä taas en ymmärrä. Avioparien yhteispyynnöt ymmärrän, vaikka ei sekään ole mikään kirkossa kuulutettu juttu.
Paras päivä ikinä.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Gat kirjoitti: Minä ainakin kuulun kirkkoon.
:shock:

Täytyy sanoa, että tämä tieto yllätti ja voisinpa jopa sanoa, pudotti pisteitäsi. Nyt kyllä välittyy kuva aika saamattomasta (pun intended), vanhempiaan pelkäävästä peräkammarin pojasta.

Sinä, joka olet joka käänteessä pilkkaamassa uskiksia ja korostat, miten muiden ihmisten mielipide ei sinuun vaikuta, kuulut kirkkoon. wAT?
Rouva Pupu

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Ei tuo periaatteessa mitään kerro. Itse en kuulu kirkkoon, mutta käyn kaikki tarjolla olevat uskonnon kurssit ja olen ajatellut ottaa kirkkohistorian sivuaineeksi. Joten ei se niin kummallista ole jos homma toimii toisinkin päin. Uskonto on mielenkiintoinen ilmiö.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Gat »

NuoriDaavid kirjoitti:
Gat kirjoitti: Minä ainakin kuulun kirkkoon.
:shock:

Täytyy sanoa, että tämä tieto yllätti ja voisinpa jopa sanoa, pudotti pisteitäsi. Nyt kyllä välittyy kuva aika saamattomasta (pun intended), vanhempiaan pelkäävästä peräkammarin pojasta.

Sinä, joka olet joka käänteessä pilkkaamassa uskiksia ja korostat, miten muiden ihmisten mielipide ei sinuun vaikuta, kuulut kirkkoon. wAT?
Kuulunhan minä valtioonkin. Pakosta toki.
Mutta että eroaisin kaikesta, joka ei ihan täysin miellytä?
En minä niin kiihkoilija sentään ole.

Ja vanhempani eivät tähän kuulu.
Eikä ne suvut muutenkaan monessa polvessa.
Samanlaisia ei-uskonnollísia tai uskonnosta piittaamattomia kuin minäkin kaikki. Ehkä joku teologioista mitään tietämätön hyvin väljä "lapsenusko" vanhemmillani ja niin kai minullakin. Ihan ateistihan en ole koskaan julistanut olevani. Ei se kotona mitenkään esillä ollut. Mitä nyt ihan perinteen vuoksi, tunnelman takia, käytiin joskus joulukirkossa ja myös pääsiäisyönä ortodoksisessa, vaikka suvussa ei ole yhtään ortodoksia. Nyttemmin kyllä luterilainen kirkkokin alkaa näyttää laimennetulta versiolta fundamentalistikristillisyydestä. Mutta vain koska olen tutkinut niitä juttuja.

Tutkimatta, kuten useimmat ihmiset, paljoa mitään välittämättä..
totta kai voi kuulua kirkkoon yleisenä perinteenä. Just niiden rituaalien ja kirkkorakennusten ylläpidon ym hyväksi. Jo lapsesta asti olen kuulunut enkä aktiivisesti liittynyt, eikä kiinnosta aktiivisesti erotakaan.

Lisäksi minusta on parempi, että Suomessa kirkko ei ole irti valtiosta. Kuten USA:n teoriassa hyvänä mutta käytännössä huonona periaatteena on. Siellä sitten näkyy, että kun ei ole maltillista kansankirkkoa kanavoimassa, kaikki fundislahkot ja teevee-evankelistat vievät ihmisiä kuin pässiä narussa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

V*tuttaa, että tuhlasin elämästäni 55 minuuttia paskan ohjaajan paskaan cycling-tuntiin. Sen lisäksi v*tuttaa, ettei se HELVETIN SYKEMITTARI TOIMI VIELÄKÄÄN KUNNOLLA!!!11 Uuuuuaaaa, kirvottaa sellasen apinamaisen raivon, että aamulla punottaa _asiakaspalvelijan_ korvat Suunnolla. Paskan möivät!
Ja kolmantena vitutuksena Sanoma Magazines, jonne jo vuosi sitten irtisanoin kummitytön lehtitilauksen, sillä mukula on kasvanut ko. lehdestä ulos. Eivätkö ne taas viskanneet laskun siitä paskalehdestä. Korvien punotusta tiedossa sillekin suunnalle.

Kiittäkööt onneaan että tässä on yö välissä, ehkä mun pulssi on aamuun mennessä vähän laskenut...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
James B

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja James B »

Vesper kirjoitti:Sen lisäksi v*tuttaa, ettei se HELVETIN SYKEMITTARI TOIMI VIELÄKÄÄN KUNNOLLA!!!
Rakkaani, olethan muistanut kostuttaa ne anturin metalliset kohdat ennen iholle laittamista?
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

James B kirjoitti:Rakkaani, olethan muistanut kostuttaa ne anturin metalliset kohdat ennen iholle laittamista?
DAAH! Tottakai olen. Tänään spinnatessa yhteys ei katkeillut kun pidin ranneosaa ranteen sisäpuolella, mutta heti kun yritin pitää sitä siellä missä sen kuuluisi olla, ilman että tarttee jatkuvasti irrotella käsiä tangosta sykkeitä tutkaillakseen, yhteys katoaa ja vehje huutaa HooÄrrää. Perkele, Polarin kanssa ei ole koskaan ollut näitä ongelmia, mut ku ne on niin rumia!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Urppis, kiitos, että kommentoit etkä ainkaan sinä pelkästä päänaukomisen ilosta ole lyömässä minuun hetimiten pahan ihmisen leimaa. Mä luulen sitä paitsi, että mun suhteeni kummilapseeni tulee kyllä muuttumaan, kunhan se, sanotaan nyt vaikka, menee kouluun. Onhan Killkillkin kirjoittanut siitä, että vanhemmankin tunteet lasta kohtaan voivat kasvaa hitaasti ja sen mukaan kun lapsi lapsi kehittyy ja kun tavat viettää aikaa lapsen kanssa monipuolistuvat.

Ei mun kummilapseni vanhemmat itsekään vietä kummilastensa kanssa toisaalta myöskään hirveän paljon ja aikaa, ja mun kummilapsellani on myös kolme muutakin kummia, joten ei se lapsparka nyt ihan tärviölle jää, vaikken mikään superhurmoskummi olekaan. Mun mielestä tähän ketjuun voi purkaa myös sellaisia vitutuksia, jotka itsekin tietää epärationaalisiksi ja joista ei ole mitenkään ylpeä, ja mua ainakin auttoi purkaa tunnettani tänne.

Eniten mua on lähinnä askarruttanut se, että kun kuitenkin tulen viettämään aikaa lapsen kanssa silloin tällöin, niin onko eettisesti väärin uskotella ihmiselle, että tuntee tätä kohtaan lämpimiä tunteita, vaikkei nyt juuri tällä hetkellä tuntisikaan (sama mulla oli myös keharin kanssa ulkomaanmatkalla suurin stressin aihe). Mulle ainakin on ollut jonkinlainen järkytys aikoinaan tajuta, että esim. mun piirustuksia on kehuttu vain sen takia, että lasten piirustuksia nyt vaan on tapana kehua, vaikkei mun piirustukset ole koskaan olleet juuri mistään kotoisin, ja sekin, että olen tietysti itsekin hieman myöhemmin tajunnut, että olen ollut penskana rasittava ja mua on jouduttu sietämään, on aiheuttanut syyllisyyttä. Ilman muutahan mun on annettava kummilapsen elää siinä uskossa, että tunnen häntä kohtaan lämpimiä tunteita, ei todellakaan ole aikomustakaan mihinkään muuhun, mutta jotenkin tämä aiheuttaa mulle stressiä, koska valheessa elämistähän tämä on.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen edelleen paha setä. Eikun kummi.

En edelleenkään muista kummikakruni nimeä, saati osaa lausua sitä foneettisesti oikein. Lahjojakin ostan harvoin, vain kunhan todella kyllästyn mutsin jankutukseen asiasta. Ja ne lahjatkin ovat todella epänaisellisia, lähinnä pienia juttuja kohti insinööriyttä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti:
Ann kirjoitti: Ja tästä syystä on kivaa olla Paavin alaisuudessa!
Muistathan sitten varmasti olla käyttämättä ehkäisyä? (Every sperm is sacred. Monty Python)
Tätä teesiä olen kuullut hoettavan vain luterilaisten ja ateistien taholta. Yksikään katolinen pappi, nunna tai uskisopettaja ei ole asiaa nähnyt mainitsemisen arvoisena. Tokihan myös valehtelen, syön liikaa, en käy kirkossa joka sunnuntai.., kuka noita syntejä nyt lähtee arvottamaan?
Gat kirjoitti:Ja pidät homoja ympäristöhaitoista suurimpana? (jaa niinhän minäkin)
Lähipiiriin kuuluu enempi homoja kuin varmaan itse osaisin arvatakaan. Muiden paneskelut eivät kuulu minulle. Kts. ylempi kohta, samat säännöt pätevät.
Gat kirjoitti:Ja uskothan, kun Paavi sanoo, että vain Katolisessa Kirkossa on "pelastus", mitälieneekään. Me muut käristymme ikuisesti Helvetissä?
Ainakin toivon niin.
Gat kirjoitti:Ei vaan.. joissakin ns. uskiksissa tykkään, että mitä "uskovat" onkin vain leikkiä.. kunhan vain myöntäisivät että se on leikkiä.. muuten menee liian pahaksi.
Tähän pätee sama kuin muiden paneskeluihin: ei kuulu minulle mitä jumalaa tai kenen kullia palvot.
Viimeksi muokannut Ann, 26.01.2009 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Älkää jooko taas vetäkö tähkiä nenään, kun ihmettelen ääneen että miks ylipätään on suostuttu kummiksi jos ei kiinnosta? Siitähän voi kieltäytyä. Mulle toi homma on kyllä eräänlainen kunniatehtävä, josta haluan suoriutua vähintäänkin kohtuudella. Lapsen vanhemmat on halunneet valita JUST mut lapsensa kummiksi, eikä kumminkaimanräkänokkaserkkua.
Vähintä on kai muistaa sillä materialla synttäreinä, helpoimmalla pääseen kun laittaa mukulan tilille rahaa. Vaikka suoraveloituksella jos se on mahdotonta muuten muistaa.

Ja korostan nyt vielä että tämä ei ole mikään sormella osoittelu, pelkästään ihmettely. Kai sen kummiuden voi ottaa vähän niinkun minkä tahansa duunin, ja nehän hoidetaan kunnolla, vaikka muuten oltais ku Ellun kanat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ja palataampa vitutukseen:

Teki jumalattomasti mieli Pirkan ruis-pähkinä jugurttia, mutten jaksanut lähteä enään toiseen ruokakauppaan. Ostin sitten jotain ihmeen Yosa probioottista kauravalmistetta. Hyi jumalauta mitä litkua. Voisin kuvitella, että vedessä liotettu kananpaska maistuu suunnilleen tuolle.

Ja mahassakin tuntuu semmoinen tunne, että lähden kohti vessaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Voi vain kuvitella millaisen herneen joku melkein-bestis-Tiina ottais nenäänsä jos menisi kieltäytymään sen kummikutsusta.

Helppoahan se kai on omien sisarustensa lapsen kummina höösätä. Sisko/veli kun nyt on lapsineen meille jokaiselle kai aika läheistä matskua, ja yhteydenpito sen mukaista.
Rotan aivot valtasivat pääni.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vesper kirjoitti: Ja korostan nyt vielä että tämä ei ole mikään sormella osoittelu, pelkästään ihmettely.
Mä erehdyin. Sulle koskaan sattunut sellaista? Ja sun on aika vaikea arvioida, miten mä olen kummintehtäväni oikeasti hoitanut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nastamuumio kirjoitti: Mä erehdyin. Sulle koskaan sattunut sellaista? Ja sun on aika vaikea arvioida, miten mä olen kummintehtäväni oikeasti hoitanut.
Kulta pieni, korostan nyt vielä kolmannen kerran että tämä ei ollut osoitettu sinulle.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ann kirjoitti:Helppoahan se kai on omien sisarustensa lapsen kummina höösätä.
En tiedä oliko tämä minulle, mutta jos oli, niin kerrottakoon, että kummilapsena on myös mm. lapsuudenystävän nuorimmainen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
nastamuumio

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Vesper kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti: Mä erehdyin. Sulle koskaan sattunut sellaista? Ja sun on aika vaikea arvioida, miten mä olen kummintehtäväni oikeasti hoitanut.
Kulta pieni, korostan nyt vielä kolmannen kerran että tämä ei ollut osoitettu sinulle.
Sun ajatuksenjuoksua on kyllä harvinaisen vaikea seurata, jos alla olevakaan ei ollut mulle osoitettu:
Vesper kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:No ei, mut olin niin nuori ja tyhmä vielä silloin kun pyydettiin.
No ei sitten millään pahalla, mut pitäskö nyt sitten olla vähemmän itsekäs ja käyttäytyä jatkossa asiaan kuuluvalla tavalla? Ihan vaan lapsen vuoksi, oli sen vanhemmat kuinka Espoolaisia tahansa.
Ja jos jätettäis noi kullittelut.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

nastamuumio kirjoitti:Sun ajatuksenjuoksua on kyllä harvinaisen vaikea seurata, jos alla olevakaan ei ollut mulle osoitettu:
Kultaseni, hyvin sä luet just sen mitä haluat.

Ja korostan nyt vielä että tämä ei ole mikään sormella osoittelu, pelkästään ihmettely.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vesper kirjoitti:
Ann kirjoitti:Helppoahan se kai on omien sisarustensa lapsen kummina höösätä.
En tiedä oliko tämä minulle, mutta jos oli, niin kerrottakoon, että kummilapsena on myös mm. lapsuudenystävän nuorimmainen.
Tarkoitin sillä lähinnä itseäni. Mutta yleensä mun kirjoitukset on suunnattu sille taholle joka provoontuu niistä eniten.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin