Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Aika hauska.
Oma all-time-favourite tuossa sarjassa on se peelo, joka soitti tukee vittuuntuneena kun tietsikan kahvimukin-pidike oli rikki.

Oli sitten pistänyt latte-kuppinsa cd-aseman levykelkkaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16717
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

nastamuumio kirjoitti:Mä luulen sitä paitsi, että mun suhteeni kummilapseeni tulee kyllä muuttumaan, kunhan se, sanotaan nyt vaikka, menee kouluun.
Minäkin kyllä ajattelisin niinkin päin, että kummius voisi olla kummilapsen ja kummin välinen suhde, jonka nämä rakentavat mieleisekseen. Nyt juttujesi perusteella kummius on ikäänkuin lapsen vanhempien ja sinun välisesi suhde, jossa olet hätäapu vanhemmille etkä lapselle. Kuulostaa kummalta. Kuulostaa myös siltä, että sinun temperamentillesi tosiaan saattaa sopia rakentaa sinulle ja kummilapselle sopiva suhde lapsen vartuttua hieman. Kun arjen arvomaailmasi tuntuu eroavan lapsen vanhempien intresseistä niinkin paljon, voit kenties muodostua vaikka kuinka tärkeäksi ja merkittäväksi aikuissuhteeksi lapselle kunhan tämä tosiaan vähän kasvaa. Ja jos kummiuden näkee tällaisena lapsen ja kummin suhteena, jonka nämä rakentavat omannäköisekseen, en oikein ymmärrä tuota vastakkainasettelua sinun ja Vesperin kummitunteiden välillä. Vesper on selvästi löytänyt sellaisen kummisuhteen, joka sopii hänelle ja kummilapsilleen, kun taas sinun tapauksessasi lapsen vanhempien asennotuminen vaikeuttaa tällaisen juuri teille sopivan suhteen löytämistä. En ehkä menisi laittamaan sinua malliksi Vesperille, mutta en herra ties toisin päinkään.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ah jaa, en lukenut tarkkaan. Miks oot Lontoossa vai ootko?
:D Nyt en kyllä pysty selvittämään oletko natural blonde vai esitätkö sellaista.
No siis sanotaanko että täällä kitinässä ja monesti muulloinkaan jos en keskity johonkin asiaan niin en keskity ja saatan hutikoidusti tehdä pieniä tai suuriakin virheitä. Itse en pidä sitä vakavana, että jollain palstalla joku lukee jotain väärin tai muistaa väärin tai sanoo väärin.

Sitten kun teen asiat huolella, teen huolella.
Ja jos tix on jossain kertonut miksi on lontoossa, en ole sitä lukenut. Luen kitinää hyvin valikoivasti, ja siitä johtuen pidätän itselläni oikeuden kommentoida asioita niiden tietojen pohjalta, jotka ovat silmiini joutuneet. Eikä mua edes kiinnosta, mikäli joku kokee tämän ongelmaksi.
Prepare for the worstest.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:Ah jaa, en lukenut tarkkaan. Miks oot Lontoossa vai ootko?
:D Nyt en kyllä pysty selvittämään oletko natural blonde vai esitätkö sellaista.
No siis sanotaanko että täällä kitinässä ja monesti muulloinkaan jos en keskity johonkin asiaan niin en keskity ja saatan hutikoidusti tehdä pieniä tai suuriakin virheitä. Itse en pidä sitä vakavana, että jollain palstalla joku lukee jotain väärin tai muistaa väärin tai sanoo väärin.

Sitten kun teen asiat huolella, teen huolella.
Ja jos tix on jossain kertonut miksi on lontoossa, en ole sitä lukenut. Luen kitinää hyvin valikoivasti, ja siitä johtuen pidätän itselläni oikeuden kommentoida asioita niiden tietojen pohjalta, jotka ovat silmiini joutuneet. Eikä mua edes kiinnosta, mikäli joku kokee tämän ongelmaksi.
Öh. Siis, kun JamesB on Hänen Majasteettinsa palveluksessa, niin luonnollista on olettaa, että JamesB:lla - siis ex-tixillä - olisi Yhdistyneen Kuningaskunnan passi, eritoteten, kun hän uhosi erovansa Suomen valtion jäsenyydestä.

Että näin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

No mutta eihän Tix ole James B.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Niin mikä tuossa nyt oli minulta tosi dillee? Se, etten tiennyt Tixin uutta nikkiä? Vai se, etten lukenut tuota ekaa postaustasi aiheesta huolella? Vai se että Tix vain _vitsailee_ olevansa Lontoossa? :O
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Vai että ND vaan ajatteli että JAmes voisi olla Tix?


Sori kato, moniajan tässä aika vauhdilla enkä ihan hirmusesti jaksa oikeestikaan panostaa just tähän ruutuun ;)

Kyl mä oon oikeessa elämässä ihan fiksu, jos sitä epäilit. Kysy vaikka!
Paitsi älä Tixiltä siitä AIDS-jutusta!11 Mun aivot on vaan sellaset ja ajatukset menee usein eri tavalla kuin muilla. Mut toisaalta hoksaan monesti sellasia, mitä muut ei.
Viimeksi muokannut nowaysis, 27.01.2009 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
Fcuk

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Kysytään äitiltäs ootko!
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

No soita ja kysy vaikka heti!1 8)
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:No mutta eihän Tix ole James B.
Mä luulin, et James on se säbä-äijä mikälie, mill on niitä kasipallonkuvia yms. avattarissa, hound dog ja mitä niitä nikkejä oli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Vesper kirjoitti:No mutta eihän Tix ole James B.
Eikö muka?

Ainaskin tämä vei ajatukset tixuliin, koska hänkin on kertonut saman tarinan.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

nowaysis kirjoitti:Vai että ND vaan ajatteli että JAmes voisi olla Tix?

.
:ohyeah:

No totta kai sä oot viksu! Mä en vaan oikeasti tiennyt kiusaatko sä mua vai et.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 27.01.2009 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä luulin, et James on se säbä-äijä mikälie, mill on niitä kasipallonkuvia yms. avattarissa, hound dog ja mitä niitä nikkejä oli.
Ei ku se Valkonikkeilee allekirjoituksella HD. Sais kyl tulla jo takas :h:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14941
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Sais kyl tulla jo takas :h:
Joo mutta ilman tota hymiötä 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23524
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vituttaa. Sovittiin kodinkonemyyjän kanssa, että vuorokautta ennen toimitusta soitetaan. No tänään sitten oli post-it ovessa, että oli käyty ja soitettu samalla. Olin silloin palaverissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Ann »

Gat kirjoitti: Kelaa ny itse miltä kuulostaa.
Tosiuskovan mieltä lämmittää ettet saa helpotusta tuonpuoleisessa, vaikka elämäsi aikamoiselta helvetiltä nytkin jo kuulostaa.

Muuten komppaan kaikkea mitä sanoit. Tai ainakin sitä kohtaa missä olen perverssipaha tms..yms..etc..lol..

Sairastaminen vituttaa. Ääni kadoksissa kolmatta päivää.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yksi duunikaveri vituttaa kyllä päivä päivältä enemmän. Hänellä on niin saatanan kova ääni ja puhuukin koko ajan toisten päälle ja tietää kaiken paremmin. Kaikesta.

Pari viikkoa sitten ensiapukurssilla hän alkoi väittelemään asioista kouluttajan kanssa, koska tiesi mielestään asiat paremmin kuin tämä yli 20 vuotta alalla ollut ihminen, ja keskeytti koko ajan opetusta tarinoilla ryyppyreissuistaan ja kuinka joku aina loukkasi itsensä ja hän yhdellä kädellä tyrehdytti verenvuodon ja elvytti potilaan ja toisella kädellä kokkasi samalla viiden lajin gourmet-illallisen ja kolmannella kädellä joi samaan aikaan pullon kossua ja nosti ainakin 200 kiloa penkistä ja tämä kaikki lukuisilla kirosanoilla höystettynä. Kyseessä on noin kolmekymppinen naisihminen. Vastaavanlaisia tilanteita on ollut lukuisia...

Kyllähän näitä omassa erinomaisuudessaan marinoituneita paskaperseitä on nähty, mutta eukko on lisäksi helvetin töykeä ja suorastaan epäkohtelias kaikkia kohtaan ja puhuu (huutaa) ihmisille jatkuvasti kuin idiooteille. Jostain syystä hän jättää mut hyökkäyksiensä ulkopuolelle, mutta ei se vähennä mun vitutustani lainkaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Hei!

Kiitos yhteydenotostasi. Meillä on kansainvälinen asiakaspalvelu ja siksi kaikki työntekijämme eivät ole syntyperäisiä suomalaisia. Palvelemme kahdeksalla eri kielellä. Jos haluaa puhua täydellisesti suomea puhuvan asiakaspalvelijan kanssa, se onnistuu klo 9-17 arkisin pyytämällä puhelimeen suomalaisen henkilön.

Ikävä kuulla, ettet ole tyytyväinen tuotteeseen. Sen tiedonsiirtomenetelmä ei valitettavasti salli sitä, että ranneosan ja sykevyön välissä on vettä, ruumiinosa tai kiinteitä esineitä. Siksi pyöräillessä on paras pitää kellotaulua ranteen sisäpuolella.

Ystävällisin terveisin
Suunto Helpdesk
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Onpas dorkasti suunniteltu tuote sitten.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Vesper »

daddykillkill kirjoitti:^ Onpas dorkasti suunniteltu tuote sitten.
No todellakin on. Heitän vesilintua ja palaan Polariin. Täytyy kysyä sponssaisko ne mulle uudet vehkeet, jos lupaan haukkua Suuntoa kaikilla mahdollisilla keskustelupalstoilla. Ja tietty Naamiksessa!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Monsieur Manala

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

swirl kirjoitti:Yksi duunikaveri vituttaa kyllä päivä päivältä enemmän. Hänellä on niin saatanan kova ääni ja puhuukin koko ajan toisten päälle ja tietää kaiken paremmin. Kaikesta.

Pari viikkoa sitten ensiapukurssilla hän alkoi väittelemään asioista kouluttajan kanssa, koska tiesi mielestään asiat paremmin kuin tämä yli 20 vuotta alalla ollut ihminen, ja keskeytti koko ajan opetusta tarinoilla ryyppyreissuistaan ja kuinka joku aina loukkasi itsensä ja hän yhdellä kädellä tyrehdytti verenvuodon ja elvytti potilaan ja toisella kädellä kokkasi samalla viiden lajin gourmet-illallisen ja kolmannella kädellä joi samaan aikaan pullon kossua ja nosti ainakin 200 kiloa penkistä ja tämä kaikki lukuisilla kirosanoilla höystettynä. Kyseessä on noin kolmekymppinen naisihminen. Vastaavanlaisia tilanteita on ollut lukuisia...
Ei saatana, oletko sä cityn tohvelielukan kanssa samassa työpaikassa?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Siis nyt on kyllä niin paha aamupäivä, että mitkään määrät alkoholiakaan ei pysty pyyhkimään tätä pois. Vitun möhömahakusipää. Entinen pomo siis.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

sipsi kirjoitti:Siis nyt on kyllä niin paha aamupäivä, että mitkään määrät alkoholiakaan ei pysty pyyhkimään tätä pois. Vitun möhömahakusipää. Entinen pomo siis.
Miksi stressata ex-pomosta? Vai antoiko se juuri potkut?
daddykillkill

Re: Uusi, raikkaampi vitutusketju, nyt 15% enemmän vitutusta!

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

sipsi kirjoitti:Siis nyt on kyllä niin paha aamupäivä, että mitkään määrät alkoholiakaan ei pysty pyyhkimään tätä pois.
No paljonko olet juonut? Kyllä mulla isoin vitutus yleensä toisen kosanderin kohdalla alkaa helpottamaan..
Viimeksi muokannut daddykillkill, 30.01.2009 11:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin