Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Påmmisuojassa nostelin. Ehkä aamuqntoilu ei sittenkään sovi mulle, on jo monta viikkoa ollut näinä aamuina semmoinen "äh emmäjaxa" -fiilis päällä vaikka varsinainen homma kyllä sujuukin ilman hirveitä tuskia. Into vaan puuttuu.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Voitettiin säbäpeli, vaikka vihuilla oli kaks parin vuoden takaista liigapelaajaa :cheer: Tein yhden kihauksen, mut se hylättiin :cry:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Eilen poweria ja luistelua(n. 20minsaa).
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

EileMpä polkaisin 12km.

Tänään vajaa kymppi lumihangessa, sen puolikkaiden välissä tunti sähly vitullisella sykkeellä ja tempolla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Voimaa harjoittelin eilen illalla aloittaen soudulla 5min 32vetoa minuutissa..
Eihän tää hyvin näytä mutta ekerniankulutus laskettu sydämenlyötitiheiden mukaan..

Kuva
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Polkaisin salille ja takaisin (~8km), heitin siinä sivussa ohi mennen huomaamattani huvikseni pienen suuren olkapää-ojentajatreenin.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Niin, sählyähän mä eilen. Unohtu mainita.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pari futsal-peliä oli. Kolmen viikon päästä on muuten kyttien ässämmät. Helmi reissu tulossa: kaiketi kuusi peliä kahdessä päivässä ja illalla kassulle pelaan ja dokaan 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Rouva Pupu

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Päästäänköhän nauttimaan Iltiksen raflaavista otsikoista, vähän samaan tyyliin kuin K-kauppiaitten meiningistä ;P
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

14km pyöräilyä aamutuimaan.
daddykillkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tipattoman tammikuun ja uudelleenaktivoitumisen tulokset:
Paino: -3 kg
Vyötärö: -9 cm
Rasvapros: -5.5 %

Tavoitteeseen vielä pari kiloa. Viime syksystä karissut 8 kg.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Tipattoman tammikuun ja uudelleenaktivoitumisen tulokset:
Paino: -3 kg
Vyötärö: -9 cm
Rasvapros: -5.5 %

Tavoitteeseen vielä pari kiloa. Viime syksystä karissut 8 kg.
Onko noi tämän vuoden statsit? Komeet on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

8.1. >> tänään.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

1500 metrin aamu-uinti. Oli ihan vatullinen kiire koska eilinen leffa meni myöhään, ja sen takia tuli nukuttuakin vähän piseNpään. Mut selvisin! \o/
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti: 25 minuuttia vapaauintia (käsissä lärpäkkeet ja jalkojen välissä kellukehässäkkä, termit on hallussa juu) ja loput 35 minuuttia meni osittain uimahanskojan kanssa ja osittain ilman.
Vaparilla räpiköin 25 minuutissa vain kilsan, en oo ihan tyytyväinen, mutta harjoituksen kanssa toi paranee.
Fcuk

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

daddykillkill kirjoitti:8.1. >> tänään.
Siloisten kätösten yhteenläpsyttelyä täältä!
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Jos ette oo huomanneet, käyn täällä vaan nillittämässä kun joku ei toimi. No, en aina silloinkaan koska viime aikoina ei oikeen oo toiminu mikään tunti :]
Mutta siis tänää 30min core, joka sekin tuntui jotenkin hätäiselle lastentunnille. Huomenna voin olla absien kanssa eri mieltä. Eniten pänni kuitenkin se, että kaikki tehtiin jotenkin hätäillen, eli kun vihdoin pääsi liikkeeseen oikeasti sisälle ja mukaan, se vaihtui jo seuraavaan. Ehkä oon vaan hidas? Ja sit kun siinä ei oikeestaan tuu hirvee hiki ni sitte oli pakko rempoa crosstrainerilla 35 minsaa päälle. Pitäähän liikkuessa hiki tulla!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tässä hyvä pätkä ihmiselle, jotka eivät löydä olennaista laihduttamisesta ja rasvanpoltosta.

http://nettitv.mtv3.fi/maksuttomat/inde ... 672#155672
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tässä hyvä pätkä ihmiselle, jotka eivät löydä olennaista laihduttamisesta ja rasvanpoltosta.
Besides "kuluta enemmän kuin syöt?" vai?
Hullua miten itsestäänselvän asian ympärille on syntynyt kokonainen teollisuudenala.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

daddykillkill kirjoitti:Besides "kuluta enemmän kuin syöt?" vai?
Hullua miten itsestäänselvän asian ympärille on syntynyt kokonainen teollisuudenala.
Voisi puhua uskonnosta, jossa on tuhansia lahkoja. Kyllähän palstakeskusteluissakin on huomannut, miten ihmiset valitsevat juuri heidän lihavuuttaan parhaiten palvelevan "uskontolahkon" ja menevät sitten tämän taakse manaamaan kokemaansa vääryyttä.

Kuten sanoit, hulluahan tämä on.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Käyn vain muistuttamassa että kyllä mä vielä urheilen. Punttisalille ei ole vaihteeksi hotsittanut mennä, joten jääköön se toistaiseksi. Onhan tässä vielä kevättä jäljellä. Magassa olen käynyt ainakin koska toivon pystyväni lähiaikoina suorittamaan tasokokeen, ja nyt siellä just kerrataan kaikkia tasotekniikoita.

Jutsuilussa on ollut useampia viikkoja väliä mutta kai mä sinnekin alan taas vääntäytyä kiitokseksi uusista vyöarvoista. Vähän vaan on alkanut nyppiä kyseisen lajin opetusmetodit (joka tunti pari tusinaa monimutkaista tekniikkaa/variaatiota joista ei muista tunnin jälkeen pätkääkään), voisin tietenkin antaa tuosta opelle vähän palautetta kun olen ilmeisesti alkanut vähän kaveruuntua hänen kanssaan, joten ehkä uskaltaakin.

Sen lisäksi mä tunnun saavan tällin naamaani melkein joka treeneissä, viimeksikin huuli jälleen kerran auki ja verta tuli. Sparrauksessa tuollaisen ymmärtää, mutta ei toistuvasti paritekniikkaharjoittelussa, koska jälkimmäisessä se kielii lähinnä tekniikan suorittajan huonosta kontrollista ja hutiloinnista. Toisaalta päänikin on niin iso ettei siihen ilmeisesti voi olla osumatta.

Ensi lauantaina jäänee ainakin uinti väliin, menen sen puolesta muuttoavuksi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

daddykillkill kirjoitti:Besides "kuluta enemmän kuin syöt?" vai?
Hullua miten itsestäänselvän asian ympärille on syntynyt kokonainen teollisuudenala.
Luulisi olevan itsestäänselvää joo, kunnes edelleen kuulee monelta taholta luuloja että vain rasva(n syönti) lihottaa, koska eihän nyt hiilihydraatit kerry ihon alle, vaan just se rasva. Kun mainitsee ettei se ihan noinkaan ole, nousee kauhea ihmetys ja epäusko.

Ei tästä ole niin kauaa aikaa kun kuulin jonkun maallikon neuvovan että laihduttajan kannattaisi vähentää rasvan ja lihan syöntiä, ja tyydyttää nälkä esim. suuremmalla määrällä perunoita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Frederik Krueger kirjoitti:Jutsuilussa on ollut useampia viikkoja väliä mutta kai mä sinnekin alan taas vääntäytyä kiitokseksi uusista vyöarvoista. Vähän vaan on alkanut nyppiä kyseisen lajin opetusmetodit
Avaudutaas tuosta vähän lisää, nimittäin pari seuran treenaajakin on alkanut vähitellen nyppiä. Yksi on just sellainen että sen kanssa tapahtuu aina noita tällejä, osa ilmeisen tarkoituksella. Toiselle taas on kunnia-asia yrittää aina saada tekniikka perseelleen. Siis, silloin tällöin pitää toki harjoitella miten suorittaa tekniikka jos toinen tekee jotain yllättävää tai yrittää estellä voimakkaasti, mutta ei koko ajan. Se on vaan siinä että jos vastaan hänen vastusteluyrityksiinsä (varsinkin käsivarsilukoissa ja heitoissa), johtaa se kovin helposti pysyviinkin vaurioihin.

Tämän tyypin kanssa oli mielenkiintoinen keskustelu kun harjoittelimme normaaleja ranteisiin tarttumisista vapautumisia (tekniikat ovat melko samanlaisia kuin mitä magassa opetetaan samoissa tilanteissa). Se alkoi jotain viisastella että jos yritän vapautua tietyllä tavalla, jättää se hänelle mahdollisuuden lyödä minua vapaalla nyrkillään. No duh, jos kerran tilanne olisi oikeasti noin vakava, en kai mä edes yrittäisi vääntää ranteitani vapaaksi, vaan joko löisin mahdollisella vapaalla kädelläni häntä tauluun, tai potkaisisin polveen/munille. Vapautumisvääntelyjä alkaisin tuollaisessa tilanteessa tehdä vain jos en syystä tai toisesta haluaisi lyödä (pitelijänä sukulainen tai kaveri, tai pelko että ensi-isku johtaisi minun joutumiseeni syytetyn penkille).

Maga tuntuu totta puhuen huomattavasti jutsuilua turvallisemmalta ja stressittömämmältä lajilta harjoitella, osittain koska tekniikat ovat helpompia hallita jolloin källejä tapahtuu harvemmin, ja asianmukaiseen varustukseenkin panostetaan alusta alkaen. Olen jutsuilussa ilmeisesti ainoa joka edes omistaa muna- ja hammassuojia, ja on joskus (esim. sparrissa) pitänyt niitä joskus jopa päällä. Magassa ne ovat arkipäivää.

Mutta ei, en ole halukas lopettamaan jutsuilua, mutta parannettavaa toiminnassa on. Ope on joskus ihmetellyt ääneen miksi alkeiskurssille tulevista 90% lopettaa varsin pian, minusta syyt ovat kristallinkirkkaita.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Ihmettelin eilen poweriin(pumppiin) mennessäni, että miksi tunnille on tulossa hirveät määrät miehiä. Vielä vähän semmosia hintsahtavia. No, eipä siinä mittään. Ohjaajan nähtyäni en ihmetellyt enää ollenskaan. Aika hunksi ;-) Mutta naisohjaajat, tiukissa topeissaan ja housuissaan eivät ainakaan meidän salilla vedä miehiä pumppiin kuin sen kourallisen. Sen sijaan tuommoinen lihaksikas ja nätti poitsu saa salin ihan täyteen. Mitä tähän nyt sanoisi? :P

Niin ja tänään kävin lenkillä.
Hottisohjaaja oli vielä fiksukin. Sanoi, ettei halua nähdä bodypump-tunneilla kahtena päivänä peräkkäin samoja naamoja, eikä ketään yli kolmea kertaa viikossa. Tämä oli siis meille eka kohtaaminen, mutta uskon että tapaamme vielä.
Prepare for the worstest.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

nowaysis kirjoitti:naisohjaajat, tiukissa topeissaan ja housuissaan eivät ainakaan meidän salilla vedä miehiä pumppiin kuin sen kourallisen. Sen sijaan tuommoinen lihaksikas ja nätti poitsu saa salin ihan täyteen. Mitä tähän nyt sanoisi? :P
Sanoisit sen, minkä jokainen heteromies jo tietääkin: pumppeihin ja spinningeihin ei heteromies mene! :wink:

Heteromiehet sen sijaan tekevät tiukahkon jalkatreenin, kuten minä tänään.
Vastaa Viestiin