Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Meidän poni tuli tänään <3

Koirien kanssa lenkkeilyä. Muuta ei ehtinyt.
slam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja slam »

taidan ottaa juoksulenkin... XD
ninnithequeen

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Camilla kirjoitti:Meidän poni tuli tänään <3
Kerro kerro kerro lisää!!!!
Haflinger-tamma mikäli ymmärsin? Kuva kehiin äkkiä, ne on mahtavia!

Ja siitä omasta kuntopyörä-onkelmastani; löytyi jo. Yks baarimme asiakas (entinen kundikaveri :roll:) lupasi antaa oman lähes käyttämättömän kuntopyöränsä ilmaiseksi, kunhan haen pois vaan. Sanoi että en mä sitä kuitenkaan polje, johon mie tietysti että "niinkuin et mitään muutakaan" :lol:
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Meidän poni tuli tänään <3
Kerro kerro kerro lisää!!!!
Haflinger-tamma mikäli ymmärsin? Kuva kehiin äkkiä, ne on mahtavia!

:lol:
http://suka.ekylve.fi/ref.php?id=916&br ... v_breed=hf ja tuolla vielä pari näpsästyä kuvaa http://community.webshots.com/user/chi13
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Camilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Camilla kirjoitti:Meidän poni tuli tänään <3
Kerro kerro kerro lisää!!!!
Haflinger-tamma mikäli ymmärsin? Kuva kehiin äkkiä, ne on mahtavia!

:lol:
http://suka.ekylve.fi/ref.php?id=916&br ... v_breed=hf ja tuolla vielä pari näpsästyä kuvaa http://community.webshots.com/user/chi13
:shock: Te ootte ihan erin näköisiä kun mä olen kuvitellut!
Mutta kivalta näytätte, onneksi olkoon vielä kerran!
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Gina kirjoitti:
Camilla kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kerro kerro kerro lisää!!!!
Haflinger-tamma mikäli ymmärsin? Kuva kehiin äkkiä, ne on mahtavia!

:lol:
http://suka.ekylve.fi/ref.php?id=916&br ... v_breed=hf ja tuolla vielä pari näpsästyä kuvaa http://community.webshots.com/user/chi13
:shock: Te ootte ihan erin näköisiä kun mä olen kuvitellut!
Mutta kivalta näytätte, onneksi olkoon vielä kerran!
Joo poni on sama mutta en siis itse ole noissa kuvissa :D
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulla kävelyä 40 min kotoa töihin kun bussit ei kuje näin aikaisin.. Illalla Ginan kanssa tanssimaan.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

reilun tunnin sauvakävelylenkki raikkaassa ulkoilmassa. posket punaisina ja paidan selkä märkänä. ihq!
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Exsat kirjoitti:Illalla Ginan kanssa tanssimaan.
Wuhuu!!! mulla vipattaa tanssijalkaa ihan mielettömästi !
kesseli kirjoitti: btw, mä olen sitä mieltä, että jos hevonen on koulutettu vaativa b-tasolle tai pidemmälle, sillä pitää voida tehdä ainakin nyt sitä vaativaa beetä ihan nivelsuitsituksella. siksi mä en ole suostunut lähtemään samalle tielle kuin omistajansa, eli aina kanget (paitsi maastossa).
No joo, kyllä se on pelattava nivelellä, ei se muuten oo rehellisesti edestä läpi. Kyllä se jossain kohtaa luulisi kostautuvan, tai näkyvän jännittyneisyytenä/vastusteluna jos joutuu ihan perushommiinkin aina lyömään suun täyteen rautaa.
Gina

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Gina »

Ja ainiin! Tahti on alkanut taas pikkuhiljaa palata. Kuinka huolissan kuuluu olla kun hevonen työskentelee kuolaimen takana?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tämän talven perusliikuntaohjelma tulee olemaan seuraava:
- arkena vähintään 3,5 kilometriä kävelyä työmatkoina
- sunnuntaina tunti sählyä

Näistä ei oikein voi tinkiä vahingossakaan..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En ole jaksanut joka jutusta tähänkään avautua mutta laitetaan nyt vaihteen vuoksi täytettä tännekin.

Maanantaina pyörällä sparrausta ja tekniikkaa treenaamaan.

Keskiviikkona israelilaisen kouluttajan vetämä seminaari n. 3 tuntia jossa treenattiin kolmannen osapuolen suojeluun liittyviä tekniikoita ja asetekniikoita.

Perjantaina kävelylenkki n. 10 km

Tänään pyörällä punttisalille 4 km penkkipunnerrusta, hauistreeni vapailla painoilla, alataljaakin tuli revittyä ja pakaroita treenattua.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Kävelyä 2h ja ratsastusta 1h. Meidän poni oli tunnilla oikein hieno! Saatiin kotiläksyksi laukannostoharjoituksia. Ponilla ei nosteta laukkaa ulkopohkeella ollenkaan vaan pikemminkin karjaistaan se vauhtiin..
aimohaiku

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Aika hyvin olen tuolla kuntosalilla viihtynyt viime aikoina, tavoitteena olisi käydä neljä kertaa viikossa. Tämä saavutettiin kuluvalla viikolla. Pitäisi siirtyä treenaamaan koneiden sijaan vapailla painoilla, ehkä siinä sitten syntyisi näkyvämpiäkin tuloksia. Olisin mielelläni vähän isompi. :)

Viikottainen juoksulenkki jäi tekemättä.

_________________
Bodia, sporttia ja tsemppistä.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

ylävartalon puntti tehty, sujui hyvin vaikka treenasin täysin tyhjälllä vatsalla.

penkkiä tein pitkästä aikaa vapaalla tangolla. ihan hyvin meni, mutta pitää saada jatkossa kaveri jos meinaa että lataa enemmän kiekkoja. vaikeus ei ole se nostaminen, vaan sen tangon kalauttaminen takaisin paikalleen suorituksen jälkeen.

olkapäät käsipainoilla. vaihdoin viparit olkavarren flexioon ja loppuun tein pakot pystypunnertaen. selän tein ylätaljassa seisten leveällä otteella reisiin vetäen. tähtäimenä yläselkä ja latsit. ojentajat tuttuun tapaan, päälle punnerrukset. hauikset tangolla taljassa, pikkusen selkä auttoi liikaa. voima loppui.

illalla ehkä vielä jotain, jos jaksaa. mäkijuoksua tekis mieli mennä vihdoin kokeilemaan.

edistymiskuvat otettu. treeniä takana 6 kk ja 2 pv.
Pikku-Akka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Sunnuntaiaamun reippailuun kuului jumppailu televisiotätien tahtiin, napa hieroi selkärankaa jne. Tänään lenkille serkkutytön kanssa.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Tunnin jalkatreeni ja päälle BodyBalance-tunti.
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

exsat: bodybalance on myös mun uusi suosikki. aivan mahtavan rentouttavaa mutta hikistä ja tehokasta.

tänään:

lääkärillä käyty ja uudet kujeet tiedossa. todella mahtavaa. ravintoasiantuntija antoi myös hyviä ohjeita ja pisti kaiken aikaisemmin ajattelemani roskikseen. onneksi tilalle tuli paremmat neuvot. hankin myös glutamiinia, tauriinia, epaa ja diet boostia.

intervalleja 10 min juoksu, 5 min kävely, 10 min juoksu, 5 min kävely. päälle 20 min HIIT, viimeiset juoksut todella kovaa ja melkein loppuun. 90%.

päälle 2 x 15 ojennus selkäpenkissä
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

McJanne kirjoitti:Valaiskaapa maalaista, mitä ihmeenkummassa on bodybalance (ja ei, en jaksa googlettaa aivan kaikkea)
Näistä voisi melkein tehdä oman säikeensä! Body balance, spinning, pace, näitähän riittää.. osan luulen tietäväni mutten ole jaksanut varmistaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

KGrilli mua kiinnostais hirveesti tietää minkälainen toi sun uusi ruokavalio on? Entä kuinka on senttejä lähtenyt tai tullut lisää habaa?

Tänään hirveessä myrskyssä lenkki Seurasaaren ympäri, mutta nyt tosi hyvä olo :D
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilisestä vähänn nivelet kipeinä.

Aluksi sparraamalla lämmiteltiin ja seuraavaksi sitä kipua erilaisia käsilukkoja hallinta ja kuljetusotteita. Kyllä niillä otteilla isoimmatkin kaverit pysyy ojennuksessa :twisted:
KGrilli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Camilla kirjoitti:KGrilli mua kiinnostais hirveesti tietää minkälainen toi sun uusi ruokavalio on? Entä kuinka on senttejä lähtenyt tai tullut lisää habaa?

Tänään hirveessä myrskyssä lenkki Seurasaaren ympäri, mutta nyt tosi hyvä olo :D

camilla... kirjoitan siitä tänään illalla tai huomenna lisää. kerron toki jos kiinnostaa. mutta tilannehan on se, että eilisen lääkärin ja ravintospeasilistien tapaamisen jälkeen isot muutokset tapahtuvat vasta nyt.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

McJanne kirjoitti:
aasi kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Valaiskaapa maalaista, mitä ihmeenkummassa on bodybalance (ja ei, en jaksa googlettaa aivan kaikkea)
Näistä voisi melkein tehdä oman säikeensä! Body balance, spinning, pace, näitähän riittää.. osan luulen tietäväni mutten ole jaksanut varmistaa.
Sama vika rahikaisella, täsmätietoiskua voisi ilokseen kelaillakkin. Yours truly on wanhan kunnon HC kiukuttamisen linnakkeen viimeisiä puolustajia.
Bodypump
Lihaskestävyysharjoittelu tunti, jonka liikkeissä käytetään apuvälineenä tankoa ja levypainoja. Jokainen voi harjoitella omalla kuntotasollaan ja valita sopivat painot 2-32 kg väliltä.

BodyBalance
Joogaan pohjautuva, kehon ja mielen yhdistävä harjoittelumuoto, jossa tehdään erilaisia kehon tasapainoa, voimaa- ja liikkuvuutta ja rentoutumista parantavia liikkeitä. Vastuksena käytetään kehon omaa painoa.


Pace
Tehokasta, turvallista ja hauskaa ohjattua kiertoharjoittelua laitteilla, joissa on hydraulinen vastus. PACE-tunti aloitetaan yhteisellä 5 min. alkulämmittelyllä, jonka jälkeen lähdetään varsinaiseen PACE-osuuteen. Tämä osuus voi olla 30 tai 40 minuuttia. Tunti koostuu 7,5 tai 10 minuutin jaksoista; jaksojen välillä on lyhyt juomatauko. Yhdessä laitteessa viivytään 30-40 sekuntia, minkä jälkeen siirrytään nopeasti seuraavaan laitteeseen. Lopuksi kevyt jäähdyttely sekä rentouttavat venytykset.

Ja spinningissä kitkutetaan kuntopyörillä musiikin tahtiin.
1108

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Hölkkään jos huvittaa.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Aamulenkki 30 min ja salille aion vielä ehtiä ennen töitä. Eilen pilatestunti ja 15 min kuntopyöräilyä.
Vastaa Viestiin