Tautinen tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Fcuk

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Tai miksei sialla oo omaa ketjua?
SikaMika

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:Tai miksei sialla oo omaa ketjua?
Mä ownaan ne kaikki! Mutta annan ne sitten aina kiltisti takaisin, herrasmies kun olen.
Fcuk

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

Voisit kirjotella enemmänkin, tykkään kun ihmiset vihdoin käyvät tylsiksi silmilleni. :]
SikaMika

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fcuk kirjoitti:Voisit kirjotella enemmänkin, tykkään kun ihmiset vihdoin käyvät tylsiksi silmilleni. :]
Fcuk you vaan, ei ehdi. Sitä paitsi, ukkomiesten elämä on niin tylsää (ainakin ulkopuolisten silmin) ettei raportoitavaa yksinkertaisesti ole!
Fcuk

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

SikaMika kirjoitti:
Fcuk kirjoitti:Voisit kirjotella enemmänkin, tykkään kun ihmiset vihdoin käyvät tylsiksi silmilleni. :]
Fcuk you vaan, ei ehdi. Sitä paitsi, ukkomiesten elämä on niin tylsää (ainakin ulkopuolisten silmin) ettei raportoitavaa yksinkertaisesti ole!
Joo. Vähän sama. Vähän ku koko kitinällä. Argh! Tylsää.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Lenkillä käyty. Ja suihkussa. Takka ja hella kuumina.
Huomenna vois yrittää ehtiä vaihtamaan autosta mootoriöljyn ja -suodatimen ja tsekkaamaan noiden hel*tin xenonien suuntaus ja tarvittaessa säätää. Ja rengaspaineet taitaa olla liian korkeat, näin yksin ajellessa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
daddykillkill

Re: Tautinen tiistai

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

1108 kirjoitti:DKK: Tarkistin WC:n pytty asian putkimieheltä ja kehoitti putsaamaan uimurin tiivisteet, mutta kehui että vuosimallin -62 Idon pytystä lähtien osia löytyy Stark/Rautia/vapaa valintainen rautakauppa akselilta.
Tämä olikin lopulta helppo keikka. Starkissa oli hyvä valikoima ao. huoltokittejä a 6 euria. Vaihdoin osat ja o-renkaat ja taas wörkkii.
Vastaa Viestiin