Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Stevie Ray

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

En löytänyt sitä Lolitan sohvaperuna -ketjua tähän hätään, joten raportoin tähän, että en ole pakollisia siirtymiä jääkaapille tai autolle lukuunottamatta liikkunut yli viikkoon. Se on maininnan arvoinen suoritus.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Eilinen hiihtolenkki ei lannistanut rautapersettä.
Täytynee kiertää joku kerta sama lenkki useampaan kertaan tai ottaa painoreppu mukaan että tuntuisi jossain. Matkan varrella liian pieniä mäkiä minun makuun, joissa ei saa rääkätä tarpeeksi itseään.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Maga-seminaari minkä päälle tasokoe. Neljä ei päässyt läpi :( mutta minä pääsin, hihhii! :] Kyllä nyt on astetta turvallisempi olo.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Reilun kymmenen kilsan lenkki pääosin maastossa, tuli hiki.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

tällä viikolla selkäjumppa ja poweri. virtaa ois riittäny vielä vaikka mihin. yhdet kunnon yöunet tekee todellakin ihmeitä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toista viikkoa on jo yläreiden ja alaperseen yhtymäkohta ollut sen verran jumissa, että lieneekö kärsinyt jotain kudosvaurioita. Ei varsinaisesti kipee ja voi jumpata ihan hyvin, mutta venyttäessä ihan lukossa. Vinkkejä? Koitan eka icepoweria ja hierontaa ja venytystä.
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Toista viikkoa on jo yläreiden ja alaperseen yhtymäkohta ollut sen verran jumissa, että lieneekö kärsinyt jotain kudosvaurioita. Ei varsinaisesti kipee ja voi jumpata ihan hyvin, mutta venyttäessä ihan lukossa. Vinkkejä? Koitan eka icepoweria ja hierontaa ja venytystä.
Prepare for the worstest.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Frederik Krueger kirjoitti:Maga-seminaari minkä päälle tasokoe. Neljä ei päässyt läpi :( mutta minä pääsin, hihhii! :] Kyllä nyt on astetta turvallisempi olo.
Onnittelut. Mikä on nykyinen tasosi ?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

No arvaa vaan kehtaanko paljastaa! :oops: P2, piti jo suorittaa puoli vuotta sitten mutkun lutkun seliseli tuli leirien ja seminaarien aikana muita kiireitä yms. yms. jne. jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulli75 kirjoitti:Mikä on nykyinen tasosi ?
Mikä on sun?
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Vajaa 4 tuntia metsätöitä. Kalorien kulutus lie ollut reipas, koskapa on taas nälkä. Huomenna kalajutskissa menee luultavasti n 1000kcal, jäi Polarin sykevyö kotiin - mut tota luokka ollut aiempina vuosina.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Mikä on nykyinen tasosi ?
Mikä on sun?
Viimeisin 7/2006 G1 Utissa. Tämän jälkeen aktiivisuuteni on ollut laskussa. Viimeisin leiri Utissa 2007 ja treenejä satunnaisesti.

Sinulla ?
bliss

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bliss »

Mulli75 kirjoitti:
bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Mikä on nykyinen tasosi ?
Mikä on sun?
Viimeisin 7/2006 G1 Utissa. Tämän jälkeen aktiivisuuteni on ollut laskussa. Viimeisin leiri Utissa 2007 ja treenejä satunnaisesti.

Sinulla ?
G1 2004 Espoossa :P
Vielä kun keksis miten pääsis treenailemaan kun toi 3-vee ei taida treenien aikaa viihtyä salin nurkassa...
Leireillekään pääse, kun en tiedä mihin muksun sijoittaisin siksi aikaa :(
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Ehkä minäkin pistän harjoittelulle paussin sitten G1:ssä. ;) SSKF:ssähän lopetin aikoinaan sinisen vyön saatuani, joka ehkä vastaa suunnilleen G:n alkutasoja. Harrastuksen normaali elinkaari?

Kunhan edes jossain lajissa ehtisi saada mustan vyön ennen eläkeikää ettei tarvitse perustaa omaa lajia sellaisen saadakseen?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Olin jäljessä aikataulusta (kun piti käydä palauttamassa CPAP-laite Jorviin) ja kiroilin ruuhkassa niin maan perkeleesti, mutta ehdin silti uimaan ne maanantaiaamun perinteiset 1500 metriä ja ehdin vielä ajoissa töihinkin. Uraaa!

P.S. Pystyn ensimmäistä kertaa elämässäni näkemään leukaperäni peilistä. Leukaperät! Minulla! Jotain on selvästi tapahtumassa. :shock: (elleivät toiveajattelevat aivoni sitten vaan photoshopanneet näkemääni)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

To/pe tullaan Jaffa areenalle pokkaan poika Tampereelle. Futsalin poliisien SM-kisat takes place. Harmittaa, että viime vuoden kuuden ottelun sijaan on vain neljä matsia, mutta ehtiihän sitä höntsätä tauoilla. Mihinkäs maalaispoikien kannattaa mennä niin sanotusti ottaan kuppia sitten torstai-iltana? Tätä ennen vois poiketa nuurdensöldissä Hifki-Lukko-matsissa.

Oli muuten kintut jumissa reilun viikon, mutta tänään säbässä oli herkkää, eikä nytkään tunnu miltään. Toivottavasti mun rakas vyöruusuni ei oireile pahemmin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tiukka selkä-hartiatreeni + 8km pyöräilyä.
Stevie Ray

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Stevie Ray »

Selännettä kompatakseni on todettava; miten se onkin niin, että parin viikon sairastelun jälkeen tuntuu siltä, ettei olisi koskaan urheillutkaan. Muistin kyllä venytellä ja lämmitellä, mutta silti eilinen säbä tuntuu kropassa kipuina. Nooh... Tästä tää taas lähtee.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Stevie Ray kirjoitti:Selännettä kompatakseni on todettava; miten se onkin niin, että parin viikon sairastelun jälkeen tuntuu siltä, ettei olisi koskaan urheillutkaan.
Sama vika, sunnuntaina tuntui että piti ihan erikseen kantaa pohkeita perässä ja nyt on perse kipeä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kävin eilen salilla tekemässä reilun tunnin punttitreenin, enkä ole tänään edes kovin kipeä :cheer:
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

20km työmatkapyöräilyä vaihtelevan jäisessä maastossa.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojan punttiähinät. Tuli kiire, joten ehdin tehdä vain kaksi kierrosta eri liikkeitä, kun normaalisti tein kolme. No siis tota teinix-tyyliin penkit ovat tiätty tärkeimpiä, joten niitä tein vielä kolmannenkin sarjan, mutta sit poistuin suihvuun.

Into tuntuu olevan palaamassa, ja aiemmin edessä ollut seinä tuntui olevan jo melkeinpä läpäistävissä. Ilmeisesti jo vähän kevättä ilmassa? *tilulii*
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

25km pyöräilyä ja rinta-hauistreeni. Jalat on aivan tukossa, huomenna pyörä jää talliin.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Pelasin tasapelin Sanctusin kanssa aamulla sulkapallossa.

Ei ole taas oikein pelikunnossa.
sanctus

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja sanctus »

^Sori!

Tarkoitukseni oli toki voittaa ja nöyryyttää sut, mutta edellisen päivän juoksulenkki painoi ehkä vähän jaloissa.
Vastaa Viestiin