Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Impi »

Juoksemisessa on ihanaa se hetki, kun ei enää tunne omia jalkojaan. Silloin tuntuu siltä, että vois juosta vaikka ikuisesti.

Mulla on juoksumusana mm. Ramonesin I wanna be sedated, ja sille lentävälle fiilikselle, mikä se saa aikaan, vetää vertoja vaan se, kun kerran juoksin espanjalaisen fudisjengin ohi. Olisipa sellaista kannustusta jokaisella lenkillä, niin juoksisin varmaan 20km tunnissa.. ;)
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

PACE - kamalaa. Ihanaa. Olen tummanpuhuvan punainen :p:
Lutka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lutka »

no niin.... päivän treeni tehty.

vuorossa oli yläkroppa ja tänään tuli tehtyä penkkikoneessa rintaa, ylätaljalla selkää, käsipainoilla vipunostoja olkapäille, taljalla ojentajat ja käsipainoilla haukkarit.

tuli muuten enkat hauiksissa .... käsipainoilla hauiskääntö : 12 x 7 kg, 10 x 8 kg, 8 x 9 kg, 6 x 10 kg, 12 x 8 kg ja lopuksi hapot 12 x 1o kg tanko ilman levyjä. jokaisen sarjan välillä vain 1 min lepoa kellosta katottuna.

ehanaa!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Poljin 15 km - aivan liian aikaisin mutta silti hieman myöhässä - aamulla töihin. 10,5h "rehkittyäni" poljin takaisin sivistyksen pariin. Matkalla hain kaupasta aivan vitullisen evään, eli 200gr raejuustopaketin, jonka nautin paketin kannella suuhuni kauhoen meren rannalla. Päätin vielä kipaista salilla, mutta homostelun ( = yleisurheilun) MM-kisojen takia salia oli vielä tänäänkin kiinni. Perkele, tulinkin kotiin syömään sikaa. Huomenna uudestaan...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Pyöräilin 15 km käydäkseni alkukodissa syömässä kaksi palaa leipää. Leipä oli hyvää.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Think »

20 min juoksulenkki maksimivauhdilla. Muuta ei tänään juuri ehtinyt kun tuli töissä oltua koko päivä myöskin maksimivauhdilla.
Ovela kuin orgasmi
nypari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nypari »

Apuva, ei sitten mitään urheilua, vaikkei krapulapäivä olekaan. No, toki olin valmentaja/huoltajana futispelissä, joka 2-1 meille. Aah, voitettiin runkosarja - ehanaa leijonat.... Huomenna juoksulenkki.
Aito_Johanna

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Pyöräily koti - Uimastadion - työpaikka - koti yhteensä 16 km. Uinti 45 min.
Na

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Na »

Täydellinen juoksusää, pitkä lenkki. Hyvin rullasi 30km n.3h30min. Rauhallisesti.
Ja hyvä fiilis jälkeenkin. :)
Lutka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Na kirjoitti:Täydellinen juoksusää, pitkä lenkki. Hyvin rullasi 30km n.3h30min. Rauhallisesti.
Ja hyvä fiilis jälkeenkin. :)

mä olen KADE!


itse jatkoin samaa HIIT-linjaa ja poljin päälle 30 min kuntopyörää. eilinen habatreeni on vetänyt yläkropan ihan jumiin.
nypari

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja nypari »

Na kirjoitti:Täydellinen juoksusää, pitkä lenkki. Hyvin rullasi 30km n.3h30min. Rauhallisesti.
Ja hyvä fiilis jälkeenkin. :)
Täältä kanssa propsit! Itse lähden kohta 9 kilsan juoksulenkille. Äsken kävin ostamassa pyöräilytsortsit ja lukon riimuun. Viikko sitten ostettu sitipyörä on kohta varusteltu ja kilometrit odottavat nielijäänsä.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Valehtelin aiemmin paskanjauhantatopicissa meneväni sporalla salille, eikä kyseinen seikka moraalini venyvyyden vuoksi minua edes erityisemmin haittaa! Kohta täytyy testata myös kinttujeni venyvyys, melko jäykät ovat. Olisi mulla muutakin jäykkää venyteltävää... :twisted:

Mutta asiaan: poljin siis salille ja takaisin välillä kirjastossa poiketen, matkaa ei kertynyt kuin 5 km ja senkin poljin niin rauhallisesti kuin vain osasin. Mä olen aivan helvetin huono polkemaan ns. iisisti, vasta pitkä matkoja suhaillessa tulee jokin tolkku hommaan mukaan. Niillä on pakko hieman rajoittaa intoansa, jotta jaksaa perille asti. Mutta nää kaupunkipyrähdykset on aina sitä samaa repimistä, tämä seikka yhdistettynä venyvään moraaliini myös liikennesääntöjen suhteen tuottaa sivustaseuraajan silmin varmasti hauskan näköisiä tilanteita. Mulla on vain kaksi sääntöä, joita noudatan polkiessani: en aja kenenkään päälle enkä jää kenenkään alle. Muulla jonninjoutavalla (kuten liikennevaloilla tai oikeilla ajosuunnilla) en itseäni rasita, siirrän senkin rasituksen fyysiselle puolelle.
Eihän tuossa ollutkaan yhtään asiaa, vaikka niin lupasin. Oma mokanne, ei olisi ollut pakko lukea. Salitreeni kesti liian pitkään (melkein 1,5h), mutta oli tehokas. Olkapää-ojentajatreeni vedettiin täysillä loppuun asti, sain jopa viimein taas lisättyä dipin ohjelmaan mukaan, kun ei enää tarvitse antaa niin paljon muille tasoitusta nostelemalla keskikehon "lisäpainoja" hennoilla pikkupikku ojentaja-paroillani.
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Yritin käydä lenkillä, mutta kropassa mylläävästä tulehdustilasta johtuen ei ollut elimistö ihan rasituskunnossa. Sykemittari heitti harjoitussykkeen YLÄrajaksi 146, joten siinä ei paljoa sitten juoksenneltu. Muutamaa juoksupyrähdystä lukuunottamatta meni sitten kävellessä se reissu. Huomenna pidän ihan oikean vapaapäivän, että saisi tilannetta hieman normalisoitua.
Lutka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lutka »

Exsat kirjoitti:Yritin käydä lenkillä, mutta kropassa mylläävästä tulehdustilasta johtuen ei ollut elimistö ihan rasituskunnossa. Sykemittari heitti harjoitussykkeen YLÄrajaksi 146, joten siinä ei paljoa sitten juoksenneltu. Muutamaa juoksupyrähdystä lukuunottamatta meni sitten kävellessä se reissu. Huomenna pidän ihan oikean vapaapäivän, että saisi tilannetta hieman normalisoitua.
sää oot koko ajan kipeä ;(
Exsat

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Lutka kirjoitti: sää oot koko ajan kipeä ;(
Joo, nyt on ollut huono kausi. En mä normaalisti..
Lutka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lutka »

tänään piti olla jalkatreenipäivä, mutta niksautin sitten polven töissä korkkareilla liukkaalla lattialla toikkaroidessa niin että ei saa suoristettua. treeni jäi väliin, mutta pystyin sitten hoitamaan sosiaalisia suhteita ja kävin kolmen kaverin luona kyläilemässä ja vaihtamassa kuulumisia. en ollut nähnyt poikia pitkään aikaan. ainakaan moneen viikkoon :)

joten aina jostain huonosta yleensä seuraa jotain hyvääkin. fysioterapeuttina luotan siihen että aamulla jalka on kondiksessa ja pääsen huomenna taas juoksemaan.
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tänään kertailtiin vähän potku- ja lyöntitekniikoita sekä yhdistelmiä ja variaatioita. Loppuun sparrattiin 3 erää.

Treenien kohokohta kuitenkin salille mennessä tuli vastaan hyvän näköinen peruskurssilla oleva nainen joka oli pysäyttänyt kavereidenkin järjenjuoksun lähtiessään salilta. Täytyy varmaan jatkossa mennä aikaisemmin notkumaan ja katsomaan peruskurssin treenejä
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fillarilla salille, siellä n. tunnin löysähkö selkätreeni. Ei vaan jaksanut, maastaveto meni vielä jokseenkin täysillä mutta sitten treenaaminen ainakin tuntui laiskalta. "Normaalit" ( = ei tietenkään aina samat) raudat ja toistot meni, mutta fiilis puuttui. Nyt parin päivän salilepo ja fillaroimaan, jalat tuntui olevan taas ihan kondiksessa. Olisikohan huomenna kesän ekan pitkän lenkin vuoro...
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pyöräilin töihin ja takaisin. Illalla kävin lenkillä, juoksu sujui ja pingoin omasta mielestäni ihan uskomatonta tahtia. Tosi harvinaista.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uin. Henkihän siellä meinas mennä kesän tauon jälkeen.
bedlam

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Gina kirjoitti:
I.M.Weasel kirjoitti:Huomenna taas otetaan mittaa miehestä.
Mä oon koko ajan luullut että sä oot nainen.
Ja mä taas olin tätä ennen luullut weaselia mieheksi. Milloin olen oikeassa jossain?
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Impi »

Vajaan tunnin juoksu ja vatsat. Yksi vislaus ja yksi vilkuttanut nuori rekkakuski. Ihan hyvä saldo.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Avatar
I.M.Weasel
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 129
Liittynyt: 14.08.2005 19:28
Paikkakunta: Hiki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja I.M.Weasel »

bedlam kirjoitti: Ja mä taas olin tätä ennen luullut weaselia mieheksi. Milloin olen oikeassa jossain?
Älä välitä. Mä olen tosi miehekäs. Yritän jatkossa puhua vähemmän möreällä äänellä ja vetää noita reteoitakin harkitummin.
Mikä on tämän päivän miehen naisihanne? Ayshire lehmä: isot daisarit, mutta kylkiluut näkyy.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Turhaa hommaa. Ei vaan jaksanu taas!! Käsiä menin treenaan lähinnä, ni kädet jäi tekemättä :x Ttu. Arki ja työ on perseestä!!!! Ihan vajaaks jäi koko ohjelma. Itkut olis voinu tirauttaa ku on niin väsyny vaan! Vittu. :twisted:

Edit: ...sitäpaitsi mä tarvin oman kuntosalin. mä en mahdu tonne.
:twisted: :twisted: :twisted:

tuliko niitä ny riittävästi.. :evil:
Lutka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lutka »

irmelianneli kirjoitti:Turhaa hommaa. Ei vaan jaksanu taas!! Käsiä menin treenaan lähinnä, ni kädet jäi tekemättä :x Ttu. Arki ja työ on perseestä!!!! Ihan vajaaks jäi koko ohjelma. Itkut olis voinu tirauttaa ku on niin väsyny vaan! Vittu. :twisted:

Edit: ...Sitäpaitsi mä tarvin oman kuntosalin. Mä en mahdu tonne.
:twisted: :twisted: :twisted:

tuliko niitä ny riittävästi.. :evil:
älä välitä. mulle tulee jo toinen päivä peräjälkeen ilman kunnon treeniä. en vaan yksinkertaisesti jaksa/ei huvita ja polvi on vieläkin kipeä, lisäksi kämppä on sikinsokin ja jääkaappi tyhjänä. ajattelin nyt ensin syödä hyvin, sitten huhkia tän kämpän siistiksi ja lähteä kauppaan täyttämään pakastin ja jääkaappi puhtaalla ruoalla.

eiköhän sen treeni taas huomenna maistu ja otan sitten sunnuntain lepopäivän pois ohjelmasta ja kirin tämän viikon urheilut täyteen viimeistään silloin.

stemmpiä (sano turkulainen)
Vastaa Viestiin