Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Stinky

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Hiljasta hiljasta. Hyvin oon kerennyt haahuilla toimistolla ja juoruta työkamujen kanssa. Eipä tässä, mitäpä tässä - palkka kuitenkin juoksee.
Mahtava keli taas, täytyykin taas pidemmän kaavan kautta kävellä himaan.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Naurattaa! Voittajafiilis! Palautteen perusteella oon jotain Supermiehen ja McGyverin väliltä!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En tiedä haluaisinko ajatella superia tai gaiveria noilla ulokkeillasi varustettuna. Mut hyvä et naurattaa, toivottavasti myös itkettää samaan aikaan - silloin on mennyt tosi hyvin.

Kohta kaupan kautta himaan, tuntuu pää räjähtävän ellen kohta lähde. Päivä pelkkää tasaista pakerrusta. Kotona onkin koko illaksi puuhaa.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:^Millon nähään? Se on mulla koko ajan mukana... Onko myöhästä jos tuon viikonloppuna? YRITÄN nyt saada sen saatanan tentin läpi, se on pe.
Lähetään Kuopioon v-lopuksi. Mutta jos tänään tulet (about klo 20.00) niin saat lihapullia kermaisessa pippurikastikkeessa ja pottuja ruuaksi.

Tää kokkaa! Ja ei ole mitään kaupanpullia sitten (niinkuin tässä talossa joskus olisi ollut). Hirrrrveä!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:^Millon nähään? Se on mulla koko ajan mukana... Onko myöhästä jos tuon viikonloppuna? YRITÄN nyt saada sen saatanan tentin läpi, se on pe.
Lähetään Kuopioon v-lopuksi. Mutta jos tänään tulet (about klo 20.00) niin saat lihapullia kermaisessa pippurikastikkeessa ja pottuja ruuaksi.

Tää kokkaa! Ja ei ole mitään kaupanpullia sitten (niinkuin tässä talossa joskus olisi ollut). Hirrrrveä!
Perkele kun tulee huonona päivänä. En meinään kykene liikkuun ennenku oon sisäistäny tän alueen. Mitäs jos soitan pe kun pääsen tentistä puolilta päivin? Vai millon ootte menossa?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Vai millon ootte menossa?
Perjantaina lähtö ja sunnuntaina tulo.
Duck

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Duck »

Suoritin duunissa useita nakkeja sankarillisella vauhdilla ehtiäkseni tapaamiseen kaupungilla - joka sitten peruuntuikin. Hö. Syärään sit kanankoipia vaan. Ihmisenä kasvaminen vaatii ravintoa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

1108 kirjoitti:
saira kirjoitti:Vai millon ootte menossa?
Perjantaina lähtö ja sunnuntaina tulo.
Eli ootteko puolen päivän pintaan vielä täällä?
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Eli ootteko puolen päivän pintaan vielä täällä?
Töissä tietenkin, tymä! :D

Mut löytää Raholasta, vaimon ytimestä.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Mä ajattelin, et teet sen jo etukäteen, tymä!

Soitan sen tentin jälkeen, jos en o jo matkalla naapuriin hermoja lepuuttaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
1108

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

saira kirjoitti:Soitan sen tentin jälkeen, jos en o jo matkalla naapuriin hermoja lepuuttaan...
Tuu poikkeen työmaalla, kyllä mie kahvit keitän. Pomokin lähtee lasketteleen jonnekin fuckin Ruotsiin torstaina niin saa kahvitella aivan rauhassa.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Jee, päiväkahviseuraa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kuinka jumankukkelis tuo kuteiden osto voi olla hankalaa? Ensiksi kävelin muutaman ytimen riepumestan läpi eikä mitään tullut ostettua. Sitten jäin Sellossa mainoksen uhriksi kun oli hyllyssä -50% lätkä, loppusumma neljästä kauluspaidasta oli siltikin ihan kiva. No oli kyllä myyjäkin melkoinen kissa.

Stokkalta yritin katsella uutta astiastoa, mutta kaikki oli suoraan sanottuna ihan paskoja. Esimerkiksi "syvät"lautaset olivat kyllä nättejä, muttei niihin soosia mahdu kuin lusikallinen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei!

Minulla on pötsini kipeä. Ei homma pelaa nyt ihan mulla.
Vaikka pidänkin Sairasta en haluaisi olla saira s.


Oliiviöljyäkö vatsaani?, kysyy

Stadin vaivainen värimestari
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

^Pipiin pötsiin kannattaa keittää tillin siemenistä teetä. Se tasapainottaa vatsan toimintaa!
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:^Pipiin pötsiin kannattaa keittää tillin siemenistä teetä. Se tasapainottaa vatsan toimintaa!
Voi muru, kiitos hyvästä ideasta. MUTTA kun katson kaappiini, siellä ei ole tilliä eikä ole siemeniäkään (outs).
Se on aikamoinen este asialle. Mutta taidat olla asiantuntija.Olisi varmaan hyvä olla sitä ainetta.
Jotain kummaa olen saanut SATAKERTAANI. Olin illalla vieraissa (vieraalla) ja sain kahvia ja leipää, pullaa. Mutta ne oli ostettu normaalista kaupasta ts. luulen että Siwasta. Hyvä tavaton!

Otin äsken Earl Grey teetä. Olo tuntuu hiukan voimakkaammalta.
Kiitos sinulle luotettavan ihana Tamperetar kun muistit Stadin poikaa taas!

Koetan nukkua pipin pois. Nukun selälläni muuten! Pötsissä saa siten nesteet ja muut asiaankuuluvat toimia oikealla tavalla!

StadinSairas
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja saira »

Stadinarska kirjoitti: Voi muru, kiitos hyvästä ideasta. MUTTA kun katson kaappiini, siellä ei ole tilliä eikä ole siemeniäkään (outs).
Se on aikamoinen este asialle. Mutta taidat olla asiantuntija.Olisi varmaan hyvä olla sitä ainetta.
Jotain kummaa olen saanut SATAKERTAANI. Olin illalla vieraissa (vieraalla) ja sain kahvia ja leipää, pullaa. Mutta ne oli ostettu normaalista kaupasta ts. luulen että Siwasta. Hyvä tavaton!

Otin äsken Earl Grey teetä. Olo tuntuu hiukan voimakkaammalta.
Kiitos sinulle luotettavan ihana Tamperetar kun muistit Stadin poikaa taas!

Koetan nukkua pipin pois. Nukun selälläni muuten! Pötsissä saa siten nesteet ja muut asiaankuuluvat toimia oikealla tavalla!

StadinSairas
Vinkin sain itse aikoinaan eräältä ystävältäni, jolla oli pieni lapsi. Siitä lähtien minulla on aina ollut lääkekaapissa tillinsiemeniä. Auttaa näet vatsatautiinkin, testattu on!

Jos vihreää teetä olisi, niin sekin voisi tehdä hyvää. Musta tee kuitenkin voimakkaampaa.

Toivottavasti pipi menee pois, ja heräät huomenna terveenä!

saira
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko 18.2.2009, tämän vuoden 49. päivä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

Stadinarska kirjoitti:
saira kirjoitti:^Pipiin pötsiin kannattaa keittää tillin siemenistä teetä. Se tasapainottaa vatsan toimintaa!
Voi muru, kiitos hyvästä ideasta. MUTTA kun katson kaappiini, siellä ei ole tilliä eikä ole siemeniäkään (outs).
Se on aikamoinen este asialle. Mutta taidat olla asiantuntija.Olisi varmaan hyvä olla sitä ainetta.
Jotain kummaa olen saanut SATAKERTAANI. Olin illalla vieraissa (vieraalla) ja sain kahvia ja leipää, pullaa. Mutta ne oli ostettu normaalista kaupasta ts. luulen että Siwasta. Hyvä tavaton!

Otin äsken Earl Grey teetä. Olo tuntuu hiukan voimakkaammalta.
Kiitos sinulle luotettavan ihana Tamperetar kun muistit Stadin poikaa taas!

Koetan nukkua pipin pois. Nukun selälläni muuten! Pötsissä saa siten nesteet ja muut asiaankuuluvat toimia oikealla tavalla!

StadinSairas
Vihreä tee on kans hyvää..
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin