Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Apua Kylli-täti, mitä mä voisin tehdä kun oon alkanut refleksinomaisesti käyttämään hiiren copy/pastea? Kaikki toimiston tosinörtit nauraa mulle kun eihän tosijannu käytä kuin näppäinyhdistelmiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja par-sky »

laita hiirikäsi pöydälle ja hakkaa vasaralla muutama soveltuva luu poikki. Nyt joudut käyttämään toista kättä ja näppäimistöä etkä ole enää toimiston pilkan kohde.

-Kylli
Me transmitte sursum, Caledoni!
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:
1108 kirjoitti:Miksi kaikki haluaa lomalla aina etelään?
En mä aina halua, mut viimeiset matkakohteet on olleet Rukan lisäksi Lontoo ja Chicago, olis aika saada vähän aurinkoakin.
Jos mulla olis tilaisuus, mä lähtisin tonne.
Siihen oheistoiminnaksi tää. Ei kai siellä sen enempiä tarvii tehdä :)
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Jaa, mitäköhän maksaa teettää ittellein juhlapuku? En ole koskaan teettänyt, joten en oikein keksi mikä ois semmonen suht normi hintataso tämmösissä. Miehen karonkat taitaa lähestyä kun on kasvanut kiinni tietokoneeseen, joten voisin jo hiukan miettiä menenkö ns. goottityyliin vaiko tuonne antiikin Roomaan. Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Tän äiti on pukusuunnittelija/pukuompelija ammatiltaan, tää voi kysyä. Tosin tähän asiaan voi kyllä sairakin avata sanaisenkirstunsa.

EDIT: Problem solved.

Kuva
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

^Hehe, ei tuo taida oikein passata vaikka onkin cool :D

Olin hiukan funtsinut semmosta pitkää mallia, joka ei ole ihan vartalonmyötänen, mutta ei mikään kermakakkukaan. Yläosa olisi korsettimainen ja sitten erillinen pitkähihainen "boleromallinen" takki, jonka hihoissa vois olla jotain pikku extraa. Väri musta, luonnollisesti. Punaista vois olla korsetti osassa ja takin vuoressa. En vielä ossoo sanoa haluanko takin takaata pitkäksi vai lyhyeksi. Mut jotain tuon suuntaista, mikä sitten on vaan mahdollista toteuttaa.

Mutta ois tosi pop jos viittisit hiukan kysellä, tietää sitten mihin kandee varautua ja mikä on kiskurihintaa :D
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23490
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rouva Pupu kirjoitti:Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
No katsohan sitten, mitä muualla myydään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

:tiistai: *unohti pullan uunissa* :tiistai:
Onslow

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Onslow »

1108 kirjoitti::tiistai: *unohti pullan uunissa* :tiistai:

Mä olen kans tässä kelaillut, että miltä näyttää kombinaatio Gootti + Hotti iltapuku + viimeisillään raskaana.

En osaa edes kuvitella.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Onslow kirjoitti:En osaa edes kuvitella.
En mäkään, mutta nyt on pakko lopettaa Pupun kleedujen etsiminen.
Alkaa perkele panettaan.

Kuva
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Hei, pliis en vissiin ole enää raskaana silloin vaan toki jo timmissä kunnossa, mieshän on vasta kirjoitusvaiheessa :D Semmosen homman järjestäminen kun ei tapahdu ihan heti, mutta en viitsi jättää viime tinkaan vaan annan luovuuden virrata :D Enkä puhunut gootista vaan goottityylistä, jota esim. tulee esiin korsettimaisessa yläosassa ;) Pitää kato korostaa parhaita puolia niinQ.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Uuuuu. Tuohon voisin pukeutua :drool:

Tämäkin kelpais. Tosin ilman noita hihaliehukkeita.
1108

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nyt ihan oikeasti, mielikuvien luonti seis!
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mine en osto tai vuokraa mitään hirvitystä, joita esmes Halosella näin. Yh. Muutenkin en oikein diggaile juhlapuvuista, joten haluan omanlaiseni missä tunnen oloni kotoisaksi ja jos saa sanoa helvetin hotiksi myös.
No katsohan sitten, mitä muualla myydään.
417 - The Kelmscott Gown. Tuo olisi ehkä hieman sinnepäin mitä olen ajatellut. Kangas erilaisena (joku satiini esmes), hiukan tiukempi yläosa ja hihoista nuo puffit pois niin sitten oltaisiin hiukan hajulla. Punainen saisi olla punaisempaa.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bliss kirjoitti:^^Uuuuu. Tuohon voisin pukeutua :drool:
Samoin, tuossa olisi sitä mun suosimaa liituraitaa. Ei vaan taida olla tarpeeksi juhlava frakin seuralaiseksi, mut muuhun tarkoitukseen namz.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tämmöstä tulee paljon vastaan, ei omaa silmää miellytä lainkaan:

Kuva

Joku tämmönen tavallinen voisi mennä mustana ihan mainiosti:

Kuva
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Miellyttää toi valkoinen. Yläosa saisi olla tosin jotain ei-laskostettua. Sellainen klassisen yksinkertainen puku. Eikä huntua missään nimessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Onslow kirjoitti:Mä olen kans tässä kelaillut, että miltä näyttää kombinaatio Gootti + Hotti iltapuku + viimeisillään raskaana.
Ei tartte kuvitella, kun on Goo-gle *runkkaa*

Kuva

Tossa olis semmoinen kevyesti sovinistinen gootti-hääasu - molemmat "tahdotko" kysytään aviomieheltä:

Kuva
Viimeksi muokannut daddykillkill, 20.02.2009 20:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onslow

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Onslow »

tuolla kk:n ylemmällä tädillä näyttää kyllä olevan munat.
daddykillkill

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ ai keskustelu oli rajattu MORSIANTEN hääasuihin. Sori. Näköjään hakusanoilla "sexy goth pride" tulee myös sateenkaariosumia.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Ritva Liisa Pohjalaisella on aika upeita pukuja, kts. esim tämä.

Ja jos mun pitäisi hankkia puku johonkin Hyvin Tärkeään Tilaisuuteen, ihan oikein oikeasti ottaisin varmaan yhteyttä Janne Renvalliin.
Kallista mutta kyllä olis hintansa arvoista :]
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

daddykillkill kirjoitti:^ ai keskustelu oli rajattu MORSIANTEN hääasuihin. Sori. Näköjään hakusanoilla "sexy goth pride" tulee myös sateenkaariosumia.
Jaa, mä en taas tiennyt että puhe oli HÄÄASUISTA :)

Bliss: Kivan näköinen se nappakankainen tuolta Liisalta ja Janneltakin löytyisi varmaan mieluisia. Kyllä kai sitä tosiaan voisi rahaa polttaa kun taitaa nämä juhlat kuitenkin olla ne tärkeimmät mihin koskaan rantaudun. Haluan näyttää tyylikkäältä ja ei-niin-massalta. Liian usein näissä törmää näihin Halosen pastellihirvityksiin, ei oikein innosta vaikka olenkin hulluna vaaleanpunaiseen, mutta kuitenkin joku roti pitää olla :)
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

daddykillkill kirjoitti: Näköjään hakusanoilla "sexy goth pride" tulee myös sateenkaariosumia.
Bwah. Pride. Ei ihme, että tulee sateenkaaria :D
isohaara

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Mistähän löytyisi helposti kylpyhuoneen polaria-bulkkipeilikaapin lasiovia? Oli pää kovempi lasia.
Vastaa Viestiin