Masentava Maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bliss

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja bliss »

1108 kirjoitti: Pramea määrä viestejä!
Katos, niinpä oliki :)

Saisinko mä lopettaa työt tältä päivältä?
Sitäpaitsi. Mulla on kauhea ongelma. Mä haluaisin tilata Aku Ankka -lehden (no naurakaa vaan!!!), mutta mä en voi - koska Ankkalinnassa EI KUULU EIKÄ SAA olla kännyköitä ja tietokoneita (ellei ne tietokoneet ole vähintään talon kokoisia hökötyksiä). :(
60-, 70- ja 80-lukuiset AkuAnkat on ihan parhaita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan :)
Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Bluntly kirjoitti:
McJanne kirjoitti:Tai chi. Voisin melkein vaikka maksaa jos tulet mukaan :)
Se ei olisi kaunista katseltavaa. Bjj tuossa tarjonnassa eniten kiinnostaisi. Alkaisi kyllä nhb:n kurssi, mutta siihen nyt tuskin kannattaa mennä kun edellisistä ninjailuista on vierähtänyt aikaa.
Minun mielestäni nykyisin lajin valitseminen on paljon helpompaa kuin joskus muinoin kun tarjolla olevista eri lajeista ei ottanut erkkikään selvää, meni trial and erroriksi. Sanoo vaan miksi haluaa lähinnä harjoitella, ja heti on helppo valita pari parhainta vaihtoehtoa, kunhan löytyvät paikkakunnalta.

BJJ-innostusta en sinällään täysin tajua. Tehokas nujuamisessa ja hiki tulee, mutta minun makuuni liian kisahenkistä, ja keskitytään liikaa pelkkään painiin. Tunnen tosin monia joille BJJ on täydentävä kakkoslaji, sellaisena minäkin voisin sitä harjoitella jos aikaa olisi. Maga-kaveri aina selittää kuinka "maga-painissa" tuo ja tuo tekniikka ei ole sallittua BJJ:ssä, koska on kilpalaji.

Sikäli BJJ:n nousu on mielenkiintoinen ilmiö koska Joskus Ennen esim. judoa ei pidetty erityisen mielenkiintoisena valintana eikä muihinkaan painimiseen keskittyviin lajeihin niin innostuttu paitsi jos asuttiin perinteisillä suomalaisilla painialueilla, mutta yhtäkkiä kaikki mummosta vaariin menevät BJJ:hin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kuntojuttuna tuo matossanyhjääminen on aika tehokasta ja aina on tullut oltua parhaimmillaan tuolla korkeudella.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Sinne sitten vaan. Mietinkin että sulla saattaisi olla luontaisia lahjoja, vahvuudet kannattaa valjastaa käyttöön.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Masentava Maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Frederik Krueger kirjoitti:Sinne sitten vaan. Mietinkin että sulla saattaisi olla luontaisia lahjoja, vahvuudet kannattaa valjastaa käyttöön.
Sumoa ei ole lähistöllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin