Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Eilen ja tänään noin tunnin lenkit.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sairastelun jälkeen aina-yhtä-höyhenenkevyt rinnalleveto/ylöspunnerrusreeni abseilla. Olo on :barf:
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

No ei vittu viäkään mitään. Saatana aina kipeenä saatana. Tai no oli tos pari viikkoo ku jonkun kybäkertaa pystyin käymään, mut sit alkokin koulu ja allergia taas. Tän päivän PT:nki joutu peruun, harmitti aivan vitusti. Et ei sit vittu käytännös mitää.

Geocachingii sentään runsain mitoin. =) Tuskinpa sitä urheiluks lasketaan, mut ulkoilua, lenkkeilyä ja reipasta mieltä sentäs. =)

(Nii ja käynhän mä yleensä normisti, en vaan enää tänne jassa raportoida, paitsi nyt tän vitutuksen joka nakertaa rotan lailla. Narsk narsk saatana.}
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Perinteiset pommisuojan punttiähinät. No, tulos ei ainakaan heikkene, jos ei muuta. Kauhia nälkä vaivaa koko ajan. Ehkä ongelma onkin siinä, eli ylikunto. Pitäis mussuttaa enemmän safkaa pitkin päivää kai sit, tai jotain.
Lapitii kirjoitti:No ei vittu viäkään mitään. Saatana aina kipeenä saatana.
Kuten tuolla ylempänä totesin, maanantaina oli semmoinen olo että flunssaviirus yritti selvästi hyökätä keuhkoihin (köh köh), mutta näköjään tosiaan päihitin sen! Perrrrrrrkele! *irvistää uhmakkaasti viiruksille*
Mulli75

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sain karkoitettua aamuväsymyksen polkaisemalla pyörällä töihin ja iltapäivällä takaisin kotia yht. 8 km.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

reilu tunnin punttitreeni, jo toinen tällä viikolla. ja huomenna lisää :D
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

75 minsaa salia, eipä juuri tuntunut, talja hyyty 70 joten, pitää harjotella enempi? Ehkä palautumisihmeen takana sekä alku- että loppuvenäyttelyt ja lämmittelyt...
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Sain kuin sainkin itteni motivoitua puntille koulun jälkeen säästä huolimatta. onkohan tää treenaus käyny nyt turhan ykspuoliseks? ehkä pitäisi lisätä tähän joku muukin laji.. :think:
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen äärimmäisen tiukka jalkatreeni. Tai käytännössä kyykkytreeni. Koetin toissapäivänä venytellä kroonisesti todella pahasti jumiutunutta oikeata reiden lähentäjää. Jotain siellä ilmeisesti pamahti lievästi paskaksi, kun on vieläkin kipeä eikä eilen ollut puhettakaan että pystyisi treenaamaan takareisiä. Kyykyssä ei siis haitannut lainkaan.

Tänään ekat treenit punttikoulussa, opeteltiin työntötekniikkaa pikkupainoilla kolmen peruskouluikäisen junnun ja yhden senioridaamin + ohjaajan kanssa. Oli siistii.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Ai niin joo, melkein unohdin raportoida että juu-u, kuten ennenkin pelattiin ne sählyt tänä aamuna. Oli vähän väsyneenkankea olo koko alkupuolen peliä. Rupesin pääsemään vauhtiin oikeastaan vasta kun peliaika oli jo melkein loppu.

Nestehukka varmaan. Tuli eilen illalla syötyä turhan suolaisesti, ja hörppiessäni vettä pullosta kroppa pikkuhiljaa nesteytyi kohilleen. Siitä se loppupiristyminen varmaan johtui.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jaa pelasin tunnin sulkista ja väänsin rautatankoja salilla tunnin sen päälle, olo on mielenkiintoinen..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Jep, se oli sit se sauvahuitelu pitkin rantaraittia taas. Ja telinepelleilyt päälle. Puolentoista tunnin keikka.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

1500 metriä uiskeleskeleskelentelua Espoonlahden hallissa. Olis ollu aikaa enempäänkin mutta jätin tonniviiteensataan. Pääsin aiemmin töihinkin sit, jee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viime aikoina magaa ja pienen tauon jälkeen jutsuiluakin. Punttausta on tullut tehtyä viimeksi kai tammikuun alussa, ja uinnistakin lienee yhtä kauan.

Pitää katsoa milloin jaksaisi ottaa nuo taas ohjelmaan, töissä vaan on ollut alkuvuodesta niin hektistä että ei ole halunnut liikaa stressata jokapäiväisellä urheilulla. Tosin oikeastihan se tuntuu vähentävän yleistä stressitasoa jos saa itsensä vääntäytymään edes silloin tällöin treeneihin, saa ajatukset muualle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen joutui puutumaan 500m jälkeen uimahallissa..
Korvakipujen aatelia!
Pelottelin pari karvakämmentä pois saunasta, olin sit minuutin päästä suihkussa itekin, voi kun oli pojilla hauskaa! Karvakämmen olis voinu jättää tönäsemättä, mutku oli saippuaa silmässä prkl..
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Pommisuojassa æhisin. Otin neuvosta vaarin ja tein liikkeet samalla painomäärällä kuin ennenkin, mutta ilman tukivyötä. Ja se oli itse asiassa helpompaa. :shock: Olin ilmeisesti sitten jo ohittanut sen vaiheen jossa vyöstä on hyötyä, ja siitä olikin alkanut olla vain haittaa.

Pitkästä aikaa nyt on semmoinen hyvällä tavalla väsytetty olo.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilen kävin tekemässä jonkin jalkatreeninnäköisen jutun.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Eilen salilla täydet 75 minuuttia + venyttelyt+vanuttelut+lämmittelyt, olin laiska ja taljaan pistin monta kertaa vain 60 ziloa.. mm.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

15km pyöräilyä ja 75min painonnostoharjoittelua.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Sählyilyä kolleegain kaa. En tehnyt yhtään maalia (ja vain kerran yritin), mutta puolustin kotikenttää alkuihmisen raivolla. Uggabugga!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Onneksi en käynyt punttisalilla aiemmin päivällä, koska illan maga-treenit olivat huomattavasti normaalia kovemmat. Koko 1h15min hikistä kuntopiirimäistä menoa jonne väliin ripoteltu vähän tekniikkaa jotta näkee pysyykö tyypeillä pakka kasassa ja tekniikka hallussa väsyneenäkin. Rystysistä kuoriutuivat vaihteeksi nahkat irti, nyt punoittaa. Olin tietysti vahingoniloinen huomatessani että useimmilla paljon nuoremmillakin loppui kunto kauan ennen minua.

Päätin järkevänä skipata suihkujonon treenipaikalla ja kipaista kotiin pesulle, mutta kas, ei tullut lämmintä vettä. Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut varsinkin kun asunnon lämmityspatteritkin olivat kylminä, joten paskaisena nukkumaan. Aamulla lämmintä vettä tuli joten ei tarvinnut tulla haisevana töihin. Hätätapauksessa olisin kai käynyt työpäivän aluksi punttisalin suihkussa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut
No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi. :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Duck kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Ajatus jääkylmästä kylvystä ei juuri siinä vaiheessa hotsittanut
No mutta sehän karaisee sisäistä alkuihmistäsi. :)
No mutta se on vähän sama kuin lumenluonnin kanssa: jos se on oma valinta, viitsii sitä ehkä tehdäkin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Illan aluksi ensin tunti sulkista ja päälle 75 minsaa "punttien" nostelua, parin tunnin kuluttua jalkoja kummasti poltteli, hassu tunne sinänsä! :lol:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Perjantaina ja lauantaina monta tuntia metsätöitä.
Toivottavasti vaikuttaa lihaksiin muutenkin kuin kipuna.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Vastaa Viestiin