Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:Tämä selittääkin ajoittaiset itsetunnottomuuspuuskasi.
Näi, siihen on ihan muut syyt, tää on vain oireilua.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

30 min vapaauintia ilman jalkoja, eli kelluke jalkojen välissä. Särki hieman kyllä, mutta oli pakko uida, tämä liikkumattomuus hajottaa muuten kokonaan.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Se tuttu maanantainen 1500 metrin uimapyrähdys. Olin hyvissä ajoin likkeellä ja pääsin hyvissä ajoin duuniinkin. Hihhei.
Chevilyn

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Hurahdin uimiseen :h:
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Chevilyn kirjoitti:Hurahdin uimiseen :h:
Et ole ainoa :]
Chevilyn

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

milli kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Hurahdin uimiseen :h:
Et ole ainoa :]
Jei! Huomasin ettei uimahallissa olekaan yhtään niin kylmää, kloorinhajuista ja epämiellyttävää kuin muistelin :]
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

16km pyöräilyä ja tunti painonnostoa.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

reilu tunnin verran reipasta kävelyä räntäsateessa
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Perinne puntti 75 minsaa siirsin lisäpainoa kehoni lisäksi 16120 kiloa sinne, tänne ja tonne tarkemmin yksilöimättä, vaikka en mielestäni keskittynyt jalkoihin puolet kiloista siirsin jaloilla.. Niin jalkapässiin voi vetää vaikka 120 kiloa ja tehdä sillä kolme sarjaa.. Kilot kertyy onneksi ei vyötärölle! ;)
Pyyhin Netikettiin..
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Chevilyn kirjoitti:Jei! Huomasin ettei uimahallissa olekaan yhtään niin kylmää, kloorinhajuista ja epämiellyttävää kuin muistelin :]
Juuei, nykyisin niissä haisee otsoni. :)
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aamuhomoilu spinning-pyörällä. En taida olla ihan 130%, kun huomasin vasta pyörältä noustessa että takanani on ollut überhot Nelly Furtado-klooni. Huono paikanvalinta.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Chevilyn

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Chevilyn »

Duck kirjoitti:
Chevilyn kirjoitti:Jei! Huomasin ettei uimahallissa olekaan yhtään niin kylmää, kloorinhajuista ja epämiellyttävää kuin muistelin :]
Juuei, nykyisin niissä haisee otsoni. :)
Kyllä se kloorin pistävän hajun voittaa.

Tänään 1000m uimista. Ajattelin kokeilla kroolaamista, että treeni tuntuisi paremmin lihaksissa. Lopputulos oli huvittavan ja säälittävän räpiköinnin välimaastossa. Oli pakko lopettaa, koska uimavalvoja alkoi katsella hieman huolestuneena suuntaani :D
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Kävin tekemässä koulun päätteeksi tunnin punttitreenin. Kyllä lämmitti kehoa ja mieltä että sai enempi rautaa ilmaan kun männäviikolla.
Me transmitte sursum, Caledoni!
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tein iltapäivähomoiluna jalkatreenin + 9km pyöräilyn. Kulkee ihan mukavasti, vaikka painonnostovamentaja kyykkäyksestäni yhden vian löysikin. Alaselkä hieman pettää, ts. tiputan yläkropan liian alas kyykkyvaiheessa jolloin joudun käyttämään liikaa alaselkää saadakseni raudan ylös. Täytyy korjata tuo, muuten isommilla raudoilla tulee ongelmia; tällä hetkellä max. sarjapaino 80% ennätyksestäni (josta +10kg painoilla selkä aikoinaan notkahti täysin eikä rauta noussut ylös vaan vakava loukkaantuminen oli sekunnin osista kiinni), joten vielä on aikaa korjailla mutta sen on alettava nyt.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

SikaMika kirjoitti: tiputan yläkropan liian alas kyykkyvaiheessa jolloin joudun käyttämään liikaa alaselkää saadakseni raudan ylös. Täytyy korjata tuo, muuten isommilla raudoilla tulee ongelmia; tällä hetkellä max. sarjapaino 80% ennätyksestäni
Kärsin samasta ongelmasta. Syytän jäykkiä nilkkoja ja paskoja lonkkia. Onnekseni tämänhetkisen treenimetodin mukaan sarjapainot on 60% maksimista, mutta täytyy kanssa hioa ennenkuin aloittaa bulgarialaisen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kokeilkaa pojat ens kerralla siellä salilla näitä liikkeitä. Salee irtoo pipariakin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^Tein muuten noita lämppäreinä tänään salilla. Itse reeni koostui penkistä ja taljoista sekä absit tykö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
milli

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja milli »

Aamu-uinti, 35 minuuttia vapaauintia, vain siis käsie käyttäen. Jos jotain hyvää haluaa etsiä häntäluun murtumisesta, niin ainaskin vapaauintitekniikka kehittyy huomattavasti.
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

SikaMika kirjoitti:
Duck kirjoitti:Höh. No mut hei, kyl tää varmana sujuu paremmin jo ens kerralla.
Tuskin sujuu.
Itse asiassa sujui. :ohyeah: Kyllä tää "hitaasti mutta varmasti, muutoksen jälkeen ensin huonosti mutta sitten ens kerralla paremmin" -tapakin taitaa toimia mulla. Vaikkei se ehkä ihan liturgian mukainen olekaan.

Tosin oli vähän vaikeaa keskittyä tankopainon kanssa pelehtimiseen kun mieli vaelsi koko ajan. Teki vaan mieli kirmata paljain jaloin ja ottaa nuori neitonen raisusti ja vähän tukastakin vetäen niin takaa- kuin edestäpäin. Ilmassa taitaa ihan selvästi olla kevättä!
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Vesper kirjoitti:Kokeilkaa pojat ens kerralla siellä salilla näitä liikkeitä. Salee irtoo pipariakin.
Tuota videon tokaa liikettähän joskus aiemmin ihmettelin, ikävästi vaan useimmilla saleilla tulee katto vastaan.

http://www.exrx.net/WeightExercises/Pow ... aight.html

Kerran kuitenkin testasin uimahallilla, ei mennyt kertaakaan uinnin jälkeen. Jäi piparit sillä kertaa saamatta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vesper kirjoitti:Kokeilkaa pojat ens kerralla siellä salilla näitä liikkeitä. Salee irtoo pipariakin.
Mä olen aina tiennyt että apinat tykkää roikkua puissa? :wink:
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Olka-ojentajatreeni + 9km fillarointia. Vasen olkapää hieman vihoittelee, jalat on eilisen treenin jälkeen pitkästä aikaa kipeät = treeni oli hyvä. Huominen painonnosto saattaa näillä eväillä olla hieman haastavaa...
Duck

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Duck »

Vesper kirjoitti:Kokeilkaa pojat ens kerralla siellä salilla näitä liikkeitä. Salee irtoo pipariakin.
En usko että tommoseen pystyminen riittää piparin irrottamiseen, jos sitä ei osaa tehdä tarpeeksi itsevarmasti. Jos noita liikkeitä tekee liian kiltisti niin pipari pysyy paikoillaan kuin liimattu.
SikaMika

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

75min painonnostotreeni ja 12km pyöräily. Vasen olkapää pipinä, myöskään ranteet ja polvet eivät täysin terässä. Välillä kyllä tuntuu, että rappioalkoholistipaskamahana eläisin pidempään...
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

5x5x100kg mavessa alle 30sec palautuksilla oli aikas kiva.

Voisi vetää jonkunpituisen voimakauden, saisi samalla typistettyä treenit nykyisestä ~50min johonkin 30min paikkeille.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vastaa Viestiin